Календарне планування І семестр з літературного читання 4 клас за програмою О. Савченко до підручника О.Вашуленко (2 частина)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
«ШКІЛЬНИЙ ДЗВІНОЧОК КЛИЧЕ НАС У ЧЕТВЕРТИЙ КЛАС!» |
||
1 |
Здобудеш освіту – побачиш більше світу. А. Качан «Крилата школа» (частина2, с. 3) |
|
2 |
Мудрим ніхто не народився, а навчився. Досліджую медіа: колаж. Н. Умеров «Наш клас». Колаж. Створення колажу «Наш четвертий клас» (частина 2. с. 4) |
|
3 |
Хто на подвиг здатний, буде серед людей знатний. Л. Сорока «В останній день літа» (частина 2, с. 5-6) |
|
4 |
Весна красна квітами, а осінь – плодами. Н. Тріщ «Осінь на шкільному подвір’ї» (частина 2, с. 7) |
|
5 |
До кожної загадки шукай розгадки. О. Комова «Мій сусід – прибулець!» Читання в особах (частина 2, с. 8-9) |
|
6 |
До кожної загадки шукай розгадки. О. Комова «Мій сусід – прибулець!» (продовження). Читання в особах (частина 2, с. 9-11) |
|
7 |
Позакласне читання |
|
8 |
Усі професії починаються від учителя. Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» (уривок із повісті «Гармидер у школі») (частина 2, с. 11 – 13) |
|
9 |
Усі професії починаються від учителя. Дж. Стронг «Дзвінок інспекторки» (уривок із повісті «Гармидер у школі») (продовження) (частина 2, с. 13 – 17) |
|
«ДИВОВИЖНИЙ СВІТ МІФІВ» |
||
10 |
Міфи давнього Єгипту. «Створення світу» (частина 2, с. 18 – 19) |
|
11 |
Міфи давнього Єгипту. «Ра та Апоп» Переказування твору (частина 2, с. 20 – 22) |
|
12 |
Міфи слов’янських народів. О. Бондарчук «Міфи про створення світу людей» (частина 2, с. 23 – 25) |
|
13 |
Позакласне читання |
|
14 |
Міфи давньої Греції. «Пандора» (за переказами М. Куна та К. Гловацької) (частина 2, с. 26 – 30) |
|
15 |
Міфи давньої Греції. «Дедал та Ікар» (частина 2, с. 30 – 33) |
|
16 |
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Дивовижний світ міфів» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 33)
|
|
«ЛЕГЕНДИ РІДНОГОКРАЮ» |
||
17 |
Хто не робить лихого, тому не страшно нічого. «Як виникли Капати» (народна легенда) (частина 2, с. 34 – 37) |
|
18 |
Аудіювання В. Лисенко «Любава» (частина 2, с.37) |
|
19 |
Де гурт там і сила «Зозулині черевички» (народна легенда). Переказування легенди (частина 2, с. 37 – 40) |
|
20 |
Позакласне читання |
|
21 |
Це не казка, а билиця, забувати не годиться. «Замкова гора в Мукачеві» (народна легенда) (частина 2, с. 40 – 41) |
|
22 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Легенди рідного краю» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 41) |
|
«ПІЗНАЮ МУДРІСТЬ ПРИТЧІ» |
||
23 |
Притча. Зроблене добро завжди повертається. Аудіювання «У пригоді» (народна притча, записана Оленою Пчілкою). (частина 2, с. 44) |
|
24 |
Треба нахилитися, щоб з криниці води напитися. «Треба нахилитися» (народна притча) (частина 2, с. 42 – 43) |
|
25 |
Чи може слово мати силу? «Сила слова» (народна притча) (частина 2, с. 43 – 44) |
|
26 |
Неприємні слова залишають рани в душі. «Цвяхи» (єврейська притча) (частина 2, с.44 – 45) |
|
27 |
Позакласне читання |
|
28 |
Добре слово будує, а зле – руйнує. Леонардо да Вінчі «Справжній друг» (частина 2, с. 46) |
|
29 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Пізнаю мудрість притчі» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 46) |
|
«НАРОДНА КАЗКА – СКАРБНИЧКА МУДРОСТІ» |
||
30 |
Казки про тварин і чарівні казки. Аудіювання «Казка про Івана» (українська народна казка) (частина 2, с. 47) |
|
31 |
Здоров’я – найдорожчий скарб. «Чий дарунок найкращий» (корейська народна казка) (частина 2, с. 47 – 50) |
|
32 |
Соціально – побутові казки. Сильна воля і гори перевертає. «Кам’яний горішок» (українська народна казка) Поділ казки на частини, складання плану (частина 2, с. 50 – 53) |
|
33 |
Від багача не жди калача. «Біднякова ріпа» (фінська народна казка) (частина 2, с. 53 – 56) |
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «народна казка – скарбничка мудрості» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 56) |
|
«ЖМЕНЯ СМІХУ – ЧИТАЧАМ НА ВТІХУ» |
||
35 |
Гумористичні твори. Сміх продовжує життя. М. Пригора «Тайна» Грицько Бойко «Викрутився) (частина 2, с. 57 – 58) |
|
36 |
Жартуй, та знай міру. П. Ребро «Не вгадає ніколи!». М. Сингаївський «Марічка і звичка» (частина 2, с. 59 – 60) |
|
37 |
Творчість Ганни Малик. Як не залишитися на самоті. Г. Малик «Мавпині іменин» (частина 2, с. 60 – 61) |
|
38 |
Творчість Всеволода Нестайка. Була б охота, залагодиться важка робота. В. Нестайко «Як ми в космос літали» (скорочено) (частина 2, с. 62 – 65) |
|
39 |
Була б охота, залагодиться важка робота. В. Нестайко «Як ми в космос літали» (скорочено – продовження) (частина 2, с. 65 – 68) |
|
40 |
Позакласне читання |
|
41 |
Літературна віршована казка. Математику учити – розум точити. В. Симоненко «Подорож в країну навпаки» (скорочено) (частина 2, с. 68 – 72) |
|
42 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Жменя успіху – читачам на втіху» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 72) |
|
«КРАСА І СИЛА ПОЕТИЧНОГО ЛОВА» |
||
43 |
Вдруге ліс цвіте осінніми квітками. Олександр Олесь «Ліс восени» (частина 2, с. 73 – 74) |
|
44 |
Картини осені у віршах. Л. Костенко «Здивовані квіти», «Вже брами літа замикає осінь…» (частина 2, с. 75) |
|
45 |
Явища природи у поетичних рядках. А. Малишко «Дощик». Д. Павличко «Дядько Дощ». М. Вінграновський «Грім». Порівняння віршів (частина 2, с. 76 – 78) |
|
46 |
Земля – батьківщина віх народів. А. Качан «Летючий корабель» (частина 2, с. 79 – 80) |
|
47 |
Позакласне читання |
|
48 |
Вірші – загадки. Акровірші. Г. Малик «Хто що бачить?», В. Довжик, Т. Лисенко, Л. Сердунич «Акровірші». Складання акровірша (частина 2, с. 80 – 81) |
|
49 |
Не у всіх однакові смаки. Г. Фалькович «Не поспіхом, наспівуючи Баха» (частина 2, с. 81 – 82) |
|
50 |
Новорічні дива. А. Костецький «У сузір’ї гончих псів» (фантастично-новорічна пригода) (частина 2, с. 82 – 84) |
|
51 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Краса і сила поетичного слова» Наші літературні проєкти (частина 2, с. 84) |
|
«ДИВОСВІТ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ» |
||
52 |
Музей у млині. Порівняння народної і літературної казок. С. Дерманський «Млин» (частина 2, с. 85-86) |
|
53 |
Музей у млині. С. Дерманський «Млин» (продовження). Побудова есе. Віртуальна екскурсія до Національного музею народної архітектури та побуту України » (частина 2, с. 87-89) |
|
54 |
Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (частина 2, с. 89-91) |
|
55 |
Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (продовження). (частина 2, с. 91-93) |
|
56 |
Скільки коштують бажання? А. Туз «Час бажань» (продовження). Інсценування казки (частина 2, с. 93-95) |
|
57 |
Не соромся бути самим собою. Навчальне аудіювання. О. Кукуєвицька «Казка про пінгвіна, який хотів літати» (частина 2, с.95) |
|
58 |
Позакласне читання |
|
59 |
Ми боїмося тільки того, що для нас незрозуміле. Д. Амфт «Як полюбити павученя?» (скорочено) Читання в особах (частина 2, с. 96-97) |
|
60 |
Ми боїмося тільки того, що для нас незрозуміле. Д. Амфт «Як полюбити павученя?» (скорочено) Читання в особах. Зображення карти подорожі павучинки Леле (частина 2, с. 98-99) |
|
61 |
Позакласне читання. Підсумок за семестр |
|