Календарне планування
корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас І семестр створене за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями. Автори:Сухорукова Олена, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Василевська Лілія, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Укладач: Гладченко І.В., ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Київ- 2016 рік)
Календарне планування
корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас для Клочкова Анатолія І семестр (за програмою з корекційно-розвиткової роботи «Ритміка» (барабанотерапія) для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальними порушеннями Автори:Сухорукова Олена, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Василевська Лілія, тренер з барабанотерапії для дітей з особливими потребами; Укладач: Гладченко І.В., ст. наук. співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України; Київ- 2016 рік)
Календарне планування корекційних занять по ритміці ( барабанотерапії) 7 клас для Клочкова Анатолія І семестр
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть |
Дата |
Примітки |
1 |
Вступ. Правила поведінки, безпеки на уроках з барабанотерапії. Вправи «Питання-відповідь», «Відлуння» |
1 |
|
|
2 |
Ритм в повсякденному житті: вправи з BodyPercussion. |
1 |
|
|
3 |
Нетехнічна гра на барабані — як самовираження себе, відношення, свого настрою, емоцій страху, радості , своїх уподобань. |
1 |
|
|
4 |
Ритмо-соціальна складова. Природні звуки. Елементи вправ та вправи на відтворення природних звуків(повадки звірів, птахів) |
1 |
|
|
5 |
Природні звуки. Елементи вправ та вправи на відтворення природних звуків(рух транспорту, діяльність людини) |
1 |
|
|
6 |
Нетехнічна гра на барабані як самовираження себе. «Я в школі», |
1 |
|
|
7 |
Нетехнічна гра на барабані як самовираження свого настрою, емоцій страху, радості. «Я вдома», «Який я зараз». |
1 |
|
|
8 |
Створюємо музичну картину на теми: «Море», «В лісі», |
1 |
|
|
9 |
Створюємо музичну картину на теми: «Відпочинок», «В школі» |
1 |
|
|
10 |
Озвуч улюбленого казкового героя. Музичні діалоги на казкові теми |
1 |
|
|
11 |
Озвуч улюбленого героя. Музичні діалоги на теми з реального життя позитивному напрямі. Створюємо казку |
1 |
|
|
12 |
Допомогти дітям розширити теми: «Сім’я»- як тато басить, як мама лагідно розмовляє…; |
1 |
|
|
13 |
Допомогти дітям розширити теми: «Друзі» - вправа: «Вгадай, хто грав». |
1 |
|
|
14 |
Створюємо свою особисту соціальну історію, наприклад, « Як я відпочивав на морі»
|
1 |
|
|
15 |
Створюємо колективну невеличку соціальну історію, свою особисту соціальну історію, наприклад, « Як я відпочивав в лісі, у бабусі…». |
1 |
|
|
16 |
Використовуємо відомі способи релаксації м’язів шиї та тулуба; виконануємо дихальні вправи. |
1 |
|
|
17 |
Застосовуємо елементи техніки самомасажу. |
1 |
|
|
18 |
Ритмо-здоров'язбережувальна складова. Правильне положення тіла, правильна постанова рук. Вправа «Лелека» з метою підготовки для правильної технічної гри. |
1 |
|
|
19 |
Правильне положення тіла, правильна постанова рук. Вправа «Лелека» з метою підготовки для правильної технічної гри |
1 |
|
|
20 |
Вправи на дихання(вправа подих весни) з почерговими ударами по тілу. |
1 |
|
|
21 |
Вправи на дихання(вправа подих осені) з почерговими ударами по барабану. |
1 |
|
|
22 |
Природні звуки. Елементи, вправи на відтворення природних та оточуючих звуків, на теми: «Пори року», « Відпочинок» |
1 |
|
|
23 |
Природні звуки. Елементи, вправи на відтворення природних та оточуючих звуків, на теми: « У лісі», « На морі» |
1 |
|
|
24 |
Розвиток сенсорно- ритмічної координації та поліритмія. Вправи на переключення (« Граємо- стоп», «Голосніше-тихіше».) |
1 |
|
|
25 |
Розвиток сенсорно- ритмічної координації та поліритмія. Вправи на переключення («Довго- коротко», « Один-багато».) |
1 |
|
|
26 |
Виявляємо ініціативу на роль ведучого барабанного кола в різних вправах. Вправа «Граємо- стоп» тощо |
1 |
|
|
27 |
Виявляємо ініціативу на роль ведучого барабанного кола в різних вправах. Вправа «Граємо- стоп» тощо |
1 |
|
|
28 |
Вправи на увагу,наприклад, «Долоньки»: Пастка» |
1 |
|
|
29 |
Вправи на увагу,наприклад, «Долоньки»: Пастка» |
1 |
|
|
30 |
Вправи на розслаблення м’язів шиї та тулуба, рук. Струшування кистю (стріпування води з пальців). |
1 |
|
|
31 |
Вправи на розслаблення м’язів шиї та тулуба, рук. Струшування кистю (імітація руху листя під час вітру). |
1 |
|
|
32 |
Виготовляємо перкусійні інструменти; |
1 |
|
|
33 |
Усвідомлюємо та вчимося напружувати та розслабляти м’язи відповідних частин тіла |
1 |
|
|