ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
2 КЛАС
105 годин
(3 години на тиждень).
За типовими навчальними програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітнєю програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата за планом. |
Фактична дата. |
Примітка |
І семестр (48 год) |
|
|||
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД) |
|
|||
1
|
ТМЗ. Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Бесіда: «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». Підготовчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно. Загально-розвивальні вправи на місці. Нахили та повороти голови. Рухлива гра. |
|
|
|
2
|
ТМЗ. Бесіда: «Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи». Підготовчі вправи: стійка широка, виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». ЗРВ. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса, згинання та розгинання верхніх кінцівок. Рухлива гра . |
|
|
|
3
|
ТМЗ. Бесіда: «Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей». Підготовчі вправи: шикування, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!». ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра. |
|
|
|
|
Наскрізні змістові лінії. Рухова діяльність: формування уявлення про фізкультуру, як сукупність різноманітних фізичних вправ, способів рухової та ігрової діяльності, фізичний розвиток, формування навичок володіння різними способами рухової діяльності. Ігрова та змагальна діяльність: виховання ініціативності, активності та відповідальності у процесі рухових та спортивних ігор. Ключові компетентності: соціальна та громадянська компетентність, вільне володіння державною мовою. |
|
|
|
КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД) |
|
|||
4
|
ОВ. ТМЗ. Бесіда: «Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». ЗРВ на місці без предметів. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Рухлива гра . |
|
|
|
5
|
ОВ. ТМЗ. Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. ЗРВ на місці без предметів. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
6
|
ТМЗ. Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). ЗРВ на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Рухлива гра. |
|
|
|
7
|
ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами» Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). ЗРВ без предметів (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
|
|
|
8
|
ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). ЗРВ без предметів (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
|
|
|
9
|
ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). ЗРВ з гімнастичною палицею. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
|
|
10
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання. Рухлива гра. |
|
|
|
11
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
|
|
12
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
|
|
13
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра. |
|
|
|
14
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра. |
|
|
|
15
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра.. |
|
|
|
16
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
|
|
17
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
|
|
18
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
|
|
19
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
|
|
20
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
|
21
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
|
22
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
|
|
|
Наскрізні змістові лінії. Рухова діяльність: формувати здатність виконувати вправи основної гімнастики, організуючих вправ, елементів акробатики, вправ корегувальної спрямованості, ходьбою, бігом, танцювальними кроками. Ігрова та змагальна діяльність: формування усвідомлення співпраці під час ігрових ситуацій, уміння боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю приймати поразку, оцінювати власні можливості, в процесі ігрової та змагальної діяльності. Ключові компетентності: інформаційно-комунікаційна, компетентність у галузі природничих наук, техніки й технологій, вільне володіння державною мовою та здатність спілкуватися іноземними мовами. |
|
|
|
РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (25 ГОД.) |
|
|||
23
|
О.В. ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ без предметів. Ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра. |
|
|
|
24
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з гімнастичною палицею. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танц. кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра. |
|
|
|
25
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з прапорцями в русі. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танц. кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рух. ігри та естафети. |
|
|
|
26
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети |
|
|
|
27
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами.Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
28
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами.Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
29
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
З0
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
31
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
32
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба змійкою, ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідни положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рух. ігри та естафети. |
|
|
|
33
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
34
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з гімнастичною палицею. Комплекс для формув. правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
35
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави.ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
36
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
37
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). ЗРВ зі обручем. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Нахили тулуба в різних напрямках у положенні стоячи. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
38
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
39
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
40
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
41
|
О.В.ТМЗ:Формування ключової компетентності – «Ініціативність і підприємливість». ЗРВ з обручами. Комплекс фіз. паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рух. ігри та естафети. |
|
|
|
42
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
43
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів.Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
44
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
45
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
46
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
47
|
О.В. ТМЗ. ЗРВ з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
48
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». ЗРВ на місці. Підсумковий урок за семестр. Визначення резервних можливостей учнів, рівень розвитку основних фізичних якостей. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
|
|
Наскрізні змістові лінії. Рухова діяльність: формувати навички володіння м’ячем та стрибками, розвиток фізичних якостей, формування постави і профілактика плоскостопості. Ігрова та змагальна діяльність: виховання навичок оцінювати власні можливості в процесі ігрової та змагальної діяльності, реалізовувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за власні рішення, реалізовувати спортивні проекти. Ключові компетентності: уміння вчитися впродовж життя, ініціативність і підприємливість, інформаційно-цифрова компетентність. |
|
|
|