«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2020 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
3– І класу–групи
І семестр
2020/2021 н. р .
Вихователь: Іванович С.Л.
ВЕРЕСЕНЬ
«Подорожуємо і відкриваємо світ»
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»
Елізабет Дженнер, Кейт Вілсон, Ніа Робертс
Консультант: Ґрехем Медлі,
професор Лондонського інституту гігієни та тропічної медицини,
фахівець з моделювання інфекційних хвороб
(завантажуй або читай онлайн на сайті безкоштовно)
http://litakcent.com/2020/04/24/dityachi-knizhki-pro-koronavirus-pereklali-ukrayinskoyu/
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
1 |
|
День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок». Квест «Наша Україна» |
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу в умовах пандемії». Перегляд м/ф «Азбука безпеки на дорозі» (Уроки тітоньки Сови). https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14 |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Що таке коронавірус?» Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 3-І класу в умовах пандемії». |
2 |
|
Ознайомлення із режимом ГПД в умовах пандемії. Розподіл доручень. Бесіда «Мій друг — дорожній рух» |
Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї» |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Як можна підхопити коронавірус?» Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Що ти знаєш про квітучу Україну» |
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці. Правила особистої гігієни. |
Квест «Скарби України». Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».
|
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Що буде, як ти підхопиш коронавірус?» Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба».
|
4 |
|
Гра «Коло емоцій». Дидактична гра «Аукціон слів». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Квіти України». Весела пісня «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=9j56sjyxODM |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Чому людей так турбує коронавірус?» Створення позначок (емблем) для власних ранців. Виставка «Мій щоденник читача».
|
5 |
|
Вікторина «Символи України». Перегляд відео «Легенда про Україну».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій зайвий». |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Чи є ліки від коронавірусу?» Створення затишку у класній кімнаті. Презентація книг-фотоколажів «Мої незабутні літні канікули».
|
6 |
|
9 вересня – Всесвітній день краси. Гра-пазл «Україна в числах»
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Дослідницький майданчик «Квітуча Україна» (Насіння квітів)/Легенди про квіти. |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Чому все закривають?» Математична гра «Доміно». Консультації для батьків: «Як оформити комфортне освітнє середовище для дитини».
|
7 |
|
Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі? Вікторина «Народні символи України». Легенди про квіти.
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?». Комплекс загально – розвивальних вправ. |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Як висидіти вдома весь цей час?» Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?»
|
8 |
|
Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Як я можу допомогти?» Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі словами). Ознайомлення батьків з режимом харчування та меню на ГПД в умовах пандемії.
|
9 |
|
Бесіда «Чи можливо здійснити кругосвітню подорож за 80 днів?»
|
Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Що ще я можу зробити?» Виготовлення поробки з пластиліну «Транспорт для подорожі». Презентація поробок батькам.
|
10 |
|
12 вересня – День фізичної культури і спорту. Веселі старти. Бесіда «Круїз, похід, поїздка чи політ – мандруймо, пізнаємо білий світ».
|
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Бесіда «Що буде далі?» Дидактична гра «Допоможи казковому герою здійснити віртуальну подорож світом». (Доповни речення). Ознайомлення батьків з пам’яткою: «Режим дня третьокласника».
|
11 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Євразія)
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька». |
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС» Вікторина «У нас все вийшло». Розгадування кросворду «Транспорт». Створення панно «Танок осені» (Листя дерев та квіти).
|
12 |
|
Бесіда «Що змінилося в мені?» Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Африка)
|
Прогулянка «город-хоровод». Змагання «Веселі старти» між двома командами. |
Розгадування та створення ребусів. Які вікові відмінності? Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Презентація робіт.
|
13 |
|
Бесіда «У чому неповторність кожної людини?» Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Південна Америка) |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг».
|
Створення коміксів «Незвичайна мандрівка». Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO). |
14 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Північна Америка)
|
Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий» |
Дидактична гра «Назви останній звук». Малювання картин пластиліном «Зміни у природі».
|
15 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Австралія)
|
Прогулянка «Осіннє сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). |
Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». |
16 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Антарктида) |
Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?» |
Гра-пазл «Склади Землю». Дискусія «Як перемогти втому?» Створення буклету «Які таємниці може відкрити подорож?»
|
17 |
|
Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?» «Засели» карту світу тваринами. |
Квест-прогулянка «Створення маршруту велоподорожі містом». Гра «Склади наплічник для подорожі».
|
Створення правил та маршрутних листів команд для квесту.
|
18 |
|
Бесіда «Що зробити, аби подорож запам’яталася?»
|
Прогулянка «Як народжується ніч/день?». Гра «Скринька невідкритих таємниць». |
Малювання пластиліном «День/ніч». Презентація робіт. Обговорення прогнозу погоди. Гра «Я – синоптик».
|
19 |
|
«Як досліджувати світ під час подорожі?» Створення проєкту «Як зробити шкільний двір привабливим?» |
Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвір’ям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?» |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки.
|
20 |
|
«Як спланувати подорож?». Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Зайчик і Місяць».
|
Квест-прогулянка «Моя школа». Ігри за бажанням учнів. |
Поробки із пластиліну до казки «Зайчик і Місяць». Презентація робіт. Консультації для батьків.
|
21 |
|
«Які подорожі роблять нас щасливими?» Створення хмари слів/тегів «Розкажи про себе». Досліджуємо разом «Павутинопад».
|
Ігри на свіжому повітрі. Складання ментальної карти «Сподівання на цей рік». |
Створення гри-бродилки «Озера України». Ознайомлення батьків з інструментом оцінювання в 3 класі. |
22 |
|
Які пристрої допомагають під час подорожі?» Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Квітка сонця». |
Квест-прогулянка «Віртуальна подорож до Цуманської пущі». Ігри за бажанням учнів. |
Створення коміксів «Я у супермаркеті». Виготовлення аплікації «Квітка сонця». Консультації для батьків.
|