КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ 2 клас для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню

Про матеріал
Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2019-2020 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

(1 година на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Квартал 1

1

Вступ. Повторення вивченого у 1 класі. Кількість «один», «багато». Рахунок в межах 1-3. Геометричні фігури коло, квадрат.

 

 

2

Кількість та рахунок. Механічний рахунок з відповідним співвіднесенням з кількістю пальців в межах 5-ти. Виділення « по показу», « за зразком», «по слову» 1-3-х предметів з множини однорідних та різнорідних предметів; позначення словом 1-3-багато.

 

 

3

Кількість та рахунок. Знайомство з цифрою 1. При перерахуванні використовувати площинні й об'ємні предмети різні за формою, величиною, кольором.

 

 

4

Величина. Великий - маленький; формувати поняття «однакові-різні», продовжувати вчити виділять величину практично, користуватися пробами при виконанні завдання, співвідносити по величині площинні та об’ємні форми.

 

 

5

Форма. Учити розрізняти площинні фігури: коло, квадрат, трикутник («обведи», «покажи», «назви»), формувати поняття про об’ємні форми (куля, куб).

 

 

6

Форма. Вчити виділяти контур предмету, співвідносити об’ємну форму з площинною.

 

 

7

Колір. Продовжувати вчити розрізняти основні кольори, закріплювати знання назв основних кольорів, вчити здійснювати вибір кольору за зразком, вчити виконувати чергування кольорів за зразком.

 

 

8

Цілісне сприйняття предметів. Продовжувати формувати уявлення про цілісний образ предмету, звернути увагу на просторове розташування деталей та на їх співвідношення з іншими частинами цілого.

 

 

9

Орієнтування в просторі. Закріплення знань про контрастні частини доби  «День», «Ніч». Орієнтування в просторі : верх, низ; на площині: на, під.

 

 

Квартал 2

10

Кількість та рахунок.  Механічний рахунок у межах «5» зі співвіднесенням кількості пальців. Виділяти по показу, виділяти з множини 1-3 предмети за інструкцією; учити позначати кількість поняттями: 1-3- багато; мало. 

 

 

11

Кількість та рахунок. Знайомство з цифрою 2, закріплення знань про цифру 1.

 

 

12

Величина. Закріплювати навички прийомів примірювання, накладення, продовжувати формувати візуальне розрізнення предметів по величині: великий – маленький, формувати поняття: більший-менший.

 

 

13

Форма. Закріпити знання про трикутник ,вчити перераховувати його кути.

 

 

14

Форма. Вчити вибирати форму за зразком, співвідносити форми за величиною та кольором, вчити орієнтуватися на форму у грі, вчити бачити форму у оточуючому середовищі.

 

 

15

Колір. Продовжувати розширювати знання про основні кольори, закріплювати та розвивати прийоми примірювання, співвіднесення шляхом прикладання, вчити називати основні кольори, продовжувати вчити виконувати чергування кольорів, формувати поняття, що кожна пора року має свій основний колір, продовжувати поєднувати уявлення про колір зі словом-назвою.

 

 

16

Цілісне сприйняття предметів.

Продовжувати уточнювати уявлення про предмети оточуючого середовища, вчити виділять частини предмета, розвивати дрібну моторику.

 

 

17

Орієнтування в просторі.

Продовжувати учити розрізняти контрастні частини доби, року, формувати поняття «тиждень».

 

 

Квартал 3

18

Кількість та рахунок. Механічний рахунок у межах 5-ти, перерахування 1-5 назвою підсумкового числа. Виділення 1-5-ти з множини по інструкції або з незначною направляючою допомогою. 

 

 

19

Кількість та рахунок. Знайомство з цифрою 3, 4, закріплення знань про цифру 1, 2. Продовжувати формувати прийоми примірювання накладання, чергування.

 

 

20

Кількість та рахунок. Учити розуміти значення питання «Скільки», правильно відповідати на нього.

 

 

21

Величина. Продовжувати учити порівнювати предмети по величині (великий, маленький, більший-менший, найменший), виділяючи їх із групи предметів по інструкції. Учити враховувати величину в дії, зіставляючи предмети за величиною.

 

 

22

Форма. Вправляти в розрізненні геометричних фігур: коло, квадрат, трикутник, співвідносити їх за кольором, величиною.

 

 

23

Форма. Учити дітей розрізняти об'ємну форму: куля, куб (емпіричним засобом).

 

 

24

Колір. Продовжувати розширювати уявлення про кольори. Вчити пригадувати назву необхідного кольору з опорою на зразок. Стимулювати активне використання назв основних кольорів в учбовій діяльності.

 

 

25

Цілісне сприйняття предметів. Вчити пізнавати знайомі предмети серед інших, узнавати предмети та їх частини на картинках, звертати увагу на просторове розташування деталей та їх співвідношення з іншими частинами цілого.

 

 

26

Орієнтування в просторі. 

Продовжувати учити розрізняти контрастні частини доби. Продовжувати формувати уявлення про тиждень, вчити назви днів тижня.

 

 

Квартал 4

27

Повторення, узагальнення умінь і навичок.

 

 

28

Кількість та рахунок. Закріплювати рахунок у межах 5-ти, вміння виділяти 1-5 предметів з множини, називати підсумкове число.

 

 

29

Кількість та рахунок. Знайомство з цифрою 5, закріплення знань про цифри 1-4.

 

 

30

 Величина. Закріпити вивчені параметри величин, продовжувати формувати відношення до величини, як до значимої ознаки, ураховувати величину у практичних діях з предметами.

 

 

31

Форма. Закріпити знання про основні форми, продовжувати вчити вибирати форму за зразком, за її назвою, за інструкцією.

 

 

32

Колір. Закріпити та поглибити знання про основні кольори, продовжувати вчити вибирати колір за зразком, за інструкцією.

 

 

33

Цілісне сприйняття предметів. Закріпити уміння узнавати та вибирати знайомі предмети серед інших, на картинках та у оточуючому середовищі. Уточнювати уявлення про предмет та про співвідношення його деталей.

 

 

34

Орієнтування в просторі. Закріпити та поглибити сформовані просторові уявлення, продовжувати вчити орієнтуватися у груповій кімнаті, у приміщеннях центру.

 

 

35

Підведення підсумків вивченого за рік. Закріплення знань: лічба в межах 5-ти; форма коло, квадрат, трикутник, куля, куб;  основні кольори; предмети «більше-менше», «великий-маленький», «багато-мало».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шак Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
18 вересня
Переглядів
384
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку