№ п/п |
«Корекція мовлення» за програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення 6 клас І семестр |
К-ть год. |
Дата |
|
Діагностична робота |
|
|
1 |
Діагностика стану сформованості слухових процесів та фонематичного слуху. |
1 |
|
2 |
Діагностика стану сформованості граматичних категорій (морфологічних, синтаксичних), словотвору, частин мови. |
1 |
|
3 |
Діагностика стану сформованості зв’язного мовлення |
1 |
|
|
Модуль І Корекція та розвиток фонематичних процесів |
1 |
|
4 |
Розвиток чуття ритму. |
1 |
|
5 |
Диференціація немовленнєвих звуків за силою та довжиною звучання. |
1 |
|
6 |
Диференціація немовленнєвих звуків за висотою |
1 |
|
7 |
Диференціація немовленнєвих звуків за тембром |
1 |
|
8 |
Удосконалення слухової уваги за рахунок розвитку вміння помічати та виокремлювати на слух: зайве слово, що не підходить за змістом у реченні та тексті. |
1 |
|
9 |
Удосконалення та розвиток процесів цілеспрямованого запам’ятовування та відтворення на матеріалі: логічно пов’язаних між собою пар слів та ряду протилежних за значенням пар слів. |
1 |
|
10 |
Удосконалення та розвиток процесів цілеспрямованого запам’ятовування та відтворення на матеріалі: ряду слів, не пов’язаних між собою тематичними ознаками та логічно не пов’язаних між собою пар слів |
1 |
|
11 |
Розвиток прогнозування з опорою на слухове сприймання на матеріалі: речень із пропущеними словами; речень із пропущеними кінцевими частинами слів. |
1 |
|
12 |
Розвиток прогнозування з опорою на слухове сприймання на матеріалі: текстів із пропущеними словами,словосполученнями, кінцевими частинами слів. |
1 |
|
13 |
Розвиток слухового контролю на матеріалі: віршів, що містять слова, які невідповідають змісту; речень, що містять слова, які не відповідають змісту |
1 |
|
|
Модуль ІІ Корекція граматичної сторони мовлення |
|
|
14 |
Розвиток слухового контролю за вимовою та оформленням власних та чужих висловів. |
1 |
|
15 |
Відмінність словосполучення від слова, його форми та від речення. |
1 |
|
16 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Розділові знаки в кінці речень (повторення). |
1 |
|
17 |
Другорядні члени речення (додаток, означення, обставини). |
1 |
|
18 |
Деформоване речення. |
1 |
|
19 |
Інтонування розповідних,питальних, спонукальних, окличних речень. |
1 |
|
20 |
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). |
1 |
|
21 |
Речення із звертаннями,вставними словами (словосполученнями,реченнями). |
1 |
|
22 |
Складні речення зі сполучником та без. |
1 |
|
23 |
Пряма й непряма мова. |
1 |
|
24 |
Корінь, суфікс, префікс і закінчення − значущі частини слова. |
1 |
|
25 |
Словотвір. |
1 |
|
26 |
Орфографія. |
1 |
|
27 |
Іменник. |
1 |
|
28 |
Особливості творення іменників. |
1 |
|
29 |
Прикметник. |
1 |
|
30 |
Числівник. |
1 |
|
31 |
Займенник. |
1 |
|
№ п/п |
Логопедія за програмою для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення 6 клас ІІ семестр |
К-ть год |
Дата |
32 |
Відмінювання займенників. Розряди займенників. |
1 |
|
33 |
Дієслово. |
1 |
|
34 |
Прислівник. |
1 |
|
35 |
Службові частини мови. Прийменник. |
1 |
|
36 |
Сполучник. |
1 |
|
37 |
Частка. |
1 |
|
38 |
Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки. |
1 |
|
39 |
Вигук. Правопис вигуків. |
1 |
|
|
Модуль ІІІ Корекція зв’язного мовлення |
|
|
40 |
Застарілі слова, неологізми |
1 |
|
41 |
Робота з прислів’ями та приказками |
1 |
|
42 |
Читання мовчки |
1 |
|
43 |
Читання та переказ оповідань |
1 |
|
44 |
Робота з деформованим текстом |
1 |
|
45 |
Письмо під диктовку |
1 |
|
46 |
Знаходження своїх помилок в тексті |
1 |
|
47 |
Твір-роздум про вчинки людей |
1 |
|
48 |
Роль прикметників у текстах |
1 |
|
49 |
Лексичний розбір речення. |
1 |
|
50 |
Твір-опис за картиною у художньому стилі. |
1 |
|
51 |
Мета спілкування і адресат мовлення. |
1 |
|
52 |
Основні правила спілкування. Мовленнєвий етикет. |
1 |
|
53 |
Ведення діалогу відповідно до запропонованої теми. |
1 |
|
54 |
Читання вголос |
1 |
|
55 |
Усний переказ художнього твору |
1 |
|
56 |
Визначення наголосу і частин слова. |
1 |
|
57 |
Письмова робота над прислів’ями та приказками |
1 |
|
58 |
Синтаксичний розбір речень |
1 |
|
59 |
Ділення тексту на частини |
1 |
|
60 |
Твір-опис приміщення |
1 |
|
61 |
Ведення діалогу |
1 |
|
62 |
Читання вголос |
1 |
|
63 |
Запитання до змісту прочитаного тексту |
1 |
|
64 |
Читання мовчки |
1 |
|
65 |
Складання письмового переказу за планом |
1 |
|
66 |
Диктант |
1 |
|
|
Контрольно-підсумкова робота |
|
|
67 68 |
Діагностика стану сформованості граматичної складової мовлення. |
2 |
|
69 7 |
Діагностика стану сформованості зв’язного мовлення. |
2 |
|