(1 година на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||
1. |
Вступ. Вчимося жити в доброму сусідстві. |
|
|
2. |
Вчимося знайомитися і приятелювати зі своїми однокласниками, сусідами та іншими людьми. |
|
|
3. |
Рідна мова, державна мова, іноземна мова. |
|
|
4. |
Рідна мова наших сусідів, «мова сусіда». |
|
|
5. |
Вчимося спілкуватися рідними мовами. |
|
|
6. |
Херсонщина на мапі України. Уявлення про Херсонщину як частину України. |
|
|
7. |
Природна зона, у якій ми живемо. Рельєф. Водоймища. |
|
|
8. |
«Зелені острови». Дендрологічний парк «Асканія-Нова» |
|
|
9. |
Історія довкола нас. Історія назви мого міста, вулиці на якій я живу. |
|
|
10. |
Імена знаменитих людей у назвах вулиць. |
|
|
11. |
Історія наших імен і прізвищ. |
|
|
12. |
Моє родовідне дерево. Звідки родом мої предки. |
|
|
13. |
Ставлення до батьків і літніх людей. |
|
|
14. |
Мої сусіди. Як ми стали сусідами. |
|
|
15. |
Національні барви Херсонщини |
|
|
ІІ семестр |
|||
16. |
Вчимося вирішувати суперечливі питання. |
|
|
17. |
Вчимося грати в ігри наших бабусь і дідусів. |
|
|
18. |
Ігри, пов’язані на знайомство і взаємодію. |
|
|
19. |
Що таке екологія? Взаємозв`язок діяльності людини і природи. |
|
|
20. |
Чому треба берегти природу? Охорона природи. |
|
|
21. |
Допомога тваринам і птахам узимку. Роль неживої природи в житті живого, зв'язок між станом природи і здоров`ям людини. |
|
|
22. |
Одяг чоловічий і жіночий, повсякденний і святковий. Уявлення про національний одяг. |
|
|
23. |
Одяг, який носили наші пращури. Національне вбрання. |
|
|
24. |
Розмаїття культур і релігій людей, які мешкають на Херсонщині. |
|
|
25. |
Календарний фольклор людей, які мешкають на Херсонщині (на прикладі свят). |
|
|
26. |
Розмаїття страв Херсонщини. Вчимося готувати улюблену страву. |
|
|
27. |
Ремесла та різні види декоративно-ужиткового мистецтва. |
|
|
28. |
Твори національних літератур про родину, друзів та сусідів. |
|
|
29. |
Поняття «святиня». Цінності моєї сім`ї. |
|
|
30. |
Розподіл обов’язків в родині. Наші сімейні святині. |
|
|
31. |
Свята нашої родини. |
|
|
32. |
Спілкування різними мовами. Лексика етикету й елементарні діалоги. |
|
|
33. |
Цінність колективної співпраці. Вигадаємо й проведемо свято нашого класу. |
|
|
34. |
Свято дружби класу. |
|
|