Інтелектуальна гра "Найрозумніший "

Про матеріал

Мета: навчати самостійно набувати знання; розви­вати пізнавальні інтереси і здібності, потребу глибоко­го і творчого оволодіння знаннями, виховувати позитивні мотиви до навчальної ді­яльності, створювати умови для самореалізації учнів.

Перегляд файлу

Мета: навчати самостійно набувати знання; розви­вати пізнавальні інтереси і здібності, потребу глибоко­го і творчого оволодіння знаннями, виховувати позитивні мотиви до навчальної ді­яльності, створювати умови для самореалізації учнів.

Обладнання: картки, слова на картках.

                                                    ХІД ГРИ

Умови гри.

У грі беруть участь усі учні класу. Гра складається з чотирьох турів. У першому, відбірковому турі учні повинні розкодувати повідомлення, у другому - відповісти на десять запитань, обираючи із трьох запро­понованих відповідей правильну. У третьому турі залишається шість учасників з найбільшою кількістю ба­лів.

Порядок участі в третьому турі встанов­люється через швидкість виконання завдання (встановити послідовність): першим відпові­дає учасник гри, який найшвидше виконав завдання. Гравцям пропонується 6 тем, які складаються з десяти запитань. Гравці по черзі обирають тему і від­повідають на поставлені запитання. Після того, як всі шість гравців відповіли на запитання, кількість балів підраховується. Три учасники, які набрали найбільше балів переходять у фінал.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Розкодувати повідомлення.

Результат пошуку зображень за запитом "таблиця кодування інформатика 3 клас"Результат пошуку зображень за запитом "таблиця кодування інформатика 3 клас"

 

ІІ. Запитання.

Інформатика – це наука про…

  1. Цифри   2) Комп’ютери та інформацію   3) Алгоритми

Відомості про навколишній світ – це…

  1. Інформація   2) Повідомлення    3) Презентація

Головний обєкт презентації

  1. Сайт    2) Файл   3) Слайд

Бездротове зєднання

  1. Wi-Fi    2) Веб-сайт    3) Модем

Процес зміни зовнішнього вигляду тексту.

  1. Редагування    2) Копіювання   3) Форматування

Інтернет – це найбільша…

  1. Локальна мережа   2) Глобальна мережа    3) Комп’ютерна мережа

Середовище програмування для виконавців

  1. Scratch   2) Word   3) Paint

Програма, призначена для створення графічних зображень

  1. Paint  2) Редактор презентацій  2) Пуск

Найдовша клавіша на клавіатурі

  1. Enter   2) Shift  3) Пробіл

Речення, у якому щось стверджується або заперечується

  1. Команда  2) Висловлювання    3) Заперечення

Графічне подання алгоритму

  1. Блок   2) Схема   3) Блок-схема

Служба Інтернету, призначена для передавання листів

  1. Електронна скринька   2) Електронна пошта   3) Електронне спілкування.

ІІІ. Категорії.

Компютери та їх застосування.

  1. Що таке комп’ютер? (Пристрій, призначений для роботи з інформацією)
  2. Складові комп’ютера. (Монітор, Клавіатура, миша, системний блок, принтер)
  3. Складова комп’ютера, на якій знаходиться кнопка Power. (Системний блок)
  4. Призначення клавіатури. (Введення інформації в комп’ютер)
  5. Пристрої введення.  (Клавіатура, миша, сканер)
  6. Пристрої виведення. (Монітор, принтер, колонки)
  7. Як називається зображення, що виводиться на екран після вмикання і свідчить про його налаштування на роботу? (Робочий стіл)
  8. Що відкривається на екрані монітора, якщо запустити програму? (Вікно)
  9. Кнопка, що фіксує режим великих літер. (Caps Lock)
  10. Що роблять три кнопки керування вікном? (Згорнути, розгорнути, закрити)

