Календарне планування ,,Хімія 7 клас НУШ"

Про матеріал
Календарно тематичне планування з хімії 7 клас 35 годин (1 година на тиждень), до підручника Григорович О.В. Тема 1. Хімія. Перші кроки. Вступний інструктаж з БЖД у кабінеті хімії. Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії.
Перегляд файлу

       Календарно тематичне планування з хімії 7 клас

    35 годин (1 година на тиждень), до підручника Григорович О.В.


№ п\п

Дата

7-А

Дата

 7-Б

Тема уроку

Орієнтування для оцінювання

Види діяльності

Домашнє завдання, примітка

1

0_.09.24

0_.09.24

Тема 1. Хімія. Перші кроки. Вступний інструктаж з БЖД у кабінеті хімії. Хімія — природнича наука. Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя/  вчительки чи інших осіб:

визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;

визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання.

Правила безпеки під час використання обладнання кабінету хімії та досліджуваних речовин.

правил безпеки під час роботи з речовинами та лабораторним устаткуванням.

Вивчити §1, виконати вправу 7 с.15

2

 

 

Первинний інструктаж з БЖД. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами.

Спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно/ в групі за складеним планом, фіксує його результати.

 

Виконання найпростіших операцій із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування. Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах).

Використання надбань хімічної науки в повсякденному житті та захисті довкілля.

Еволюція лабораторного обладнання. Фіксування результатів вимірювання, протоколювання експерименту.

Вивчити §2, виконати вправу 13 с.21.

3

 

 

Вимірювання, спостереження й експеримент у хімії.

Аналізує результати дослідження;

дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень.

 

Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).

Переглянути §3, виконати лабораторне обладнання.

4

 

 

Навчальне дослідження 1. Інструктаж з БЖД. Виконання найпростіших операцій

із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування.

Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах).

Визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки.

Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).

Опрацювати інформацію із §4, с.30-35 виконати вправу 7 с.15.

5

 

 

Навчальне дослідження 2. Інструктаж з БЖД. Моделювання: створення газометра власноруч.

Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).

Визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки.

Моделювання: створення газометра власноруч.

 

Розпочати пошук інформації в інтернет-ресурсах для створення проєтів: «Значення хімічних

відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань».

6

 

 

Актуалізація умінь, набутих в адаптаційному циклі на прикладі визначення густини тіла (цвяха, ключа тощо).

Визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки.

Актуалізація умінь, набутих в адаптаційному циклі на прикладі визначення густини тіла (цвяха, ключа тощо).

 

Підготовати проєкт на вибір: «Значення хімічних

відкриттів для розвитку людства», або «Еволюція хімічних знань».

7

 

 

Довготривалий проєкт «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань». Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному експериментуванні».

Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки

їх порушення».

Презентує результати дослідження; оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

 

Довготривалий проєкт «Значення хімічних

відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань». Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному експериментуванні».

Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення».

Створення інтелект-карти за темою.

Робота з інформацією.

Значення хімії для розуміння складу й властивостей речовин.

Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення.

Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи.

Вивчити узагальнючий матеріал с.48.

8

 

 

Узагальнення вивченого з теми 1  «Хімія. Перші кроки». Написання діагностичної роботи.

Тематична 1

Визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки.

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя/вчительки чи інших осіб: обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті

й для збереження довкілля;

класифікує об’єкти природи.

Спільне (групове) обговорення.

Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах.

Чому пробірки для демонстрації дослідів виготовляють із тонкостінного скла, а чашки для випарювання — з порцеляни?

Наслідки недотримання правил безпеки під час роботи з речовинами та лабораторним устаткуванням.

Що спільного між сучасним лабораторним обладнанням та обладнанням стародавніх лабораторій?

Значення лабораторного обладнання для успішного розв’язання дослідницьких проблем.

Удосконалення обладнання і розвиток хімічних досліджень.

Подібність та відмінність між епізодичним і систематичним спостереженням під час хімічних досліджень.

Чим гіпотеза відрізняється від теорії?

Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження.

Доробити і здати проєкт, комікс чи лепбук уроку 7.

9

 

 

Тема 2. Від хімічних елементів до хімічних сполук.

Первинні відомості про будову атома: ядро та електронни.

Навчальне дослідження 3. Інструктаж з БЖД. Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей).

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;

визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно / в групі за складеним планом, фіксує його результати; аналізує результати дослідження;

дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки; презентує результати дослідження;

оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

Робота з інформацією.

Будова атома.

Обговорення.

Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах. Можливість здійснення мисленнєвих експериментів щодо доведення існування

атомів.

Як улаштовані атоми та чим вони відрізняються?

Чому ядро та електрони утримуються в атомі?

 

Вивчити с.51-52.

10

 

 

Хімічні елемент. Періодична система хімічних елементів.

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

відбирає та інтегрує інформацію природничого змісту, представлену в різних формах, зокрема в символьній, пов’язуючи її з реальними об’єктами

та явищами;

Робота з інформацією.

Хімічні елементи — абетка сучасної хімічної мови. Назви й символи хімічних елементів. Як з’являються назви хімічних елементів?

  • Про що можна дізнатися з Періодичної системи хімічних елементів? «Історія хімічного елемента» (цікаво про елемент учням / ученицям початкової школи (на власний вибір). Створення оповідання (казки)

з використанням назв хімічних елементів. Хімічна мова: хімічна формула як спосіб запису складу речовини.

§5, виконати вправу 47 с.56, підготувати інформацію для створення лепбуків: «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

11

 

 

  • Створення лепбука «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;

презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

Робота в групах .

Робота з інформацією.

Хімічні елементи — абетка сучасної хімічної мови. Назви й символи хімічних елементів. Як з’являються назви хімічних елементів?

 

Доробити лепбуки по групах, вивчити перших 12 елементів із § 5.

12

 

 

Захист лепбуків

«Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів».

розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

 

Робота в групах .

Робота з інформацією.

Хімічні елементи — абетка сучасної хімічної мови. Назви й символи хімічних елементів. Як з’являються назви хімічних елементів?

 

Вивчити позначення хімічних лементів та їх назви із §5.

13

 

 

Металічні та неметалічні хімічні елементи. Прості речовини: метали і неметали.

Усвідомлює закономірності природи Учень / учениця самостійно або допомогою вчителя/вчительки чи інших осіб: обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;

 

Обговорення.

Як відрізнити метал від неметалу?

Вивчити §6.

14

 

 

Навчальне дослідження 4. Інструктаж з БЖД. Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів (на прикладі заліза, алюмінію, міді, цинку тощо, а також сірки, графіту, брому (фото, відеофрагменти тощо).

характеризує властивості об’єктів природи, використовуючи хімічну термінологію;

визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;

 

Обговорення.

Як відрізнити метал від неметалу?

Вивчити §7, виконати вправу 78 с.71.

15

 

 

Хімічні речовини

розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями;

Обговорення.

За якими ознаками речовини класифікують на прості та складні, метали й неметали?

Чи можна візуально розрізнити прості та складні речовини?

Вивчити §8, вміти читати формули на с.76.

16

 

 

  • Складні сполуки. Запис хімічних формул за моделями молекул і моделювання молекул за хімічними формулами.

Тематична 2

класифікує об’єкти природи.

Спільне (групове) обговорення.

Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах. Можливість здійснення мисленнєвих експериментів щодо доведення існування

атомів. Чому деякі прості речовини називають по- іншому, ніж хімічні елементи, з атомів яких вони складаються? Чи можна стверджувати, що на сьогодні відомо 118 простих речовин? Доведіть або спростуйте думку, що 118 хімічних елементів утворюють лише 118 простих речовин. Інформація про якісний і кількісний склад речовин, яку можна дізнатися з хімічної формули речовини.

Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження.

Обговорення результатів навчальної діяльності: підбиття підсумків власної або групової роботи, здобутих знань і набутого навчального досвіду.

Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності.

Вивчити §9 – 10, виконати вправу 82 с.72.

17

 

 

Тема 3. Досліджуємо речовини та суміші.

Інструктаж з БЖД. Фізичні властивості речовини та способи їх визначення.

Здійснює дослідження природи

Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя/вчительки

  • чи інших осіб: визначає мету й завдання досліджень відповідно до сформульованої проблеми, формулює гіпотезу дослідження;
  • моделює процеси розділення сумішей; спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно/ в групі за складеним планом, фіксує його результати;

Робота з інформацією.

Які властивості речовин називають фізичними? Як їх можна визначити?

Спільне (групове) обговорення.

Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання  власної  діяльності  /  роботи в групах.

Вивчити §11, виконати вправу 126 с.109.

18

 

 

Навчальне дослідження 5.  Інструктаж з БЖД.

Визначення фізичних властивостей речовин (пластичність, крихкість / твердість, електропровідність, колір, температура кипіння / плавлення).

аналізує результати дослідження; оцінює правильність сформульованої гіпотези; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень; визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

Робота в групах

Скласти ментальну карту «Фізичні властивості срібла (або заліза чи фосфору)».

19

 

 

Суміші однорідні й неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах.

інтерпретує дані, отримані під час дослідницької діяльності, оцінює достовірність даних, аналізує

та систематизує пов’язані між собою дані, подає їх у різних формах; презентує результати дослідження; оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

 

  • Чи існують у природі чисті речовини? Чи можливо отримати чисті речовини?

Аерозолі, суспензії та емульсії в повсякденному житті та в природі.

  • Пошук і аналіз інформації щодо фізичних властивостей речовин і визначення способів розділення запропонованих учителем / учителькою сумішей, зокрема таких, що трапляються в повсякденному житті.

Вивчити §12.

20

 

 

Розділення сумішей.

 

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя  /  вчительки чи інших осіб:

перетворює інформацію математичного змісту різними способами на різні форми, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;

Актуалізація знань про способи розділення сумішей (дистиляція, відстоювання, фільтрування, випарювання тощо).

Виконати вправу 138 с.123.

21

 

 

Навчальне дослідження 6. Інструктаж з БЖД.

Отримання емульсії (на прикладі майонезу). Дослідження впливу різних речовин на стійкість емульсії. Визначення способів розділення запропонованих учителем / учителькою сумішей. Розділення сумішей фільтруванням, хроматографією. Розділення неоднорідної суміші й визначення масової частки компонентів у суміші. Узагальнення результатів, отриманих групами, у різний спосіб (графіки, діаграми, таблиці) та їх презентування. Обговорення можливості варіативності представлення результатів і підходів до вибору способу їх представлення.

Моделювання: опріснення морської води (виготовлення обладнання власноруч).

Способи й особливості виділення солі й цукру з їх розчинів.

аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту, здобуту з різних джерел;

презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

 

Робота в групах, дослідження, проведення експериментів, дотримання правил БЖД, аналіз та оформлення висновків.

Виконати домашній експеримент с.142.

22

 

 

Масова частка компонентів у суміші.

Усвідомлює закономірності природи.

Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя /вчительки чи інших осіб:

характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;

Способи вираження складу суміші.

Опрацювати §14, виконати вправу 141 с.138, записати задачу 3 с.130 в зошит.

23

 

 

Навчальне дослідження 7.  Інструктаж з БЖД. Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах.

визначає властивості об’єктів / явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої / навчальної проблеми;

 

Представлення результатів роботи груп за проблемою «Обчислення вмісту (мас, об’ємів, масових часток) компонентів

у сумішах». Чи вдалося підтвердити / спростувати гіпотезу, сформульовану вами для дослідження?

Визначення факторів, які сприяли / завадили здійсненню дослідження.

Підготувати додаткову інформацію для створення лепбуків по групах:

1) «Як і чому розділяють суміші?»;

2) «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні».     Або

створити інтелект-карту за темою «Досліджуємо речовини та суміші».

24

 

 

Створення лепбука «Як і чому розділяють суміші?», «Однорідні й неоднорідні суміші в повсякденні».

Створення інтелект-карти за темою «Досліджуємо речовини та суміші».

обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті й для збереження довкілля;

 

Презентування результатів роботи з інформацією дослідницької діяльності.

Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення.

Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи.

Виконати вправу 155 с.139.

25

 

 

Узагальнення вивченого з теми «Досліджуємо речовини та суміші». Написання діагностичної роботи.

Тематична 3

визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи;вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак / властивостей;розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками / властивостями; класифікує об’єкти природи.

Обговорення і перевірка знань.

За якими ознаками (властивостями) розрізняють речовини?

Чи можливе існування «абсолютно» чистої речовини?

Доведіть свою думку на

прикладах речовин, що містяться в сумішах, які часто використовують у побуті.

Зіставте метод розділення суміші з її характеристиками (однорідна / неоднорідна, наявність летких / нелетких компонентів тощо). Можливості використання певних способів розділення тих чи тих сумішей

у повсякденному житті, промисловому виробництві.

Виконати вправу 161-162 с.139.

26

 

 

Тема 4. Моделюємо фізичні та хімічні явища.

Фізичні та хімічні явища.

Здійснює дослідження природи.

Учень самостійно   або з допомогою  вчителя/  вчительки чи інших осіб: визначає етапи дослідження відповідно до умов його виконання;

Обговорення та вміння розпізнавати фізичні та хімічні явища.

Вивчити §15.

27

 

 

Навчальне дослідження 8.  Інструктаж з БЖД. Розпізнавання фізичних і хімічних явищ (на основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами, ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів).

спостерігає, досліджує об’єкти та явища самостійно/ в групі за складеним планом, фіксує його результати;

 

Робота в групах

Створити кросворд «Фізичні та хімічні явища», дати характеристику Магнію та Нітрогену за його місцем розміщення. 

28

 

 

Схема хімічної реакції та хімічні рівняння.

аналізує результати дослідження; дотримується правил безпеки життєдіяльності під час досліджень;

Робота з інформацією.

Хімічне рівняння як речення хімічної мови. Описування хімічного явища

з використанням хімічної абетки (символів хімічних елементів) і хімічної мови (хімічних формул речовин).

Хімічні реакції. Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами.

Виконати вправу 174 с.160, прочитати с.159.

29

 

 

Навчальне дослідження 9.  Інструктаж з БЖД. Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних явищ, що супроводжують хімічні реакції.

Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних явищ, що супроводжують ці процеси. Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та барвника.

визначає відповідність одержаних результатів очікуваним результатам і меті дослідження, формулює висновки;

 

Спостереження за хімічними явищами.

Описати фізичні властивості цинку за допомогою інтернет ресурсів, описати його місце розміщення у періодичній системі та будову атома Цинку.

30

 

 

Закон збереження маси в хімічних реакціях.

інтерпретує дані, отримані під час дослідницької діяльності, оцінює достовірність даних, аналізує та систематизує пов’язані між собою дані, подає їх у різних формах;

Спільне (групове) обговорення.

  • Розроблення / узгодження критеріїв оцінювання власної діяльності / роботи в групах. Спільне й відмінне між фізичними

та хімічними явищам. Як відрізнити хімічне явище від фізичного?

Вивчити §16, виконатати хімічні рівняння (урівняти) із картки 30.

31

 

 

Створення лепбука «Фізичні та хімічні явища в довкіллі».

презентує результати дослідження; оцінює за спільно розробленими критеріями власну діяльність

у групі / роботу групи.

Приклади хімічних явищ у довкіллі. Порівняння лексичного значення слова

«продукт» і терміна «продукт реакції»: визначення подібностей і відмінностей. Горіння та іржавіння: чи змінюється маса речовин унаслідок цих хімічних реакцій? Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи.

Доробити лепбуки та здати на перевірку.

32

 

 

Створення інтелект-карти за темою «Моделюємо фізичні та хімічні явища».

Опрацьовує та використовує інформацію

Учень / учениця   самостійно   або з допомогою  вчителя/ вчительки чи інших осіб:

аналізує і систематизує самостійно опрацьовану інформацію хімічного змісту,здобуту з різних джерел;

Обговорення результатів навчальної діяльності.

Презентування результатів роботи з інформацією, дослідницької діяльності. Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення. Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи.

Доробити інтелект-картки, виконати вправи із картки 32 до кінця.

33

 

 

Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин).

формулює словесні описи об’єктів на основі символьної інформації, моделей, інфографіки;

презентує самостійно здобуту інформацію у формі текстової, відео-, аудіо-, графічної, табличної інформації або інфографіки, зокрема

з використанням цифрових технологій і пристроїв;

розробляє самостійно / в групі відповідні продукти (проєкти, буклети, колажі, постери, моделі тощо), зокрема з використанням цифрових технологій і пристроїв.

Обговорення результатів навчальної діяльності: здобутих знань і набутого навчального  досвіду. Презентування результатів роботи з інформацією та / або дослідницької діяльності. Демонстрування створених моделей, лепбуків, інтелект-карт, їх обговорення. Оцінювання результатів індивідуальної та групової роботи.

Виконати завдання із картки 33 завдання рівня в).

34

 

 

Узагальнення вивченого з теми «Моделюємо фізичні та хімічні явища».

Усвідомлює закономірності природи. Учень / учениця самостійно або з допомогою вчителя/ вчительки чи інших осіб:

обґрунтовує значущість набутих дослідницьких навичок для пізнання природи;характеризує властивості об’єктів природи, пояснює хімічні явища та процеси на основі законів природи, використовуючи хімічну термінологію;визначає властивості об’єктів/ явищ природи, що є істотними для розв’язання життєвої/ навчальної проблеми;

Робота з картками, робота в групах, ігри, змагання.

Повторити таблицю «Метали і неметали».

35

 

 

Узагальнення вивченого за навчальний рік. Підбиття підсумків.

Тематична 4

обґрунтовує значення хімічних знань у повсякденному житті та для збереження довкілля; визначає кілька ознак / властивостей, за якими об’єкти об’єднано в окремі групи; вирізняє з-поміж об’єктів природи ті, що мають кілька спільних ознак/ властивостей; розрізняє / систематизує / упорядковує об’єкти природи за визначеними ознаками, класифікує явища природи.

Робота з картками, робота в групах, ігри, змагання, розв’язування задач, обговорення.

Вивчити таблицю за літо

«Прості та складні сполуки».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Хабайло Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Потапова Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сороколіт Клавдія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Юсин Надія Улянівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ганяйло Віра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Щеглакова Джульетта Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
20 липня
Переглядів
14744
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку