КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА 2 клас для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню

Про матеріал
Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2019-2020 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА

(1,5 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Пропедевтичний період. 

Тема 1. Повторення, закріплення і розширення вивченого в 1 класі. Закріплення навичок навчальної діяльності.

1

Ознайомлення з навколишнім. Людина. Власні ім’я та прізвище.

 

 

2

Зовнішній вигляд людини: правила охайності.

 

 

3

Наша школа. Я школяр.

 

 

4

Розпорядок дня школяра, корисне харчування.

 

 

5

Наш клас. Однокласники. Обов’язки учня.

 

 

6

Шкільне подвір’я.

 

 

7

Культура поведінки учнів в школі, на подвір’ї, на вулиці.

 

 

Тема 2. Розвиток комунікативних здібностей.

8

Пластична-гра діалог у парах, спрямований на розвиток невербального спілкування «Дзеркало».

 

 

9

Пластична-гра діалог у парах, спрямований на розвиток невербального спілкування «Роби як я».

 

 

Тема  3. Розвиток слухання-розуміння мовлення вчителя. Накопичення словникового запасу.

10

Пори року.

 

 

11

Уявлення про погоду. Вітер, хмари, опади. Погода взимку, влітку.

 

 

12

Осінь. Сезонні зміни у природі.

 

 

13

Похолодання, випадання дощів, зміна забарвлення листя, листопад.

 

 

14

Овочі, фрукти.

 

 

Тема 4. Активізація мовленнєвої і пізнавальної діяльності.

15

Основні кольори чорний, білий, червоний, синій, зелений, жовтий.

 

 

16

Овочі. Фрукти. Ягоди.

 

 

17

Конструювання простих предметів (дробина, паркан, ялинка, вікно).

 

 

18

Складання розрізних малюнків зображення одного-двох предметів (яблуко, груша, котик, півник, кашка з блюдцем, будиночок).

 

 

19

Позначення словом дій предметів: Хто? Що робить?

 

 

Тема 5. Підготовка до читання.

20

Звуки. Розрізнення звуків. Характеристика звука за силою звучання «голосно», «тихо».

 

 

21

Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря. Наслідування звуків природи (тварин, птахів).

 

 

22

Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд. Голоси тварин. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?»

 

 

23

Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинки. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?»

 

 

24

Тварини дикі: вовк, заєць, лисиця. Зовнішній вигляд. Голоси тварин. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?»

 

 

Тема 6. Розвиток графічних умінь.

25

Правила постави під час письма. Здоров’я людини. Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців «пальчикова гімнастика». Малювання вертикальних ліній різної довжини.

 

 

26

Малювання вертикальних ліній від початкової крапки.

 

 

27

Малювання горизонтальних ліній однакової довжини: гребінь, паркан, драбинка.

 

 

28

Малювання прямих похилих ліній в різних напрямках: сонечко, гілки, дерева.

 

 

29

Домальовування предметів знайомими лініями: сонечко, вікно, будиночок, ялинка, паркан.

 

 

Тема 7. Спеціальна підготовка до письма.

30

Корекція пози за партою. Орієнтування в зошиті. Проведення прямих, прямих ламаних і хвилястих ліній неперервним рухом руки зліва направо.

 

 

31

Весна. Сезонні зміни у природі. Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів. Розвиток координації рухів кисті руки і пальців. Виконання гімнастичних вправ: «Дощик», «Піаніно», «Сніжний ком».

 

 

32

Здоров’я людини. Вплив фізичної культури на здоров’я людини. Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (коло, квадрат) і нескладних малюнків (яблуко, качечка) прямими і хвилястими лініями.

 

 

33

Письмо олівцем прямих і похилих паличок в зошиті та крейдою на дошці.

 

 

34

Основні елементи рукописних букв:

пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка, овал.

 

 

Тема 8. Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики.

35

Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (овал, трикутник) і нескладних малюнків (груша, рибка) прямими і хвилястими лініями.

 

 

36

Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці: пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка.

 

 

Тема 9. Основний період. Букварний період.  Навчання грамоти.

Вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р.

37

Звук і буква А. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

38

Звук і буква У. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

39

Звук і буква О. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд.

 

 

40

Звук і буква М. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

41

Звук і буква Х. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

42

Звук і буква С. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Охорона птахів.

 

 

43

Звук і буква Н. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

44

Звук і буква И. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

45

Звук і буква Л. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

46

Звук і буква Ш. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.

 

 

47

Звук і буква П. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв: мама, сон, сом, папа, липа, молоко.

 

 

48

Звук і буква К. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові.  Літо. Сезонні зміни у природі.

 

 

49

Звук і буква Р. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку.

 

 

Тема 10. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

50

Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, дописування відсутніх елементів.

 

 

51

Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, записування свого імені, прізвища.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данканич Тамара Ісаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
8944
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку