Календарне планування у 3 класі за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, 1 - 4 класи (оновленні) 2016 р
З клас
(1 година на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Повторення, узагальнення і систематизація навчального процесу за 2 клас |
|||
1. |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 2 клас. |
|
|
Людина та інформація |
|||
2. |
Роль інформації в житті людини |
|
|
3. |
Види інформації за способом подання (текстовий, графічний, звуковий, відео). |
|
|
4. |
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією |
|
|
5. |
Дії з інформацією: передання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями |
|
|
6. |
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню |
|
|
Інтернет |
|||
7. |
Поняття про мережу. Поняття про мережу Інтернет. |
|
|
8. |
Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
|
9. |
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. |
|
|
10. |
Ключові слова для пошуку. |
|
|
11. |
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Повторення і систематизація |
|
|
Графіка |
|||
12. |
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними |
|
|
13. |
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах |
|
|
14. |
Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. Створення та змінювання простих зображень |
|
|
15. |
Створення зображень з геометричних фігур Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
|
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Алгоритми і виконавці |
|||
16. |
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. |
|
|
17. |
Складання алгоритмів для виконавців. |
|
|
18. |
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків |
|
|
19. |
Порядок виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності |
|
|
20. |
Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах |
|
|
21. |
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і»,»або» |
|
|
Текст |
|||
22. |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. |
|
|
23. |
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники |
|
|
24. |
Текстові редактори. Змінювання та вдосконалення текстів |
|
|
25. |
Основні команди редагування |
|
|
26. |
Доповнення текстів зображеннями. Доповнення таблиць |
|
|
27. |
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією |
|
|
Презентації |
|||
28. |
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. |
|
|
29. |
Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій |
|
|
30. |
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентацій та режим змінювання слайдів |
|
|
31. |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля |
|
|
32. |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою |
|
|
33. |
Підсумковий урок за рік. Контроль навчальних досягнень учнів. |
|
|