Зменшення числа у кілька разів. Побудова прямокутника. Презентацію підготувалавчитель початкових класів. Боднар Ніна Валеріївна
Номер слайду 2
Організація класу. Русанова Р. Ф. Проспівав дзвінок – починається урок. З ласки,маминої казки,З щирого старання,цікавого навчання. Клас готовий працювати? Додавати й віднімати? На розряди розкладати? Вчасно руку піднімати? Вміло в групах працювати? Вирази й задачі розв’зати?
Номер слайду 3
Усні обчислення-Збільшити числа: 3, 6, 2, 7, 5 у 2 рази. 6, 12, 4, 14, 10-Виконати обчислення: 15 кг : 3= 18 см : 3 см= 14 л : 2 л= 24 м : 3= 5кг, 7, 6, 8м.
Номер слайду 4
Актуалізація знань Хвилинка каліграфії- Записати число, класна робота з дошки та продовжити ряд чисел, встановивши закономірність. вересня. Класна робота 12, 22, 32..........82 Русанова Р. Ф.
Номер слайду 5
Робота з підручником- Яку дію слід виконати, щоб зменшити число у кілька разів? Вправа 92, с.16( усно)Зменш утричі кожне із чисел:15, 21, 9, 27, 24.15:3=5 9:3=3 24:3=8 21:3=7 27:3=9
Номер слайду 6
Удосконалення вміння обчислювати вирази на дії різного ступеня. Вправа 93, с.16 (письмово з коментуванням).47 – 14 : 2=40 63 - 6:3=61 92 + 24 : 3= 100 (42 – 24) : 3=6num.show
Номер слайду 7
Удосконалення вміння розв’язувати задачі на зменшення числа у кілька разів Задача 94, с.16 (усно)4:2=2 (кг)Відповідь: 2 кг огірків купили.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Робота над задачею 95, с.161) 8:2=4(шт.) - цибулин;2)5+8+4=17(шт.)Відповідь: 17 овочів лежить у корзині.
Номер слайду 10
Робота над задачами 96, с.17 Прочитайте та розв’яжіть задачі усно. Які із задач розв язуються однаково?Запишіть у зошит задачі 2 або 3 (на вибір).
Номер слайду 11
Робота з геометричним матеріалом. Вправа 97. Виміряй довжину відрізка. Як накреслити удвічі коротший відрізок?CD = 8 см AB = 8 см : 2 = 4 см
Номер слайду 12
Робота з геометричним матеріалом. Вправа 98, с.17
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Русанова Р. Ф.
Номер слайду 14
Рефлексія. У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів. Русанова Р. Ф.