Календарне планування до уроків" Дизайн і технології" за підручником " Я досліджую світ" Н. Будна, 2 частина

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків курсу "Дизайн і технології" за підручником " Я досліджую світ" Н. Будна, 2 частина. За програмою і з очікувальними результатами.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з Дизайну і технологій 4 клас за підручником «Я досліджую світ» Н.Будна, Т.Гладюк, С.Заброцька, Н.Шост  

ІІ семестр

п/п

Дата

Тема уроку

Матеріа ли 

Очікувані результати

 

17.

3чв

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Безпечне використання інструментів і матеріалів .

Робота з папером. «Крокодил». Виготовлення фігурки крокодила за поданим зразком.

С. 12

Кольоровий папір, ножиці, клей.

організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально або в групі [4 ТЕО 1.1; 2.2]; використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4

ТЕО 2.1; 4.3];

18.

 

Безпечне використання інструментів і матеріалів під час виконання технологічних операційобробки різних матеріалів (деревинні, пластик, пластмаса, текстильні) «Мавпочка». Бісероплетіння. Виготовлення із бісеру брелка у вигляді мавпочки. С. 23

Бісер, тонкий

дріт, кільце для брелка.

виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння, комбінована) [4 ТЕО 2.1; 2.2]; контролює та удосконалює технологію виготовлення виробу [4 ТЕО 2.2];

19

 

Елементи графічної грамоти.

Макетування. Робота з папером.

Виготовлення кубиків для гри «Кумедні тварини» за поданим зразком. С. 32

Шабло-

ни, ножиці, клей.

продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта макетування [4 ТЕО 1.4]; визначає і використовує формат, пропорції і масштаб, 

20.

 

Властивості кольорів. Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Розрахунок витрат на матеріали. Робота з гофрованим папером. «Квітка». Виготовлення квітки за поданим зразком. С. 41

Гофро ваний папір, нитки, ножиці, дріт.

експериментує з поєднанням кольорів, матеріалів; комбінує, переставляє, замінює, оформляє, удосконалює дизайн і конструкцію виробу [4 ТЕО 1.4]; описує модель свого виробу, аргументовано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5];

21.

 

Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу. Згинання паперу.  «Жабка».  Виготовлення жабки в техніці оригамі. С. 54

Папір, ножиці.

виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки

матеріалів( оригамі) [4 ТЕО

2.1; 2.2];

22.

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю.

Кольоровий

організовує власну діяльність з виготовлення виробу

 

 

 

Робота з папером. «Павич». Виготовлення фігурки павича за поданим зразком. С. 59

папір, олівець, ножиці, клей.

індивідуально або в групі [4 ТЕО 1.1; 2.2]; ТЕО 2.1; 4.3]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4

ТЕО 2.1];

23.

 

Традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. «Свищик». Ліплення. Виготовлення із пластиліну свищика за поданим зразком. С.68

Пласти-

лін,

дощечка для розкачу вання пластиліну.

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2];

24.

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю.

«Кораблик». Робота з папером. Виготовлення іграшки за поданим зразком. С. 82

Кольоровий папір, ножиці, клей.

контролює та удосконалює технологію виготовлення виробу [4 ТЕО 2.2];

25.

 

Елементи графічної грамоти.

«Кошик». Робота з папером. Виготовлення кошика у вигляді зайчика. С. 93

Кольоровий папір, ножиці, клей.

використовує креслярські інструменти, лінії у побудові

розгортки виробу[4 ТЕО 1.2;

1.4];

26.

 

Безпечне використання інструментів і матеріалів під час обробки текстильних матеріалів. «Тапочки». Виготовлення тапок та оздоблення їх штучним хутром.

С.121

Нитки, голка, устілки, фетр, штучне хутро.

використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3]; 

27.

 

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. «Тапочки». Виготовлення тапок та оздоблення їх штучним хутром. С.121( продовження)

 

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1];

28.

4чв

 

 

Виготовлення виробу в традиціях декоративноужиткового мистецтва.

«Браслет». Макраме. Виготовлення зі шнурівок браслета за поданим зразком.

 С. 107

Шнурів-

ка, застібки для браслета

використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3]; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового

 

 

 

 

 

мистецтва [4 ТЕО 1.5];

 

29.

 

Традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. «Писанки».

Виготовлення писанок у обраній техніці.

Різні матеріали

досліджує традиційні і сучасні технології

декоративноужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.4; 2.1; 2.2]; аналізує, синтезує та використовує інформацію з різних джерел [4 ТЕО 1.4; 2.2]; 

30.

 

Виготовлення виробу в традиціях декоративноужиткового мистецтва.  «Писанки».

Виготовлення писанок у обраній техніці.

 

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2];

31.

 

Виготовлення виробу в традиціях декоративно -ужиткового мистецтва. Робота з папером. «Національний одяг».  Виготовлення паперових іграшок у національному одязі.

С. 125

Кольоровий папір, ножиці, клей.

виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2];

32.

 

Виготовлення виробу за визначеною послідовністю.

Робота з папером. «Соняшник». Виготовлення аплікації за поданим зразком. С. 136

Кольоровий папір, ножиці, клей.

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1]; застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання [4 ТЕО 2.1];

33.

 

Конструювання. Конструктори, навчальні набори. «Космічний корабель». Виготовлення із деталей конструктора моделі космічного корабля. С.146

Конструктор Лего.

визначає розміри освітнього об’єкта – макета транспортного засобу (автомобіль, автобус, літак, корабель тощо), будинку тощо

[4 ТЕО 1.2; 1.4];

34.

 

Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання. «Динозаври». Виготовлення із використаних картонних упаковок фігурок динозаврів.

 С. 150

Кольоровий папір, картон, ножиці, клей.

аналізує моделі, подібні обраному об’єкту

проєктування(моделі-аналоги) [4 ТЕО 1.4]; продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта проєктування [4 ТЕО 1.4];

35.

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Ахматова Ніна
Пов’язані теми
Технології, Планування
Додано
7 січня 2023
Переглядів
521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку