Календарне планування Full Blast plus 6 I семестр

Про матеріал
Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795 Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast» I семестр
Перегляд файлу

 Типова освітня програма , розроблена під керівництвом Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М. 5-9 класи( затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 року № 795

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6-А, класі (3,5 години на тиждень) на 2023-2024 н. р. за підручником

 Г.К.Мітчел, Марілені Малкогіанні « Full Blast»

 

I семестр

 

Примітки

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Усна і письмова взаємодія

               Мовний інвентар

Очікувані результати навчання

Домашнє завдання

Синхронно

Асинхронно

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

      Граматика

Повторення.

1

 

01.09

Привіт. Як тебе звуть?

 SB p. 4

■ бере участь у коротких простих діалогах

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Countries, nationalities, months, days of the week

The verb “to be” in affirmative and negative forms

Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу

WB p.4, ex. A,B.

Wordlist p. 135

 

 

2

 

05.09

Сім”я

SB p.5

■ бере участь у коротких простих діалогах

Прослуховування аудіозаписів, виконання завдань (answer the question, choose the correct option, matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

Family: mother/mum, father/dad, grandmother, grandfather, sister, brother, woman/girl, man/boy

Have got / has got,

Time expressions (it’s ten past six. ect.), verb “can” in questions

Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу, виконує завдання

WB pp. 5-6, ex. C,D,E. Wordlist p.135

 

 

3

 

06.09

Що це таке?

 SB p.6

■ бере участь у коротких простих діалогах

Прослуховування аудіозаписів, виконання завдань (answer the question, choose the correct option, matching)

Парна робота: надання відповідей на запитання

School objects, furniture, personal objects

Prepositions of place, plurals,

What’s this? What’s that?

What are these? Wht are those? How many…?

Ставить та відповідає на запитання про себе, є учасником діалогу, виконує завдання

WB pp 6-7, ex. F, G, H, I, J. Wordlist p.135

 

 

Я, моя родина , друзі. Шкільне життя.

4

 

07.09

Це я,!

St.B, p. 7

■ бере участь у коротких простих діалогах

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

School subjects, free-time activities, kind of clothes

 

Ставить та відповідає на запитання про себе

WB p. 8 Ex. A

 

 

5

 

08.09

Шкільні предмети.

St.B. p. 8

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics

Present Simple

Prepositions of time

Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

WB p. 8

Ex. B, C

 

 

6

 

12.09

Моя школа.

 St.B, p. 9

■ запитує та надає відповіді на прості запитання

■ бере участь у коротких простих діалогах

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання тексту про школу

Відпрацювання звуків [ʌ], [æ],

[ei].

Present Simple

Prepositions of time

Ex.A,B p. 9

Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі

WB p. 9,Ex. D, E, F

 

 

7

 

14.09

Зовнішність.

1b St.B, p. 10

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

 

Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy

Present Progressive

Описує зовнішність людини

WB p. 10 Ex. A, B, C

 

 

8

 

15.09

Зовнішність мого друга.

1b St.B, p. 11

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.)

Робота в парах Guessing game

 

Present Progressive

Ex. 11

Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі

WB p. 11 Ex. D, E, F

 

 

9

 

19.09

Характер.

1c St.B, p. 12

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Clothes and accessories

Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

 

WB p.12 Ex. A, B, C

 

 

10

 

20.09

Зовнішній вигляд.

 1c St.B, p. 13

■ бере участь у коротких простих діалогах

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах дискусія

Написати  декілька речень про свій одяг

Fashion and clothes

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

Ex.A, B p. 13

Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації

WB p.13 Ex. D,E,F,G

 

 

11

 

21.09

Вільний час.

 1d St.B, p. 14

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

Робота в парах, дискусія

Free-time activities, other words and phrases

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Розповідає про уподобання та вільний час

WB p. 14 Ex. A

 

 

12

 

22.09

Вподобання.

 1d St.B, p. 15

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах Group survey

Написати про свої уподобання в блозі

Free-time activities

Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to concerts, hang out with friends, play table tennis, read magazines, newspapers, surf the net

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

WB p. 14 Ex. B, C

 

 

13

 

26.09

Профіль мого друга.

1e St.B, p. 16

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Робота в групах Class game

Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly

 

Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга

WB p. 15 Ex. A, B

 

 

14

 

28.09

Анкетування.

1e St.B, p. 17

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Робота в парах answer the questions

Написати пост про себе та свого найкращого друга

Personality and other words&phrases

Word order

Ex.D p. 17

Пише пост про себе та свого друга використовуючи лексику уроку

WB p. 15 Ex. C,D

 

 

15

 

29.09

Module 1 Round-up p.103

Види транспорту.

 

 

Communication p. 18

Ex.A,B,C p. 103

Ex. D, E, F, G, H p. 103

 

WB p. 16-17 Ex. A-F

 

 

16

 

03.10

Діагностична робота.

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Подорож

17

 

04.10

Подорожі, St.B, p. 19

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

Places around the world

 

Ставить та відповідає на питання про подорожі

WB p. 18 Ex. A

 

 

18

 

05.10

Святкові заходи.

2a St.B, p. 20

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Holiday activities and other words

buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad

Past Simple

Розповідає про події в минулому

WB p. 18 Ex. B, C

 

 

19

 

06.10

Мої минулі вихідні.2 a, Подорожі, St.B, p. 21

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Робота в парах talk about your last holiday

Holiday activities

Відпрацювання звуків [t], [d], [id]

Past Simple

Ex. A p. 21

 

WB p. 19 Ex. D-F

 

 

20

 

10.10

Транспорт

St.B, p. 22

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions)

 

Means of transport

ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van

Дієслово could, adjectives-adverbs of manner

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

WB p.20 Ex. A, B, C

 

 

21

 

12.10

Види транспорту.St.B, p.23

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Робота в парах дискусія.

Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються.

Means of transport

Дієслово could, adjectives-adverbs of manner

Ex.A ,B p. 23

Розповідає про дії в минулому

WB p. 21 Ex. E, F

 

 

22

 

13.10

Підготовка до подорожі

 St.B, p. 24

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents.

Personal pronouns

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

WB p. 22   Ex. A-B

 

 

23

 

17.10

Пакування багажу. St.B, p. 25

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Travel arrangements

Personal pronouns

Ex. A p. 25

Розповідає про планування подорожі

WB p.22     Ex. C

 

 

24

 

18.10

Подорож тоді і зараз.

 St.B, p. 26

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world

Ex.B p. 27

Used to

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p.23    Ex. A-B

 

 

25

 

19.10

 Подорожі, St.B, p. 27

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Написати абзац про Христофора Колумба

Words connected with travelling

Used to

Ex.B p. 27

Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації

WB p.23-24  Ex. C-E

 

 

26

 

20.10

Шкільна подорож. St.B, p. 28-29

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

Робота в парах Ex.B p. 29

Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful.

Linking words

Ex.C p. 29

Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання.

WB p.25  Ex. A-C

 

 

27

 

24.10

Пригода, St.B, p. 31

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

Various adventure activities

 

Ставить та відповідає на питання про пригоди

WB p. 28 Ex. A

 

 

28

 

26.10

Нещасний випадок. St.B, p. 32

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Parts of the body

ankle, arm, back, finger, knee, wrist.

Verbs related to accidents

bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip,

sprain.

 

Past Progressive

Розповідає про події в минулому

WB p. 28 Ex. B, C

 

 

29

 

27.10

Нещасний випадок. Пригода, St.B, p. 33

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Робота в групі talking about an accident

Verbs related to accidents

 

Past Progressive

Ex. 3 p. 35

Розповідає про події в минулому

WB p. 29 Ex. D, E

 

 

30

 

07.11

Загадки.

 St.B, p. 34

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words)

 

alien, area, Believe it or not..., bush, campsite,

close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint,

frightened, ghost, huge, human,

I (don’t) think so, monster, mystery, noise,

play a joke on sb, probably, scream, shadow, skin, voice, wild.

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

WB p. 30 Ex. A, B, C

 

 

31

 

08.11

Подорож в гори. St.B, p. 35

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Write True or False)

Робота в парах дискусія.

 

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Ex.A ,B p. 37

Розповідає про події, що відбувались в минулому

WB p. 31 Ex. D, E

 

 

32

 

09.11

Відпочинок.

 St.B, p. 36

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Words/Phrases related to funfairs

bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster,

sandwich, water, slide.

 

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

WB p. 32 Ex. A, B

 

 

33

 

10.11

Пригода, St.B, p. 37

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

actually, be left, blood, each, get on,

Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue,

wash, wet, What do you mean?

Time clauses (when, while)

Some, any and no.

Ex. A, B, C p. 29

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур.

WB p. 33 Ex. C, D

 

 

34

 

14.11

Емоціїї

 St.B, p. 38

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Adjectives describing emotions

angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised,

worried.

Points of the compass

east, north, south, west.

Other words and phrases

a few, alone, attack, bite, brave, chase, crazy,

different, far, feel, half, in the beginning, lose,

neck, return, save, scare (away), shark, shout,

take place, wolf.

 

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p. 34 Ex. A, B

 

 

35

 

16.11

Емоціїї

 St.B, p. 39

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Висловити власну думку про книгу Біле Ікло.

 

Compounds of some, any, no, every

Ex.3 p. 41

Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації

WB p. 34 Ex. C, D

 

 

36

 

17.11

Нещаслива історія

 St.B, p. 40

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати текст та дати відповідь на питання

Робота в парах Ex. A

p. 29

Phrases related to misfortunes

be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre,

get locked out, lose one’s key

Other words and phrases

adventure, after a while, be away,

fix, for hours, fortunately, immediately, in the end,

ladder, luck, lucky, neighbour,

next-door, put up a tent, situation, unfortunately, unlucky.

 

Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору.

WB p. 35 Ex. A

 

 

37

 

21.11

Нещаслива історія.

 St.B, p. 41

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та пише коротку історію-опис

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

Ex. С p. 43

 

Phrases related to misfortunes

Linking words

Ex. В p. 43

Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

WB p. 35 Ex. B, c

 

 

38

 

22.11

Діагностична робота.

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Визначні місця

39

 

23.11

Місця, St.B, p. 43

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Дискусія в парах та групах

Different places around the world

 

Ставить та відповідає на питання про різні місця на планеті.

Описує власне місто.

WB p. 38 Ex. A

 

 

40

 

24.11

Навколо міста St.B, p. 44

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Places in a town/city

chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,

newsagent’s post office

Other words and phrases

borrow, bring, Can I help you?, card, euro, festival,

get a haircut, Here you are. I’m afraid not.

Let me check. medicine, post (v), stamp,

tidy my room, Would you like anything else?,

You’re welcome.

 

Can / Could / May / Might

Розповідає про речі, які можна або не можна робити.

WB p. 38  Ex. B, C

 

 

41

 

28.11

Навколо міста. St.B, p. 45

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Робота в парах talk about some situations in the city.

Places in a town/city

Відпрацювання звуків /k/ та /s/.

Can / Could / May / Might

Ex. A p. 47

Розповідає про події, які можуть статися або не статися. Робить припущення.

WB p. 39 Ex. D-F

 

 

42

 

30.11

Як туди дістатися? St.B, p. 46

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер)

 

Directions

Go straight on. How do I get to...?

It’s on your right/left. Turn right/left at the...

Turn right/left into... Street/Road.

Other words and phrases

all the time, bus stop, catch, footbridge,

Need some help? Now what? pedestrian crossing,

petrol station, police station, robber, stop sign,

traffic lights, tunnel.

Prepositions of place

Prepositions of movement

Розповідає про різні місця у місті, вживає лексику уроку. Може визначити та вказати напрямок руху. 

WB p.40 Ex. A, B, C

 

 

43

 

01.12

Напрямок.

 St.B, p. 47

■ бере участь у коротких групових дискусіях

 

Робота в парах дискусія.

 

Directions

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

Ex.A ,B p. 49

Розповідає про різні варіанти маршруту з одного місця до іншого.

Надає вказівки щодо пересування у місті.

WB p. 41 Ex. E, F

 

 

44

 

05.12

Місто та село St.B, p. 48

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Types of houses

block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,

houseboat, tree house.

Other words and phrases

annoying, barbecue, boring, busy, comfortable,

cook (v), country, do gardening, each other,

excitement, general, go for a walk, healthy,

home-cooked, ideal, important, lifestyle,

mouse – mice, nature, neighbourhood,

offer (v), peace and quiet, pollution,

prefer, relaxed, this way, useful, Which...?

Comparative forms

(not) as + adjective + as

Розповідає про різні типи житла, вживає лексику уроку

WB p. 42   Ex. A-B

 

 

45

 

06.12

Місто та село. St.B, p. 49

■ бере участь у коротких групових дискусіях

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Types of houses

 

Comparative forms

(not) as + adjective + as.

 Ex. A p. 51

Порівнює різні місця для життя. Аргументує власну думку вживаючи лексику уроку.

WB p.42     Ex. C

 

 

46

 

07.12

Простір.

 St.B, p. 50

■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Words related to space

Earth, galaxy, moon, outer space, planet,

solar system, star, sun, universe.

Other words

along with, billion, centre, fit (v), freeze, heat,

heavy, inside, light, million, move,

over, reach, scientist, second (n), sunlight,

temperature, thousand.

Ex.B p. 52

Superlative forms

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

WB p.43    Ex. A-B

 

 

47

 

08.12

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+

48

 

12.12

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

+

49

 

14.12

Діагностична робота

 

 

TRP

TRP

TRP

 

Повторення вивченого матеріалу

 

+

50

 

15.12

Контроль розуміння на слух

 

TRP

 

 

 

 

 

 

+

51

 

19.12

Контроль говоріння

 

 

TRP

 

 

 

 

 

+

52

 

20.12

Аналіз контрольних робіт

 

TRP

 

 

 

 

 

+

 

53

 

21.12

Урок-повторення.

 

 

TRP

 

 

 

 

 

+

54

 

22.12

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

+

 

 

Календарно-тематичне планування до підручника Full Blast Plus for Ukraine 6 клас

 

docx
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
2534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку