Календарне планування ГПД (НУШ)-ВЕРЕСЕНЬ-І семестр 2020-2021 навчальний рік (3 клас)

Про матеріал
Календарне планування. За типовою освітньою програмою під керівництвом Р.Б. Шияна. Група продовженого дня (НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА)-ВЕРЕСЕНЬ-І семестр 2020-2021 навчальний рік (3 клас). Тематичні бесіди, дискусії, прогулянки, технологічна осітня галузь.
Перегляд файлу

«Погоджено»

заступник директора

із навчально-виховної роботи

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів

Протокол №    від    .08.2020 р.

«Затверджено»

директор

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

_______________________________

 

 

        

Комунальний заклад

«Навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7

Вінницької міської ради»

 

 

 

Календарне планування

 

3– І класу–групи

І семестр

2020/2021 н. р .

 

 

Вихователь: Іванович С.Л.

 

 

 

 

 

 

 

ВЕРЕСЕНЬ

«Подорожуємо і відкриваємо світ»

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Елізабет Дженнер, Кейт Вілсон, Ніа Робертс

Консультант: Ґрехем Медлі,

професор Лондонського інституту гігієни та тропічної медицини,

фахівець з моделювання інфекційних хвороб

(завантажуй або читай онлайн на сайті безкоштовно)

http://litakcent.com/2020/04/24/dityachi-knizhki-pro-koronavirus-pereklali-ukrayinskoyu/

Дата

Зміст виховного заходу

Зміст фізкультурно-оздоровчої години

Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми

1

 

День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок».

Квест «Наша Україна»

Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу  в умовах пандемії».

Перегляд м/ф «Азбука безпеки на дорозі» (Уроки тітоньки Сови). https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Що таке коронавірус?» Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 3-І класу в умовах пандемії».

2

 

Ознайомлення із режимом ГПД в умовах пандемії. Розподіл доручень.

Бесіда «Мій друг — дорожній рух»

Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвірї»

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Як можна підхопити коронавірус?» Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Що ти знаєш про квітучу Україну»

3

 

Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці.

Правила особистої гігієни.

Квест «Скарби України».

Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».

 

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Що буде, як ти підхопиш коронавірус?»

Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба».

 

4

 

Гра «Коло емоцій».

Дидактична гра «Аукціон слів».

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Квіти України».

Весела пісня «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=9j56sjyxODM

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Чому людей так турбує коронавірус?»

Створення позначок (емблем) для власних ранців. Виставка

«Мій щоденник читача».

 

5

 

Вікторина «Символи України».

Перегляд відео «Легенда про Україну».

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій  зайвий».

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Чи є ліки від коронавірусу?»

Створення затишку у класній кімнаті.

Презентація книг-фотоколажів

«Мої незабутні літні канікули».

 

6

 

9 вересня – Всесвітній  день краси.

Гра-пазл «Україна в числах»

 

Пішохідна прогулянка територією школи.

Дослідницький майданчик «Квітуча Україна» (Насіння квітів)/Легенди про квіти.

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Чому все закривають?»

Математична гра «Доміно».

Консультації для батьків: «Як оформити комфортне освітнє середовище для дитини».

 

7

 

Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі?

Вікторина «Народні символи України».

Легенди про квіти.

 

Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?».

Комплекс загально – розвивальних вправ.

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Як висидіти вдома весь цей час?»

Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів.

Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?»

 

8

 

Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами.

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Як я можу допомогти?»

Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі словами).

Ознайомлення батьків з  режимом харчування та меню на ГПД в умовах пандемії.

 

9

 

Бесіда «Чи можливо здійснити кругосвітню подорож за 80 днів?»

 

 

Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ.

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Що ще я можу зробити?»

Виготовлення поробки з пластиліну «Транспорт для подорожі».

Презентація поробок батькам.

 

10

 

12 вересня – День фізичної культури і спорту. Веселі старти.

Бесіда «Круїз, похід, поїздка чи політ – мандруймо, пізнаємо білий світ».

 

Фізкультхвилинки на свіжому повітрі.

Рухливі  ігри за  бажанням дітей.

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Бесіда «Що буде далі?»

Дидактична гра «Допоможи казковому герою здійснити віртуальну подорож світом». (Доповни речення).

Ознайомлення батьків з пам’яткою: «Режим дня третьокласника».

 

11

 

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Євразія)

 

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев».

Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька».

Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»

Вікторина «У нас все вийшло».

Розгадування кросворду «Транспорт».

Створення панно «Танок осені» (Листя дерев та квіти).

 

12

 

Бесіда «Що змінилося в мені?»

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Африка)

 

 

Прогулянка «город-хоровод».  Змагання «Веселі старти» між двома командами.

Розгадування та створення ребусів.

Які вікові відмінності?

Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO).

Аплікація із клаптиків паперу. Презентація робіт.

 

13

 

Бесіда «У чому неповторність кожної людини?»

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Південна Америка)

Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою».

Гра «Світлофор – наш друг».

 

Створення коміксів «Незвичайна мандрівка».

Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO).

14

 

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Північна Америка)

 

Прогулянка «Спостереження за змінами у природі».

Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий»

Дидактична гра «Назви останній звук».

Малювання картин пластиліном «Зміни у природі».

 

15

 

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Австралія)

 

Прогулянка «Осіннє сонечко».

Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ).

Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?».

16

 

Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?»

(Антарктида)

Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?»

Гра-пазл «Склади Землю».

Дискусія «Як перемогти втому?»

Створення буклету «Які таємниці може відкрити подорож?»

 

17

 

Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?»

«Засели» карту світу тваринами.

Квест-прогулянка

«Створення маршруту  велоподорожі містом».

Гра «Склади наплічник для подорожі».

 

Створення правил та маршрутних листів команд для квесту.

 

18

 

Бесіда «Що зробити, аби подорож запам’яталася?»

 

Прогулянка «Як народжується ніч/день?».

Гра «Скринька невідкритих таємниць».

Малювання пластиліном «День/ніч». Презентація робіт.

Обговорення прогнозу погоди.

Гра «Я – синоптик».

 

19

 

«Як досліджувати світ під час подорожі?»

Створення проєкту «Як зробити  шкільний двір привабливим?»

Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвірям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?»

Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки.

 

20

 

«Як спланувати подорож?».

Подорож до світу маленьких казок

В. Сухомлинського. Казка «Зайчик і Місяць».

 

Квест-прогулянка

«Моя школа».

Ігри за бажанням учнів.

Поробки із пластиліну до казки «Зайчик і Місяць».

Презентація робіт.

Консультації для батьків.

 

21

 

«Які подорожі роблять нас щасливими?»

Створення хмари слів/тегів «Розкажи про себе».

Досліджуємо разом «Павутинопад».

 

Ігри на свіжому повітрі. Складання ментальної карти «Сподівання на цей рік».

Створення гри-бродилки «Озера України».

Ознайомлення батьків з інструментом оцінювання в 3 класі.

22

 

Які пристрої допомагають під час подорожі?»

Подорож до світу маленьких казок

В. Сухомлинського. Казка «Квітка сонця».

Квест-прогулянка

«Віртуальна подорож до Цуманської пущі».

Ігри за бажанням учнів.

Створення коміксів

«Я у супермаркеті».

Виготовлення аплікації «Квітка сонця».

Консультації для батьків.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ковальчук Iра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Народовська Людмила Петрівна
    Дякую за доцільно підібраний матеріал.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
13376
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку