Календарне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас. Для класу, який не ділиться на групи. В календарному плануванні сплановано письмо в курсі "ЯДС", читання в "ЯДС", дизайн та математика в "ЯДС".
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
||
Тиждень 1. Я – школяр / школярка |
||||
1. |
Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України. |
|
||
2. |
Технологічна ОГ (ТЕО). Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосовування, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки. |
|
||
3. |
Навіщо мені ходити до школи? Хто я? Хто мої однокласники? |
|
||
4. |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч,праворуч. Наведення ліній, домальовування,розфарбовування предметів. |
|
||
5. |
Як безпечно дістатися до школи? |
|
||
6. |
Що покласти у шкільний ранець? |
|
||
7. |
Досліджуємо ознаки об'єктів (форма, колір, розмір). Об'єднання об'єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 12). |
|
||
Тиждень 2. Наш клас |
||||
8. |
Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення. |
|
||
9. |
ТЕО. Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком). |
|
||
10. |
Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам? |
|
||
11. |
Ознайомлююся зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка?яке? які? Овочі і фрукти. |
|
||
12. |
Як нам стати класною спільнотою? |
|
||
13. |
Чого ми можемо досягнути спільно? |
|
||
14. |
Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 16). |
|
||
Тиждень 3. Мої друзі |
||||
15. |
Досліджую речення. Побудова речень. За малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати? |
|
||
16. |
ТЕО. Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки. |
|
||
17. |
Як обирати друзів? |
|
||
18. |
Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Наведення лініїї без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметів) у рядку. |
|
||
19. |
Як зберегти дружбу? |
|
||
20. |
Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців? |
|
||
21. |
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 . Знаки дорівнює «=», не дорівнює «=».(с. 20). |
|
||
Тиждень 4. Моє довкілля |
||||
22. |
Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
||
23. |
ТЕО. Їжачок-сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок» |
|
||
24. |
Які таємниці має шкільне подвір'я? |
|
||
25. |
Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас. |
|
||
26. |
Кольори та звуки довкілля. Які вони? |
|
||
27. |
Як поводитися в довкіллі? |
|
||
28. |
Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5 (с. 24-25). |
|
||
Тиждень 5. Осіння мозаїка |
||||
29. |
Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. |
|
||
30. |
ТЕО. «Ловись, рибко…». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя. |
|
||
31. |
Як впізнати осінь? |
|
||
32. |
Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. |
|
||
33. |
Як живуть рослини восени? |
|
||
34. |
Як живуть тварини восени? |
|
||
35.
|
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6 (с.29). |
|
||
Тиждень 6. Батьківщина |
||||
36. |
Звук [о], позначення його буквою «о». виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
|
||
37. |
ТЕО. Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком). |
|
||
38. |
Що таке Батьківщина? |
|
||
39. |
Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах. |
|
||
40. |
Що спільного між словами батьки і Батьківщина? |
|
||
41. |
Чи можу я стати комусь захисником / захисницею? |
|
||
42. |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6 (с. 33). |
|
||
Тиждень 7. Ми – підприємливі |
||||
43. |
Як знаходити ідеї та можливості? |
|
||
44. |
Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв. |
|
||
45. |
Як здійснити задумане? |
|
||
46. |
Як отримати добрі результати? |
|
||
47. |
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами (с. 37). |
|
||
|
|
|
||
Тиждень 8. Техніка, яка допомагає |
||||
48. |
Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків. |
|
||
49. |
ТЕО. Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосовування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну. |
|
||
50. |
Як техніка допомагає в побуті? |
|
||
51. |
Письмо малої букви е. написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
||
52. |
Як безпечно поводитися з технікою? |
|
||
53. |
Яка роль роботів у житті людини? |
|
||
54. |
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9 (с. 43). |
|
||
Тиждень 9. Світ гри |
||||
55. |
Закріплення звукового значення «ем». Велика буква М. Читання слів і речень. |
|
||
56. |
ТЕО. Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою ори гамі. Створення найпростіших виробів у техніці ори гамі. |
|
||
57. |
Чому варто дотримуватись правил гри? |
|
||
58. |
Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою л. |
|
||
59. |
Чого навчає комп’ютерна гра? |
|
||
60. |
Чого навчає комп’ютерна гра? |
|
||
61. |
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей (с. 48). |
|
||
Тиждень 10. Театр |
||||
62. |
Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень. |
|
||
63. |
ТЕО. Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр». |
|
||
64. |
Які бувають театри? |
|
||
65. |
Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів. |
|
||
66. |
Як поводитися у театрі? |
|
||
67. |
Як створити театр тіней? |
|
||
68. |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.52). |
|
||
Тиждень 11. Мода |
||||
69. |
Звуки [к], [к’], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к’] у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. |
|
||
70. |
ТЕО. Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування одягу. |
|
||
71. |
Хто створює модний одяг? |
|
||
72. |
Письмо великої букви К. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н. |
|
||
73. |
Чи варто гнатися за модою? |
|
||
74. |
Чому здоровим бути модно? |
|
||
75. |
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків (с. 57). |
|
||
Тиждень 12. Вода |
||||
76. |
Звуки [р], [р’], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р’] у словах. Читання складів та слів. Виконання словниково-логічних вправ. |
|
||
77. |
ТЕО. Крижана морквина. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком). |
|
||
78. |
Де «живе» вода? Навіщо пити воду? |
|
||
79. |
Письмо малої букви р. Типи поєднань букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р. |
|
||
80. |
Якою буває вода? |
|
||
81. |
Як берегти воду? |
|
||
82. |
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел (с. 61). |
|
||
Тиждень 13. Зимова мозаїка |
||||
83. |
Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень. |
|
||
84. |
ТЕО. «Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції. |
|
||
85. |
Як цікаво проводити час взимку? |
|
||
86. |
Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т. |
|
||
87. |
Які сюрпризи готує нам зима? |
|
||
88. |
Як зимує природа? |
|
||
89. |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа (с. 65). |
|
||
Тиждень 14. Таємниці космосу |
||||
90. |
Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
||
91. |
ТЕО. Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком). |
|
||
92. |
Що можна побачити в космосі? |
|
||
93. |
Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
||
94. |
Чому Земля – особлива планета? |
|
||
95. |
Як людина підкорює космос? |
|
||
96. |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с. 69). |
|
||
Тиждень 15. Подарунки |
||||
97. |
Звуки [б], [б’],позначення їх буквою «бе». Зіставлення звуків [б]- [п]. Читання складів, слів, тексту. Велика буква Б. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. |
|
||
98. |
ТЕО. Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки – валентинки. За зразком. |
|
||
99. |
Чому люди дарують подарунки? |
|
||
100. |
Як дарувати/ приймати подарунки? |
|
||
101. |
Що я можу подарувати? |
|
||
102. |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії. Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с. 71-73). |
|
||
- ЯДС (Буквар).
- Дизайн.
- ЯДС (Письмо).
- ЯДС (Математика).