Календарно – тематичне планування з Дизайну і технологій 4 клас за підручником «Я досліджую світ» Н.Будна, Т.Гладюк, С.Заброцька, Н.Шост
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Матеріа ли |
Очікувані результати |
17. |
3чв
|
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Безпечне використання інструментів і матеріалів . Робота з папером. «Крокодил». Виготовлення фігурки крокодила за поданим зразком. С. 12 |
Кольоровий папір, ножиці, клей. |
організовує власну діяльність з виготовлення виробу індивідуально або в групі [4 ТЕО 1.1; 2.2]; використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3]; |
18. |
|
Безпечне використання інструментів і матеріалів під час виконання технологічних операційобробки різних матеріалів (деревинні, пластик, пластмаса, текстильні) «Мавпочка». Бісероплетіння. Виготовлення із бісеру брелка у вигляді мавпочки. С. 23 |
Бісер, тонкий дріт, кільце для брелка. |
виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів (плетіння, комбінована) [4 ТЕО 2.1; 2.2]; контролює та удосконалює технологію виготовлення виробу [4 ТЕО 2.2]; |
19 |
|
Елементи графічної грамоти. Макетування. Робота з папером. Виготовлення кубиків для гри «Кумедні тварини» за поданим зразком. С. 32 |
Шабло- ни, ножиці, клей. |
продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта макетування [4 ТЕО 1.4]; визначає і використовує формат, пропорції і масштаб, |
20. |
|
Властивості кольорів. Поєднання кольорів. Добір матеріалів. Розрахунок витрат на матеріали. Робота з гофрованим папером. «Квітка». Виготовлення квітки за поданим зразком. С. 41 |
Гофро ваний папір, нитки, ножиці, дріт. |
експериментує з поєднанням кольорів, матеріалів; комбінує, переставляє, замінює, оформляє, удосконалює дизайн і конструкцію виробу [4 ТЕО 1.4]; описує модель свого виробу, аргументовано її відстоює [4 ТЕО 1.2; 1.4; 1.5]; |
21. |
|
Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу. Згинання паперу. «Жабка». Виготовлення жабки в техніці оригамі. С. 54 |
Папір, ножиці. |
виготовляє виріб із використанням традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів( оригамі) [4 ТЕО 2.1; 2.2]; |
22. |
|
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. |
Кольоровий |
організовує власну діяльність з виготовлення виробу |
|
|
Робота з папером. «Павич». Виготовлення фігурки павича за поданим зразком. С. 59 |
папір, олівець, ножиці, клей. |
індивідуально або в групі [4 ТЕО 1.1; 2.2]; ТЕО 2.1; 4.3]; розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1]; |
23. |
|
Традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. «Свищик». Ліплення. Виготовлення із пластиліну свищика за поданим зразком. С.68 |
Пласти- лін, дощечка для розкачу вання пластиліну. |
виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2]; |
24. |
|
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. «Кораблик». Робота з папером. Виготовлення іграшки за поданим зразком. С. 82 |
Кольоровий папір, ножиці, клей. |
контролює та удосконалює технологію виготовлення виробу [4 ТЕО 2.2]; |
25. |
|
Елементи графічної грамоти. «Кошик». Робота з папером. Виготовлення кошика у вигляді зайчика. С. 93 |
Кольоровий папір, ножиці, клей. |
використовує креслярські інструменти, лінії у побудові розгортки виробу[4 ТЕО 1.2; 1.4]; |
26. |
|
Безпечне використання інструментів і матеріалів під час обробки текстильних матеріалів. «Тапочки». Виготовлення тапок та оздоблення їх штучним хутром. С.121 |
Нитки, голка, устілки, фетр, штучне хутро. |
використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3]; |
27. |
|
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. «Тапочки». Виготовлення тапок та оздоблення їх штучним хутром. С.121( продовження) |
|
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1]; |
28. |
4чв
|
Виготовлення виробу в традиціях декоративноужиткового мистецтва. «Браслет». Макраме. Виготовлення зі шнурівок браслета за поданим зразком. С. 107 |
Шнурів- ка, застібки для браслета |
використовує інструменти й пристосування, дотримуючись безпечних прийомів і норм санітарії[4 ТЕО 2.1; 4.3]; виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового |
|
|
|
|
мистецтва [4 ТЕО 1.5];
|
29. |
|
Традиційні і сучасні технології декоративно-ужиткового мистецтва. «Писанки». Виготовлення писанок у обраній техніці. |
Різні матеріали |
досліджує традиційні і сучасні технології декоративноужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.4; 2.1; 2.2]; аналізує, синтезує та використовує інформацію з різних джерел [4 ТЕО 1.4; 2.2]; |
30. |
|
Виготовлення виробу в традиціях декоративноужиткового мистецтва. «Писанки». Виготовлення писанок у обраній техніці. |
|
виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2]; |
31. |
|
Виготовлення виробу в традиціях декоративно -ужиткового мистецтва. Робота з папером. «Національний одяг». Виготовлення паперових іграшок у національному одязі. С. 125 |
Кольоровий папір, ножиці, клей. |
виявляє емоційно-ціннісне ставлення до привабливих видів декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.5]; вибирає і виготовляє виріб декоративно-ужиткового мистецтва [4 ТЕО 1.1; 1.4; 2.2]; |
32. |
|
Виготовлення виробу за визначеною послідовністю. Робота з папером. «Соняшник». Виготовлення аплікації за поданим зразком. С. 136 |
Кольоровий папір, ножиці, клей. |
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів, трафаретів або креслярських інструментів та вирізує їх [4 ТЕО 2.1]; застосовує рухомі і нерухомі, роз’ємні і нероз’ємні з’єднання [4 ТЕО 2.1]; |
33. |
|
Конструювання. Конструктори, навчальні набори. «Космічний корабель». Виготовлення із деталей конструктора моделі космічного корабля. С.146 |
Конструктор Лего. |
визначає розміри освітнього об’єкта – макета транспортного засобу (автомобіль, автобус, літак, корабель тощо), будинку тощо [4 ТЕО 1.2; 1.4]; |
34. |
|
Дизайн-проєктування – моделювання та конструювання. «Динозаври». Виготовлення із використаних картонних упаковок фігурок динозаврів. С. 150 |
Кольоровий папір, картон, ножиці, клей. |
аналізує моделі, подібні обраному об’єкту проєктування(моделі-аналоги) [4 ТЕО 1.4]; продукує і формулює ідеї під час моделювання обраного об’єкта проєктування [4 ТЕО 1.4]; |
35. |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|