Календарне планування з історії України. 9 - Б клас.
(2 години на тиждень, 70 – на рік)
(І семестр -33години, ІІ семестр -37 годин)
№ |
Тема |
Дата |
Корекція |
Примітка |
|||
Повторення. Вступ |
|
||||||
|
КН. Нова Січ. Кирило Розумовський. Ліквідація гетьманства і козацького устрою в Україні. Українські землі у складі Російської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище. |
|
|
|
|||
|
КН. Колонізація Півдня України Українські землі у складі Австрійської імперії: адміністративно- територіальний устрій і національне та соціальне становище. |
|
|
|
|||
Розділ 1. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|||||||
|
КН. Правобережна Україна. Гайдамаки. Коліївщина. Українські землі в системі міжнародних відносин. |
|
|
|
|||
|
КН Буковина, Східна Галичина, Закарпаття. Рух опришків. Соціально-економічний розвиток. |
|
|
|
|||
|
КН. Поділи Речі Посполитої: зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель. Що таке промисловий переворот. Як він відбувався в Україні. |
|
|
|
|||
|
Громадська опозиція російському царизму в Україні. Соціальні протести. |
|
|
|
|||
|
Початок українського національного відродження. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Програмові документи Кирило-Мефодіївського братства як джерело ідей українського національного руху. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 2. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст. |
|||||||
|
Соціально-економічне становище земель підавстрійської України. |
|
|
|
|||
|
Початок національного відродження. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні джерела про долю «Русалки Дністрової» та її авторів. |
|
|
|
|||
|
Європейська революція 1848–1849 рр. на західноукраїнських землях. |
|
|
|
|||
|
Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст. |
|||||||
|
Освіта та наука. |
|
|
|
|||
|
Музика і театр. |
|
|
|
|||
|
Розвиток української мови і літератури. Тарас Шевченко. |
|
|
|
|||
|
Архітектура та образотворче мистецтво. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Віртуальна мандрівка «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.»; |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні джерела про повсякденне життя українських селян. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. |
|||||||
|
Українське питання в контексті міжнародних відносин. |
|
|
|
|||
|
Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. на українських землях |
|
|
|
|||
|
Реформи 60–70-х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Ліквідація кріпацтва в ході селянської реформи. |
|
|
|
|||
|
Модернізація сільського господарства. |
|
|
|
|||
|
Модернізація промисловості. |
|
|
|
|||
|
Зміни в соціальній структурі населення. |
|
|
|
|||
|
Національний рух і суспільно-політичне життя в 60-х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Польське повстання 1863-1864 рр. та його наслідки для України. |
|
|
|
|||
|
Валуєвський циркуляр. |
|
|
|
|||
|
Національний рух і суспільно-політичне життя у 70–80-х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Емський указ 1876 р. |
|
|
|
|||
|
Громадівський рух у 70-80 рр. ХІХ ст. М.Дрогоманов. |
|
|
|
|||
|
Суспільно-політичні рухи 90-х років ХІХ ст. Братство тарасівців. |
|
|
|
|||
|
Національне відродження кримських татар. Ісмаїл Гаспринський. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Історичні джерела про українофільський етап національного відродження. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 5. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст. |
|||||||
|
Соціально-економічний розвиток. |
|
|
|
|||
|
Трудова еміграція. |
|
|
|
|||
|
Особливості національно - визвольного руху на західноукраїнських землях. |
|
|
|
|||
|
Суспільно-політичне життя у 60–80-х рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Польський та єврейський рух у Галичині. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Культурне життя поляків/євреїв/німців на території України в ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Політизація українського національного руху в 90-ті рр. ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Утворення політичних партій у Галичині. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Скласти порівняльну таблицю розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.» |
|
|
|
|||
Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації |
|
||||||
|
Соціально-економічний розвиток в складі Російської імперії. |
|
|
|
|||
|
Українські промисловці-меценати ХІХ- початку ХХ ст. |
|
|
|
|||
|
Політизація українського національного руху на території Російської імперії. |
|
|
|
|||
|
Становлення і консолідація української нації. |
|
|
|
|||
|
Російська революція 1905–1907 рр. на території України. |
|
|
|
|||
|
Український національно-культурний рух у роки революції. Діяльність «Просвіта» |
|
|
|
|||
|
Суспільно-політичне становище у 1907–1914 рр. |
|
|
|
|||
|
Аграрна реформа П. Столипіна та її вплив на Україну. |
|
|
|
|||
|
Посилення національного гніту в 1907–1914 рр. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини. |
|
|
|
|||
|
Економічне та суспільно-політичне життя у складі Австро – Угорщини. |
|
|
|
|||
|
Піднесення українського національного руху. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта»/«Сокіл»/«Січ» та укласти уявний план діяльності його міського (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст. |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації» |
|
|
|
|||
Розділ 7. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. |
|||||||
|
Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя. |
|
|
|
|||
|
Література, театр і музичне мистецтво. |
|
|
|
|||
|
Архітектура та образотворче мистецтво. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет мецената, діяча української науки чи мистецтва другої половини ХІХ – початку ХХ ст. |
|
|
|
|||
|
Практичне заняття. «Наш край в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|||
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст.» |
|
|
|
|||
70. |
Підсумкове узагальнення. |
|
|
|
|||