Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником
Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»
I семестр
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
Домашнє завдання |
|||||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||||
Повторення. |
||||||||||||
1 |
|
01.09 |
Привіт. Як тебе звуть? SB p. 4 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Countries, nationalities, months, days of the week |
The verb “to be” in affirmative and negative forms |
Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу |
WB p.4, ex. A,B. Wordlist p. 135 |
|
|
2 |
|
05.09 |
Сім”я SB p.5 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Прослуховування аудіозаписів, виконання завдань (answer the question, choose the correct option, matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy |
Have got / has got, Time expressions (it’s ten past six. ect.), verb “can” in questions |
Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу, виконує завдання |
WB pp. 5-6, ex. C,D,E. Wordlist p.135 |
|
|
3 |
|
06.09 |
Що це таке? SB p.6 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Прослуховування аудіозаписів, виконання завдань (answer the question, choose the correct option, matching) |
Парна робота: надання відповідей на запитання |
School objects, furniture, personal objects |
Prepositions of place, plurals, What’s this? What’s that? What are these? Wht are those? How many…? |
Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу, виконує завдання |
WB pp 6-7, ex. F, G, H, I, J. Wordlist p.135 |
|
|
Я, моя родина , друзі. Шкільне життя. |
||||||||||||
4 |
|
07.09 |
Це я,! St.B, p. 7 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
|
Парна робота: надання відповідей на запитання |
School subjects, free-time activities, kind of clothes |
|
Ставить та відповідає на запитання про себе |
WB p. 8 Ex. A |
|
|
5 |
|
08.09 |
Шкільні предмети. St.B. p. 8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics |
Present Simple Prepositions of time |
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
WB p. 8 Ex. B, C |
|
|
6 |
|
12.09 |
Моя школа. St.B, p. 9 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання тексту про школу |
Відпрацювання звуків [ʌ], [æ], [ei]. |
Present Simple Prepositions of time Ex.A,B p. 9 |
Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі |
WB p. 9,Ex. D, E, F |
|
|
7 |
|
14.09 |
Зовнішність. 1b St.B, p. 10 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions) |
|
Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy |
Present Progressive |
Описує зовнішність людини |
WB p. 10 Ex. A, B, C |
|
|
8 |
|
15.09 |
Зовнішність мого друга. 1b St.B, p. 11 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.) |
Робота в парах Guessing game |
|
Present Progressive Ex. 11 |
Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі |
WB p. 11 Ex. D, E, F |
|
|
9 |
|
19.09 |
Характер. 1c St.B, p. 12 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Clothes and accessories Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency |
|
WB p.12 Ex. A, B, C |
|
|
10 |
|
20.09 |
Зовнішній вигляд. 1c St.B, p. 13 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія Написати декілька речень про свій одяг |
Fashion and clothes |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency Ex.A, B p. 13 |
Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
WB p.13 Ex. D,E,F,G |
|
|
11 |
|
21.09 |
Вільний час. 1d St.B, p. 14 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions) |
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час |
WB p. 14 Ex. A |
|
|
12 |
|
22.09 |
Вподобання. 1d St.B, p. 15 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Group survey Написати про свої уподобання в блозі |
Free-time activities Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
WB p. 14 Ex. B, C |
|
|
13 |
|
26.09 |
Профіль мого друга. 1e St.B, p. 16 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) |
Робота в групах Class game |
Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly |
|
Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга |
WB p. 15 Ex. A, B |
|
|
14 |
|
28.09 |
Анкетування. 1e St.B, p. 17 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) |
Робота в парах answer the questions Написати пост про себе та свого найкращого друга |
Personality and other words&phrases |
Word order Ex.D p. 17 |
Пише пост про себе та свого друга використовуючи лексику уроку |
WB p. 15 Ex. C,D |
|
|
15 |
|
29.09 |
Module 1 Round-up p.103 Види транспорту. |
|
|
Communication p. 18 |
Ex.A,B,C p. 103 |
Ex. D, E, F, G, H p. 103 |
|
WB p. 16-17 Ex. A-F |
|
|
16 |
|
03.10 |
Діагностична робота. |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Подорож |
||||||||||||
17 |
|
04.10 |
Подорожі, St.B, p. 19 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
Places around the world |
|
Ставить та відповідає на питання про подорожі |
WB p. 18 Ex. A |
|
|
18 |
|
05.10 |
Святкові заходи. 2a St.B, p. 20 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Holiday activities and other words buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad |
Past Simple |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 18 Ex. B, C |
|
|
19 |
|
06.10 |
Мої минулі вихідні.2 a, Подорожі, St.B, p. 21 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Робота в парах talk about your last holiday |
Holiday activities Відпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple Ex. A p. 21 |
|
WB p. 19 Ex. D-F |
|
|
20 |
|
10.10 |
Транспорт St.B, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions) |
|
Means of transport ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van |
Дієслово could, adjectives-adverbs of manner |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
WB p.20 Ex. A, B, C |
|
|
21 |
|
12.10 |
Види транспорту.St.B, p.23 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Робота в парах дискусія. Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються. |
Means of transport |
Дієслово could, adjectives-adverbs of manner Ex.A ,B p. 23 |
Розповідає про дії в минулому |
WB p. 21 Ex. E, F |
|
|
22 |
|
13.10 |
Підготовка до подорожі St.B, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents. |
Personal pronouns |
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 22 Ex. A-B |
|
|
23 |
|
17.10 |
Пакування багажу. St.B, p. 25 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Travel arrangements |
Personal pronouns Ex. A p. 25 |
Розповідає про планування подорожі |
WB p.22 Ex. C |
|
|
24 |
|
18.10 |
Подорож тоді і зараз. St.B, p. 26 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world Ex.B p. 27 |
Used to |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p.23 Ex. A-B |
|
|
25 |
|
19.10 |
Подорожі, St.B, p. 27 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Написати абзац про Христофора Колумба |
Words connected with travelling |
Used to Ex.B p. 27 |
Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації |
WB p.23-24 Ex. C-E |
|
|
26 |
|
20.10 |
Шкільна подорож. St.B, p. 28-29 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex.B p. 29 |
Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. |
Linking words Ex.C p. 29 |
Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання. |
WB p.25 Ex. A-C |
|
|
27 |
|
24.10 |
Пригода, St.B, p. 31 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
Various adventure activities |
|
Ставить та відповідає на питання про пригоди |
WB p. 28 Ex. A |
|
|
28 |
|
26.10 |
Нещасний випадок. St.B, p. 32 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Parts of the body ankle, arm, back, finger, knee, wrist. Verbs related to accidents bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip, sprain.
|
Past Progressive |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 28 Ex. B, C |
|
|
29 |
|
27.10 |
Нещасний випадок. Пригода, St.B, p. 33 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Робота в групі talking about an accident |
Verbs related to accidents
|
Past Progressive Ex. 3 p. 35 |
Розповідає про події в минулому |
WB p. 29 Ex. D, E |
|
|
30 |
|
07.11 |
Загадки. St.B, p. 34 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words) |
|
alien, area, Believe it or not..., bush, campsite, close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint, frightened, ghost, huge, human, I (don’t) think so, monster, mystery, noise, play a joke on sb, probably, scream, shadow, skin, voice, wild. |
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
WB p. 30 Ex. A, B, C |
|
|
31 |
|
08.11 |
Подорож в гори. St.B, p. 35 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Write True or False) |
Робота в парах дискусія.
|
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) Ex.A ,B p. 37 |
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
WB p. 31 Ex. D, E |
|
|
32 |
|
09.11 |
Відпочинок. St.B, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Words/Phrases related to funfairs bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster, sandwich, water, slide. |
|
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
WB p. 32 Ex. A, B |
|
|
33 |
|
10.11 |
Пригода, St.B, p. 37 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
actually, be left, blood, each, get on, Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue, wash, wet, What do you mean? |
Time clauses (when, while) Some, any and no. Ex. A, B, C p. 29 |
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
WB p. 33 Ex. C, D |
|
|
34 |
|
14.11 |
Емоціїї St.B, p. 38 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Adjectives describing emotions angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised, worried. Points of the compass east, north, south, west. Other words and phrases a few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy, different, far, feel, half, in the beginning, lose, neck, return, save, scare (away), shark, shout, take place, wolf. |
|
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p. 34 Ex. A, B |
|
|
35 |
|
16.11 |
Емоціїї St.B, p. 39 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Висловити власну думку про книгу Біле Ікло. |
|
Compounds of some, any, no, every Ex.3 p. 41 |
Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації |
WB p. 34 Ex. C, D |
|
|
36 |
|
17.11 |
Нещаслива історія St.B, p. 40 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати текст та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex. A p. 29 |
Phrases related to misfortunes be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre, get locked out, lose one’s key Other words and phrases adventure, after a while, be away, fix, for hours, fortunately, immediately, in the end, ladder, luck, lucky, neighbour, next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky. |
|
Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору. |
WB p. 35 Ex. A |
|
|
37 |
|
21.11 |
Нещаслива історія. St.B, p. 41 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини Ex. С p. 43 |
|
Phrases related to misfortunes |
Linking words Ex. В p. 43 |
Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
WB p. 35 Ex. B, c |
|
|
38 |
|
22.11 |
Діагностична робота. |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Визначні місця |
||||||||||||
39 |
|
23.11 |
Місця, St.B, p. 43 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Дискусія в парах та групах |
Different places around the world |
|
Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті. Описує власне місто. |
WB p. 38 Ex. A |
|
|
40 |
|
24.11 |
Навколо міста St.B, p. 44 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Places in a town/city chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market, newsagent’s post office Other words and phrases borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival, get a haircut, Here you are. I’m afraid not. Let me check. medicine, post (v), stamp, tidy my room, Would you like anything else?, You’re welcome.
|
Can / Could / May / Might |
Розповідає про речі, які можна або не можна робити. |
WB p. 38 Ex. B, C |
|
|
41 |
|
28.11 |
Навколо міста. St.B, p. 45 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Робота в парах talk about some situations in the city. |
Places in a town/city Відпрацювання звуків /k/ та /s/. |
Can / Could / May / Might Ex. A p. 47 |
Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення. |
WB p. 39 Ex. D-F |
|
|
42 |
|
30.11 |
Як туди дістатися? St.B, p. 46 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер) |
|
Directions Go straight on. How do I get to...? It’s on your right/left. Turn right/left at the... Turn right/left into... Street/Road. Other words and phrases all the time, bus stop, catch, footbridge, Need some help? Now what? pedestrian crossing, petrol station, police station, robber, stop sign, traffic lights, tunnel. |
Prepositions of place Prepositions of movement |
Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. |
WB p.40 Ex. A, B, C |
|
|
43 |
|
01.12 |
Напрямок. St.B, p. 47 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
|
Робота в парах дискусія.
|
Directions
|
Prepositions of place Prepositions of movement Ex.A ,B p. 49 |
Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого. Надає вказівки щодо пересування у місті. |
WB p. 41 Ex. E, F |
|
|
44 |
|
05.12 |
Місто та село St.B, p. 48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Types of houses block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm, houseboat, tree house. Other words and phrases annoying, barbecue, boring, busy, comfortable, cook (v), country, do gardening, each other, excitement, general, go for a walk, healthy, home-cooked, ideal, important, lifestyle, mouse – mice, nature, neighbourhood, offer (v), peace and quiet, pollution, prefer, relaxed, this way, useful, Which...? |
Comparative forms (not) as + adjective + as |
Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку |
WB p. 42 Ex. A-B |
|
|
45 |
|
06.12 |
Місто та село. St.B, p. 49 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Types of houses
|
Comparative forms (not) as + adjective + as. Ex. A p. 51 |
Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку. |
WB p.42 Ex. C |
|
|
46 |
|
07.12 |
Простір. St.B, p. 50 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Words related to space Earth, galaxy, moon, outer space, planet, solar system, star, sun, universe. Other words along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat, heavy, inside, light, million, move, over, reach, scientist, second (n), sunlight, temperature, thousand. Ex.B p. 52 |
Superlative forms |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
WB p.43 Ex. A-B |
|
|
47 |
|
08.12 |
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
48 |
|
12.12 |
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
49 |
|
14.12 |
Діагностична робота |
|
|
TRP |
TRP |
TRP |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
+ |
50 |
|
15.12 |
Контроль розуміння на слух |
|
TRP |
|
|
|
|
|
|
+ |
51 |
|
19.12 |
Контроль говоріння |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
+ |
52 |
|
20.12 |
Аналіз контрольних робіт |
|
TRP |
|
|
|
|
|
+ |
|
53 |
|
21.12 |
Урок-повторення. |
|
|
TRP |
|
|
|
|
|
+ |
54 |
|
22.12 |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 6 клас