Календарне планування до підручника
«Математика» для 1 класу
автори О. М. Гісь, І. В. Філяк
№ уроку |
Тема |
Дата |
І семестр |
||
Властивості предметів. Нумерація чисел від 1 до 10 |
||
1 |
Лічба предметів. Кількість елементів множини. Порівняння предметних множин за кількістю елементів |
|
2 |
Правила лічби. Відношення між предметами, пов’язані з їх розміром, висотою, кількістю елементів |
|
3 |
Лічба предметів. Відношення між предметами, пов’язані з висотою. Просторові відношення: вгору, вниз, під, над, попереду, позаду |
|
4 |
Кількісна й порядкова лічба. Напрямки руху: справа наліво, зліва направо |
|
5 |
Лічба предметів. Просторові відношення: ліворуч — праворуч. Відношення між предметами, пов’язані з їх кількістю, довжиною, висотою |
|
6 |
Розміщення предметів на площині та в просторі: зверху, знизу, правіше, лівіше, поряд, під, над, у центрі |
|
7 |
Число й цифра. Позначення чисел цифрами. Просторові від ношення: праворуч, ліворуч. Відношення, пов’язані з довжиною |
|
8 |
Зіставлення цифри й числа. Написання елементів цифри 2 |
|
9 |
Число й цифра 1. Написання цифри 1 |
|
10 |
Число й цифра 2. Написання цифри 2. Ознайомлення з монетами вартістю 1 к. і 2 к. |
|
11 |
Числа 1 і 2. Відношення, пов’язані з довжиною і товщиною предметів |
|
12 |
Порівняння чисел 1 і 3. Знаки «більше», «менше», «дорівнює» |
|
13 |
Число й цифра 3. Написання цифри 3. Відношення, пов’язані з довжиною, товщиною, висотою. Просторові відношення: зліва, справа |
|
14 |
Склад числа 3. Прямі, криві і ламані лінії. Трикутник |
|
15 |
Число й цифра 4. Написання цифри 4 |
|
16 |
Склад числа 4. Чотирикутник |
|
17 |
Склад числа 4. Порівняння чисел у межах 4 |
|
18 |
Число й цифра 5. Написання цифри 5 |
|
19 |
Склад числа 5. П’ятикутник. Порівняння чисел у межах 5. Ознайомлення з монетою вартістю 5 к. |
|
20 |
Закріплення знань про склад чисел у межах 5 |
|
21 |
Додавання чисел. Знак «+» |
|
22 |
Складання виразів на додавання. Порівняння чисел у межах 5. Порівняння за віком |
|
23 |
Число й цифра 6. Написання цифри 6 |
|
24 |
Склад числа 6. Складання виразів на додавання. Шестикутник |
|
25 |
Склад числа 6. Додавання і порівняння чисел у межах 6. Порядкові відношення |
|
26 |
Число й цифра 7. Написання цифри 7 |
|
27 |
Склад числа 7. Дні тижня, їх послідовність |
|
28 |
Перетин прямих, точка, відрізок, промінь. Порівняння відрізків за довжиною |
|
29 |
Число й цифра 8. Написання цифри 8 |
|
30 |
Склад числа 8. Вправи на знаходження пропущених чисел у виразах на додавання |
|
31 |
Вимірювання довжин відрізків. Сантиметр |
|
32 |
Число й цифра 9. Написання цифри 9 |
|
33 |
Склад числа 9. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків |
|
34 |
Складання за малюнками виразів на додавання. Послідовність чисел у межах 9. Розпізнавання многокутників |
|
35 |
Число 10. Записування його двома цифрами |
|
36 |
Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10 |
|
37 |
Склад числа 10. Ознайомлення з монетою вартістю 10 к. |
|
38 |
Ознайомлення з термінами «доданок», «сума». Числовий промінь |
|
39 |
Складання й обчислення виразів на додавання |
|
40 |
Ознайомлення з дією віднімання. Знак «–» |
|
41 |
Дія віднімання. Складання за малюнками прикладів на віднімання |
|
42 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання виразів на віднімання з виразів на додавання |
|
43 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання виразів на віднімання з виразів на додавання |
|
44 |
Число й цифра 0. Порівняння чисел |
|
45 |
Віднімання, коли в результаті буде 0. Додавання і віднімання 1 |
|
46 |
Додавання і віднімання нуля та 1 |
|
47 |
Ознайомлення з поняттям «задача» |
|
48 |
Складання й розв’язання задачі за малюнком. Підсумок за розділом |
|
Додавання і віднімання в межах 10. Складання таблиць додавання і віднімання |
||
49 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 1 |
|
50 |
Таблиця додавання і віднімання 1. Вправи й задачі на засвоєння додавання і віднімання 1 |
|
51 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2. Обчис лення виразів виду: 8 + 2 – 1, 8 – 2 – 2. Віднімання за допомогою числового відрізка. Складання й розв’язання задач |