Графічний редактор

  1. Що таке графічний редактор? (Програма для створення малюнків, листівок тощо)
  2. Назва графічного редактора. (Paint)
  3. Набір кольорів. (Палітра)
  4. Інструменти для малювання. (Олівець, заливка…)
  5. Яким інструментом зафарбувати всю фігуру? (Заливка)
  6. Які інструменти мають налаштування? (Лінія, гумка, геометричні фігури)
  7. Який пункт меню дозволяє відмінити операцію. (Правка)
  8. Як вводиться текст до малюнка? (Так само як і в текстовому редакторі)
  9. Якою кнопкою миші обирається основний колір? (Лівою)
  10.  Яку команду потрібно виконати, щоб очистити весь малюнок. (Малюнок –Очистити)

Текстовий редактор

  1. Що таке текстовий редактор? (Програма для створення тексту)
  2. Типи текстових редакторів. (Блокнот, WordPad, MO Word)
  3. Що таке редагування? (Знаходження і виправлення помилок у тексті)
  4. Операції редагування. (Вирізати, копіювати, вставити, видалити)
  5. Форматування – це… (Зміна зовнішнього вигляду тексту)
  6. За якої умови можна форматувати текст. (Якщо текст виділений)
  7. Скільки є стилів накреслення? (4)
  8. Як відбувається вирівнювання тексту? (По правому краю, по лівому краю, по центрі, по ширині)
  9. Скільки разів потрібно натиснути пробіл, щоб зробити відступ? (Один)
  10. Яка клавіша починає новий абзац? (Ентер)

 

Редактор презентації

  1. Що таке редактор презентацій? (Програма для створення презентації)
  2. Що таке комп’ютерна презентація? (Презентація, створена за допомогою комп’ютера)
  3. З чого складається презентація? (Слайдів)
  4. Яку кнопку використовують для створення слайдів? (Створити слайд)
  5. Який слайд титульний? (На ньому вказується назва презентації та дані про автора)
  6. Об’єкти слайда. (Текстові, графічні, мультимедійні)
  7. Для чого призначений дизайн? (Щоб вибрати зразок оформлення слайдів)
  8. Яку клавішу використовують для переходу до наступного слайду під час перегляду презентації? (Ентер)
  9. Яку клавішу натиснути, щоб вийти з режиму показу слайдів? (Esc)
  10. Які операції можна виконувати над об’єктами слайдів? (Редагування і форматування)

Інтернет

  1. Що таке комп’ютерна мережа? (Два або більше комп’ютерів, об’єднаних між собою)
  2. Типи комп’ютерних мереж. (Локальні і глобальні)
  3. Які є з’єднання комп’ютерних мереж? (Кільце, зірка, магістраль)
  4. Що таке інтернет? (Найбільша глобальна мережа)
  5. За допомогою чого переглядають веб-сторінки. (Програма-браузер)
  6. Група, пов’язаних між собою веб-сторінок. (Сайт)
  7. Як перекладається послуга WWW українською? (Всесвітня павутина)
  8. Пошукова система в Україні. (Гугл)
  9. Для чого потрібна електронна пошта? (Обмінюватися листами з друзями через інтернет)
  10.  Загроза для комп’ютера (Вірус)

 

Секрет

  1. Літальний апарат Баби Яги. (Мітла)
  2. Геометрична фігура, у якої всі сторони рівні. (Квадрат)
  3. Відомості про навколишній світ. (Інформація)
  4. Короткий і чіткий наказ. (Команда)
  5. Скільки букв в українській мові? (33)
  6. Продукт праці бджіл. (Мед)
  7. Види алгоритмів. (Лінійний, з повторенням, з розгалуженням)
  8. Скільки існує нот? (7)
  9. Футболіст — однофамілець відомого поета. (А.Шевченко.)
  10.  Друг Вінні-Пуха. (П’ятачок)
  1. Фінал.

Скласти блок-схему лінійного алгоритму. Приклад 125 + (67 * 8) – 94 : 2.

 

Визначення переможця, вручення грамот.

1

 

docx
Додано
8 травня 2018
Переглядів
1696
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку