Календарне планування І семестр за програмрою О. Савченеко Літературне читання 4 клас О.Вашуленко

Про матеріал

Календарне планування І семестр з літературного читання 4 клас за програмою О. Савченко до підручника О.Вашуленко (2 частина)

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

 «ШКІЛЬНИЙ ДЗВІНОЧОК КЛИЧЕ НАС У ЧЕТВЕРТИЙ КЛАС!»

1

Здобудеш освіту – побачиш більше світу. А. Качан «Крилата школа»  (частина2, с. 3)

 

2

Мудрим ніхто не народився, а навчився. Досліджую медіа: колаж. Н. Умеров «Наш клас». Колаж. Створення колажу «Наш четвертий клас»

(частина 2. с. 4)

 

3

Хто на подвиг здатний, буде серед людей знатний. Л. Сорока «В останній день літа» (частина 2, с. 5-6)

 

4

Весна красна квітами, а осінь – плодами. Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвір’ї» (частина 2, с. 7)

 

5

До кожної загадки шукай розгадки. О. Комова «Мій сусід – прибулець!»  Читання в особах

(частина 2, с. 8-9)

 

6

До кожної загадки шукай розгадки. О. Комова «Мій сусід – прибулець!» (продовження). Читання в особах (частина 2, с. 9-11)

 

7

Позакласне читання

 

8

Усі професії починаються від учителя. Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» (уривок із повісті «Гармидер у школі») (частина 2, с. 11 – 13)

 

9

Усі професії починаються від учителя. Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» (уривок із повісті «Гармидер у школі») (продовження) (частина 2, с. 13 – 17)

 

«ДИВОВИЖНИЙ СВІТ МІФІВ»

10

Міфи давнього Єгипту. «Створення світу»

(частина 2, с. 18 – 19)

 

11

Міфи давнього Єгипту. «Ра та Апоп» Переказування твору  (частина 2, с. 20 – 22)

 

12

Міфи слов’янських народів. О. Бондарчук «Міфи про створення світу людей» (частина 2, с. 23 – 25)

 

13

Позакласне читання

 

14

Міфи давньої Греції. «Пандора» (за переказами М. Куна та К. Гловацької) (частина 2, с. 26 – 30)

 

15

Міфи давньої Греції. «Дедал та Ікар»

(частина 2, с. 30 – 33)

 

16

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Дивовижний світ міфів» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 33)

 

 

«ЛЕГЕНДИ РІДНОГОКРАЮ»

17

Хто не робить лихого, тому не страшно нічого. «Як виникли Капати» (народна легенда)

(частина 2, с. 34 – 37)

 

18

Аудіювання В. Лисенко «Любава» (частина 2, с.37)

 

19

Де гурт там і сила «Зозулині черевички» (народна легенда). Переказування легенди

(частина 2, с. 37 – 40)

 

20

Позакласне читання

 

21

Це не казка, а билиця, забувати не годиться. «Замкова гора в Мукачеві» (народна легенда)

(частина 2, с. 40 – 41)

 

22

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 41)

 

«ПІЗНАЮ МУДРІСТЬ ПРИТЧІ»

23

Притча. Зроблене добро завжди повертається. Аудіювання «У пригоді» (народна притча, записана Оленою Пчілкою). (частина 2, с. 44)

 

24

Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися. «Треба нахилитися» (народна притча)

 (частина 2, с. 42 – 43)

 

25

Чи може слово мати силу? «Сила слова» (народна притча) (частина 2, с. 43 – 44)

 

26

Неприємні слова залишають рани в душі. «Цвяхи» (єврейська притча) (частина 2, с.44 – 45)

 

27

Позакласне читання

 

28

Добре слово будує, а зле – руйнує. Леонардо да Вінчі «Справжній друг» (частина 2, с. 46)

 

29

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Пізнаю мудрість притчі» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 46)

 

«НАРОДНА КАЗКА – СКАРБНИЧКА МУДРОСТІ»

30

Казки про тварин і чарівні казки. Аудіювання «Казка про Івана» (українська народна казка)

(частина 2, с. 47)

 

31

Здоров’я – найдорожчий скарб. «Чий дарунок найкращий» (корейська народна казка)

(частина 2, с. 47 – 50)

 

32

Соціально – побутові казки. Сильна воля і гори перевертає. «Кам’яний горішок» (українська народна казка) Поділ казки на частини, складання плану (частина 2, с. 50 – 53)

 

33

Від багача не жди калача. «Біднякова ріпа» (фінська народна казка) (частина 2, с. 53 – 56)

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «народна казка – скарбничка мудрості» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 56)

 

«ЖМЕНЯ СМІХУ – ЧИТАЧАМ НА ВТІХУ»

35

Гумористичні твори. Сміх продовжує життя. М. Пригора «Тайна» Грицько Бойко «Викрутився) (частина 2, с. 57 – 58)

 

36

Жартуй, та знай міру. П. Ребро «Не вгадає ніколи!». М. Сингаївський «Марічка і звичка»

(частина 2, с. 59 – 60)

 

37

Творчість Ганни Малик. Як не залишитися на самоті. Г. Малик «Мавпині іменин»

 (частина 2, с. 60 – 61)

 

38

Творчість Всеволода Нестайка. Була б охота, залагодиться важка робота. В. Нестайко «Як ми в космос літали» (скорочено) (частина 2, с. 62 – 65)

 

39

Була б охота, залагодиться важка робота.

В. Нестайко «Як ми в космос літали» (скорочено – продовження) (частина 2, с. 65 – 68)

 

40

Позакласне читання

 

41

Літературна віршована казка. Математику учити – розум точити. В. Симоненко «Подорож в країну навпаки» (скорочено) (частина 2, с. 68 – 72)

 

42

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Жменя успіху – читачам на втіху» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 72)

 

«КРАСА І СИЛА ПОЕТИЧНОГО ЛОВА»

43

Вдруге ліс цвіте осінніми квітками. Олександр Олесь «Ліс восени» (частина 2, с. 73 – 74)

 

44

Картини осені у віршах. Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь…»

(частина 2, с. 75)

 

45

Явища природи у поетичних рядках. А. Малишко «Дощик». Д. Павличко «Дядько Дощ».

М. Вінграновський «Грім». Порівняння віршів

 (частина 2, с. 76 – 78)

 

46

Земля – батьківщина віх народів. А. Качан «Летючий корабель» (частина 2, с. 79 – 80)

 

47

Позакласне читання

 

48

Вірші – загадки. Акровірші. Г. Малик «Хто що бачить?», В. Довжик, Т. Лисенко, Л. Сердунич «Акровірші». Складання акровірша

(частина 2, с. 80 – 81)

 

49

Не у всіх однакові смаки. Г. Фалькович «Не поспіхом, наспівуючи Баха» (частина 2, с. 81 – 82)

 

50

Новорічні дива. А. Костецький «У сузір’ї гончих псів» (фантастично-новорічна пригода)

(частина 2, с. 82 – 84)

 

51

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Краса і сила поетичного слова» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 84)

 

«ДИВОСВІТ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ»

52

Музей у млині. Порівняння народної і літературної казок. С. Дерманський «Млин» (частина 2, с. 85-86)

 

53

Музей у млині. С. Дерманський «Млин» (продовження). Побудова есе. Віртуальна екскурсія до Національного музею народної архітектури та побуту України » (частина 2, с. 87-89)

 

54

Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (частина 2, с. 89-91)

 

55

Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (продовження).  (частина 2, с. 91-93)

 

56

Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (продовження). Інсценування казки (частина 2, с. 93-95)

 

57

Не соромся бути самим собою. Навчальне аудіювання. О. Кукуєвицька «Казка про пінгвіна, який хотів літати» (частина 2, с.95)

 

58

Позакласне читання

 

59

Ми боїмося тільки того, що для нас незрозуміле.    Д. Амфт «Як полюбити павученя?» (скорочено) Читання в особах (частина 2, с. 96-97)

 

60

Ми боїмося тільки того, що для нас незрозуміле.    Д. Амфт «Як полюбити павученя?» (скорочено) Читання в особах. Зображення карти подорожі павучинки Леле  (частина 2, с. 98-99)

 

61

Позакласне читання. Підсумок за семестр

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Планування
НУШ
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
1500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку