№ з/р |
Тема уроку |
5-В |
5-Г |
5-Д |
Приміт ки |
Модулі: «Панна», «Доджбол» , «Рухливі ігри» |
|||||
1 |
ІБЖ Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. Ознайомлення з обраними модулями. Рухливі ігри |
03.09 |
02.09 |
02.09 |
|
2 |
ІБЖ. Загальна характеристика гри доджбол. Рухлива гра «Вибивний». Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри-важливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра «Довга Лоза». Ознайомити з модулем «Панна». Правила гри. |
05.09 |
03.09 |
03.09 |
|
3 |
ІБЖ Панна.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем. Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». Історія розвитку українського доджболу. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Гра «Мисливець і звірі» |
06.09 |
05.09 |
06.09 |
|
4 |
ІБЖ. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Гра з ел. доджболу. Удари по м’ячу. Рухливі ігри: «Вудочка», «Гопак», «Десять паличок», «Гречка», Довга лоза» |
10.09 |
09.09 |
09.09 |
|
5 |
ІБЖ. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками», Карасі і щука». Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Гра з елементами доджболу. Панна. Прийом м’яча внутрішньою частиною стопи . |
12.09 |
10.09 |
10.09 |
|
6 |
ІБЖ Панна. Пересування в стійці футболіста. Доджбол. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Гра у «Доджбол». Рухливі ігри: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники». |
13.09 |
12.09 |
13.09 |
|
7 |
ІБЖ. Гра у «Доджбол». Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», « Ластівка», «Латка». Панна. Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому. |
17.09 |
16.09 |
16.09 |
|
8 |
ІБЖ. Естафети: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча».Панна. Рухлива гра «М’яч ведучому». Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах. |
19.09 |
17.09 |
17.09 |
|
9 |
ІБЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з:«панни»- двостороння гра. Рухливі ігри. |
20.09 |
19.09 |
20.09 |
|
10 |
ІБЖ. Панна. Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Естафети для розвитку фізичних якостей: «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник». |
24.09 |
23.09 |
23.09 |
|
11 |
ІБЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Хто найвлучніший?». Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець». Панна.Зупинка м’яча |
26.09 |
24.09 |
24.09 |
|
12 |
ІБЖ. Рухливі ігри: «Влуч у ціль», «Козак». Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. |
27.09 |
26.09 |
27.09 |
|
13 |
ІБЖ. Панна.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Рухлива гра «Вибивний»? «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами» |
01.10 |
30.09 |
30.09 |
|
14 |
ІБЖ. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Панна. Удари по м’ячу в ворота на точність. Рухливі ігри: «Мисливці і качки», «Наступ», «Садіння і збір картоплі» |
03.10 |
01.10 |
01.10 |
|
15 |
ІБЖ. Естафети: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери». Доджбол. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Uра «Вибивний». Панна. Двостороння гра. |
04.10 |
03.10 |
04.10 |
|
16 |
ІБЖ. Панна. Удари по м’ячу вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. Доджбол. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Українські народні рухливі ігри: «Фарби», «Птахи», «Ріпка» |
08.10 |
07.10 |
07.10 |
|
17 |
ІБЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Гра у «Доджбол». Панна. Двостороння гра. Естафети комбіновані: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч» |
10.10 |
08.10 |
08.10 |
|
18 |
ІБЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Uра «Вибивний». Панна. Двостороння гра. Естафети : «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи» |
11.10 |
10.10 |
11.10 |
|
19 |
ІБЖ. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі», «Сіємо мак», «Перепілочка». Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах., ведучому. Панна. Технік удару, прийому і ведення м’яча. Двост. гра. |
15.10 |
14.10 |
14.10 |
|
20 |
ІБЖ. Панна. Повторення технік удару, прийому і ведення м’яча. Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху. Естафети: «Жабки», «Рятувальник», «Пінгвіни», «Снайпер», «Трекові гонки». |
17.10 |
15.10 |
15.10 |
|
21 |
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: «доджбол» - навчальна гра; «панни»-двостороння гра. |
18.10 |
17.10 |
18.10 |
|
22 |
ІБЖ. Панна. Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах. |
22.10 |
21.10 |
21.10 |
|
23 |
ІБЖ. Доджбол. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Панна.Удари по м’ячу . Елементи рухливих та народних ігор, естафети. |
24.10 |
22.10 |
22.10 |
|
24 |
ІБЖ. Елементи рухливих та народних ігор, естафети. Доджбол. Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол. Панна. |
25.10 |
24.10 |
25.10 |
|
1. Панна. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 2. Доджбол. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 3. Рухливі ігри. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ[6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] |
|||||
Модулі : «Волейбол», «Гімнастика», «Футзал» |
|||||
25 |
ІБЖ з фізичної культури, волейболу, гімнастики та футзалулу. Ознайомлення з історією розвитку волейболу, гімнастики, футзалу, з правилами гри волейболу, футболу. |
05.11 |
04.11 |
04.11 |
|
26 |
ІБЖ. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Футзал. Пересування. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «День і ніч». Історія розвитку гімнастики. Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль, повага до свого здоров’я. |
07.11 |
05.11 |
05.11 |
|
27 |
ІБЖ. Досягнення видатних гімнастів України. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Волейбол. Стійки. Пересування. Гра Мінібол. Футзал. Пересування. Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «День і ніч». |
08.11 |
07.11 |
08.11 |
|
28 |
ІБЖ. Футзал. Ведення м'яча. Удари по м'ячу ногою. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид вперед і назад. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху. |
12.11 |
11.11 |
11.11 |
|
29 |
ІБЖ. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху. Футзал. Прискорення до 10 м з різних вихідних положень. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Ведення м’яча підошвою,та зі зміною напрямку. Історія розвитку гімнастики. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати. |
14.11 |
12.11 |
12.11 |
|
30 |
ІБЖ. Гімнастика. ЗРВ з мячами. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Волейбол. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Футзалл. Ведення та зупинки м'яча. Рухлива гра «Ривок за м'ячем». |
15.11 |
14.11 |
15.11 |
|
31 |
ІБЖ. Футзал. Зародження футзалу в світі. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад. Передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах |
19.11 |
18.11 |
18.11 |
|
32 |
ІБЖ. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Гімнастика. Танцювальні кроки. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад,Вправи на рівновагу. |
21.11 |
19.11 |
19.11 |
|
33 |
ІБЖ. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Вправи для розвитку фізичних якостей. Футзал. Вправи для розвитку швидкості. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Гімнастика. Танцювальні кроки. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик», «човник», перекати, перекид впереді назад, Вправи на рівновагу. |
22.11 |
21.11 |
22.11 |
|
34 |
ІБЖ. Футзал. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Волейбол. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. |
26.11 |
25.11 |
25.11 |
|
35 |
ІБЖ. Волейбол. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Естафети з м'ячем. Футзал. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). |
28.11 |
26.11 |
26.11 |
|
36 |
ІБЖ. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху та знизу від стіни. Гра «Малюкбол». Футбол. Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем. Гімнастика. Акробатичні вправи: стійка на лопатках, «міст»(д.); стійка на голові (хл). Підтягування (хл.) (кількість разів) Згинання рук в упорі лежачи (д.). |
29.11 |
28.11 |
29.11 |
|
37 |
ІБЖ. Гімнастика. Акробатичні вправи: стійка на лопатках, «міст»(д.); стійка на голові (хлопчики). Підтягування (хл.) (кількість разів) Згинання рук в упорі лежачи (д.). Волейбол. Гра «Малюкбол». Навчальний норматив передача м’яча двома руками знизу від стіни. Футбол. Жонглювання м'ячем. |
03.12 |
02.12 |
02.12 |
|
38 |
ІБЖ. Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. Гра «Малюкбол 2. Футбол. Елементи гри воротаря. Рухлива гра. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). |
05.12 |
03.12 |
03.12 |
|
39 |
ІБЖ. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. Гра Малюкбол. Футбол. Елементи гри воротаря. Рухлива гра «Виштовхни з кола». |
06.12 |
05.12 |
06.12 |
|
40 |
ІБЖ. Футбол. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра «Виклик». Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів. Рівновага. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу, знизу після переміщення. Гра «Малюкбол». |
10.12 |
09.12 |
09.12 |
|
41 |
ІБЖ. Волейбол. Прийом м’яча двома руками зверху та знизу, знизу після переміщення. Гра «Мінібол». Футбол. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра «Виклик». Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів. Рівновага. |
12.12 |
10.12 |
10.12 |
|
42 |
ІБЖ. Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів.Гра «Мінібол двома м'ячами». Футзал. Естафети з м'ячем. |
13.12 |
12.12 |
13.12 |
|
43 |
ІБЖ. Футбол. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Гра «Мінібол двома м'ячами». |
17.12 |
16.12 |
16.12 |
|
44 |
ІБЖ. Волейбол. Нижня пряма та бокова подачі з-за лицьової лінії. Футзал. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. |
19.12 |
17.12 |
17.12 |
|
45 |
ІБЖ. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Волейбол. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами. Футзал. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. |
20.12 |
19.12 |
20.12 |
|
4. Волейбол. естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1 -2] демонструє володіння технікою фізичнихвправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 5. Гімнастика. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] 6. Футзал. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх таестафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] |