«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради» Севастьянова Л.Ф.
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2020 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради» Сухомовський О.Г.
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
3– І класу–групи
І семестр
2020/2021 н. р .
Вихователь: Іванович С.Л.
ВЕРЕСЕНЬ
«Подорожуємо і відкриваємо світ»
Книга для дітей. «КОРОНАВІРУС»
Елізабет Дженнер, Кейт Вілсон, Ніа Робертс
Консультант: Ґрехем Медлі,
професор Лондонського інституту гігієни та тропічної медицини,
фахівець з моделювання інфекційних хвороб
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
1 |
|
День знань. Святкова лінійка «Перший дзвінок». Квест «Наша Україна». Історія України за 3 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=gKmgfu8KxEY Історія України за 10 хвилин https://www.youtube.com/watch?v=zNFUqradyV4
|
Інструктаж «Правила та ТБ під час навчально-виховного процесу в умовах пандемії». Перегляд м/ф «Азбука безпеки на дорозі» (Уроки тітоньки Сови). https://www.youtube.com/watch?v=t_DbfGRUC14 |
Бесіда «Що таке коронавірус?» Батьківські збори «Про режим роботи ГПД і вимоги до учнів 3-І класу в умовах пандемії». |
2 |
|
Ознайомлення із режимом ГПД в умовах пандемії. Розподіл доручень. Бесіда «Мій друг — дорожній рух» |
Прогулянка – екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї» |
Бесіда «Як можна підхопити коронавірус?» Індивідуальна робота з учнями. Дидактична гра «Що ти знаєш про квітучу Україну» |
3 |
|
Правила культурної поведінки учнів: на перерві на вулиці. Правила особистої гігієни. |
Квест «Скарби України». Спортивні розваги «Сильні, спритні та веселі».
|
Бесіда «Що буде, як ти підхопиш коронавірус?» Консультації для батьків. Бесіда «Запорука успішного виховання». Створення композиції «Візерунки неба».
|
4 |
|
Гра «Коло емоцій». Дидактична гра «Аукціон слів». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Квіти України». Весела пісня «Україна» https://www.youtube.com/watch?v=9j56sjyxODM |
Бесіда «Чому людей так турбує коронавірус?» Створення позначок (емблем) для власних ранців. Виставка «Мій щоденник читача».
|
5 |
|
Вікторина «Символи України». Перегляд відео «Легенда про Україну».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Цікаві таємниці, природи-чарівниці». Рухливі ігри «Світлофор», «Третій зайвий». |
Бесіда «Чи є ліки від коронавірусу?» Створення затишку у класній кімнаті. Презентація книг-фотоколажів «Мої незабутні літні канікули».
|
6 |
|
9 вересня – Всесвітній день краси. Гра-пазл «Україна в числах»
|
Пішохідна прогулянка територією школи. Дослідницький майданчик «Квітуча Україна» (Насіння квітів)/Легенди про квіти. |
Бесіда «Чому все закривають?» Математична гра «Доміно». Консультації для батьків: «Як оформити комфортне освітнє середовище для дитини».
|
7 |
|
Бесіда «Чому відбуваються зміни в природі? Вікторина «Народні символи України». Легенди про квіти.
|
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Як змінюється життя рослин і тварин восени?». Комплекс загально – розвивальних вправ. |
Бесіда «Як висидіти вдома весь цей час?» Індивідуальна робота з учнями. Складання танграмів. Дискусія «Чи завжди відпочинок іде на користь?»
|
8 |
|
Дискусія «Зміна діяльності – найкращий відпочинок».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Кольоровий водограй». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. |
Бесіда «Як я можу допомогти?» Дидактична гра «Чий віночок довший» (робота зі словами). Ознайомлення батьків з режимом харчування та меню на ГПД в умовах пандемії.
|
9 |
|
Бесіда «Чи можливо здійснити кругосвітню подорож за 80 днів?»
|
Прогулянка «Холодний вересень, але ситий». Закріплення комплексу загально – розвивальних вправ. |
Бесіда «Що ще я можу зробити?» Виготовлення поробки з пластиліну «Транспорт для подорожі». Презентація поробок батькам.
|
10 |
|
12 вересня – День фізичної культури і спорту. Веселі старти. Бесіда «Круїз, похід, поїздка чи політ – мандруймо, пізнаємо білий світ».
|
Фізкультхвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Бесіда «Що буде далі?» Дидактична гра «Допоможи казковому герою здійснити віртуальну подорож світом». (Доповни речення). Ознайомлення батьків з пам’яткою: «Режим дня третьокласника».
|
11 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Євразія)
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за листям дерев». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Совонька». |
Вікторина «У нас все вийшло». Коли пандемія закінчиться [TED-Ed] https://www.youtube.com/watch?v=Xv3K_QYw2Jk Розгадування кросворду «Транспорт». Створення панно «Танок осені» (Листя дерев та квіти).
|
12 |
|
Бесіда «Що змінилося в мені?» Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Африка)
|
Прогулянка «город-хоровод». Змагання «Веселі старти» між двома командами. |
Розгадування та створення ребусів. Які вікові відмінності? Дидактична гра «Число загубилося» (цеглинки LEGO). Аплікація із клаптиків паперу. Презентація робіт.
|
13 |
|
Бесіда «У чому неповторність кожної людини?» Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Південна Америка) |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за живою природою». Гра «Світлофор – наш друг».
|
Створення коміксів «Незвичайна мандрівка». Дидактична гра «Упізнай тварину» (цеглинки LEGO). |
14 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Північна Америка)
|
Прогулянка «Спостереження за змінами у природі». Рухливі ігри «Кіт і миші», «Третій зайвий» |
Дидактична гра «Назви останній звук». Малювання картин пластиліном «Зміни у природі».
|
15 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Австралія)
|
Прогулянка «Осіннє сонечко». Дослідження можливостей свого організму. (Виконання різних фізичних вправ). |
Створення реклами «Який напій найкраще вживати після фізичних навантажень?». Дидактична гра «Що приніс поштар?». |
16 |
|
Бесіда «Чим особливий кожен материк Землі?» (Антарктида) |
Прогулянка «Красуня Земля». Квест «Із ким погратися?» |
Гра-пазл «Склади Землю». Дискусія «Як перемогти втому?» Створення буклету «Які таємниці може відкрити подорож?»
|
17 |
|
Бесіда «Чи легко знаходити партнерів по грі?» «Засели» карту світу тваринами. |
Квест-прогулянка «Створення маршруту велоподорожі містом». Гра «Склади наплічник для подорожі».
|
Створення правил та маршрутних листів команд для квесту.
|
18 |
|
Бесіда «Що зробити, аби подорож запам’яталася?»
|
Прогулянка «Як народжується ніч/день?». Гра «Скринька невідкритих таємниць». |
Малювання пластиліном «День/ніч». Презентація робіт. Обговорення прогнозу погоди. Гра «Я – синоптик».
|
19 |
|
«Як досліджувати світ під час подорожі?» Створення проєкту «Як зробити шкільний двір привабливим?» |
Ігри на свіжому повітрі. Екскурсія шкільним подвір’ям. Дослідження «Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї?» |
Ознайомлення батьків з пам’яткою «Як подолати конфліктність між дітьми». Виготовлення власної книжечки.
|
20 |
|
«Як спланувати подорож?». Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Зайчик і Місяць».
|
Квест-прогулянка «Моя школа». Ігри за бажанням учнів. |
Поробки із пластиліну до казки «Зайчик і Місяць». Презентація робіт. Консультації для батьків.
|
21 |
|
«Які подорожі роблять нас щасливими?» Створення хмари слів/тегів «Розкажи про себе». Досліджуємо разом «Павутинопад».
|
Ігри на свіжому повітрі. Складання ментальної карти «Сподівання на цей рік». |
Створення гри-бродилки «Озера України». Ознайомлення батьків з інструментом оцінювання в 3 класі. |
22 |
|
Які пристрої допомагають під час подорожі?» Подорож до світу маленьких казок В. Сухомлинського. Казка «Квітка сонця». |
Квест-прогулянка «Віртуальна подорож до Цуманської пущі». Ігри за бажанням учнів. |
Створення коміксів «Я у супермаркеті». Виготовлення аплікації «Квітка сонця». Консультації для батьків.
|
ЖОВТЕНЬ «Між минулим і майбутнім»
|
|||||||||
23 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: Гра Престолів. 1 серія «Книга-мандрівка. Україна» |
Квест «Мандрівка осіннім садом та городом» Прогулянка до парку. |
Розгадування загадок від бабусі та дідуся (овочі та фрукти). Малювання відгадок. Створення коміксів до м/ф. |
|||||
24 |
|
Бесіда «Що було, коли мене не було?» Археолог. Хто це? |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх барв». Комплекс ЗРВ. Ігри на свіжому повітрі. |
Виготовлення панно «Рослини на пластиліні». Виставка робіт. Дидактична гра «Де що росте?»
|
|||||
25 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: княгиня Ольга. 2 серія «Книга-мандрівка. Україна» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Милування деревами». Квест «Відшукай осінній скарб». |
Виготовлення та презентація поробок «Дари осені». Малювання коміксів до м/ф. Консультації для батьків.
|
|||||
26 |
|
Бесіда «Як довідатися про минуле?» Палеонтолог. Хто це? |
Прогулянка на свіжому повітрі «Світ комах». Перегляд відеоролика «Безпека у класі». |
Робота з розвитку читацьких навичок. Малювання коміксів до відеоролика.
|
|||||
27 |
|
Бесіда «Скарби ґрунту». Властивості корисних копалин. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Проведення дослідження з ґрунтом. Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Створення інтелект-карти «ґрунт/корисні копалини». Дидактична гра «Три кольори» (цеглинки LEGO). |
|||||
28 |
|
Бесіда «Фантастичні можливості техніки в майбутньому». |
Гра-прогулянка на свіжому повітрі «Правила дорожнього руху». |
Створення коміксів «Можливості техніки у майбутньому». Зустріч з батьками «Корисні поради шкільного психолога батькам».
|
|||||
29 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: Володимир Великий. 3 серія «Книга-мандрівка. Україна» https://www.youtube.com/watch?v=w-EJo2_Y2HA
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. Дослідження «Білі кристали». |
Малювання епізодів м/ф. Створення м/ф. Конструювання макету «Парк у майбутньому» (LEGO). Виставка робіт.
|
|||||
30 |
|
Усний журнал «Прогноз погоди». Бесіда «Професії майбутнього». Зчитування інформації з діаграми.
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження за погодою». Рухливі ігри. |
Створення реклами «Професія майбутнього».
|
|||||
31 |
|
Бесіда «Як факти минулого впливають на майбутнє?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Звуки природи». Ігри за вибором дітей.
|
Дискусія «COVID-19». Що я знаю про пандемію?
|
|||||
32 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: хрещення Русі. 4 серія «Книга-мандрівка. Україна» https://www.youtube.com/watch?v=oHVhx3Sw7i8 Бесіда «Чому люди хворіють восени», «Як правильно лікуватися?»
|
Прогулянка «Наші друзі – птахи». Спостереження за осінніми прикметами у природі та погоді. |
Малювання коміксів до м/ф. Індивідуальна робота під час самопідготовки. Розгадування кросворду «Осінь».
|
|||||
33 |
|
14 жовтня – свято Покрови. День українського козацтва. Бесіда «Що буде, коли я виросту?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Осінні квіти». Спортивні естафети зі скакалкою, обручем та м’ячем. |
Дидактична гра «Знайди літеру» (цеглинки LEGO). Індивідуальні консультації для батьків «Дитячі ревнощі».
|
|||||
34 |
|
Бесіда «Наукові відкриття, що змінили наш світ». Бесіда «Магічне число сім». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Рухливі ігри «Кільце», «Третій зайвий», «Совонька». |
Створення колажів «Картинна галерея» про винаходи та відкриття. Презентація робіт. Дидактична гра Ланцюжок» (слова на певний склад).
|
|||||
35 |
|
Екстримальні місця України. Українська Вікіпедія. Знайомство. Бесіда «Як зберегти те, що є?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Осінні краєвиди». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Пошук інформації за допомогою Ґаджетів. Виготовлення поробок із солоного тіста. |
|||||
36 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: Ярослав Мудрий. 5 серія «Книга-мандрівка. Україна» https://www.youtube.com/watch?v=IJNFb2xW4Jw Бесіда «Як зникають рослини/тварини/речі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Мелодії природи». Проводимо дослідження «Вирощування кристала». |
Складання та виготовлення календаря Днів народження своїх друзів. Виготовлення та презентація декоративних композицій (крупи, насіння).
|
|||||
37 |
|
Бесіда «Пристрої для дослідників». Червона книга України. Віртуальна подорож до Поліського заповідника. |
Прогулянка-спостереження «Краєвиди рідного міста». Комплекс ЗРВ. Квест «Знайди скарб».
|
Складання правил безпечної роботи в Інтернеті. Виготовлення паперу із різних підручних матеріалів. Виставка робіт.