|
52 |
Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу й числа |
|
53 |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Поняття «умова задачі», «запитання», відповідь» |
|
54 |
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
|
55 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
|
56 |
Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення і зменшення. Побудова від різків |
|
57 |
Складання задачі, яка включає поняття «стільки ж». Задачі на знаходження остачі. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3 |
|
58 |
Назви чисел при відніманні. Складання таблиць додавання і віднімання числа 4 |
|
59 |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження суми й остачі. Кругові вирази |
|
60 |
Задачі на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком |
|
61 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
|
62 |
Різницеве порівняння чисел. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5. Побудова відрізка |
|
63 |
Розв’язання задач. Задача, що включає поняття «стільки ж». Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Побудова відрізка |
|
64 |
Перевірна робота |
|
ІІ семестр |
||
65 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння |
|
66 |
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа. Розв’язання й порівняння задач на знаходження суми та на збільшення числа на кілька одиниць |
|
67 |
Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Кругові вирази |
|
68 |
Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачі |
|
69 |
Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння числових значень виразів |
|
70 |
Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9. За дачі та вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Різницеве порівняння довжин відрізків |
|
71 |
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання |
|
72 |
Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на порівняння чисел |
|
73 |
Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Задачі на знаходження суми, остачі, невідомого доданка |
|
74 |
Кілограм. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Задачі на різницеве порівняння |
|
75 |
Літр, кілограм. Поняття про вік людини в роках. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Повторення геометричного матеріалу |
|
76 |
Додавання і віднімання по одному й частинами. Задачі на знаходження суми та невідомого доданка |
|
77 |
Переставна властивість додавання |
|
78 |
Вправи й задачі на застосування таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
Числа 11—20. Величини |
||
79 |
Десяток. Утворення числа 10 |
|
80 |
Десяток. Утворення і назви чисел другого десятка |
|
81 |
Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Розв’язання задач |
|
82 |
Лічба в межах 20. Складання й обчислення виразів на дві дії |
|
83 |
Лічба в межах 20. Дециметр. Побудова відрізків |
|
84 |
Лічба в межах 20. Вправи та задачі на вимірювання місткості й довжини. Ознайомлення з утворенням чисел друго го десятка |
|
85 |
Письмова нумерація чисел другого десятка. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
86 |
Позначення чисел другого десятка цифрами. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
87 |
Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Послідовність чисел. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10 |
|
88 |
Письмова нумерація від 11 до 20. Задачі на збільшення і зменшення на кілька одиниць. Замкнена і незамкнена ламана лінія |
|
89 |
Письмова нумерація чисел 11—20, їх порівняння. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
90 |
Додавання і віднімання виду: 10 + 4, 14 – 10, 14 – 4. Задачі на дві дії |
|
91 |
Читання виразів. Вимірювання відрізків у дециметрах і сантиметрах |
|
92 |
Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання виду: 16 + 1. Розв’язання задач. Обернена задача |
|
93 |
Лічба в межах 20. Розв’язання задач на віднімання. Порівняння виразу й числа |
|
94 |
Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
95 |
Лічба в межах 20. Знаходження значень виразів. Розв’язання задач |
|
96 |
Позначення точок і відрізків буквами. Задачі на знаходження суми і невідомого доданка |
|
97 |
Знаходження значень виразів. Вимірювання й порівняння довжин відрізків |
|
98 |
Складання рівностей. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць |
|
99 |
Доповнення чисел до 10. Узагальнена таблиця додавання і віднімання в межах 10 |
|
100 |
Додавання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
101 |
Віднімання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння |
|
102 |
Додавання і віднімання чисел частинами |
|
Нумерація чисел від 21 до 100 |
||
103 |
Лічильна одиниця — десяток, її утворення. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
|
104 |
Утворення і назви чисел від 40 до 100. Лічба в межах 100. Розв’язання задач |
|
105 |
Утворення чисел з десятків і одиниць. Усна нумерація чисел 21—100. Задачі на знаходження невідомого доданка |
|
106 |
Усна нумерація чисел 21—100. Лічба десятками. Задачі на знаходження суми і невідомого доданка |
|
107 |
Числові рівності та нерівності. Розв’язання задач. Обчислення виразів. Метр, співвідношення його з дециметром і сан тиметром |
|
108 |
Письмова нумерація чисел 21—100. Одиниці першого і другого розрядів |
|
109 |
Таблиця чисел першої сотні. Запис і порівняння чисел у межах 100. Творча робота над задачею |
|
110 |
Одиниці вартості — копійка і гривня. Задачі про вартість. Запис і порівняння чисел 21—100 |
|
111 |
Одноцифрові і двоцифрові числа. Попередні і наступні числа. Додавання і віднімання 1. Складання задач |
|
112 |
Кути і сторони многокутника, вершина кута. Додавання і віднімання чисел, пов’язане з нумерацією |
|
113 |
Додавання і віднімання чисел виду: 50 + 6, 56 – 6, 56 – 50 |
|
114 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язання задач |
|
115 |
Доба, тиждень, година — одиниці вимірювання часу. Розв’язання задач |
|
116 |
Знаходження невідомого від’ємника і зменшуваного. Порівняння виразу й числа, двох виразів |
|
117 |
Одиниці вимірювання часу — година і хвилина. Співвідношення між добою і годиною, годиною і хвилиною. Визначення часу за годинником |
|
118 |
Розрядні доданки. Запис двоцифрових чисел у вигляді суми розрядних доданків. Розв’язання задач |
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд |
||
119 |
Правило додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд |
|
120 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Складання й розв’язання задач |
|
121 |
Додавання чисел виду: 54 + 30, 54 + 3. Розв’язання задач |
|
122 |
Додавання чисел виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв’язання задач |
|
123 |
Закріплення навичок додавання без переходу через розряд. Розв’язання задач на знаходження невідомого доданка, змен шуваного |
|
124 |
Читання та порівняння числових виразів. Складання задач різних типів за поданою схемою розв’язання |
|
125 |
Правило віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язання задач |
|
126 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язання і складання обернених задач. Віднімання виду: 79 – 40, 79 – 4 |
|
127 |
Складання й розв’язання обернених задач. Віднімання виду: 79 – 40, 79 – 4 |
|
128 |
Закріплення навичок додавання і віднімання в межах 100. Складання й розв’язання задач |
|
129 |
Закріплення й перевірка засвоєння прийомів додавання і віднімання в межах 100 |
|
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20 |
||
130 |
Додавання з переходом через розряд у межах 20. Прийом додавання числа частинами |
|
131 |
Віднімання з переходом через розряд у межах 20. Прийом віднімання числа частинами |
|
132 |
Закріплення навичок віднімання в межах 20 з переходом через розряд. Складання й розв’язання задач |
|
133 |
Закріплення навичок додавання в межах 20 з переходом через розряд. Складання й розв’язання задач |
|
134 |
Куля, куб, циліндр. Повторення вивченого |
|
135 |
Повторення вивченого |
|
136 |
Додавання і віднімання в межах 20. Складання й розв’язання задач |
|
137 |
Закріплення навичок додавання і віднімання в межах 100. Складання й розв’язання задач |
|
138 |
Повторення вивченого |
|
139 |
Перевірна робота |
|
140 |
Підсумковий урок |
|