Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ
від 26.07.2018 р. №814
(Додаток №16)
учителя початкових класів
Кулішової Антоніни Анатоліївни
на 2019-2020 н.р.
Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ І ПИСЬМА
(1,5 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Пропедевтичний період. Тема 1. Повторення, закріплення і розширення вивченого в 1 класі. Закріплення навичок навчальної діяльності. |
|||
1 |
Ознайомлення з навколишнім. Людина. Власні ім’я та прізвище. |
|
|
2 |
Зовнішній вигляд людини: правила охайності. |
|
|
3 |
Наша школа. Я школяр. |
|
|
4 |
Розпорядок дня школяра, корисне харчування. |
|
|
5 |
Наш клас. Однокласники. Обов’язки учня. |
|
|
6 |
Шкільне подвір’я. |
|
|
7 |
Культура поведінки учнів в школі, на подвір’ї, на вулиці. |
|
|
Тема 2. Розвиток комунікативних здібностей. |
|||
8 |
Пластична-гра діалог у парах, спрямований на розвиток невербального спілкування «Дзеркало». |
|
|
9 |
Пластична-гра діалог у парах, спрямований на розвиток невербального спілкування «Роби як я». |
|
|
Тема 3. Розвиток слухання-розуміння мовлення вчителя. Накопичення словникового запасу. |
|||
10 |
Пори року. |
|
|
11 |
Уявлення про погоду. Вітер, хмари, опади. Погода взимку, влітку. |
|
|
12 |
Осінь. Сезонні зміни у природі. |
|
|
13 |
Похолодання, випадання дощів, зміна забарвлення листя, листопад. |
|
|
14 |
Овочі, фрукти. |
|
|
Тема 4. Активізація мовленнєвої і пізнавальної діяльності. |
|||
15 |
Основні кольори чорний, білий, червоний, синій, зелений, жовтий. |
|
|
16 |
Овочі. Фрукти. Ягоди. |
|
|
17 |
Конструювання простих предметів (дробина, паркан, ялинка, вікно). |
|
|
18 |
Складання розрізних малюнків зображення одного-двох предметів (яблуко, груша, котик, півник, кашка з блюдцем, будиночок). |
|
|
19 |
Позначення словом дій предметів: Хто? Що робить? |
|
|
Тема 5. Підготовка до читання. |
|||
20 |
Звуки. Розрізнення звуків. Характеристика звука за силою звучання «голосно», «тихо». |
|
|
21 |
Голоси та звуки природи. Шум дерев, струмка, моря. Наслідування звуків природи (тварин, птахів). |
|
|
22 |
Тварини свійські: кіт, собака, корова. Зовнішній вигляд. Голоси тварин. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?» |
|
|
23 |
Зима. Сезонні зміни у природі. Холодне повітря, мороз, снігопад, лід, сніжинки. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?» |
|
|
24 |
Тварини дикі: вовк, заєць, лисиця. Зовнішній вигляд. Голоси тварин. Питання «Про кого це речення?», «Що (Хто) робить?» |
|
|
Тема 6. Розвиток графічних умінь. |
|||
25 |
Правила постави під час письма. Здоров’я людини. Ігрові вправи на активізацію рухів кистей руки, пальців «пальчикова гімнастика». Малювання вертикальних ліній різної довжини. |
|
|
26 |
Малювання вертикальних ліній від початкової крапки. |
|
|
27 |
Малювання горизонтальних ліній однакової довжини: гребінь, паркан, драбинка. |
|
|
28 |
Малювання прямих похилих ліній в різних напрямках: сонечко, гілки, дерева. |
|
|
29 |
Домальовування предметів знайомими лініями: сонечко, вікно, будиночок, ялинка, паркан. |
|
|
Тема 7. Спеціальна підготовка до письма. |
|||
30 |
Корекція пози за партою. Орієнтування в зошиті. Проведення прямих, прямих ламаних і хвилястих ліній неперервним рухом руки зліва направо. |
|
|
31 |
Весна. Сезонні зміни у природі. Потепління, танення снігу, цвітіння, приліт птахів. Розвиток координації рухів кисті руки і пальців. Виконання гімнастичних вправ: «Дощик», «Піаніно», «Сніжний ком». |
|
|
32 |
Здоров’я людини. Вплив фізичної культури на здоров’я людини. Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (коло, квадрат) і нескладних малюнків (яблуко, качечка) прямими і хвилястими лініями. |
|
|
33 |
Письмо олівцем прямих і похилих паличок в зошиті та крейдою на дошці. |
|
|
34 |
Основні елементи рукописних букв: пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка, овал. |
|
|
Тема 8. Удосконалення та подальший розвиток дрібної і загальної моторики. |
|||
35 |
Розфарбовування кольоровими олівцями геометричних фігур (овал, трикутник) і нескладних малюнків (груша, рибка) прямими і хвилястими лініями. |
|
|
36 |
Письмо олівцем в зошиті та крейдою на дошці: пряма коротка і довга паличка з різними інтервалами, похила коротка і довга паличка. |
|
|
Тема 9. Основний період. Букварний період. Навчання грамоти. Вивчення звуків і букв І етапу: А, У, О, М, Х, С, Н, И, Л, Ш, П, К, Р. |
|||
37 |
Звук і буква А. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
38 |
Звук і буква У. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
39 |
Звук і буква О. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Птахи: голуб, ворона. Зовнішній вигляд. |
|
|
40 |
Звук і буква М. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
41 |
Звук і буква Х. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
42 |
Звук і буква С. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Охорона птахів. |
|
|
43 |
Звук і буква Н. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
44 |
Звук і буква И. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
45 |
Звук і буква Л. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
46 |
Звук і буква Ш. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. |
|
|
47 |
Звук і буква П. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Запам’ятовування цілісних образів слів, які складаються з вивчених букв: мама, сон, сом, папа, липа, молоко. |
|
|
48 |
Звук і буква К. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Літо. Сезонні зміни у природі. |
|
|
49 |
Звук і буква Р. Співвідношення звука і букви, визначення місця звука і букви у слові. Ягоди, фрукти, овочі. Відпочинок влітку. |
|
|
Тема 10. Повторення та закріплення вивченого матеріалу. |
|||
50 |
Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, дописування відсутніх елементів. |
|
|
51 |
Друкування вивчених букв та слів: за зразком, під диктовку, записування свого імені, прізвища. |
|
|