Календарне планування корекційних занять по ритміці (барабанотерапії) 7 клас І семестр

Про матеріал

Календарне планування

корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас І семестр створене за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Автори:Сухорукова Олена, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Василевська Лілія, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Укладач: Гладченко І.В., ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Київ- 2016 рік)

Перегляд файлу

                                Календарне планування

корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас                                              для Клочкова Анатолія      І семестр                                                                     (за програмою  з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями                    Автори:Сухорукова Олена, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами;                                                                                 Василевська Лілія, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами;                                                                                                                        Укладач: Гладченко І.В., ст. наук. співробітник лабораторії               олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Київ- 2016 рік)

                               

Календарне планування                                                                            корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас                                              для Клочкова Анатолія      І семестр                                                                     

 

Зміст навчального матеріалу

К-сть

Дата

Примітки

1

Вступ. Правила поведінки, безпеки на уроках з барабанотерапії. Вправи «Питання-відповідь», «Відлуння»

1

 

 

2

Ритм в повсякденному житті: вправи з BodyPercussion.

1

 

 

3

Нетехнічна гра на барабані — як самовираження себе, відношення, свого настрою, емоцій страху, радості , своїх уподобань.

1

 

 

4

Ритмо-соціальна складова.          Природні звуки. Елементи вправ та вправи на відтворення природних звуків(повадки звірів, птахів)

1

 

 

5

Природні звуки. Елементи вправ та вправи на відтворення природних звуків(рух транспорту, діяльність людини)

1

 

 

6

Нетехнічна гра на барабані як самовираження себе. «Я в школі»,

1

 

 

7

Нетехнічна гра на барабані як самовираження свого настрою, емоцій страху, радості. «Я вдома», «Який я зараз».

1

 

 

8

Створюємо музичну картину на теми: «Море», «В лісі»,

1

 

 

9

Створюємо музичну картину на теми: «Відпочинок», «В школі»

1

 

 

10

Озвуч улюбленого казкового героя. Музичні діалоги на казкові  теми

1

 

 

11

Озвуч улюбленого героя. Музичні діалоги на теми з реального життя позитивному напрямі. Створюємо казку

1

 

 

12

Допомогти дітям розширити теми: «Сім’я»- як тато басить, як мама лагідно розмовляє…;

1

 

 

13

Допомогти дітям розширити теми: «Друзі» - вправа: «Вгадай, хто грав».

1

 

 

14

Створюємо свою особисту соціальну історію, наприклад, « Як я відпочивав на морі»

 

1

 

 

15

Створюємо колективну невеличку соціальну історію, свою особисту соціальну історію, наприклад, « Як я відпочивав в лісі, у бабусі…».

1

 

 

16

Використовуємо відомі способи релаксації м’язів шиї та тулуба;

виконануємо дихальні вправи.

1

 

 

17

Застосовуємо елементи техніки самомасажу.

1

 

 

18

Ритмо-здоров'язбережувальна складова. Правильне положення тіла, правильна постанова рук. Вправа «Лелека» з метою підготовки для правильної технічної гри.

1

 

 

19

Правильне положення тіла, правильна постанова рук. Вправа «Лелека» з метою підготовки для правильної технічної гри

1

 

 

20

Вправи на дихання(вправа подих весни) з почерговими ударами по тілу.

1

 

 

21

Вправи на дихання(вправа подих осені) з почерговими ударами по барабану.

1

 

 

22

Природні звуки. Елементи, вправи на відтворення природних  та оточуючих звуків, на теми: «Пори року»,                       « Відпочинок»

1

 

 

23

Природні звуки. Елементи, вправи на відтворення природних  та оточуючих звуків, на теми: « У лісі», « На морі»

1

 

 

24

Розвиток сенсорно- ритмічної координації та поліритмія. Вправи на переключення (« Граємо- стоп», «Голосніше-тихіше».)

1

 

 

25

Розвиток сенсорно- ритмічної координації та поліритмія. Вправи на переключення («Довго- коротко», « Один-багато».)

1

 

 

26

Виявляємо  ініціативу на роль ведучого барабанного кола в різних вправах. Вправа «Граємо- стоп» тощо

1

 

 

27

Виявляємо  ініціативу на роль ведучого барабанного кола в різних вправах. Вправа «Граємо- стоп» тощо

1

 

 

28

Вправи на увагу,наприклад, «Долоньки»: Пастка»

1

 

 

29

Вправи на увагу,наприклад, «Долоньки»: Пастка»

1

 

 

30

Вправи на розслаблення м’язів шиї та тулуба, рук. Струшування кистю (стріпування води з пальців).

1

 

 

31

Вправи на розслаблення м’язів шиї та тулуба, рук. Струшування кистю (імітація руху листя під час вітру).

1

 

 

32

Виготовляємо перкусійні інструменти;

1

 

 

33

Усвідомлюємо та вчимося напружувати та розслабляти м’язи відповідних частин тіла

1

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
14 березня 2021
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку