Календарне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас, 1 семестр

Про матеріал

Календарне планування інтегрованого курсу "Я досліджую світ", 1 клас. Для класу, який не ділиться на групи. В календарному плануванні сплановано письмо в курсі "ЯДС", читання в "ЯДС", дизайн та математика в "ЯДС".

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

(4 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Тиждень 1. Я – школяр / школярка

1.

Здрастуй, школо! Ознайомлення з «Букварем». Державний Гімн України.

 

2.

Технологічна ОГ (ТЕО). Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосовування, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки.

 

3.

Навіщо мені ходити до школи? Хто я? Хто мої однокласники?

 

4.

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита: посередині, вгорі, внизу, ліворуч,праворуч. Наведення ліній, домальовування,розфарбовування предметів.

 

5.

Як безпечно дістатися до школи?

 

6.

Що покласти у шкільний ранець?

 

7.

Досліджуємо   ознаки   об'єктів   (форма,   колір,   розмір). Об'єднання об'єктів у групи. Підготовчі вправи до напи­сання цифр (с. 12).

 

Тиждень 2. Наш клас

8.

Ознайомлення зі словами-назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить? Дитячі захоплення.

 

9.

ТЕО. Весела перерва. Робота з папером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком).

 

10.

Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?

 

11.

Ознайомлююся зі словами-назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на запитання який? яка?яке? які? Овочі і фрукти.

 

12.

Як нам стати класною спільнотою?

 

13.

Чого ми можемо досягнути спільно?

 

14.

Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 16).

 

Тиждень 3. Мої друзі

15.

Досліджую речення. Побудова речень. За малюнками і схемами. Професії. Ким ти мрієш стати?

 

16.

ТЕО. Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки.

 

17.

Як обирати друзів?

 

18.

Основний рядок сітки зошита (верхня, нижня рядкові лінії). Наведення лініїї без відриву олівця від паперу. Зображення фігур (предметів) у рядку.

 

19.

Як зберегти дружбу?

 

20.

Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?

 

21.

Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 . Зна­ки дорівнює «=», не дорівнює «=».(с. 20).

 

Тиждень 4. Моє довкілля

22.

Ознайомлююся з наголосом у словах. Наголошений склад. Одяг і взуття. Складання розповіді за серією малюнків.

 

23.

ТЕО. Їжачок-сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «Їжачок»

 

24.

Які таємниці має шкільне подвір'я?

 

25.

Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас.

 

26.

Кольори та звуки довкілля. Які вони?

 

27.

Як поводитися в довкіллі?

 

28.

Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. За­кріплення знань про склад чисел 1-5 (с. 24-25).

 

Тиждень 5. Осіння мозаїка

29.

Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

 

30.

ТЕО. «Ловись, рибко…». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя.

 

31.

Як впізнати осінь?

 

32.

Удосконалення вміння писати. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

 

33.

Як живуть рослини восени?

 

34.

Як живуть тварини восени?

 

35.

 

Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6  (с.29).

 

Тиждень 6. Батьківщина

36.

Звук [о], позначення його буквою «о». виділення звука [о] в словах. Звуковий аналіз слів. Складання речень.

 

37.

ТЕО. Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком).

 

38.

Що таке Батьківщина?

 

39.

Письмо малої букви о. Поєднання її з вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.

 

40.

Що спільного між словами батьки і Батьківщина?

 

41.

Чи можу я стати комусь захисником / захисницею?

 

42.

Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6 (с. 33).

 

Тиждень 7. Ми – підприємливі

43.

Як знаходити ідеї та можливості?

 

44.

Письмо малої букви и та великої букви И. Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення Ии. Диктант вивчених букв.

 

45.

Як здійснити задумане?

 

46.

Як отримати добрі результати?

 

47.

Досліджуємо  склад числа 7.   Складання та  обчислення виразів за схемами (с. 37).
Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.38).

 

 

 

 

Тиждень 8. Техніка, яка допомагає

48.

Звук [е], позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Ребус. Складання розповіді за серією малюнків.

 

49.

ТЕО. Різнобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструменти та пристосовування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну.

 

50.

Як техніка допомагає в побуті?

 

51.

Письмо малої букви е. написання буквосполучень. Закріплення вміння писати вивчені букви.

 

52.

Як безпечно поводитися з технікою?

 

53.

Яка роль роботів у житті людини?

 

54.

Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9  (с. 43).

 

Тиждень 9. Світ гри

55.

Закріплення звукового значення «ем». Велика буква М. Читання слів і речень.

 

56.

ТЕО. Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою ори гамі. Створення найпростіших виробів у техніці ори гамі.

 

57.

Чому варто дотримуватись правил гри?

 

58.

Письмо малої букви л. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою л.

 

59.

Чого навчає комп’ютерна гра?

 

60.

Чого навчає комп’ютерна гра?

 

61.

Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей (с. 48).

 

Тиждень 10. Театр

62.

Закріплення звукового значення букви «ен». Велика буква Н. звуковий аналіз слів. Читання слів. Складання речень.

 

63.

ТЕО. Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр».

 

64.

Які бувають театри?

 

65.

Письмо великої букви Н. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. Диктант складів.

 

66.

Як поводитися у театрі?

 

67.

Як створити театр тіней?

 

68.

Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесен­ня схем і виразів із малюнками (с.52).

 

Тиждень 11. Мода

69.

Звуки [к], [к’], позначення їх буквою «ка». Виділення звуків [к], [к’]  у словах. Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи.

 

70.

ТЕО. Одяг для ведмежаток. Дизайнер. Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування одягу.

 

71.

Хто створює модний одяг?

 

72.

Письмо великої букви К. підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, речень. Порівняння великих рукописних букв К та Н.

 

73.

Чи варто гнатися за модою?

 

74.

Чому здоровим бути модно?

 

75.

Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків (с. 57).

 

Тиждень 12. Вода

76.

Звуки [р], [р’], позначення їх буквою «ер». Виділення звуків [р], [р’] у словах. Читання складів та слів. Виконання словниково-логічних вправ.

 

77.

ТЕО. Крижана морквина. Об’ємні вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком).

 

78.

Де «живе» вода? Навіщо пити воду?

 

79.

Письмо малої букви р. Типи поєднань букви р з іншими буквами. Написання складів, слів та речень із буквою р.

 

80.

Якою буває вода?

 

81.

Як берегти воду?

 

82.

Вимірюємо довжини  відрізків.  Сантиметр.  Закріплення знань про склад чисел (с. 61).

 

Тиждень 13. Зимова мозаїка

83.

Закріплення звукових значень букви «пе». Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Читання слів, речень.

 

84.

ТЕО. «Сипле, сипле сніг…». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції.

 

85.

Як цікаво проводити час взимку?

 

86.

Письмо малої букви т. Типи поєднань букви т з іншими буквами. Письмо складів та слів із буквою т.

 

87.

Які сюрпризи готує нам зима?

 

88.

Як зимує природа?

 

89.

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа (с. 65).

 

Тиждень 14. Таємниці космосу

90.

Закріплення звукових значень букви «де». Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

91.

ТЕО. Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком).

 

92.

Що можна побачити в космосі?

 

93.

Письмо великої букви Д, складів та слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

94.

Чому Земля особлива планета?

 

95.

Як людина підкорює космос?

 

96.

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с. 69).

 

Тиждень 15. Подарунки

97.

Звуки [б], [б’],позначення їх буквою «бе».  Зіставлення звуків [б]- [п]. Читання складів, слів, тексту.

Велика буква Б. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

 

98.

ТЕО. Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки – валентинки. За зразком.

 

99.

Чому люди дарують подарунки?

 

100.

Як дарувати/ приймати подарунки?

 

101.

Що я можу подарувати?

 

102.

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Зна­ходження значень виразів на дві дії. Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень вира­зів на дві дії (с. 71-73).

 

 

 

                         - ЯДС (Буквар).

                   - Дизайн.

                   - ЯДС (Письмо).

                   - ЯДС (Математика).

docx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
1297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку