Календарне планування у 4 класі за навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою, 1 - 4 класи (оновленні) 2016 р
4 клас
(1 година на тиждень)
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Повторення, узагальнення і систематизація навчального процесу за 3 клас |
|||
1. |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення начального матеріалу за 3-й клас. |
|
|
Графіка |
|||
2. |
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі |
|
|
3. |
Доповнення власної карти мітками |
|
|
4. |
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів |
|
|
5. |
Робота в середовищі графічного редактора |
|
|
6. |
Обробка фото |
|
|
7. |
Створення колажу із зображень. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
Текст |
|||
8.
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки |
|
|
9. |
Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору |
|
|
10. |
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа |
|
|
11. |
Абзаци, посилання, заголовки, зміст |
|
|
12. |
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів |
|
|
13. |
Списки. Послідовні списки у текстах |
|
|
14. |
Таблиці. Доповнення готових таблиць |
|
|
15. |
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображення, схемами |
|
|
16. |
Підсумковий урок з теми |
|
|
ІІ семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Співпраця в Інтернеті |
|||
17. |
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. |
|
|
18. |
Електронна пошта. Захист облікового запису |
|
|
19. |
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі |
|
|
20. |
Співпраця в мережі |
|
|
21. |
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів |
|
|
Алгоритм з розгалуженням і повторенням |
|||
22.
|
Алгоритм і розгалуження. |
|
|
23. |
Цикли: повторення задану кількість разів. Алгоритми з циклами |
|
|
24. |
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі програмування для дітей |
|
|
25. |
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою |
|
|
26. |
Використання логічних висловлювань з «якщо – то…» |
|
|
Інформація |
|||
27. |
Перетворення інформації. |
|
|
28. |
Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм |
|
|
29. |
Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами |
|
|
30. |
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації |
|
|
31. |
Джерело інформації. Приймач інформації |
|
|
32. |
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|
33. |
Кодування та декодування інформації. Підсумковий урок за рік. |
|
|