«Погоджено» заступник директора із навчально-виховної роботи комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів Протокол № від .08.2020 р. |
«Затверджено» директор комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- ліцей №7 Вінницької міської ради»
_______________________________
|
Комунальний заклад
«Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7
Вінницької міської ради»
Календарне планування
3– І класу–групи
І семестр
2020/2021 н. р .
Вихователь: Іванович С.Л.
ЛИСТОПАД
«Чарівні перетворення»
№ |
Дата |
Зміст виховного заходу |
Зміст фізкультурно-оздоровчої години |
Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми |
1 |
|
Бесіда «Яка безпека перетворюється на небезпеку?» Віртуальна мандрівка Закарпаттям. Дослідження «Чарівні перетворення у природі восени». |
Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Рухливі ігри «Конячки», «Встигни на своє місце». |
Виготовлення поробок із сухого листя. Презентація робіт. Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом). Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні.
|
2 |
|
Бесіда «Чому не можна спалювати листя?» Дидактична гра «Сортування сміття».
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас». Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвір’ї (сортування сміття). |
Майстер-клас «Вітражі» (Сухі пелюстки квітів). Презентація виробів. Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (Віртуальна подорож).
|
3 |
|
Бесіда «Як небезпеку перетворити на безпеку?» Вправа «Шифрувальник». |
Прогулянка «Я вмію бути обережним». Комплекс ЗРВ. Квест «Скільки років місту?» |
Створення макету «Моє місто» (LEGO). Презентація макетів. Складання маршрутних листів команд. Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.
|
4 |
|
Дослідження «Чи має повітря вагу?» Створення та розгадування ребусів (назви тварин). |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин. |
Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою. Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».
|
5 |
|
Бесіда «Небезпечні ситуації у твоєму житті». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени. |
Малювання коміксів «Небезпечні ситуації, які можуть виникнути в громадському транспорті». Індивідуальна бесіда про гігієну школяра.
|
6 |
|
Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста». Дослідження «Як народжуються мильні бульбашки?» Створення хмари слів/тегів до дослідження.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.
|
Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки». Дидактична гра «Чи вірите ви в те, що…?» |
7 |
|
Бесіда «Чому воду називають чарівницею?» Чарівні перетворення води. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри за бажанням дітей. |
Робота над оповіданням В.Сухомлинського «Мильна бульбашка». Створення театральної постановки до оповідання. Дидактична гра «Впіймай мильну бульбашку». (цеглинки LEGO).
|
8 |
|
Дослідження «Колообіг води в природі». Значення води в природі.
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. |
Малювання схеми «Колообіг води в природі». Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива».
|
9 |
|
Бесіда «Як опинитися в минулому без чарівної палички?» Гра «Дзеркало». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей. Весела пісенька/руханка «Метелик» https://www.youtube.com/watch?v=l0LSOBzKyEM
|
Обмін інформацією «Які цікавинки про метеликів ви знаєте?». «Дивовижний метаморфоз у метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=19sNUvHpj1I
|
10 |
|
Психологічна вправа «10 уроків, які нам дає історія про метелика». Перегляд відео «Казка про диво/Народження чарівних метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=gaHyTlXhkTg |
Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення). |
Малювання коміксів до змодельованих ситуацій під час прогулянки. Гра «Маленькі казкарі» (Встанови послідовність подій «Казка про білого метелика». Тамара Маршалова/Склади казку із частин). Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків».
|
11 |
|
Бесіда «Чи приваблює природа Карпат?» Віртуальна подорож до Карпат.
|
Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами. |
Виготовлення метелика-витинанки. Презентація робіт. Дидактична гра «Знайди зайве»/Одяг для підкорення Говерли (цеглинки LEGO).
|
12 |
|
Дослідження об’єктів природи. Результати досліджень подати у вигляді таблиці. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок». |
Дидактична гра «З’єдналочки». Індивідуальна робота під час самопідготовки. |
13 |
|
Бесіда «Що я можу змінити власноруч?». |
Прогулянка. Милування природою «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів. |
Розгадування ребусів «Народні символи України». Майстер-клас із вишивання «Види швів» (Мнемотехніка). Презентація робіт робіт.
|
14 |
|
Досліджуємо разом «Чарівні квіти». Віртульна гра «Супермаркет» (Відділи у магазині). |
Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі». Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».
|
Колективне створення макету супермаркету. Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці». |
15 |
|
Бесіда «Чим цікаве яйце?» Дослідження «Як перевірити свіжість яйця?» |
Прогулянка-фантазія «У царстві квітів». Рухливі ігри за вибором учнів. |
Виставка книжечок-колажів «Перетворення в середині яйця». Презентація робіт. Дидактична гра «Телеграф».
|
16 |
|
Бесіда «Як зернятко перетворюється на хліб?» (Пошук інформації). |
Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів». Ігри зі скакалками та м`ячем.
|
Робота з розвитку читацьких навичок (Вірші про хліб). Гра «Шлях зернини, перш, ніж стати хлібиною». Створення карти. |
17 |
|
Перегляд фрагменту кінострічки «Живі» https://www.youtube.com/watch?v=7EApKmUZYIE або https://www.youtube.com/watch?v=IvxvoWnMGP0 (Про людей, які пережили Голодомор). «Правила поведінки у громадських місцях».
|
Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. |
Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший».
|
18 |
|
Бесіда «Чому важливо знати минуле свого народу?» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.
|
Виготовлення символу пам’яті про жертв Голодомору «Незабудка». Створення колективного панно «Не забудь!» Дидактична гра «Чарівна паличка».
|
19 |
|
Бесіда «Професії, пов’язані з виробництвом хліба». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи». Гра «Машина часу». |
Створення колажу «Як виглядає хліб у різних народах, що живуть в Україні?» Презентація робіт.
|
20 |
|
Бесіда «Вшанування жертв Голодомору». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику. |
Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO). |