Календарне планування історії України 9 клас 2 год. на тиждень

Про матеріал
Календарне планування з історії України. (2 години на тиждень, 70 – на рік) (І семестр -33години, ІІ семестр -37 годин) № Тема Дата Корекція Примітка Повторення. Вступ 1. Українські землі у складі Російської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище. 2. Українські землі у складі Австрійської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище. Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. 3. Українські землі в системі міжнародних відносин. 4. Соціально-економічний розвиток. 5. Що таке промисловий переворот. Як він відбувався в Україні. 6. Громадська опозиція російському царизму в Україні. Соціальні протести. 7. Початок українського національного відродження. 8. Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху. 9. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. 10. Соціально-економічне становище земель підавстрійської України. 11. Початок національного відродження. 12. Практичне заняття. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів. 13. Європейська революція 1848–1849 рр. на західноукраїнських землях. 14. Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії. 15. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. 16. Освіта та наука. 17. Музика і театр. 18. Розвиток української мови і літератури. Тарас Шевченко. 19. Архітектура та образотворче мистецтво. 20. Практичне заняття. Віртуальна мандрівка «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.»; 21. Практичне заняття. Історичні джерела про повсякденне життя українських селян. 22. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. 23. Українське питання в контексті міжнародних відносин. 24. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. на українських землях 25. Реформи 60–70-х рр. ХІХ ст. 26. Ліквідація кріпацтва в ході селянської реформи. 27. Модернізація сільського господарства. 28. Модернізація промисловості. 29. Зміни в соціальній структурі населення. 30. Національний рух і суспільно-політичне життя в 60-х рр. ХІХ ст. 31. Польське повстання 1863-1864 рр. та його наслідки для України. 32. Валуєвський циркуляр. 33. Національний рух і суспільно-політичне життя у 70–80-х рр. ХІХ ст. 34. Емський указ 1876 р. 35. Громадівський рух у 70-80 рр. ХІХ ст. М.Дрогоманов. 36. Суспільно-політичні рухи 90-х років ХІХ ст. Братство тарасівців. 37. Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський. 38. Практичне заняття. Історичні джерела про українофільський етап національного відродження. 39. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.» Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. 40. Соціально-економічний розвиток. 41. Трудова еміграція. 42. Особливості національно - визвольного руху на західноукраїнських землях. 43. Суспільно-політичне життя у 60–80-х рр. ХІХ ст. 44. Польський та єврейський рух у Галичині. 45. Практичне заняття. Культурне життя поляків/євреїв/німців на території України в ХІХ ст. 46. Політизація українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст. 47. Утворення політичних партій у Галичині. 48. Практичне заняття. Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст. 49. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.» Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації 50. Соціально-економічний розвиток в складі Російської імперії. 51. Українські промисловці-меценати ХІХ- початку ХХ ст. 52. Політизація українського національного руху на території Російської імперії. 53. Становлення і консолідація української нації. 54. Російська революція 1905–1907 рр. на території України. 55. Український національно-культурний рух у роки революції. Діяльність «Просвіта» 56. Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. 57. Аграрна реформа П. Столипіна та її вплив на Україну. 58. Посилення національного гніту в 1907–1914 рр. 59. Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. 60. Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро – Угорщини. 61. Піднесення українського національного руху. 62. Практичне заняття. Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст. 63. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. 64. Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя. 65. Література, театр і музичне мистецтво. 66. Архітектура та образотворче мистецтво. 67. Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст. 68. Практичне заняття. «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» 69. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» 70. Підсумкове узагальнення.
Перегляд файлу

Календарне планування з історії України. 9 - Б клас.

(2 години на тиждень, 70 – на рік)

(І семестр -33години, ІІ семестр -37 годин)

Тема

Дата

Корекція

Примітка

Повторення. Вступ

 

  1.  

КН. Нова Січ. Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні.

Українські землі у складі Російської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище.

 

 

 

  1.  

 КН. Колонізація Півдня України Українські землі у складі Австрійської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище.

 

 

 

         Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.

  1.  

КН. Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина.

Українські землі в системі міжнародних відносин.

 

 

 

  1.  

КН Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків.

Соціально-економічний розвиток.

 

 

 

  1.  

КН. Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель.

Що таке промисловий переворот. Як він відбувався в Україні.

 

 

 

  1.  

Громадська опозиція російському царизму в Україні. Соціальні протести.

 

 

 

  1.  

Початок українського національного відродження.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

 

 

 

         Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.

  1.  

Соціально-економічне становище земель підавстрійської України.

 

 

 

  1.  

Початок національного відродження.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів.

 

 

 

  1.  

Європейська революція  1848–1849 рр. на західноукраїнських землях.

 

 

 

  1.  

Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.»

 

 

 

         Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.

  1.  

Освіта та наука.

 

 

 

  1.  

Музика і театр.

 

 

 

  1.  

Розвиток української мови і літератури. Тарас Шевченко.

 

 

 

  1.  

Архітектура та образотворче мистецтво.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Віртуальна мандрівка «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.»;

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні джерела про повсякденне життя українських селян.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.»

 

 

 

         Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.

  1.  

Українське питання в контексті міжнародних відносин. 

 

 

 

  1.  

Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. на українських землях

 

 

 

  1.  

Реформи 60–70-х рр. ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Ліквідація кріпацтва в ході селянської реформи.

 

 

 

  1.  

Модернізація сільського господарства.

 

 

 

  1.  

Модернізація промисловості.

 

 

 

  1.  

Зміни в соціальній структурі населення.

 

 

 

  1.  

Національний рух і суспільно-політичне життя в 60-х рр. ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Польське повстання 1863-1864 рр. та його наслідки для України.

 

 

 

  1.  

Валуєвський циркуляр.

 

 

 

  1.  

Національний рух і суспільно-політичне життя у 70–80-х рр. ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Емський указ 1876 р.

 

 

 

  1.  

Громадівський рух у 70-80 рр. ХІХ ст. М.Дрогоманов.

 

 

 

  1.  

Суспільно-політичні рухи 90-х років ХІХ ст. Братство тарасівців.

 

 

 

  1.  

Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський. 

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Історичні джерела про українофільський етап національного відродження.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.»

 

 

 

         Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.

  1.  

Соціально-економічний розвиток.

 

 

 

  1.  

Трудова еміграція.

 

 

 

  1.  

Особливості національно - визвольного руху на західноукраїнських землях.

 

 

 

  1.  

Суспільно-політичне життя у 60–80-х рр. ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Польський та єврейський рух у Галичині.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Культурне життя поляків/євреїв/німців  на території України в ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Політизація українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Утворення політичних партій у Галичині.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.»

 

 

 

         Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації

 

  1.  

Соціально-економічний розвиток в складі Російської імперії.

 

 

 

  1.  

Українські промисловці-меценати ХІХ- початку ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Політизація українського національного руху на території Російської імперії.

 

 

 

  1.  

Становлення і консолідація української нації.

 

 

 

  1.  

Російська революція 1905–1907 рр. на території України.

 

 

 

  1.  

Український національно-культурний рух у роки революції. Діяльність «Просвіта»

 

 

 

  1.  

Суспільно-політичне становище  у 1907–1914 рр.

 

 

 

  1.  

Аграрна реформа П. Столипіна та її вплив на Україну.

 

 

 

  1.  

Посилення національного гніту в 1907–1914 рр.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини.

 

 

 

  1.  

Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро – Угорщини.

 

 

 

  1.  

Піднесення українського національного руху.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації»

 

 

 

         Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.

  1.  

Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя.

 

 

 

  1.  

Література, театр і музичне мистецтво.

 

 

 

  1.  

Архітектура та образотворче мистецтво.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст.

 

 

 

  1.  

Практичне заняття. «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.»

 

 

 

  1.  

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.»

 

 

 

70.

Підсумкове узагальнення.

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Пометун О.І., Гупан Н.М., Смагін І.І.)
Додано
28 листопада 2021
Переглядів
3749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку