Календарне планування І семестр 5 клас з фізичної культури НУШ

Про матеріал
Календарне планування І семестр з фізичної культури 5 клас НУШ за новими критеріями за модулями: Панна, Доджбол, Рухливі ігри, Волейбол, Футзал, Гімнастика
Перегляд файлу

з/р

 

Тема уроку

5-В

5-Г

5-Д

Приміт ки

Модулі:  «Панна»,  «Доджбол» ,  «Рухливі ігри»

1

ІБЖ Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. Ознайомлення з обраними модулями. Рухливі ігри

03.09

02.09

02.09

 

2

 ІБЖ. Загальна характеристика гри доджбол.   Рухлива гра «Вибивний». Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігри-важливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра «Довга Лоза». Ознайомити з модулем «Панна». Правила гри.

05.09

03.09

03.09

 

3

ІБЖ Панна.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем. Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». Історія розвитку українського доджболу.  Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Гра «Мисливець і звірі»

06.09

05.09

06.09

 

4

ІБЖ. Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Гра з ел. доджболу. Удари по м’ячу. Рухливі ігри: «Вудочка», «Гопак», «Десять паличок», «Гречка», Довга лоза»

10.09

09.09

09.09

 

5

ІБЖ. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками», Карасі і щука». Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Гра з елементами доджболу. Панна. Прийом м’яча внутрішньою частиною стопи .

12.09

10.09

10.09

 

6

ІБЖ Панна. Пересування  в стійці футболіста. Доджбол. Імітаційні вправи . Стійка доджболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику.  Пересування в стійці доджболіста  приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків  та ловіння м’яча. Гра у «Доджбол». Рухливі ігри: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники».

13.09

12.09

13.09

 

7

ІБЖ.  Гра у «Доджбол». Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», « Ластівка», «Латка». Панна. Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому.

17.09

16.09

16.09

 

8

ІБЖ. Естафети: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча».Панна. Рухлива гра «М’яч ведучому». Доджбол. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на               місці, від стіни, в парах, в колонах.

19.09

17.09

17.09

 

9

ІБЖ. Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з:«панни»- двостороння  гра. Рухливі  ігри.

20.09

19.09

20.09

 

10

ІБЖ. Панна. Поєднання прийомів пересування з веденням м’яча. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Естафети для розвитку фізичних якостей: «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник».

24.09

23.09

23.09

 

11

ІБЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни. Рухлива гра «Хто найвлучніший?». Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець». Панна.Зупинка м’яча

26.09

24.09

24.09

 

12

ІБЖ. Рухливі ігри: «Влуч у ціль», «Козак». Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.

27.09

26.09

27.09

 

13

ІБЖ. Панна.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук.   Рухлива гра  «Вибивний»? «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами»

01.10

30.09

30.09

 

14

ІБЖ. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Панна. Удари по м’ячу в ворота на точність. Рухливі ігри: «Мисливці і качки», «Наступ», «Садіння і збір картоплі»

03.10

01.10

01.10

 

15

ІБЖ. Естафети: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери». Доджбол. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Uра «Вибивний». Панна. Двостороння гра.

04.10

03.10

04.10

 

16

ІБЖ. Панна. Удари по м’ячу  вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. Доджбол. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Рухлива гра «Вибивний». Українські народні рухливі ігри: «Фарби», «Птахи», «Ріпка»

08.10

07.10

07.10

 

17

ІБЖ.  Кидки м’яча знизу однією рукою, від   стіни.  Гра у «Доджбол». Панна. Двостороння гра. Естафети комбіновані: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч»

10.10

08.10

08.10

 

18

ІБЖ. Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни. Uра «Вибивний». Панна. Двостороння гра. Естафети : «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи»

11.10

10.10

11.10

 

19

ІБЖ. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі», «Сіємо мак», «Перепілочка».  Доджбол. Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах., ведучому. Панна. Технік  удару, прийому і ведення  м’яча. Двост. гра.

15.10

14.10

14.10

 

20

ІБЖ. Панна. Повторення технік  удару, прийому і ведення  м’яча. Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху. Естафети: «Жабки», «Рятувальник», «Пінгвіни», «Снайпер», «Трекові гонки».

17.10

15.10

15.10

 

21

ІБЖ. Урок  закріплення набутих вмінь та навичок з: «доджбол» - навчальна гра; «панни»-двостороння  гра.

18.10

17.10

18.10

 

22

ІБЖ. Панна. Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». Доджбол. Вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча зверху, від стіни, в парах.

22.10

21.10

21.10

 

23

ІБЖ. Доджбол.  Пересування в стійці доджболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для кидків та ловіння м’яча. Панна.Удари по м’ячу . Елементи рухливих та народних ігор, естафети.

24.10

22.10

22.10

 

24

ІБЖ. Елементи рухливих та народних ігор, естафети. Доджбол. Техніко-тактична підготовка. Гра у доджбол. Панна.

25.10

24.10

25.10

 

1. Панна.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

2.  Доджбол.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

3. Рухливі ігри. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ[6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

Модулі : «Волейбол», «Гімнастика», «Футзал»

25

ІБЖ з фізичної культури, волейболу, гімнастики  та футзалулу. Ознайомлення  з історією розвитку  волейболу, гімнастики,  футзалу, з правилами гри  волейболу, футболу.

05.11

04.11

04.11

 

26

ІБЖ. Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику. Футзал. Пересування.  Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «День і ніч». Історія розвитку гімнастики. Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль, повага до свого здоров’я.

07.11

05.11

05.11

 

27

ІБЖ. Досягнення видатних гімнастів України. Загальнорозвивальні вправи з гантелями, еспандерами. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад. Волейбол. Стійки. Пересування. Гра Мінібол. Футзал. Пересування.  Удари по м'ячу ногою. Рухлива гра «День і ніч».

08.11

07.11

08.11

 

28

ІБЖ. Футзал. Ведення м'яча. Удари по м'ячу ногою. Вплив гімнастичних вправ на розвиток фізичних якостей та оздоровлення організму. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид вперед і назад. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху.

12.11

11.11

11.11

 

29

ІБЖ. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху.  Футзал. Прискорення до 10 м з різних вихідних положень. Біг зі зміною напрямку та швидкості за сигналом. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу.  Ведення м’яча підошвою,та зі зміною напрямку. Історія розвитку гімнастики. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати.

14.11

12.11

12.11

 

30

ІБЖ. Гімнастика. ЗРВ  з мячами.  Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад. Волейбол. Навчити  передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах. Футзалл. Ведення та зупинки м'яча. Рухлива гра «Ривок за м'ячем».

15.11

14.11

15.11

 

31

ІБЖ. Футзал. Зародження футзалу в світі. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад. Передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах

19.11

18.11

18.11

 

32

ІБЖ.  Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться. Гімнастика. Танцювальні кроки. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад,Вправи на рівновагу.

21.11

19.11

19.11

 

33

ІБЖ. Волейбол. Передача м'яча двома руками зверху над собою - Н.Н. Вправи для розвитку фізичних якостей. Футзал. Вправи для розвитку швидкості. Повторний біг на коротких відрізках 10-30 м. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Удари по м’ячу ногою, та м’ячу що котиться.  Гімнастика. Танцювальні кроки. Акробатичні вправи: «лотос», «корзинка», «метелик»,  «човник», перекати, перекид впереді назад, Вправи на рівновагу.

22.11

21.11

22.11

 

34

ІБЖ. Футзал. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Волейбол. Прийом-передача м'яча двома руками знизу.

26.11

25.11

25.11

 

35

ІБЖ. Волейбол. Прийом-передача м'яча двома руками знизу. Естафети з м'ячем. Футзал. Вкидання м'яча. Удари головою по м'ячу зменшеної ваги. Естафети з м'ячем. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).

28.11

26.11

26.11

 

36

ІБЖ. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху та знизу від стіни.   Гра «Малюкбол».  Футбол. Жонглювання м'ячем. Естафети з м'ячем. Гімнастика. Акробатичні вправи:  стійка на лопатках, «міст»(д.); стійка на голові (хл). Підтягування (хл.) (кількість разів)  Згинання рук в упорі лежачи (д.).

29.11

28.11

29.11

 

37

ІБЖ. Гімнастика. Акробатичні вправи:  стійка на лопатках, «міст»(д.); стійка на голові (хлопчики). Підтягування (хл.) (кількість разів)  Згинання рук в упорі лежачи (д.). Волейбол. Гра «Малюкбол». Навчальний норматив передача м’яча двома руками знизу від стіни.   Футбол. Жонглювання м'ячем.

03.12

02.12

02.12

 

38

ІБЖ. Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. Гра «Малюкбол 2. Футбол. Елементи гри воротаря. Рухлива гра. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд).

05.12

03.12

03.12

 

39

ІБЖ. Гімнастика. ЗРВ із скакалками. Вправи зі скакалками - З подвійним підскоком (4), стрибки на двох (4), на правій (4), на лівій (4), з правої на ліву почергово (4), на двох (2). Стрибки на час на двох (30 секунд). Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. Гра Малюкбол. Футбол. Елементи гри воротаря. Рухлива гра «Виштовхни з кола».

06.12

05.12

06.12

 

40

ІБЖ. Футбол. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра «Виклик». Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів. Рівновага. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу, знизу після переміщення. Гра «Малюкбол».

10.12

09.12

09.12

 

41

ІБЖ. Волейбол. Прийом м’яча двома руками зверху та знизу, знизу після переміщення. Гра «Мінібол».  Футбол. Індивідуальні та групові дії в нападі та захисті. Рухлива гра «Виклик». Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів. Рівновага.

12.12

10.12

10.12

 

42

ІБЖ.  Комбінація акробатичних вправ з раніше вивчених елементів.Гра «Мінібол двома м'ячами». Футзал. Естафети з м'ячем.

13.12

12.12

13.12

 

43

ІБЖ. Футбол. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Гра «Мінібол двома м'ячами».

17.12

16.12

16.12

 

44

ІБЖ. Волейбол. Нижня пряма та бокова подачі з-за лицьової лінії.  Футзал. Навчальна гра. Естафети з м'ячем. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши.

19.12

17.12

17.12

 

45

ІБЖ. Комбінація акробатичних вправ: два перекиди вперед злито; «міст» із положення лежачи (з допомогою) (д), стійка на лопатках(хл.) – перехід в упор присівши. Волейбол. Навчальна гра волейбол за спрощеними правилами. Футзал. Навчальна гра. Естафети з м'ячем.

20.12

19.12

20.12

 

4.  Волейбол. естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно -ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1 -1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1 -1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно -ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1 -2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1 -5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1 -1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1 -1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1 -3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1 -2] демонструє володіння технікою фізичнихвправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

5. Гімнастика.  Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1-1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками[6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під  час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

6. Футзал. Пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання [6 ФІО 1.1.1- 1] Дотримується правил безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, пояснює важливість цих правил [6 ФІО 3.5.1] Дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності [6 ФІО 3.5] Пояснює, як фізкультурно-оздоровча діяльність впливає на спосіб життя та здоров’я людини [6 ФІО 3.4.1-1] Формує вольові якості у процесі виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.2] Аналізує та оцінює правильність виконання фізичних вправ [6 ФІО 1.3.2-1] Розвиває свої когнітивні властивості у процесі фізичного виховання [6 ФІО 1.3] Виконує різні соціальні ролі під час взаємодії у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4] Обґрунтовує користь співпраці учасників у процесі рухової (спортивно-ігрової) діяльності [6 ФІО 1.4.1] Підтримує учасників команди, допомагає їм виконувати завдання під час рухової діяльності [6 ФІО 1.4.2] Дотримується етичних норм у руховій діяльності [6 ФІО 1.5] Розповідає про техніку виконання фізичних вправ [6 ФІО 2.1.1-1] Обґрунтовує підбір засобів за завданням учителя [6 ФІО 2.2.1-1] Застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, у процесі спортивно-ігрової діяльності [6 ФІО 2.3.1-2] Пізнає факти, явища та закономірності фізичної культури і спорту [ФІО 3.1] Аналізує власне виконання рухових дій, ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення [6 ФІО 3.1.1-5] Описує свій фізичний стан за суб’єктивними показниками [6 ФІО 3.2.1-1] Пояснює вплив емоцій на стан здоров’я [6 ФІО 3.3.1-1] Описує ознаки гарного/ поганого настрою під час рухової діяльності [6 ФІО 3.3.1-3] Визначає мету систематичної рухової діяльності [6 ФІО 1.1] систематично виконує відповідні фізичні вправи для вирішення завдань фізичного виховання [6 ФІО 1.1.1-2] демонструє володіння технікою фізичних вправ на рівні рухового вміння в обраних видах рухової діяльності [6 ФІО 2.1.1] застосовує фізичні вправи для профілактики (корекції) статичної плоскостопості [6 ФІО 3.4.1-3] бере участь у рухливих та спортивних іграх, виконує фізичні вправи (зокрема ідеомоторні, завдання для активізації уваги, підтримання її стійкості) [6 ФІО 1.3.1-2] Демонструє техніку фізичних вправ [ФІО 2.1] виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх таестафетах, змагальній діяльності [6 ФІО 2.3.1-1] Контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності [6 ФІО 3.2] Регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності [6 ФІО 3.3]

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку