Календарне планування
8 клас
Програма: «Навчальна програма з іноземної мови для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи, Київ 2017 рік
Підручник: Карпюк О.Д. Англійська мова. – Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво «Астон», 2016 рік
ІІ семестр 19 годин
№ |
Дата |
Тема, підтема |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Дом. завдання |
Фактична Дата |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
|||||
Змістові лінії Громадянська відповідальність: Обговорює розмаїто літературної спадщини; Пояснює правила поведінко у закладах культури. Здоров’я і безпека: Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття. Підприємливість і фінансова грамотність :Обговорює можливості замов лезам квитків онлайн. |
||||||||||
17 |
|
Тема 4. Література. Музика (6 годин) Тобі потрібна книга? Різноманітність жанрів. |
Present Simple Tense revision |
a catalogue, fiction, non-fiction, a title, to consult, to contain; made up stories; in general an author, a genre, an emotion, a pattern, a poet, poetry, a novel, a novelist, drama, a dramatist, amusing, emotional |
ex.1, pp.114-115; ex. 3, pp.116-117 Впр. 5 с. 117 |
|
ex. 2а, p.116 Впр. 4 с. 117 |
Завдання вчителя |
ex.2б, 4, p.116-117; вивчити слова Розповісти про відомого письменника;
|
|
18 |
|
Видатні англійські письменники. |
Past Simple tense revision |
Лотеми; historic vs historical |
Впр. 7,8, с. 119-121 |
Впр. 6 с 127 |
Завданнявчителя |
Paragraph writing |
Написати мінітвір про улюбленого літературного персонажа. |
|
19 |
|
Значення книжок у моєму житті. |
Пасивний стан дієслів |
an achievement, an essay, an inspiration, a success, to achieve, to inspire, noble; due to smth; biography, autobiography |
Remember! p.122 Впр. 3 с. 123ex.1, 2, pp.125-126 |
Завдання вчителя ex.1,2a, pp.125-126 ex.6b, p.127 |
Впр. 8,9 с. 121 |
ex.1, 2,4 pp.122-123 ex.2b-4, p.127 |
Впр. 5- 7 с. 124-125 Написати 12 речень в Present Simple Passive |
|
20 |
|
Музика лунає скрізь. Чи є ти музичним фанатом? |
|
concert, conductor, violinist, violin, pianist, piano, opera singer, performing, cellist, cello, composer To be fond of, ungifted singers, to compose, to reflect moods, and emotions, to attend concert halls, to have good ear (voice) |
ex.1a, p.137ex.1a,b, p. 142; ex.2,3, p.143-144 |
ex.1a, p.141; ex.2, p.143 |
ex.1b,2b,c, pp.137-138 ex.1c, pp.142-143 ex. 5 р. 145 |
ex. 1c,2a, pp.138-139 ex.4, p.144 |
Впр. 6 с. 140-141, вивчити слова Впр. 6-7 с. 145-146; вивчити слова |
|
21 |
|
Музика навколо нас. Музиканти.. |
Past Simple Passive |
|
ex.6,7, pp.145-146 ex.4, p.150 |
ex.1-3a, p.149 ex.4c, p.151 |
ex.5, p.145; ex.3,p.147ex.6,p.153
|
ex.1, 2, 4, p.147 ex.2, 3b, p.149
|
Впр. 5-6 с. 148, знати правило Впр. 7-8 с. 153-155 |
|
22 |
|
Музичні вподобання різняться. Музичні стилі. Тематична |
Past Simple Passive |
A band, to lean over, to give a hand, to walk out, to set up the speakers, a sound system, the edge of the stage, to clap, to dance to the music, to feel exhausted (delighted) |
ex.1, pp.155-157; ex.8, p.160 Впр. 8 с. 160 Впр. 1 с. 162 |
ex.1, p.155
|
ex.2,3, pp.157-158; ex.5, p.159 впр. 7 с. 160 |
впр. 2 с. 163 |
Розповісти про улюбленого виконавця. Повторити слова й правила. |
|
Змістові лінії Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння основ медіа грамотності. Визначає достовірність інформації. Здоров’я і безпека: Пояснює правила безпеки безпечне поведінко онлайн |
||||||||||
23 |
|
Тема 5. Засоби масової інформації (6 годин) Виготовлення газети. |
|
a compositor, a correspondent, a machine, to deliver, to print; means of communication |
ex.1b,3,4 pp.182-184 |
|
ex.1a, p.182; |
ex.2, pp.183-184 |
Впр. 5 с. 184; вивчити слова |
|
24 |
|
Українські періодичні видання. |
|
a journalist, an official, a periodical, press, society, a trade, to appeal, to guarantee; to increase; to subscribe to (periodicals) |
ex.2, 3,4, pp.185-188 |
|
ex.1, p.185; ex.5, p.188 |
|
Впр. 6 с. 188; вивчити слова |
|
25 |
|
Британська преса. |
|
Finance, item, heading, headline, quality, cater, cover, to catch the eye, to provide material about, to succeed in doing smth. |
ex. 3, 4a, p.190 |
ex.1, p.189 |
ex.4b, p.191 |
ex.2, p.189 |
Впр. 5 с. 191; вивчитислова |
|
26 |
|
Британська преса. |
Mixed Tenses. |
|
ex.2-4, pp.192 |
|
|
ex.1,p.191; завдання вчителя |
Впр. 5-7 с. 193-194; знатиправила |
|
27 |
|
Улюблені газети та журнали підлітків |
Mixed Tenses |
|
ex. 3a, p.195
|
|
ex. 1, 2, p.194; ex. 3b,c, p.195; ex. 4,5, 6 p.196 |
|
Презентувати свій улюблений журнал або газету. |
|
28 |
|
Засоби масової інформації в нашому житті |
|
Creativity, gadget, amazing, creative, to encourage, to establish, to care about smb. |
ex.7a, p.197; ex. 8, p.198 |
|
ex. 5, 6, 7b, p.197 |
Завданнявчителяза 2 варіантами |
Повторити слова й правила. Впр. 1-2 с. 199 |
|
Змістові лінії Екологічна безпека й сталий розвиток: Описує види екотуризму. Громадянська відповідальність:Порівнювати типові для різних культур вербальне та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінко в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культур куль розмаїто та потреби жити разом у мирі. |
||||||||||
29 |
|
Тема 6. Велика Британія. Україна. (7 годин) Навколо світу |
Definite article with geographical names |
Countries and continents |
ex. 1, p.200, Remember!, p.201, ex.4,5,p.202 |
|
ex. 2, p.200 |
ex.-3, pp.201-202 |
Написати міні-твір про країну, що подобається |
|
30 |
|
Британські міста. Контроль читання |
|
Fisherman, industry, sailor, industrial, to be buried |
ex. 1, pp.203-204 ex. 6a, p.206; ex. 7, p.207 |
ex. 2, p.205 ex. 5, p.205 |
|
ex. 4, p.205 |
Впр. 4, 8 с. 205, 208, вивчити слова |
|
31 |
|
Подорож країнами Контроль письма |
Present Perfect Passive |
|
ex.1,2a pp.208-209 Remember! p.208 |
|
ex.4,5, pp.209-210, ex.9, p.211 |
ex.6, pp.210 |
Впр. 7-9 с. 210-211, знати правило |
|
32 |
|
Клімат та географічне положення Великої Британії. Контроль аудіювання |
Present Perfect Passive |
a climate, a compass, an island, a strait, a zero, mild, to occupy, to separate, to surround; to be situated; to be washed |
ex.1,2, pp.212-213 |
|
ex.3, p.214 |
|
Розповісти про Велику Британію. Вивчити слова. |
|
33 |
|
Клімат та географічне положення України. Контроль мовлення |
|
Names of the countries and rivers; nationalities; square kilometer |
ex. 4,pp.214-215 |
|
ex. 6, 7 p.216 |
ex.5, p.216 |
Впр. 8 с. 218 |
|
34 |
|
Канада. Клімат та географічне положення. |
|
|
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
|
Розповісти про Канаду. |
|
35 |
|
Подорож до Британії Тематична Зошит Семестрова Річна |
|
|
ex.2a, p.220 |
ex.2a, pp.220-221 |
ex.1, 2b, pp.220-221; ex.3, p.222
|
|
Впр. 4 с. 222 |
|