Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі І семестр 16 годин (1 година на тиждень)
підручник “Start up” Губарєва С.С., Павліченко О.М.
І семестр
№ |
Дата |
Тема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал (лексика та фрази)
|
Змістові лінії (завдання та вправи) |
||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемна взаємодія та висловлювання |
|||||||||
UNIT 1. We Are at School Again |
|||||||||||||
1 |
|
Мій шкільний портфель |
Розповідає про речі в портфелі |
What have you got in your schoolbag? |
Впр.1-2 с.7 |
Впр.3 с.8 |
Впр.5 с.77 |
Впр.4,5 с.8 |
Р.З. Впр 1,2,3 с. 2 |
||||
2 |
|
Моя класна кімната |
Розповідає про свою класну кімнату |
I want to tell you about my classroom |
Впр 2 c.9
|
Впр.4 с.10 |
Впр.4 с.10 |
Впр.5 с.10 |
Р.З. Впр 3,4,5.6 с.4 |
||||
3 |
|
Мій розклад Проєкт «Timetable» |
Розповідає про свій розклад |
On Monday I have got 5 lessons |
Впр.6 с.13 |
Впр.5, с.13 |
Впр.8 с.13 |
Впр.7 с.13 |
Р.З. Впр 4,5,6 с.6 |
||||
4 |
|
Діагностувальна робота «We Are at School Again» |
|
|
|
|
|
|
|
||||
UNIT 2. I Love My Family and Friends |
|||||||||||||
5 |
|
Звідки ти? Яка твоя адреса? Скільки тобі років? |
Відповідає на питання про своє місце проживання |
Where are you from? Where do you live? How old are you? |
Впр.1 с 22
|
Впр.3 с.23 |
Впр 2 с 22-23 Впр.7 с.24 |
Впр.6 с.24 |
Р.З. Впр.4 с.14 |
||||
6 |
|
Я можу рахувати до 100 |
Рахує приклади (додавання, віднімання) |
Twenty eight plus sixty four is… Fifty three minus eighteen is … |
Впр.3 с.30 |
Впр.4 с.30 |
Впр.1,2 с.30 |
Впр.4,5 с.30 |
Р.З. Впр.1,2,3 с.18 |
||||
7 |
|
Мої домашні обов’язки та обов’язки членів моєї родини |
Розповідає про свої домашні обов’язки та обов’язки членів своєї родини |
What do you do about your house every day, always, on weekends, never |
Впр.1 с.31 |
Р.З. Впр.1 с.19 |
Впр.5,7 с.32 |
Впр.6 с.32 |
Р.З. Впр.3,4,5 с.20 |
||||
8 |
|
Діагностувальна робота «I Love My Family and Friends» |
|
|
|
|
|
|
|
||||
№ |
Дата |
Тема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал (лексика та фрази)
|
Змістові лінії (завдання та вправи) |
||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемна взаємодія та висловлювання
|
|||||||||
UNIT 3. World of Professions |
|||||||||||||
9 |
|
Частини тіла (Однина та множина) |
Описує свою зовнішність |
I have got long blue curly hair and a nice dress |
Впр. 1 с. 37 Впр. 3 с. 38 |
Впр. 2 с. 38 |
Впр. 4 с. 38 |
Впр. 5 с. 38 |
Р.З. Впр 1,2,3 с.25 |
||||
10 |
|
Люди багатьох професій (Однина та множина) |
Вказує на приналежність особи до певної професії |
Who is Jill’s mother? Jill’s mother is a pilot |
Впр. 1,3 с.42 |
Впр. 2 с.42 |
Впр. 4 с.43 |
Впр. 5 с.43 |
Р.З. Впр 1,2,3 с.28 |
||||
11 |
|
Діагностувальна робота «World of Professions» |
Розповідати про свої вподобання щодо професії |
What do you want to be? I want to be … |
Впр. 2 с.49 |
Впр. 1 с.49 |
Впр. 3 с.50 |
Впр. 4 с.50 Впр. 5 с.50 |
Р.З. Впр 1,2,3 с.32 |
||||
№ |
Дата |
Тема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал (лексика та фрази)
|
Змістові лінії (завдання та вправи) |
||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемна взаємодія та висловлювання |
|||||||||
UNIT 4. Happy Holidays! |
|||||||||||||
12 |
|
Календар |
Називає пори року та місяці |
There are four seasons… Do you know English month? |
Впр. 1 с.56 Впр. 2 с.57 |
Впр. 3 с.57 |
Впр. 4 с.57 |
Впр. 5 с.57 |
Р.З. Впр.1,2,3 с.37 |
||||
13 |
|
Свята |
Називає місяць дня народження |
When is your birthday? My birthday is on … |
Впр. 1 с.58 Впр. 2 с.58 |
Впр. 3 с.59 |
Впр. 5 с.59 |
Впр. 4 с.59 |
Р.З. Впр.1,2,3 с.38 |
||||
14 |
|
Діагностувальна робота «Happy Holidays!» |
Розповідає про свій день народження |
My birthday party is in the “Red Rabbit” |
Впр. 1 с.60 Впр. 3 с.61 |
Впр. 4 с.61 |
Впр. 2 с.60 |
Впр. 5 с.61 |
Р.З. Впр.1,2,3 с.39 |
||||
15 |
|
Контроль читання та письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||
16 |
|
Контроль аудіювання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||