|
|||||
38 |
|
Бесіда «Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «А я вчора бачив щось нове». Спостереження за природними змінами восени. |
Виготовлення паперових ліхтариків. Презентація робіт. |
|||||
39 |
|
Перегляд м/ф Київська Русь: Анна Київська. 6 серія «Книга-мандрівка. Україна» https://www.youtube.com/watch?v=7_Snegaa6e4 Бесіда «Відомі українці». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чудо речі навколо нас». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Малювання коміксів «Як незнайомі рослини та гриби можуть зашкодити твоєму здоров’ю?» |
ЛИСТОПАД
«Чарівні перетворення»
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
|||||
40 |
|
Бесіда «Яка безпека перетворюється на небезпеку?» Віртуальна мандрівка Закарпаттям. Дослідження «Чарівні перетворення у природі восени». |
Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Рухливі ігри «Конячки», «Встигни на своє місце». |
Виготовлення поробок із сухого листя. Презентація робіт. Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні.
|
|||||
41 |
|
Бесіда «Чому не можна спалювати листя?» Дидактична гра «Сортування сміття».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас». Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвір’ї (сортування сміття). |
Майстер-клас «Вітражі» (Сухі пелюстки квітів). Презентація виробів. Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (Віртуальна подорож).
|
|||||
42 |
|
Бесіда «Як небезпеку перетворити на безпеку?» Вправа «Шифрувальник». |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Комплекс ЗРВ. Квест «Скільки років місту?» |
Створення макету «Моє місто» (LEGO). Презентація макетів. Складання маршрутних листів команд. Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.
|
|||||
43 |
|
Дослідження «Чи має повітря вагу?» Створення та розгадування ребусів (назви тварин). |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. |
Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».
|
|||||
44 |
|
Бесіда «Небезпечні ситуації у твоєму житті». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Малювання коміксів «Небезпечні ситуації, які можуть виникнути в громадському транспорті». Індивідуальна бесіда про гігієну школяра.
|
|||||
45 |
|
Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста». Дослідження «Як народжуються мильні бульбашки?» Створення хмари слів/тегів до дослідження.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.
|
Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки». Дидактична гра «Чи вірите ви в те, що…?» |
|||||
46 |
|
Бесіда «Чому воду називають чарівницею?» Чарівні перетворення води. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Робота над оповіданням В.Сухомлинського «Мильна бульбашка». Створення театральної постановки до оповідання. Дидактична гра «Впіймай мильну бульбашку». (цеглинки LEGO).
|
|||||
47 |
|
Дослідження «Колообіг води в природі». Значення води в природі.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. |
Малювання схеми «Колообіг води в природі». Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива».
|
|||||
48 |
|
Бесіда «Як опинитися в минулому без чарівної палички?» Гра «Дзеркало». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей. Весела пісенька/руханка «Метелик» https://www.youtube.com/watch?v=l0LSOBzKyEM
|
Обмін інформацією «Які цікавинки про метеликів ви знаєте?». «Дивовижний метаморфоз у метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=19sNUvHpj1I
|
|||||
49 |
|
Психологічна вправа «10 уроків, які нам дає історія про метелика». Перегляд відео «Казка про диво/Народження чарівних метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=gaHyTlXhkTg |
Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). |
Малювання коміксів до змодельованих ситуацій під час прогулянки. Гра «Маленькі казкарі» (Встанови послідовність подій «Казка про білого метелика». Тамара Маршалова/Склади казку із частин). Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків».
|
|||||
50 |
|
Бесіда «Чи приваблює природа Карпат?» Віртуальна подорож до Карпат.
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. |
Виготовлення метелика-витинанки. Презентація робіт. Дидактична гра «Знайди зайве»/Одяг для підкорення Говерли (цеглинки LEGO).
|
|||||
51 |
|
Дослідження об’єктів природи. Результати досліджень подати у вигляді таблиці. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». |
Дидактична гра «З’єдналочки». Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
|||||
52 |
|
Бесіда «Що я можу змінити власноруч?». |
Прогулянка. Милування природою «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів. |
Розгадування ребусів «Народні символи України». Майстер-клас із вишивання «Види швів» (Мнемотехніка). Презентація робіт робіт.
|
|||||
53 |
|
Досліджуємо разом «Чарівні квіти». Віртульна гра «Супермаркет» (Відділи у магазині). |
Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».
|
Колективне створення макету супермаркету. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». |
|||||
54 |
|
Бесіда «Чим цікаве яйце?» Дослідження «Як перевірити свіжість яйця?» |
Прогулянка-фантазія «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виставка книжечок-колажів «Перетворення в середині яйця». Презентація робіт. Дидактична гра «Телеграф».
|
|||||
55 |
|
Бесіда «Як зернятко перетворюється на хліб?» (Пошук інформації). |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів». Ігри зі скакалками та м`ячем.
|
Робота з розвитку читацьких навичок (Вірші про хліб). Гра «Шлях зернини, перш, ніж стати хлібиною». Створення карти.
|
|||||
56 |
|
Перегляд фрагменту кінострічки «Живі» https://www.youtube.com/watch?v=7EApKmUZYIE або https://www.youtube.com/watch?v=IvxvoWnMGP0 (Про людей, які пережили Голодомор). «Правила поведінки у громадських місцях».
|
Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. |
Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший».
|
|||||
57 |
|
Бесіда «Чому важливо знати минуле свого народу?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.
|
Виготовлення символу пам’яті про жертв Голодомору «Незабудка». Створення колективного панно «Не забудь!» Дидактична гра «Чарівна паличка».
|
|||||
58 |
|
Бесіда «Професії, пов’язані з виробництвом хліба». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Гра «Машина часу». |
Створення колажу «Як виглядає хліб у різних народах, що живуть в Україні?» Презентація робіт.
|
|||||
59 |
|
Бесіда «Вшанування жертв Голодомору». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO). |
|||||
ГРУДЕНЬ «Енергія»
|
|||||||||
60 |
|
Бесіда «Звідки взялася електрика?» Робота з твором, автор Evelina Elsane. Крісло автора. «Як родина використовує електроенергію і скільки за місяць вони за неї сплачують.
|
Ігрова діяльність у спільноті. Прогулянка-спостереження за природними та погодними змінами взимку. Квест «Шерлок Холмс і Доктор Ватсон».
|
Робота з розвитку читацьких навичок (вірші про зиму). Малювання та презентація робіт «Магія електрики». Перегляд відео «Енергія. Джерела енергії». |
|||||
61 |
|
Бесіда-диспут «Перетворення енергії» Вітрові електростанції 8 км від Лазурного. Новоросійське. Скадовський район Херсонщина. https://www.youtube.com/watch?v=7DmBZsKyRKc
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Чим пахне зима». Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини. |
Казкова країна. Театр тіней про загадковий світ електрики. Перегляд м/ф «Фіксики - Театр тіней». https://www.youtube.com/watch?v=jOLElhj06Vs
|
|||||
62 |
|
Бесіда-дискусія «Як людина використовує енергію Сонця, вітру, води?» Майбутнє відновлювальної енергетики https://www.youtube.com/watch?v=KDoayW2rg04
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Пісня зими». Зимові розваги: гра у сніжки, ліплення снігової баби. |
Створення ментальної карти «Поновні-Непоновні джерела». Виставка робіт. Дидактична гра «Журналіст та експерт». Моделювання ситуації «Інтерв’ю експерта з питань охорони довкілля».
|
|||||
63 |
|
Бесіда «Мій друг». Біля Дніпра працює унікальна сонячна електростанція. https://www.youtube.com/watch?v=Kqt_-joUG60
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Робота в групах. Виготовлення персонажів казок. Інсценізація казок в групах. Індивідуальна робота під час самопідготовки.
|
|||||
64 |
|
Бесіда-диспут «Чи може бути корисний вітер?» |
Прогулянка-спостереження на свіжому повітрі «Сніжинки-балеринки». Рухливі ігри «Збий шапку», «Снігова фортеця».
|
Створення коміксів в парах «Чи може бути корисний вітер?». Консультації для батьків «Дитяча жорстокість».
|
|||||
65 |
|
Бесіда-диспут «Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?» Зчитування інформації з діаграми. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Наші менші брати взимку». Правила безпеки під час зимових розваг. Зимові забави. |
Дидактична гра «Виклади об’єкт». (Танграм) Робота з розвитку зв’язного мовлення «Розплутай плутанину» (Робота з прислів’ями).
|
|||||
66 |
|
Бесіда «Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі?» Робота з текстом «Знахідка» (Микола Магера)
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Зимові гостинці для пернатих». Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Сніговий тир», «Штурм фортеці». |
Виготовлення аплікації «Їжачок». Презентація робіт. Консультації для батьків. Дидактична гра «Величини часу» (цеглинки LEGO).
|
|||||
67 |
|
Бесіда-диспут «Чи можна поповнювати людську енергію?/Що таке калорія?» https://www.youtube.com/watch?v=SkUsUtVc9GY |
Прогулянка-спостереження за небом взимку. Веселі зимові розваги. |
Дидактична гра «Хвилинка-цікавинка» (Таблиця калорійності). Зчитування інформації з таблиці «Обери продукт». Колаж «Моє меню». Презентація робіт.
|
|||||
68 |
|
Бесіда «Корисна та шкідлива їжа». Робота з тестом «Пригоди вітамінки». Перегляд м/ф Корисні підказки. Смачні та корисні https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за природою взимку. |
Дидактична гра «Похід до супермаркету». Складання меню «Сніданок. Обід. Вечеря». Дидактична гра «Підбери слова». |
|||||
69 |
|
Бесіда-диспут «Як заощаджувати енергію?» Зчитування інформації з таблиці «Показання лічильника». |
Прогулянка «Ходить, ходить зима полем». Розвішування годівниць для птахів, допомога пернатим друзям взимку. |
Гра-дослід «Передай м’яч ногами, сидячи на стільці». Виготовлення годівниць для птахів.
|
|||||
70 |
|
Віртуальна подорож на фабрику ялинкових прикрас. Фабрика ялинкових прикрас. в селі Лубянка під Києвом. https://www.youtube.com/watch?v=E_sc_xfnDPA Клавдіївська фабрика ялинкових прикрас: секрети виготовлення іграшок https://www.youtube.com/watch?v=TAUNkX9Hwhs
|
Прогулянка «Корисні справи взимку» . Зимовий квест «Мандруємо до столиці України». |
Дидактична гра «Лісова ялинка». Віртуальна подорож до лісу. Малювання зимового пейзажу. Створення законів та правил для спільноти класу.
|
|||||
71 |
|
Бесіда «Як сприймати тих, кого не знаєш?» Як це робиться? Клавдіївська фабрика ялинкових прикрас https://www.youtube.com/watch?v=ryRrdruoo-s |
Прогулянка. Турбота про зимових птахів. Зимові розваги: гра в сніжки, ліплення снігової баби. |
Малювання коміксів «Як Сніговичок подарував друзям нову ідею». Дидактична гра «Злови звук» (цеглинки LEGO).
|
|||||
72 |
|
Бесіда «У чому сила роду?» Туризм - Деркульський кінний завод https://www.youtube.com/watch?v=pd73Um4LGKQ
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимовий квест «Мандруємо в Карпати» (У пошуках святого Миколая). |
Проєкт «Мої пращури». Конструювання транспортного засобу, на якому здійснюватимуть віртуальну мандрівку (LEGO).
|
|||||
73 |
|
Бесіда «Людина починається з добра».
|
Прогулянка «Таємниці зимоньки». Повторення комплексу загально-розвивальних вправ. |
Виготовлення новорічних листівок. Виставка робіт. Консультації для батьків «Ці незрозумілі дитячі страхи».
|
|||||
74 |
|
Бесіда «Хто такі герої?» |
Прогулянка-спостереження за явищами природи. Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Гра «Збирання врожаю». Індивідуальна робота підчас самопідготовки. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці».
|
|||||
75 |
|
Бесіда «Як святкують Новий рік у різних країнах світу?» Перегляд відео «Новий рік у різних країнах світу» (Англії, Італії, Німеччині, Японії і Китаї) https://www.youtube.com/watch?v=gX7xy3RoPxM
|
Прогулянка-спостереження з елементами радості (за снігопадом). Допомога птахам взимку. Бесіда перед канікулами про охорону життя і здоров’я дитини.
|
Виготовлення кумедного сніговичка зі шкарпетки. Виставка робіт. Дидактична гра «Що зайве» (цеглинки LEGO). |
|||||
76 |
|
Підготовка до новорічного конкурсу. Проведення репетиції, виготовлення декорацій. |
Прогулянка «Зимовий передзвін». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Малювання коміксів про Данилка та його сестричку. Обговорення добрих вчинків. Дидактична гра «Хто де живе?» (цеглинки LEGO).
|
|||||
77 |
|
Проведення конкурсу «Всезнайки». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Якого кольору сніг». Ігри в сніжки, ліплення снігової фортеці. |
Виготовлення новорічних прикрас. Дидактична гра «Чарівна паличка». |
|||||
78 |
|
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань». Читання/ слухання текстів про новорічні пригоди.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та зимові забави. Попередження простудних та інфекційних захворювань. |
Безпека життєдіяльності дитини вдома, на вулиці, на відпочинку, у громадських місцях під час зимових канікул.
|