Календарне планування "Корекція мовлення" 6 клас

Про матеріал
Календарне планування «Корекція мовлення» за програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, 2 години на тиждень, 6 клас І і ІІ семестр
Перегляд файлу

п/п

«Корекція мовлення» за програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення 6 клас І семестр

К-ть

год.

Дата

 

Діагностична робота

 

 

1

Діагностика стану сформованості слухових процесів та

фонематичного слуху.

1

 

2

Діагностика стану сформованості граматичних категорій (морфологічних, синтаксичних), словотвору,

частин мови.

1

 

3

Діагностика стану сформованості зв’язного мовлення

1

 

 

Модуль І Корекція та розвиток фонематичних процесів

1

 

4

Розвиток чуття ритму.

1

 

5

Диференціація немовленнєвих звуків за силою та довжиною звучання.

1

 

6

Диференціація немовленнєвих звуків за висотою

1

 

7

Диференціація немовленнєвих звуків за тембром

1

 

8

Удосконалення слухової уваги за рахунок розвитку вміння помічати та виокремлювати на слух: зайве слово, що не підходить за змістом у реченні та тексті.

1

 

9

Удосконалення та розвиток процесів цілеспрямованого запам’ятовування та відтворення на матеріалі: логічно пов’язаних між собою пар слів та ряду протилежних за значенням пар слів.

1

 

10

Удосконалення та розвиток процесів цілеспрямованого запам’ятовування та відтворення на матеріалі: ряду слів, не пов’язаних між собою тематичними ознаками та логічно не пов’язаних між собою пар слів

1

 

11

Розвиток прогнозування з опорою на слухове сприймання на матеріалі: речень із пропущеними словами; речень із пропущеними кінцевими

частинами слів.

1

 

12

Розвиток прогнозування з опорою на слухове сприймання на матеріалі: текстів із пропущеними словами,словосполученнями, кінцевими частинами слів.

1

 

13

Розвиток слухового контролю на матеріалі: віршів, що містять слова, які невідповідають змісту; речень, що містять слова, які не відповідають змісту

1

 

 

Модуль ІІ Корекція граматичної сторони мовлення

 

 

14

Розвиток слухового контролю за вимовою та

оформленням власних та чужих висловів.

1

 

15

Відмінність словосполучення від слова, його форми та від речення.

1

 

16

Речення, його граматична основа (підмет і присудок).

Розділові знаки в кінці речень (повторення).

1

 

17

Другорядні члени речення (додаток, означення, обставини).

1

 

18

Деформоване речення.

1

 

19

Інтонування розповідних,питальних, спонукальних,

окличних речень.

1

 

20

Речення з однорідними членами (без сполучників і зі

сполучниками а, але, і).

1

 

21

Речення із звертаннями,вставними словами

(словосполученнями,реченнями).

1

 

22

Складні речення зі сполучником та без.

1

 

23

Пряма й непряма мова.

1

 

24

Корінь, суфікс, префікс і закінчення − значущі частини

слова.

1

 

25

Словотвір.

1

 

26

Орфографія.

1

 

27

Іменник.

1

 

28

Особливості творення іменників.

1

 

29

Прикметник.

1

 

30

Числівник.

1

 

31

Займенник.

1

 

 


п/п

Логопедія за програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення 6 клас ІІ семестр

К-ть

год

Дата

32

Відмінювання займенників. Розряди займенників.

1

 

33

Дієслово.

1

 

34

Прислівник.

1

 

35

Службові частини мови. Прийменник.

1

 

36

Сполучник.

1

 

37

Частка.

1

 

38

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

1

 

39

Вигук. Правопис вигуків.

1

 

 

Модуль ІІІ Корекція зв’язного мовлення

 

 

40

Застарілі слова, неологізми

1

 

41

Робота з прислів’ями та приказками

1

 

42

Читання мовчки

1

 

43

Читання та переказ оповідань

1

 

44

Робота з деформованим текстом

1

 

45

Письмо під диктовку

1

 

46

Знаходження своїх помилок в тексті

1

 

47

Твір-роздум про вчинки людей

1

 

48

Роль прикметників у текстах

1

 

49

Лексичний розбір речення.

1

 

50

Твір-опис за картиною у художньому стилі.

1

 

51

Мета спілкування і адресат мовлення.

1

 

52

Основні правила спілкування. Мовленнєвий етикет.

1

 

53

Ведення діалогу відповідно до запропонованої теми.

1

 

54

Читання вголос

1

 

55

Усний переказ художнього твору

1

 

56

Визначення наголосу і частин слова.

1

 

57

Письмова робота над прислів’ями та приказками

1

 

58

Синтаксичний розбір речень

1

 

59

Ділення тексту на частини

1

 

60

Твір-опис приміщення

1

 

61

Ведення діалогу

1

 

62

Читання вголос

1

 

63

Запитання до змісту прочитаного тексту

1

 

64

Читання мовчки

1

 

65

Складання письмового переказу за планом

1

 

66

Диктант

1

 

 

Контрольно-підсумкова робота

 

 

67 68

Діагностика стану сформованості граматичної

складової мовлення.

2

 

69 7

Діагностика стану сформованості зв’язного мовлення.

2

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
8596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку