Календарне планування ГПД (НУШ)-ЛИСТОПАД-І семестр 2020-2021 навчальний рік (3 клас)

Про матеріал
Календарне планування. За типовою освітньою програмою під керівництвом Р.Б. Шияна. Група продовженого дня (НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА)-ЛИСТОПАД-І семестр 2020-2021 навчальний рік (3 клас). Тематичні бесіди, дискусії, прогулянки, технологічна осітня галузь.
Перегляд файлу

«Погоджено»

заступник директора

із навчально-виховної роботи

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

 

 

Розглянуто на засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів

Протокол №    від    .08.2020 р.

«Затверджено»

директор

комунального закладу

«Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

ліцей №7 Вінницької міської ради»

 

 

_______________________________

 

 

        

Комунальний заклад

«Навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7

Вінницької міської ради»

 

 

 

Календарне планування

 

3– І класу–групи

І семестр

2020/2021 н. р .

 

 

Вихователь: Іванович С.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛИСТОПАД

«Чарівні перетворення»

Дата

Зміст виховного заходу

Зміст фізкультурно-оздоровчої години

Робота з батьками, індивідуальна робота з дітьми

1

 

Бесіда «Яка безпека перетворюється на небезпеку?»

Віртуальна мандрівка Закарпаттям.

Дослідження «Чарівні перетворення у природі восени».

Гра-подорож на свіжому повітрі «Ми і сонечко». Рухливі ігри «Конячки», «Встигни на своє місце».

Виготовлення поробок із сухого листя. Презентація робіт.

Перегляд фото про Україну (інсценізація розмови між екскурсоводом і туристом).

Бесіда з батьками про роль гри у сімейному вихованні.

 

2

 

Бесіда «Чому не можна спалювати листя?»

Дидактична гра «Сортування сміття».

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Коли Земля вибачає нас».

Комплекс ЗРВ. Трудовий десант на шкільному подвірї (сортування сміття).

Майстер-клас «Вітражі» (Сухі пелюстки квітів). Презентація виробів.

Робота з розвитку зв’язного мовлення. Діалог. Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей? (Віртуальна подорож).

 

3

 

Бесіда «Як небезпеку перетворити на безпеку?»

Вправа «Шифрувальник».

Прогулянка «Я вмію бути обережним».

Комплекс ЗРВ.

Квест «Скільки років місту?»

Створення макету  «Моє місто» (LEGO).

Презентація макетів.

Складання маршрутних листів команд.

Індивідуальні бесіди під час самопідготовки.

 

4

 

Дослідження «Чи має повітря вагу?»

Створення та розгадування ребусів (назви тварин).

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за домівками для багатьох тварин.

Піклування про чистоту своїх домівок та територій громадських місць. Створення діаграм щодо переробки сміття природою.

Консультації для батьків «Як виховати дисципліновану дитину».

 

5

 

Бесіда «Небезпечні ситуації у твоєму житті».

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними змінами восени.

Малювання коміксів «Небезпечні ситуації, які можуть виникнути в громадському транспорті». Індивідуальна бесіда про гігієну школяра.

 

6

 

Віртуальна мандрівка «Краєвиди мого міста».

Дослідження «Як народжуються мильні бульбашки?» Створення хмари слів/тегів до дослідження.

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Створення маршрутної карти міста з умовними позначками (малювання макету на асфальті). Рухливі ігри за вибором дітей.

 

Малювання умовних знаків (у громадських місцях). Дидактична гра «Уважні долоньки». Дидактична гра «Чи вірите ви в те, що…?»

7

 

Бесіда «Чому воду називають чарівницею?» Чарівні перетворення води.

Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб не сталося лиха». Рухливі ігри  за бажанням дітей.

Робота над оповіданням В.Сухомлинського «Мильна бульбашка». Створення театральної постановки до оповідання. Дидактична гра «Впіймай мильну бульбашку». (цеглинки LEGO).

 

8

 

Дослідження «Колообіг води в природі». Значення води в природі.

 

 

Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів.

Малювання схеми «Колообіг води в природі».

Консультації для батьків «Якщо дитина надто сором’язлива».

 

9

 

Бесіда «Як опинитися в минулому без чарівної палички?» Гра «Дзеркало».

Прогулянка на свіжому повітрі.  Правила безпеки під час рухливих ігор на спортивному майданчику. Ігри за вибором дітей.

Весела пісенька/руханка «Метелик»

https://www.youtube.com/watch?v=l0LSOBzKyEM

 

Обмін інформацією «Які цікавинки про метеликів ви знаєте?».

«Дивовижний метаморфоз у метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=19sNUvHpj1I

 

10

 

Психологічна вправа «10 уроків, які нам дає історія про метелика». Перегляд відео «Казка про диво/Народження чарівних метеликів». https://www.youtube.com/watch?v=gaHyTlXhkTg

Прогулянка-розвага. Моделювання ситуації «У країні гри» (незнайомець, особисте телефонне повідомлення).

Малювання коміксів до змодельованих ситуацій під час прогулянки. Гра «Маленькі казкарі» (Встанови послідовність подій «Казка про білого метелика». Тамара Маршалова/Склади казку із частин).

Консультації для батьків «Як виховується довіра дитини до батьків».

 

11

 

Бесіда «Чи приваблює природа Карпат?» Віртуальна подорож до Карпат.

 

Прогулянка на свіжому повітрі «Корисне чи шкідливе». «Школа здорової дитини». Спортивні змагання між хлопцями та дівчатами.

Виготовлення метелика-витинанки.

Презентація робіт.

Дидактична гра «Знайди зайве»/Одяг для підкорення Говерли (цеглинки LEGO). 

 

12

 

Дослідження об’єктів природи. Результати досліджень подати у вигляді таблиці.

Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Курчата», «Струмочок».

Дидактична гра «З’єдналочки».

Індивідуальна робота під час самопідготовки.

13

 

Бесіда «Що я можу змінити власноруч?».

Прогулянка. Милування природою «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за вибором учнів.

Розгадування ребусів «Народні символи України». Майстер-клас із вишивання «Види швів» (Мнемотехніка).

Презентація робіт робіт.

 

14

 

Досліджуємо разом «Чарівні квіти».

Віртульна гра «Супермаркет» (Відділи у магазині).

Прогулянка на свіжому повітрі «Моя поведінка в довкіллі».

Рухливі ігри «Вартові та розбійники», «Космонавти», «Вовк у канаві».

 

Колективне створення макету супермаркету.

Інтелектуальна гра «Розумники та розумниці».

15

 

Бесіда «Чим цікаве яйце?»

Дослідження «Як перевірити свіжість яйця?»

Прогулянка-фантазія «У царстві квітів».

Рухливі ігри за вибором учнів.

Виставка книжечок-колажів «Перетворення в середині яйця». Презентація робіт.

Дидактична гра «Телеграф».

 

16

 

Бесіда «Як зернятко перетворюється на хліб?» (Пошук інформації).

Прогулянка-фантазія «Карнавал осінніх квітів».

Ігри зі скакалками та м`ячем.

 

Робота з розвитку читацьких навичок (Вірші про хліб). Гра «Шлях зернини, перш, ніж стати хлібиною». Створення карти.

17

 

Перегляд фрагменту кінострічки «Живі» https://www.youtube.com/watch?v=7EApKmUZYIE

або https://www.youtube.com/watch?v=IvxvoWnMGP0 (Про людей, які пережили Голодомор). «Правила поведінки у громадських місцях».

 

Комплекс ЗРВ. Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі.

Індивідуальна робота з учнями під час самопідготовки. Інтелектуальна гра «Найрозумніший».

 

18

 

Бесіда «Чому важливо знати минуле свого народу?»

Прогулянка на свіжому повітрі «Танок осіннього листя». Рухливі ігри та спортивні естафети.

 

Виготовлення символу пам’яті про жертв Голодомору «Незабудка». Створення колективного панно «Не забудь!» Дидактична гра «Чарівна паличка».

 

19

 

Бесіда «Професії, пов’язані з виробництвом хліба».

Прогулянка на свіжому повітрі «Музика природи».

Гра «Машина часу».

Створення колажу «Як виглядає хліб у різних народах, що живуть в Україні?»

Презентація робіт.

 

20

 

Бесіда «Вшанування жертв Голодомору».

Прогулянка на свіжому повітрі «Тече річка невеличка». Рухливі ігри на спортивному майданчику.

Консультації для батьків «Дитяча брехливість». Дидактична гра «Впіймай звук» (цеглинки LEGO).

 

docx
Додано
21 серпня 2020
Переглядів
2659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку