КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНФОРМАТИКА 11 КЛАС (наскрізні лінії) 2021-2021 н.р

Про матеріал
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ІНФОРМАТИКА 11 КЛАС (52 год, 1,5 год на тиждень) Базовий модуль. Бази даних (35 год.) Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Перегляд файлу

Календарне планування

ІНФОРМАТИКА

11 КЛАС

І семестр

(52 год, 1,5 год на тиждень)

Базовий модуль. Бази даних (35 год.)

 

Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

 

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

Уміння вчитися впродовж життя. Уміння: самостійно опановувати нові технології та засоби діяльності. Ставлення: усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання;

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Ініціативність і підприємливість. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток. Уміння оцінювати та опановувати нові технології як засіб саморозвитку.

Здоров'я і безпека. Навчання методам захисту власних інформаційних продуктів

Підприємливість та фінансова грамотність. . Розуміння ролі інтернет-технологій як засобу маркетингу та підприємницької діяльності.

 

№ уро-ку

Тема уроку

Дата

Примітки

11-А

11-Б

Тема 1. Проектування моделі бази даних

  1.                      

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних.

Очікувані результати

 

 

 

дає означення бази даних; пояснює відмінності подання даних у багатотабличних БД та в електронних таблицях.

  1.                      

Поняття моделі подання даних, основні моделі подання даних.

розуміє поняття моделі подання даних і бази даних.

наводить приклади моделей подання даних.

 

 

 

  1.                      

Проектування баз даних. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.

пояснює поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку.

знає та застосовує принцип ненадлишковості моделі «сутність-зв’язок» предметної області.

 

 

 

 

  1.                      

Урок узагальнення знань з теми: «Бази даних в інформаційних системах»

 

 

 

 

Тема 2. Створення реляційної бази даних

  1.                      

Основні відомості про СУБД Access.

розуміє поняття та призначення зовнішнього ключа, застосовує його для реалізації зв’язків між таблицями в реляційній БД.

 

 

  1.                      

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

пояснює відмінності подання даних у багатотабличних БД та в електронних таблицях.

 

 

 

  1.                      

Модифікація структури таблиць.

пояснює відмінності подання даних у багатотабличних БД та в електронних таблицях

 

 

 

  1.                      

Ключові поля, індекси, зв’язування таблиць.

уміє визначати сутності, атрибути, зокрема ключові, а також зв’язки між сутностями в предметній області.

 

 

 

 

  1.                      

Уведення, пошук і редагування даних у таблиці.

уводить дані в таблиці, усвідомлюючи обмеження, що накладаються структурою бази даних; редагуєдані в таблицях; усвідомлює переваги використання баз даних в інформаційних системах

 

 

 

  1.                 

Сортування та фільтрація записів. Операції над таблицями.

 

 

 

  1.                 

Створення структури таблиць і введення вмісту.

Практична робота 1.

 

 

 

  1.                 

Урок узагальнення знань з теми: «Пошук, сортування і фільтрація даних у таблицях»

Практична робота 2.

 

 

 

 

2.1 Запити

  1.                 

Загальні відомості про запити.

Знає призначення та основні функції СКБД.

Знає та розуміє основні конструкції мови запитів

 

 

 

  1.                 

Створення й виконання запитів на вибірку даних.

 

 

 

  1.                 

Запити з функціями і з полями, що обчислюються.

 

 

 

  1.                 

Запити з параметрами. Перехресні запити.

Створює та виконує запити на додавання, оновлення та видалення даних.

 

 

 

 

  1.                 

Запити на змінення.

Створює та виконує запити на змінення, оновлення та видалення даних.

 

 

 

 

  1.                 

Занити з функціями та з полями, шо обчислюються.

Практична робота 3.

Оцінює доцільність використання засобів СКБД для управління даними

 

 

 

 

  1.                 

Запити з параметрами, перехресні запити і запити на змінення даних. Практична робота 4.  Урок узагальнення знань з теми «Запити»

 

 

 

 

2.2.Форми

  1.                 

Створення форм за допомогою простих засобів.

Класифікує зв’язки між сутностями предметної області за множинністю та обов’язковістю.

 

 

 

  1.                 

Елементи керування та властивості форм.

Пояснює поняття властивості форм

 

 

 

  1.                 

Створення форм за допомогою конструктора форм.

Створює та виконує запити на додавання створення форм.

 

 

 

  1.                 

Використання форм для введення й редагування даних.

Вводить дані в базу, зокрема про зв’язки між записами, редагує та вилучає їх, дотримуючись обмежень цілісності.

 

 

 

  1.                 

Створення форм. Практична робота 5.

Урок узагальнення знань з теми «Форми»

Знає та  та виконує запити на створення форм

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

ІНФОРМАТИКА

11 КЛАС

ІІ семестр

Навчальна програма з інформатики (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

 

2.3 Звіти

  1.                 

Поняття звіту. Автоматичне створення звіту.

Реалізує модель предметної області засобами СКБД. Забезпечує підтримку обмежень цілісності, що накладаються на значення поля, а також завдяки створенню ключів та зв’язків між таблицями. Реалізує зв’язки усіх типів множинності

 

 

 

  1.                 

Створення звіту за допомогою конструктора звітів.

Створює звіт за допомогою конструктору

 

 

 

  1.                 

Створення звітів. Практична робота 6.

 

 

 

 

 

2.4.  Основи мови запитів SQL

  1.                 

Призначення, основні поняття та терміни мови SQL.

Створює інтерфейс користувача для введення даних в базу, зокрема даних про зв’язки між записами.

 

 

 

 

  1.                 

Найпростіші запити мовою SQL у системі Access.

Застосовує для створення запитів мову SQL, зокрема оператор IN.

 

 

 

 

  1.                 

Запити з умовою. Групування запитів.

Створює та виконує запити на додавання, оновлення та видалення даних.

 

 

 

 

2.5.Імпорт та експорт об’єктів бази даних

  1.                 

Сутність імпорту та експорту об’єктів.

 

 

 

 

  1.                 

Імпорт об’єктів з однієї бази даних в іншу.

Імпортує в базу дані з зовнішніх джерел та експортує їх.

 

 

 

 

  1.                 

Експорт об’єктів з однієї бази даних в іншу.

 

 

 

 

 

 

  1.                 

Виконання колективного навчального проекту.

Оцінює доцільність використання засобів СКБД для управління даними

 

 

 

  1.                 

Урок узагальнення знань з теми «Імпорт та експорт об’єктів бази даних»

 

 

 

 

Тема 2. Основи електронного документообігу (17 год.)

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою; висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних інформаційних технологій з використанням відповідної термінології. Ставлення: усвідомлення комунікаційної ролі ІТ; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Уміння: співпрацювати з членами соціуму.

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Виховання поваги до прав і свобод, зокрема свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті.

Підприємливість та фінансова грамотність: Здатність генерувати та реалізовувати ідеї з використанням ІТ. Знання основ підприємництва в ІТ-сфері. Розуміння ролі інтернет-технологій як засобу маркетингу та підприємницької діяльності. Використання електронних таблиць для фінансових розрахунків

Здоров'я і безпека: Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обмеження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

 

Тема 2.1 Документи та документообіг

  1.                 

Поняття документу.

Знає поняття документа та документообігу.

 

 

 

 

  1.                 

Призначення та класифікація документів.

Пояснює що таке оригінал документа та його копія, підписувач, адресат, посередник.

 

 

 

 

  1.                 

Документообіг.

Описує обов’язкові реквізити документа.

 

 

 

 

  1.                 

Загальні правила оформлення документів.

Називає загальні правила оформлення документів.

 

 

 

 

  1.                 

Стиль ділового листування.

Використовує правила оформлення сторінки.

 

 

 

 

  1.                 

Шаблони та формуляр-зразки документа.

Наводить приклади стандартів та уніфікованих систем документації

 

 

 

  1.                 

Реквізити документа

Використовує правила оформлення сторінки.

 

 

 

 

  1.                 

Правила оформлення сторінки.

Створює бібліографічні списки та покажчики.

 

 

 

 

  1.                 

Урок узагальнення знань з теми: «Документи та документообіг»

 

 

 

 

 

Тема 2.2 Технічні та програмні засоби

обробки документів та інформації

 

  1.                 

Системи управління електронними документами.

Знає основні технічні та програмні засоби обробки документів та інформації.

 

 

 

 

  1.                 

Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки.

Пояснює що таке системи управління електронним документообігом.

 

 

 

 

  1.                 

Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів.

Описує основні процедури створення електронних документів.

 

 

 

 

  1.                 

Програмні засоби обробки документів та інформації.

Наводить приклади програмних засобів обробки електронних документів. (програми текстового редагування, системи обробки текстів, програмні видавничі системи

 

 

 

  1.                 

Види систем обробки текстів.

Називає найбільш поширені формати файлів електронних документів

 

 

 

  1.                 

Комунікаційні технології.

Використовує технічні та програмні засоби для створення, редагування, друку та пересилання документів.

 

 

 

  1.                 

Практична робота 7. Системи управління електронними документами.

Визначає технічні та програмні засоби обробки електронних документів.

 

 

 

  1.                 

Урок узагальнення знань з теми: «Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації»

Створює  прості текстові документи, вміє їх зберігати, копіювати та пересилати.

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Магаляс Оксана Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коробчук Юлія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
8 вересня 2021
Переглядів
9750
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку