№ |
Дата |
Примі тка |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||
|
|
|
Introduction |
|||||||||||||||
1 |
|
|
Тобі сподобалися твої канікули? |
Go sightseeing,accommodation,to book,a resort |
Past Simple |
Впр.1,2 с.13 |
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.14 |
Впр. 7, с. 7 |
||||||||
2 |
|
|
Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past |
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
Song |
Making up sentences |
Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10 |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
||||||||
Unit 1: «Родина та друзі» годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Підприємливість та фінансова грамотність
|
||||||||||||||||||
3 |
|
|
Сім’я та друзі |
Kind,reliable,sociable,helpful,understanding,ambitious,lazy,strict,honest,friendly,fair,complaining,amusing,jealous,overprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
Впр.1,с.19 |
Interviewing |
Впр. 1, с. 18 |
Впр.3, с.18 |
Впр. 2, с. 18 |
||||||||
4 |
|
|
Чи ти хороший друг? |
Brave,stubborn,thoughtful,selfish,serious,generous,tidy,optimistic,polite |
Present Simple |
Впр.1,2,с.19-20 Text “A Good friend” |
Expressing opinion |
Впр.3, с.20 |
Впр. 1, с. 19 |
Описа-ти свого найкращого друга |
||||||||
5 |
|
|
Друзі та дружба |
ЛО теми |
Present Simple |
A poem |
Впр.1,с.21Впр.2,с.22 |
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
||||||||
6 |
|
|
Порівняння |
ЛО теми |
As…as or not so…as |
Is it good to have many friends? |
Answer the questions |
Broken senten-ces |
Впр. 1, с. 25 |
Написати 5 речень порівнянь |
||||||||
7
|
|
|
Чи ти справжній друг? |
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
Pupils’ answers |
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28 |
||||||||
8 |
|
|
Написання листа другу |
ЛО теми |
Tenses |
Song |
Впр. 1, с. 29 |
Letter sample |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
||||||||
9 |
|
|
Значення дружби |
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
My best friend |
Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47 |
Впр.4,с.47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
||||||||
Unit 2: «Здоровий спосіб життя» годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
Фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
10 |
|
|
Здоровий спосіб життя |
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
Tenses |
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32 |
Впр.2,с30 |
Впр.7,с.32 |
Впр. 4, с. 31 |
||||||||
11 |
|
|
Здорові звички |
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
Впр. 4б, с. 35 |
Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35 |
Впр.3,с34 |
Впр. 6, с. 36 |
Впр. 7, с. 36 |
||||||||
12 |
|
|
Бути здоровим важливо
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
Why is exercising wise? |
What does being healthy mean to you? |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38
|
Впр. 7, с. 39 |
||||||||
13 |
|
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання |
ЛО теми |
Tenses |
Впр. 2б, с. 41 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41 |
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 |
Впр.4,с. 42 |
Впр. 3, с. 41 |
||||||||
14 |
|
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики |
Vocabulary box p. 43 |
Tenses |
Video |
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 |
Впр.7б)с.44 |
Впр. 8, с. 44 |
||||||||
15 |
|
|
Написання електронних листів. |
ЛО теми |
Tenses |
Song |
Compo-nents of healthy lifestyle |
Впр. 1, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 3, с. 45 |
||||||||
16 |
|
|
У тебе здоровий спосіб життя? |
ЛО теми |
Giving advice |
Poem |
Впр.8,с.50Впр.11,с.52 |
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51 |
Впр.12,с.53 |
Впр. 13, с. 53 |
||||||||
17 |
|
|
Час для читання |
Devoted,generous,greedy,hard-working,to devote,to bother,lonely |
Tenses |
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57 |
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56 |
Впр. 2, с. 56 |
Впр. 7, с. 57 |
||||||||
Unit 3: «Шкільне життя» годин Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток
Громадянська відповідальність
Здоров’я і безпека
|
||||||||||||||||||
18 |
|
|
Який вигляд має твоя школа? |
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
Впр.2, с.62 |
Впр.1,с.62 |
Впр.4,с.63 |
Впр.3,с.63 |
Впр. 5, с. 63 |
||||||||
19 |
|
|
Може завтра піде дощ |
ЛО теми |
Should may/might |
Dialogues |
Впр. 2, с. 65 |
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64 |
Впр.4-5,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
||||||||
20 |
|
|
Школи у Великій Британії |
An education,a technology,national,primary,secondary,typical,to take an exam |
|
British schools |
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70 |
Впр.1б)с.68 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
||||||||
21 |
|
|
Обладнання моєї школи. Вдосконалення навичок усного мовлення й читання |
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead |
Tenses |
Dan’s opinion about his school |
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75 |
Впр.6,с.71Впр.1,с.73 |
Впр.8,с.73 Впр.2,с.77 |
Впр. 7, с. 73 |
||||||||
22 |
|
|
Моє шкільне життя. Вдосконалення навичок читання, письма |
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,Laboratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
Song |
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.6,с.76 |
Впр.4,с75 Впр.1,с. 77 Впр.8,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
||||||||
23 |
|
|
Ви хороша команда? |
Responsible,boring,hard,aggressive,fair,patient,strict,interesting,smart,low,busy,firm |
Tenses |
Isn’t it important to be pretty? |
Впр. 2б, с. 79 |
Впр. 3, с. 80 |
Впр.2а,с. 80 Впр.2,с. 79 |
Впр.4,с. 80
|
||||||||
24 |
|
|
Наші вчителі. Вдосконалення навичок читання, аудіювання |
A headmaster,an IT teacher,a psychologist,a librarian |
|
My favorite teacher |
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84 |
Впр.3б)с.81 |
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83 |
||||||||
25 |
|
|
Чи щаслива ти людина? |
ЛО теми |
Past Continuous |
Pupils’ answers |
Впр. 3, с. 85 |
Впр. 1, с. 84 |
Впр.2,с.85Впр.4,с.86 |
Впр. 5, с. 86 |
||||||||
26 |
|
|
Це змушує мене почуватися кращ |
ЛО теми |
Tenses |
Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 |
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90 |
Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90 |
Впр.3,с.88 |
Впр.7,с.89 |
||||||||
27 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
28 |
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
29 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
30 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
31 |
|
|
Ти щасливий в школі?
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
Впр.4,с.94 |
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96 |
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.9 |
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.93 |
||||||||
32 |
|
|
Підсумковий урок |
|||||||||||||||