Математика І семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
№№ |
Дата |
1 |
Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. |
1-10 |
|
2 |
Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. |
11-21 |
|
3 |
Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
22-32 |
|
4 |
Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
33-42 |
|
5 |
Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
43-54 |
|
6 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Коло. Круг. Задачі на знаходження невідомого компоненту та на різницеве порівняння. |
55-64 |
|
7 |
Зміна суми внаслідок зміни доданків. Додавання способом округлення. Задачі, обернені до задач на знаходження периметра прямокутника. |
65-75 |
|
8 |
Зміна різниці внаслідок зміни компонентів. Віднімання способом округлення. Складання задач за схемами. |
76-87 |
|
9 |
Обернені задачі. Обчислення виразів різними способами. Розв’язування задач двома способами. |
88-95 |
|
10 |
Рівняння. Розв’язування рівнянь. Побудова квадрата. Задачі, що містять знаходження невідомого компоненту дій. |
96-108 |
|
11 |
Перевірка додавання відніманням. Складання рівнянь за текстом. Складання задач за моделями. |
109-118 |
|
12 |
Перевірка додавання відніманням. Складання задач за виразами та схемами. Рівняння. |
119-129 |
|
13 |
Вирази зі змінною. Порівняння виразів. Задачі на знаходження третього доданку. |
130-139 |
|
14 |
Діагностувальна робота (Вихідна) |
|
|
15 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
|
|
16 |
Таблиця множення чисел 2 і 3. Задачі, що розкривають зміст дії множення. |
140-151 |
|
17 |
Переставний закон множення. Зв’язок між множенням і діленням. Добір чисел у нерівностях. |
152-162 |
|
18 |
Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння. |
163-172 |
|
19 |
Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом. |
173-182 |
|
20 |
Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
183-193 |
|
21 |
Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними. |
194-203 |
|
22 |
Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел. |
204-213 |
|
23 |
Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними. |
214-225 |
|
24 |
Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною. |
226-236 |
|
25 |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів. |
237-246 |
|
26 |
Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника. |
247-256 |
|
27 |
Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром. |
257-267 |
|
28 |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата. |
268-277 |
|
29 |
Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею. |
278-287 |
|
30 |
Розв’язування задач двома способами. Нерівності. |
288-296 |
|
31 |
Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами. |
297-306 |
|
32 |
Тематична діагностувальна робота 1 |
|
|
33 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
|
|
34 |
Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур. |
307-316 |
|
35 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами. |
317-325 |
|
36 |
Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника. |
326-333 |
|
37 |
Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними. |
334-343 |
|
38 |
Таблиці множення числа 9 і ділення на 9. Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата. |
344-351 |
|
39 |
Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів. |
352-361 |
|
40 |
Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками. |
362-371 |
|
41 |
Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами. |
372-381 |
|
42 |
Складання задач за короткими записами. Задачі на різницеве порівняння двох остач. Складання схем за рівняннями. |
382-389 |
|
43 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів. |
390-400 |
|
44 |
Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь. |
401-410 |
|
45 |
Ділення 0. Неможливість ділення на 0. Розв’язування задач зі збільшенням (зменшенням) чисел. |
411-421 |
|
46 |
Повторення табличного множення та ділення. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
422-434 |
|
47 |
Тематична діагностувальна робота 2 |
|
|
48 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи |
|
|
49 |
Утворення чисел прилічуванням та відлічуванням одиниці та за їхнім десятковим складом. Складання рівнянь за схемами. |
435-446 |
|
50 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі, обернені до задач на суму двох добутків. |
447-457 |
|
51 |
Утворення трицифрових чисел за їхнім десятковим складом. Задачі на спільну роботу. |
458-469 |
|
52 |
Читання та запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Задачі на спільну роботу та обернені до них. |
470-479 |
|
53 |
Запис трицифрових чисел, порівняння. Складання і розв’язування задач з кратним або різницевим порівнянням чисел. |
480-491 |
|
54 |
Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа. |
492-499 |
|
55 |
Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків. |
500-509 |
|
56 |
Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах. |
510-519 |
|
57 |
Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини. |
520-530 |
|
58 |
Кілометр. Порівняння мір довжини. Розв’язування задач складанням виразів. |
531-543 |
|
59 |
Міри маси. Грам. Тонна. Розв’язування задач з мірами маси. Порівняння іменованих чисел. |
544-555 |
|
60 |
Розв’язування задач та рівнянь. Обчислення виразів зі змінною. Порівняння складених іменованих чисел. |
556-566 |
|
61 |
Додавання і віднімання круглих сотень, десятків з переходом через розряд. |
567-577 |
|
62 |
Розв’язування задач на четверте пропорційне. Види кутів. |
578-588 |
|
63 |
Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне. |
589-599 |
|
64 |
Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь. |
600-610 |
|
65 |
Тематична діагностувальна робота 3 |
|
|
66 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. |
|
|
67 |
Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними. |
611-621 |
|
68 |
Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
622-631 |
|
69 |
Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них. |
632-641 |
|
70 |
Додавання та віднімання виду 240 + 60; 500 – 70. Дії зі складеними іменованими числами. |
642-649 |
|
71 |
Розв’язування ускладнених задач на суму двох добутків. Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. |
650-661 |
|
72 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв’язування задач. |
662-669 |
|
73 |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них. |
670-679 |
|
74 |
Тематична діагностувальна робота 4 |
|
|
75 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи |
|
|
76 |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
680-688 |
|
77 |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. |
689-697 |
|
Математика ІІ семестр |
|||
№ |
Тема уроку |
№№ |
Дата |
78 |
Додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
1-11 |
|
79 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. |
12-21 |
|
80 |
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами. |
22-32 |
|
81 |
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь. |
33-45 |
|
82 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
46-56 |
|
83 |
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані. |
57-66 |
|
84 |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. |
67-76 |
|
85 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. |
77-87 |
|
86 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. |
88-98 |
|
87 |
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. |
99-108 |
|
88 |
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
109-120 |
|
89 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
121-130 |
|
90 |
Письмове віднімання трицифрових чисел. Розв’язання задач. |
131-140 |
|
91 |
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). |
141-149 |
|
92 |
Закріплення вмінь та навичок письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. |
150-159 |
|
93 |
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач. |
160-169 |
|
94 |
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. |
170-179 |
|
95 |
Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння. |
180-190 |
|
96 |
Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язання задач, що містять буквені дані. Рівняння. |
191-200 |
|
97 |
Тематична діагностувальна робота 5 |
|
|
98 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Робота над помилками. |
|
|
99 |
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
100 |
Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць. |
201-210 |
|
101 |
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків. |
211-220 |
|
102 |
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100. |
221-232 |
|
103 |
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач. |
233-241 |
|
104 |
Сполучний закон множення. Розв’язування рівнянь. |
242-251 |
|
105 |
Закріплення знань учнів. Множення виду 70∙8 та ділення - 420:6. Розв’язання задач. |
252-262 |
|
106 |
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач. |
263-273 |
|
107 |
Ділення виду 80:20, 600:30, 1000:200 способом послідовного ділення та способом випробовування. |
274-283 |
|
108 |
Множення суми на число. |
284-291 |
|
109 |
Повторення та закріплення вивченого. Множення суми на число. |
292-296 |
|
110 |
Закріплення знань учнів. Розв’язування задач. |
297-305 |
|
111 |
Множення числа на суму. Розв’язування задач. |
306-316 |
|
112 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове способом заміни множення додаванням. Розв'язування задач. Периметр прямокутника. |
317-326 |
|
113 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. |
327-336 |
|
114 |
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. |
337-347 |
|
115 |
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач. |
348-357 |
|
116 |
Закріплення знань та умінь учнів множення і ділення в межах 1000. Розв’язування рівнянь. |
358-366 |
|
117 |
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. |
367-376 |
|
118 |
Повторення та закріплення вивченого. |
377-385 |
|
119 |
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
120 |
Тематична діагностувальна робота 6 |
|
|
121 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Робота над помилками. |
|
|
122 |
Ділення суми на число. |
386-395 |
|
123 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
396-406 |
|
124 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. |
407-416 |
|
125 |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач. |
417-427 |
|
126 |
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Порівняння виразів. |
428-437 |
|
127 |
Перевірка ділення множенням. |
438-447 |
|
128 |
Перевірка дії множення дією ділення. |
448-458 |
|
129 |
Ділення виду 360:3. |
459-469 |
|
130 |
Ділення виду 64:16 способом випробовування. Розв'язування задач. |
470-480 |
|
131 |
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
481-489 |
|
132 |
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
490-498 |
|
133 |
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач. |
499-508 |
|
134 |
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач. |
509-518 |
|
135 |
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач. |
519-527 |
|
136 |
Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
528-536 |
|
137 |
Закріплення знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
537-546 |
|
138 |
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
547-556 |
|
139 |
Повторення і закріплення вивченого. |
557-568 |
|
140 |
Тематична діагностувальна робота 7 |
|
|
141 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Робота над помилками. |
|
|
142 |
Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа. |
569-577 |
|
143 |
Розв’язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. |
578-588 |
|
144 |
Розв’язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. |
|
|
145 |
Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин. |
|
|
146 |
Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин |
|
|
147 |
Знаходження числа за його частиною. |
589-597 |
|
148 |
Знаходження числа за його частиною. |
|
|
149 |
Знаходження числа за його частиною. |
|
|
150 |
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
151 |
Ділення з остачею (ознайомлення). |
598-608 |
|
152 |
Ділення з остачею. |
|
|
153 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
609-618 |
|
154 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
619-627 |
|
155 |
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
628-636 |
|
156 |
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
|
|
157 |
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
|
|
158 |
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
637-649 |
|
159 |
Тематична діагностувальна робота 8 |
|
|
160 |
Аналіз діагностичної роботи. Робота над помилками. |
|
|
161 |
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
162 |
Повторення табличного множення і ділення. Письмове множенням на одноцифрове число. |
650-660 |
|
163 |
Нумерація трицифрових чисел. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. |
661-670 |
|
164 |
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник. |
671-680 |
|
165 |
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. |
681-689 |
|
166 |
Ділення з остачею. Розв’язування задач. |
690-698 |
|
167 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове. Розв’язування задач. |
699-708 |
|
168 |
Порівняння та розв’язування задач. Дії з іменованими числами. Розв’язування рівнянь. Периметр. |
709-717 |
|
169 |
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач. |
718-729 |
|
170 |
Повторення вивченого за рік. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
1-8 |
|
171 |
Повторення вивченого за рік. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
9-14 |
|
172 |
Резервний урок |
|
|
173 |
Резервний урок |
|
|
174 |
Резервний урок |
|
|
175 |
Підведення підсумків за рік. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
|
|