Календарне планування на 70 годин інтегрованого курсу «Досліджуємо історію
і суспільство» для 5 класу ( за програмою Васильків І., Димій І., Шеремети Р.)
№ уроку |
Тема уроку |
№ параграфа |
Дата уроку |
Примітки |
1 |
Досліджуємо історію і суспільство. Вступ до курсу |
1 |
|
|
|
Розділ 1. УКРАЇНА – СУЧАСНА ЄВРОПЕЙСЬКА ДЕРЖАВА |
|||
2,3 |
Україна – молода держава з великим минулим. Державні символи України |
2 |
|
|
4, 5 |
Територія нашої держави. Історичні назви та етнографічні регіони України. |
3 |
|
|
6, 7 |
Людина в Україні. Єдність прав і обов`язків |
4 |
|
|
8, 9 |
Управління державою. Україна - республіка |
5 |
|
|
10, 11 |
Господарство нашої країни. Сталий розвиток |
6 |
|
|
12, 13 |
Здобутки та труднощі сучасної України. Захист держави |
7 |
|
|
14 |
Урок – практикум до розділу 1 |
|
|
|
15 |
Узагальнення розділу 1. Діагностична робота |
|
|
|
|
Розділ 2. ВІД РОДИНИ – ДО УКРАЇНИ |
|||
16, 17 |
Мала Батьківщина. Моя вулиця |
8 |
|
|
18, 19. |
Родовід. Родинні звичаї і традиції |
9 |
|
|
20, 21 |
Громада. Моя шкільна громада |
10 |
|
|
22, 23 |
Дотримання прав людини. Захист прав дитини |
11 |
|
|
24, 25 |
Світ інформації. Історичний факт, подія, процес |
12 |
|
|
26, 27 |
Я – особистість. Особистий простір. |
13 |
|
|
28 |
Урок – практикум до розділу 2. |
|
|
|
29 |
Узагальнення розділу 2. Діагностична робота |
|
|
|
|
Розділ 3. УКРАЇНА – СВІТОВІ, СВІТ – УКРАЇНІ |
|||
30, 31 |
Україна: погляд крізь час. Скарби України |
14 |
|
|
32, 33 |
Спортивні звитяги минулого. Спортивні здобутки сьогодення |
15 |
|
|
34, 35 |
Українське мистецтво: дивує світ. Шедеври образотворчого мистецтва |
16 |
|
|
36, 37 |
Світові винаходи та Україна. Український космос |
17 |
|
|
38, 39 |
Відомі вихідці з України. Наука та мистецтво |
18 |
|
|
40 |
Урок – практикум до розділу 3 |
|
|
|
41 |
Узагальнення розділу 3. Діагностична робота |
|
|
|
|
Розділ 4. СТОРІНКИ НАШОГО МИНУЛОГО. ШЛЯХ ДО НЕЗАЛЕЖНОСТІ |
|||
42 |
Українські землі у давні часи. |
|
|
|
43, 44 |
Русь – Україна. Королівство Руське |
19 |
|
|
45, 46 |
Козаччина. Втрата державності |
20 |
|
|
47, 48 |
Світові українські думки і слова. Крим у минулому |
21 |
|
|
49 |
Корекційно – рефлексійне заняття |
|
|
|
50, 51 |
Спроби відродження української держави у 1917-1921 роках. Західноукраїнська Народна Республіка |
21 |
|
|
52, 53 |
Україна в складі СРСР: знищення української самостійності. Голодомор 1932-1933 рр. |
22 |
|
|
54, 55 |
Друга світова війна і Україна. Рух опору |
23 |
|
|
56, 57 |
Розвиток України у повоєнний період. Русифікація |
24 |
|
|
58, 59 |
Розпад СРСР. Перші кроки незалежної України. |
25 |
|
|
60, 61 |
Розвиток громадянського суспільства |
26 |
|
|
62, 63 |
Україна сучасна. Помаранчева революція |
26 |
|
|
64, 65 |
Революція Гідності . Україна, Європа, світ. |
|
|
|
66 |
Зробимо цей світ кращим |
|
|
|
67 |
Урок – практикум до розділу 4 |
|
|
|
68 |
Узагальнення розділу Діагностична робота |
|
|
|
69, 70 |
Підсумковий урок 2 семестру. резерв |
|
|
|