Календарне планування з фізики для 9 класу, 3 години на тиждень, за підручником "Фізика 9 клас" В.Г.Бар'яхтар, С. О.,2017
Складено згідно з навчальною програмою з фізики для учнів 7 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН від 07.06. 2017 року № 804
Календарне планування ФІЗИКА
Вчитель: Строкань С.О.
Складено згідно з навчальною програмою з фізики для учнів 7 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою наказом МОН від 07.06. 2017 року № 804
9 клас
3 год на тиждень Всього 105 год
І семестр – 3 годин ( 48 годин)
ІІ семестр – 3 годин ( 57 годин)
Підручник "Фізика 9 клас: Підручник/В.Г.Бар’яхтар, С. О.Довгий.-К.: Генеза, 2017"
№ з/п
|
Кіль-кість годин |
Зміст уроку |
Дата |
Корекція |
|
|
МАГНІТНІ ЯВИЩА(17 год) Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля. Постійні магніти, взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. Магнітне поле провідника зі струмом. Л.р.№ 1. Складання та випробування електромагніту. Інстр.з ТБ і БЖД Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера. Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера. Електромагніти. Магнітна левітація. Електродвигуни, гучномовці. Електровимірювальні прилади. Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм. Л.р.№ 2. Спостереження явища електромагнітної індукції. Інстр.з ТБ і БЖД Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на вплив магнітних полів; правила безпеки при експлуатації побутових приладів, електродвигунів тощо. Контрольна робота з теми: « Магнітні явища» СВІТЛОВІ ЯВИЩА (18 год) Аналіз контрольної роботи з теми « Магнітні явища». Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. Л.р.№ 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. Інстр. З ТБ і БЖД Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. Л.р.№ 4. Дослідження заломлення світла. Інстр. З ТБ і БЖД Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. Л.р.№ 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. Інстр. З ТБ і БЖД Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на профілактику захворювань органів зору, значення зору в житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами зору тощо. Контрольна робота з теми «Світлові явища» МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (8 год)
Аналіз роботи з теми «Світлові явища». Виникнення і поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки. Л.р.№ 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. Інстр. З ТБ і БЖД Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. Залежність властивостей електромагнітних хвиль від частоти. Шкала електромагнітних хвиль. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій. Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на дотримання безпеки життєдіяльності і гігієни слуху; значення звуків у житті людини та толерантне поводження і допомога людям з вадами слуху; вплив, захист та значення для розвитку суспільства сучасних засобів зв’язку тощо. Контрольна робота з теми « Механічні та електромагнітні хвилі» ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ (12 год) Аналіз роботи з теми « Механічні та електромагнітні хвилі». Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Використання ізотопів. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості. Період піврозпаду радіонукліда. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу. Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики. Термоядерні реакції. Енергія Сонця й зір. Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на переваги і недоліки використання ядерної енергії, розвиток атомної енергетики України, проблеми Чорнобиля, впливи атомної енергетики на екологію, захист від впливу радіоактивного випромінювання тощо. Контрольна робота з теми « ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ» РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (34 год)
Аналіз контрольної роботи з теми» ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ» Рівноприскорений рух. Прискорення. Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. Інерціальні системи відліку. Закони Ньютона. Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння. Рух тіла під дією сили тяжіння. Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині). Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах. Л.р.№ 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. Інстр. З ТБ і БЖД Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах. Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес. Захист навчальних проектів Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: ситуативні вправи і задачі на безпеку руху, інформація про досягнення України в освоєнні космосу, гігієну опорно-рухового апарату, толерантне поводження і допомогу людям з вадами опорно-рухового апарату тощо. Контрольна робота з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» ФІЗИКА Й ЕКОЛОГІЯ (4 год) Аналіз контрольної роботи з теми «Рух і взаємодія. Закини збереження». Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Альтернативні джерела енергії. |
|
|