№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання |
|
|
Буква Ю. Опрацювання твору Ю. Хандокинської “Навесні все оживає”. |
|
|
|
Буква Ю. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за змістом малюнків. |
|
|
|
Літературні казки. Ліана Муур “Малий Єнот і Той, що сидить у ставку”. Складання плану до казки. |
|
|
|
Буква Є. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за малюнками. Робота з прислів’ям. |
|
|
|
Літературні казки. Леся Воронина “Нямлик і балакуча Квіточка”, “Прибулець з Країни Нямликів”. |
|
|
|
Буква Ї ї. Виконання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз слів. Складання речень за змістом. |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою. Старі казки на новий лад “Великодні пригоди Жовтої Шапочки”. |
|
|
|
Літературні казки. Анна Малігон “Чарівний альбом Кароліни” (уривок). Визначення головної думки. |
|
|
|
Знак м’якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквенний аналіз слів із знаком м’якшення. Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо. |
|
|
|
Людина починається з добра. В. Сухомлинський “Бабусин Борщ”. Висловлюємо власне ставлення до вчинку дівчат. |
|
|
|
Буква Щ. Виконання мовних завдань. Словниковий диктант. |
|
|
|
Звуки весни у творі Оксани Іваненко “Джмелик”. |
|
|
|
Буквосполучення дж дз. Звуко-буквенний аналіз слів. Доповнення діалогу. Словниковий диктант. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. В. Чухліб “Бджола з дідової пасіки”. Відтворення діалогів. Поділ тексту на частини. |
|
|
|
Читайте - думайте. Ю. Чеповецький “Пригоди шахового солдата Пєшкіна”. Висловлюємо власну думку до вчинків персонажів. |
|
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання |
|
|
До дня мами “Подарунок” за М. Пономаренком. Виготовлення подарунку для мами (складання вірша). |
|
|
|
Виконання творчих письмових робіт на повторення вивчених літер. Письмо в зошиті в косу лінію. Списування. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. За І. Савкою “Добра мишка і горошина”. Переказування прослуханного тексту. Поділ тексту на частини. |
|
|
|
Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні. Опрацювання тексту “Звуки та голоси” за С. Козловим. |
|
|
|
Абетка. Звуки та букви. Голосні та приголосні. Доповлення діалогу. Списування слів та речень. |
|
|
|
Приголосні звуки. М’які й тверді, дзвінкі й глухі. Звуко-буквенний аналіз слів. Письмо під диктовку. |
|
|
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання твору “Казочка про писанку” за матеріалами petryk.com.ua |
|
|
|
Вправи для розвитку навички читання. Опрацювання твору (уривок Галини Малик “Вуйко Йой і Лишиня”). |
|
|
|
Буква Й і буквосполучення ЙО. Виконання мовних завдань. Списування задиктованного тексту. |
|
|
|
Робота з дитячою книжкою “Ми різні і неповторні, але будемо дружити”. “Їжачки” за Ю. Ярмишем. |
|
|
|
Буква Ґ. Спостерігайте за вимовою звуку [Ґ]. Опрацювання уривку з п’єси “Ґудзи-мудзи-Королева Країни” |
|
|
|
Буква Ґ. Виконання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз слів. Словниковий диктант. |
|
|
|
Буква Я. Опрцювання тексту Марії Людкевич. |
|
|
|
Винонання мовних завдань. Звуко-буквенний аналіз сліва. Списування тексту, поданого друкованими літерами. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Опрацювання казки “Ромашка” Г. К. Андерсона. Опис ромашки. Відповіді на запитання. |
|
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання |
|
|
Апостроф. Письмо під диктовку. |
|
|
|
Слухайте, думайте. З. Мензатюк “Таємниця козацької шаблі” (уривок). |
|
|
|
Склад. Поділ слова на склади. |
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Ти - щасливий, Ти - веселий. Розкриття теми “Радій життю” за Ю. Ярмишем. |
|
|
|
Велика буква В в іменниках і прізвищах людей, в назвах міст, сіл, водойм. Словниковий диктант. |
|
|
|
Бережи природу! Олесандр Копиленко “Покинуте гніздо” (уривок). Аналізуємо вчинки персонажів. |
|
|
|
Сторінками грецької народної казки. Відтворюємо за ролями діалоги із казок. |
|
|
|
Слова - назви предметів. Розповідь про своє місто. |
|
|
|
Слухайте і думайте. Ю. Карпенко “365 казок на ніч”, “Чим мама краще знайомства з літературною казкою”. |
|
|
|
Слова, назви ознак. Списування з друкованного тексту. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Слова - назви явищ природи. |
|
|
|
Читайте, думайте. Ю. Чеповецький “Пригоди шахового солдата Пешкіна” (уривок). |
|
|
|
Слова - назви дій предметів. |
|
|
|
Уважно читайте, шукайте в тексті відповідь. “Стара черешня” за Н. Вуглицькою |
|
|
|
Слова, близькі за значенням. Слова протилежні за значенням. |
|
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання |
|
|
Уважно слухайте, міркуйте, що буде далі. Ю. Чеповецький “Мишенятко Мишик”. Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
|
Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Текст, заголовок тексту. Узагальнення і систематизація знань. |
|