Календарне планування до підручника "Українська мова" ( післябукварна частина ) М.Д.Захарійчук.

Про матеріал
Календарне планування до підручника "Українська мова" ( післябукварна частина ) М.Д.Захарійчук.
Перегляд файлу

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Завдання

 

 

Буква Ю. Опрацювання твору Ю. Хандокинської “Навесні все оживає”.

 

 

 

Буква Ю. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за змістом малюнків.

 

 

 

Літературні казки. Ліана Муур “Малий Єнот і Той, що сидить у ставку”. Складання плану до казки.

 

 

 

Буква Є. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за малюнками. Робота з прислів’ям.

 

 

 

Літературні казки. Леся Воронина “Нямлик і балакуча Квіточка”, “Прибулець з Країни Нямликів”.

 

 

 

Буква Ї ї. Виконання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за змістом.

 

 

 

Робота з дитячою книжкою. Старі казки на новий лад “Великодні пригоди Жовтої Шапочки”.

 

 

 

Літературні казки. Анна Малігон “Чарівний альбом Кароліни” (уривок). Визначення головної думки.

 

 

 

Знак м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквенний аналіз слів із знаком м’якшення. Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.

 

 

 

Людина починається з добра. В. Сухомлинський “Бабусин Борщ”. Висловлюємо власне ставлення до вчинку дівчат.

 

 

 

Буква Щ. Виконання мовних завдань. Словниковий диктант.

 

 

 

Звуки весни у творі Оксани Іваненко “Джмелик”.

 

 

 

Буквосполучення дж дз. Звуко-буквенний аналіз слів. Доповнення діалогу. Словниковий диктант.

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. В. Чухліб “Бджола з дідової пасіки”. Відтворення діалогів. Поділ тексту на частини.

 

 

 

Читайте - думайте. Ю. Чеповецький “Пригоди шахового солдата Пєшкіна”. Висловлюємо власну думку до вчинків персонажів.

 


№ п/п

Дата

Зміст уроку

Завдання

 

 

До дня мами “Подарунок” за М. Пономаренком. Виготовлення подарунку для мами (складання вірша).

 

 

 

Виконання творчих письмових робіт на повторення вивчених літер. Письмо в зошиті в косу лінію. Списування.

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. За І. Савкою “Добра мишка і горошина”. Переказування прослуханного тексту. Поділ тексту на частини.

 

 

 

Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні. Опрацювання тексту “Звуки та голоси” за С. Козловим.

 

 

 

Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні. Доповлення діалогу. Списування слів та речень.

 

 

 

Приголосні звуки. М’які й тверді, дзвінкі й глухі. Звуко-буквенний аналіз слів. Письмо під диктовку.

 

 

 

Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання твору “Казочка про писанку” за матеріалами petryk.com.ua

 

 

 

Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання твору (уривок Галини Малик “Вуйко Йой і Лишиня”).

 

 

 

Буква Й і буквосполучення ЙО. Виконання мовних завдань. Списування задиктованного тексту.

 

 

 

Робота з дитячою книжкою “Ми різні і неповторні, але будемо дружити”. “Їжачки” за Ю. Ярмишем.

 

 

 

Буква Ґ. Спостерігайте за вимовою звуку [Ґ]. Опрацювання уривку з п’єси “Ґудзи-мудзи-Королева Країни”

 

 

 

Буква Ґ. Виконання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз слів. Словниковий диктант.

 

 

 

Буква Я. Опрцювання тексту Марії Людкевич.

 

 

 

Винонання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз сліва. Списування тексту, поданого друкованими літерами.

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Опрацювання казки “Ромашка” Г. К. Андерсона. Опис ромашки. Відповіді на запитання.

 

 


№ п/п

Дата

Зміст уроку

Завдання

 

 

Апостроф. Письмо під диктовку.

 

 

 

Слухайте, думайте. З. Мензатюк “Таємниця козацької шаблі” (уривок).

 

 

 

Склад. Поділ слова на склади.

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Ти - щасливий, Ти - веселий. Розкриття теми “Радій життю” за Ю. Ярмишем.

 

 

 

Велика буква В в іменниках і прізвищах людей, в назвах міст, сіл, водойм. Словниковий диктант.

 

 

 

Бережи природу! Олесандр Копиленко “Покинуте гніздо” (уривок). Аналізуємо вчинки персонажів.

 

 

 

Сторінками грецької народної казки. Відтворюємо за ролями діалоги із казок.

 

 

 

Слова - назви предметів. Розповідь про своє місто.

 

 

 

Слухайте і думайте. Ю. Карпенко “365 казок на ніч”, “Чим мама краще знайомства з літературною казкою”.

 

 

 

Слова, назви ознак. Списування з друкованного тексту.

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Слова - назви явищ природи.

 

 

 

Читайте, думайте. Ю. Чеповецький “Пригоди шахового солдата Пешкіна” (уривок).

 

 

 

Слова - назви дій предметів.

 

 

 

Уважно читайте, шукайте в тексті відповідь. “Стара черешня” за Н. Вуглицькою

 

 

 

Слова, близькі за значенням. Слова протилежні за значенням.

 


№ п/п

Дата

Зміст уроку

Завдання

 

 

Уважно слухайте, міркуйте, що буде далі. Ю. Чеповецький “Мишенятко Мишик”. Узагальнення і систематизація знань.

 

 

 

Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Текст, заголовок тексту. Узагальнення і систематизація знань.

 

 

doc
Додано
21 лютого 2021
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку