Урок 5 ,,Навчальне дослідження 2. Інструктаж з БЖД. Моделювання: створення газометра власноруч. Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих".

Про матеріал
Урок 5. Навчальне дослідження 2. Інструктаж з БЖД. Моделювання: створення газометра власноруч. Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальне дослідження 2. Інструктаж з БЖД. Моделювання: створення газометра власноруч. Вимірювання маси твердих і рідких речовин, об’ємів твердих, рідких і газуватих речовин, збирання газів у газометр (лабораторний або сконструйований власноруч). Підготувала: Вчитель хіміїФеренц Лариса Вікторівна

Номер слайду 2

Перевірка засвоєння попередніх завдань. Картка 5. Картка 5. Прізвище, ім’я_____________________________________Тест. Повторення правил БЖД. Варіант _________1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12. Оцінка _________Лабораторне дослідження 2.__________________________________________Мета: ____________________________________________________________________________________________________________________________________________Хід роботи. Повторення правил БЖД. Завдання 1. __________________________________________________________Завдання 2. _________________________________________________________

Номер слайду 3

Повторення правил БЖД. Працюємо з карткою. Виконайте тести згідно варіантів. ВСТУПСамостійна робота 1 Правила безпеки під час роботи в хімічному кабінетіВаріант 1 Виберіть правильну відповідь1. Входити до кабінету хімії дозволено: а) із дозволу старости; б) без дозволу вчителя; в) із дозволу вчителя.2. Гарячі пробірки слід:а) відразу поставити у штатив для пробірок; б) спершу охолодити, а потім поставити у штатив для пробірок;в) свій варіант.3. Нагріваючи пробірку, необхідно:а) тримати її пробіркотримачем до себе; б)тримати її руками; в)направляти у бік від усіх.4. На смак:а) можна куштувати всі реактиви крім кислот; б)не можна куштувати жодні речовини;в) можна куштувати деякі речовини.5. Щоб пробірка не лопнула під час нагрівання:а) її спочатку прогрівають усю, а потім ту частину, де знаходиться речовина;б) її нагрівають лише внизу; в) її нагрівають лише вгорі.6. Виконувати досліди слід:а) швидко і стоячи; б) стоячи , але спокійно; в) спокійно і уважно. 7. Під час роботи на робочому столі можуть знаходитися: а) портфель; б) письмове приладдя і підручник хімії; в) бутерброд.8. Щоб загасити полум’я спиртівки слід:а) залити її водою; б) накрити ковпачком; в) зачекати доки вона самостійно не погасне.9. Для з’ясування запаху речовин:а) потрібно піднести посудину до обличчя;б) вдихнути пари і гази речовин;в) потрібно долонею руки зробити рух від отвору посудини в бік носа.10. З якими речовинами слід дотримуватись особливої обережності: а) з солями; б) з кислотами та лугами; в) свій варіант.11. Щоб запалити газовий пальник: а) слід спочатку відкрити газовий кран, а потім піднести палаючий сірник;б) потрібно одночасно піднести палаючий сірник і відкрити газовий кран;в) слід піднести палаючий сірник до отвору і повільно відкрити газовий кран.12. На якому малюнку правильно показано, як наливати речовини: А)Б)

Номер слайду 4

ВСТУПСамостійна робота 1 Правила безпеки під час роботи в хімічному кабінетіВаріант 2 Виберіть правильну відповідь. На робочому місці:а) може бути безладдя; б) можна тримати зайві речі; в) слід підтримувати порядок.2. Залишки реактивів слід:а) виливати чи висипати назад у склянки; б) віддати лаборанту;в) злити чи висипати разом у одну склянку.3. Виконувати потрібно досліди, що:а) хочеться виконувати самому;б) дозволені вчителем, чи погоджені з ним.4. У разі потрапляння речовини в очі або на руки необхідно: а) повідомити вчителя і промити уражене місце великою кількістю води;б) протерти ганчіркою, або долонею;в) розповісти товаришу.5. Після закінчення роботи:а) можна залишити неприбраним робоче місце;б) необхідно невикористані реактиви злити чи засипати у одну посудину;в) слід прибрати робоче місце і обов’язково вимити руки.6. Під час роботи слід використовувати тільки реактиви в склянках:а) без етикеток; б) з етикеткою, на якій написано формулу і назву речовини.7. Нагріваючи пробірку, необхідно: а) тримати її пробіркотримачем до обличчя;б) тримати її руками; в) тримати її пробіркотримачем від обличчя.8. На смак: а) можна куштувати всі реактиви; б)не можна куштувати жодні речовини; в) можна куштувати деякі речовини.9. Сухі реактиви слід брати:а) ложкою і дуже обережно, щоб не розсипати;б) насипати із посуду в пробірку. 10. Відкривши посудину з реактивом потрібно:а) покласти корик догори дном; б) покласти корик до низу дном;в) не важливо як, обидва способи правильні.11. Щоб пробірка не лопнула під час нагрівання:а) її спочатку прогрівають усю, а потім ту частину, де знаходиться речовина;б) її нагрівають лише внизу; в) її нагрівають лише вгорі.12. На якому малюнку правильно прогрівають пробірку: А)Б)

Номер слайду 5

Завдання 1. Моделювання: створення газометра власноруч. Ютуб посилання: https://youtu.be/Yk. NTILMYIug?si=_Vuv. Op9bof. Dv. Opkk

Номер слайду 6

Працюємо з підручником . Завдання 2.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Мозковий штурм ,,Злови м’яч і дай відповідь”.

Номер слайду 9

Постав позначку на полях, яка відповідає наразі твоїм емоціям. Намалюй зірку, вогонь, серце чи сумного смайлика.

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Розпочати пошук інформації в інтернет-ресурсах для створення проєтів: «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань».

Номер слайду 11

Список використаних джерел1. Навчальна програма «Хімія. 7 клас» розроблено згідно з Державним стандартом базової середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898 (далі — Державний стандарт), Типовою освітньою програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 19 лютого 2021 р. № 225.2. Методичні рекомендації для розроблення модельних навчальних програм (лист Міністерства освіти і науки України від 24 березня 2021 р. № 4.5/637-21).3. Модельна навчальна програма. (автор: Григорович О. В. Для закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575.4. Хімія. Григорович О. В., Недоруб О. В. Підручник для 7 класів закладів загальної середньої освіти. Харків: Вид-во «Ранок», 2024. – 189 с. : іл. 5.https://www.google.com/search?sca_esv=ec0ee542ba2d920f&sca.6.https://vkh2012.jimdofree.com/%D0%B3%D1%83%D1%80%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D0%B7-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%97/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81-%D1%86%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8 F/7. https://www.google.com/search?q=%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8+%D1%83+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%85&sca. 8. Ютуб посилання: https://youtu.be/Yk. NTILMYIug?si=_Vuv. Op9bof. Dv. Opk.  

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Грищенко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волкова Ольга
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бліняєва Ніна Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Презентації
Додано
20 липня
Переглядів
8487
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку