Календарне планування інформатики у 3 класі

Про матеріал

Календарне планування у 3 класі за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, 1 - 4 класи (оновленні) 2016 р

Перегляд файлу

З клас

(1 година на тиждень)

 

                                                                       І семестр

 

п/п

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітки

Повторення, узагальнення і систематизація навчального процесу за 2 клас

1.

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас.

 

 

Людина та інформація

2.

Роль інформації в житті людини

 

 

3.

Види інформації за способом подання (текстовий, графічний, звуковий, відео).

 

 

4.

Перетворення інформації  з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією

 

 

5.

Дії з інформацією: передання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями

 

 

6.

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню

 

 

Інтернет

7.

Поняття про  мережу. Поняття про мережу Інтернет.

 

 

8.

Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси.

 

 

9.

Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів.  Додавання найкращих результатів у закладки браузера.

 

 

10.

Ключові слова для пошуку.

 

 

11.

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Повторення і систематизація

 

 

Графіка

12.

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними

 

 

13.

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах

 

 

14.

Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. Створення та змінювання простих зображень

 

 

15.

Створення зображень з геометричних фігур Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 ІІ семестр

 

п/п

 

Тема уроку

 

Дата

 

Примітки

Алгоритми і виконавці

16.

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці.

 

 

17.

Складання алгоритмів для виконавців.

 

 

18.

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків

 

 

19.

Порядок виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності

 

 

20.

Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах

 

 

21.

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і»,»або»

 

 

Текст

22.

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті,  цитати тощо.

 

 

23.

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники

 

 

24.

Текстові редактори. Змінювання та вдосконалення текстів

 

 

25.

Основні команди редагування

 

 

26.

Доповнення текстів зображеннями. Доповнення таблиць

 

 

27.

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією

 

 

Презентації

28.

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування.

 

 

29.

Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій

 

 

30.

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів

 

 

31.

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля

 

 

32.

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою

 

 

33.

Підсумковий урок за рік. Контроль навчальних досягнень учнів.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Планування
Додано
3 травня 2018
Переглядів
1134
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку