Календарне планування ІІ семестр Мистецтво 5 клас 1 год/тиждень

Про матеріал
До вашої уваги календарні плани для 5 класу на ІІ семестр з інтегрованого курсу "Мистецтво" (1 год./тиждень). Дане планування буде актуальним для тих, хто викладає і музичний і образотворчий компоненти курсу.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу

 

«Мистецтво», 5 клас

ІІ семестр

Тема уроку

Ключові знання та навички

Орієнтовний матеріал для сприймання

Практична робота

Дата

 

Клас

5-А

 

Частина друга: СИНТЕЗ І ВЗАЄМОДІЯ МИСТЕЦТВ

16.

Коли всі мистецтва разом...Музична і поетична інтонації. Література і візуальні образи.

Сюїта.

Заставка або кінцівка.

Ініціал (буквиця).

Й.Штраус. Вальс «Казки Віденського лісу»; М.Римський – Корсаков симфонічна сюїта «Шехеразада» (теми Шехеразади і Шахріара, «Синдбад – мореплавець»,

«Багдадське свято»).

Малювання ініціалу свого імені.

 

17.

Цирк — мистецтво, сповнене радості. Музика в цирковій виставі. Запрошуємо на циркову виставу.

Естрадно – духовий оркестр.

Біг-бенд.

Трюк.

Цирк.

Амфітеатр.

Балкон.

І.Дунаєвський «Марш» із к/ф «Цирк»; І.Кальман Арія Містера Ікс з оперети «Принцеса цирку».

СОМ: Ю.Горбачов «Клоун на коні», М.Шагал «Великий цирк».

Створення циркової афіші (аплікація з доопрацюванням графічними матеріалами).

 

18.

У царстві Мельпомени. Музика і драматичний театр. Театральна афіша повідомляє.

Види театру. Персонажі італйської комедії дель арте. Р.Шуман атрибут, бельетаж, партер, театр.

Афіша.

Р.Шуман «П’єро і Арлекін», «Пантолоне і Коломбіна» з циклу «Карнавал».

СОМ: П.Сезанн «Пьеро і Арлекін», Лж.Феретті «Арлекін і Коломбіна».

 

Створення театральної афіші.

 

19.

У царстві Мельпомени. На сцені лялькового театру. Мистецтво створення ляльки.

Популярні герої лялькових театрів світу Вертеп, інтермедія, театр ляльок.

Маріонетка.

Реквізит.

І.Стравинський сюїта з балету «Петрушка». І картина.

СОМ: споруди лялькових театрів.

 

Виготовлення ляльки для лялькової вистави.                               

 

20.

У музичному театрі. На оперній сцені. Споруди й інтер’єри театрів.

Синтез мистецтв в опері.

Арія, лібрето, опера,увертюра. С.Гулак – Артемовський. Інтер’єр, екстер’єр, ложа, фойє.

С.Гулак – Артемовський Опера «Запорожець за Дунаєм» (фрагменти).

Розучування пісні:

 

21.

Барви хореографії та сценографії. Там, де панує рух. Магія кольору й світла.

Пластична інтонація. Менует. Вальс. Балет. Адажіо, балет, кордебалет, па-де-де, хореографія. Декорація, сценографія.

В.Моцарт «Менует» з маленької нічної серенади»; П.Чайковський Балет «Лебедине озеро» (фрагменти).

Виконання пісні:

 

22.

Наймолодша муза. Музика в кіно.

Мистецтво кінематографу. Квест, мультиплікація.

Г.Гладков «Сінема» з к/ф «Людина з бульвару Капуцинів».

СКМ: «Звуки музики» (фрагменти).

Створення короткометражного фільму на тему «Моє навчання в НВК №14»

 

23.

Наймолодша муза. Художник у кіно.

Види кіномистецтва: ігрове, неігрове, науково-популярне, мультиплікаційне кіно.

СОМ: перегляд афіш фільмів.

Створення афіші фільму.

 

24.

Наймолодша муза. Образи анімації. Як створюється мультик.

Мистецтво мультиплікації. Український козацький серіал. Музика в мультфільмах.

Квест, мультиплікація. Кадр.

Фрагменти м/ф «Про козаків» «Острів скарбів».

 

Створення розкадровки мультфільму.

 

25.

Ансамбль: у єдності — гармонія. Музичні та хореографічні ансамблі. Музика свят і розваг.

Вокальні, інструментальні, вокально-інструментальні ансамблі. Хореографічні ансамблі, ансамблі пісні і танцю. Віртуоз,естрадний танець. «Легка» музика. Музичні шоу.

Г.Ф.Гендель. Шоу

О.Шевченко «Старенький трамвай»; А.Пьяцолла «Лібертанго»; С.Сабадаш «Марічка» .Г.Гендель «Музика на воді» - сюїта № 2 Ре-мажор; О.Ресігі «Фонтани Риму. СОМ:Фонтани

«Тритон», «Треві».

 Розучування пісні:

 

26.

Ансамбль: у єдності — гармонія. Архітектурний ансамбль. Садово-паркове мистецтво.

Типи архітектурних ансамблів. Вітраж. Садово-паркове мистецтво.

СОМ: приклади архітектурних ансамблів та садово-паркового мистецтва.

Створення вітражу (аплікація).

 

27.

Ансамбль: у єдності — гармонія. Карнавал. Карнавальні костюми і маски.

Венецианський, Бразильський та інші карнавали. Синтез мистецтв на карнавалі. Музика на карнавалі. Карнавал, самба.

Маска, грим.

 

Н. Паганіні «Венеціанський карнавал», Ж.Б. Арбан

«Карнавал у Венеції»; С.Абреу «Бразильський карнавал», пісня «Бразильський карнавал» (дитячий ансамбль)

«Дельфін»

Виготовлення карнавальної маски (аплікація, декор).

 

28.

Час новітній створює красу. Телебачення – погляд у світ. Електронна музика.

Телебачення: синтез мистецтва і технічних досягнень. Естрадна музика. Естрадно – симфонічний оркестр. Відео кліп, естрада, телебачення.

Електронні музичні інструменти. Синтезатор.

Електронна музика.

«Жайворонок» (оркестр П.Моріа).

М.Мусоргський «Гном», «Баба Яга», «Старий замок» з циклу «Картинки з виставки» (у виконанні Ісао Томіта).

Виконання пісні:

 

29.

Час новітній створює красу. Дизайн. Інсталяція.

Дизайн, логотип, піктограма.

Інсталяція.

СОМ: приклади інсталяцій та різних видів дизайну.

Створення логотипу школи.

 

30.

Мистецький дивосвіт. Східний музичний театр. Кіно і цирк Сходу.

Амплуа, костюми, маски, грим акторів східного театру. Амплуа.

Комікс.

І.Стравінський «Китайський марш», «Арія Солов’я з опери «Соловей».

 

Створення коміксу.

 

31.

Панорама мистецтв.

Перевіряємо свої досягнення.

Пісні і малювання  на вибір.

 

32.-35.

Резервні уроки.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кіщенко Марія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 5 клас, Планування
До підручника
Мистецтво (інтегрований курс) 5 клас (Масол Л.М.)
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
4730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку