Календарне планування. Літ. чит. 2 кл. І семестр

Про матеріал
Календарне планування. Літературне читання, 2 клас, І семестр, згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836
Перегляд файлу

Літературне читання 2 клас І семестр

Складено згідно Типова освітня програма для 1-2 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку (розроблена під керівництвом Чеботарьової О. В.), наказ Міністерства освіти і науки України 19.02.2022р. №836

Літературне читання : підруч. для осіб з особл. освіт. потребами : 2 кл. / Н. П. Кравець. – К. Либідь, 2020. – 160с. : іл.

Кількість годин: 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

 

Тема 1: Взаємодіємо усно та з допомогою альтернативних засобів комунікації

8

 

Учень/учениця з допомогою вчителя: сприймає усне мовлення співрозмовника; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; намагається контролювати правильний артикуляційний уклад під час вимовляння звуків; наслідуючи вчителя, промовляє слова, словосполучення і прості речення з різною силою голосу та у різному темпі; намагається регулювати дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; реагує та розрізняє звучання голосу і темп мовлення у процесі спілкування; слухає та намагається повторювати за вчителем окремі звуки, звукосполучення, прості за структурою слова; з допомогою вчителя намагається здійснювати звуко-буквений аналіз слова; уважно слухає та розуміє зміст невеликого тексту, відповідає на запитання за змістом прослуханого; знаходить предмети за словесним описом, вказівками вчителя; користується мовленнєвим етикетом в ситуаціях навчального та побутового спілкування.

 

1.

Повторення вивчених букв. Читання з ними.

1

02.09

 

2.

Повторення вивчених букв. Читання з ними.

1

03.09

 

3.

Державний Прапор України. За Надією Кир’ян.

1

04.09

 

4.

Наш Герб. Ганна Чубач.

1

06.09

 

5.

Державний Гімн України.

1

09.09

 

6.

24 серпня – День Незалежності України.

1

10.09

 

7.

Конституція України – наш Основний закон.

1

11.09

 

 

Тема 2: Формування й розвиток навички читання

 

 

Учень/учениця з допомогою вчителя: має уявлення про українських письменників, твори яких вивчали; впізнає за наочною опорою твір, який вивчався; може назвати головного героя; може повторити за вчителем скоромовку, чистомовку,

 

8.

У школу. Леся Храплива-Щур. До школи. Роман Завадович.

1

13.09

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

9.

Як на лихо, то і в киселі пальця поламаєш. Іван Сенченко.

1

16.09

лічилочку (частину твору), відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку; слухає, розуміє і виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції, продуктивно  використовує допомогу; може виокремити задане слово з ряду слів на слух; читає слова по складах, робить спроби читати прості за допомогою вчителя, в тому числі засобами глобального читання; з допомогою вчителя переказує просту казку за ілюстраціями та запитаннями; з допомогою вчителя орієнтується на сторінці підручника.

 

10.

Правила звертання. Тетяна Маринчук.

1

17.09

 

11.

Як бути струнким. Спортивна лічилка. Олена Стельмах.

1

18.09

 

12.

Чи вмієш ти ходити? За Октавом Панку-Яшем.

1

20.09

 

13.

Чому потрібно трудитися? За Марією Чумарною.

1

23.09

 

14.

Золота осінь. За Валентиною невською.

1

24.09

 

15.

Куликове болото. Олена Пчілка.

1

25.09

 

16.

Золота казка осені. За Марією Людкевич.

1

27.09

 

17.

Борсукова Сушарня. За Іваном Білим.

1

30.09

 

18.

Білочка восени. Ліна Костенко.

1

01.10

 

19.

Малий поводир. За Олександром Зимою.

1

02.10

 

20.

Перше чергування. За Олександром Єфименком.

1

04.10

 

21.

Мишкові купили велосипед. Василь Сухомлинський.

1

07.10

 

22.

Права й ліва рука. Василь Сухомлинський. Вкупі тісно, а нарізно скучно. Костянтин Ушинський.

1

08.10

 

23.

Новий м’яч. Олег Буцень.

1

09.10

 

24.

Цеглина. За Віктором Івановим.

1

11.10

 

25.

Дощ із краплі починається. Микола Сингаївський. Помічниця. Грицько Бойко.

1

14.10

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

26.

Бджілка. Володимир Дуб.

1

15.10

 

 

27.

Дудочка. Зінаїда Грієва.

1

16.10

 

28.

Ріпка (українська народна казка).

1

18.10

 

29.

Зазнайкуватий комп’ютер. Галина Маніва.

1

21.10

 

30.

Нема роботи – нема обіду.Марія Чумарна.

1

22.10

 

31.

Щедрий заєць. Петро Король. Жадібний Євгенко. Любов Пшенична.

1

23.10

 

32.

Вовк і бусел (казка).

1

25.10

 

33.

Друзяки. Михайло Стельмах. Йоржик з йоржиком дружив. Ганна Чубач.

1

04.11

 

34.

Україна – твоя Батьківщина. За Степаном Васильченком.

1

05.11

 

35.

Легенда про Київ. За Ігорем Калинцем.

1

06.11

 

36.

Наш рід. За Андрієм М’ястківським.

1

08.11

 

37.

Україночка Оленка. Козак Андрій. Наталка Поклад.

1

11.11

 

38.

Вишенька вродила. За Григорієм Храпачем.

1

12.11

 

39.

Звертання. Дмитро Білоус.

1

13.11

 

40.

Гарні звичаї. Добрі слова. Вадим Бірюков.

1

15.11

 

41.

Колискові. За Наталією Хаткіною.

1

18.11

 

42.

Ненька. Степан Пушик. Найдорожче. Дмитро Білоус.

1

19.11

 

43.

Батьківські поради (українська народна казка).

1

20.11

 

44.

Хто чого вчиться. Володимир Фетисов.

1

22.11

 


п/п

Назва теми/уроку

К-сть
годин

Дата

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примітка

45.

Хліб святий. Іван Сенченко.

1

25.11

 

 

46.

В мене мама – квітникарка. Марія Познанська.

1

26.11

 

47.

Втрачений день. Василь Сухомлинський.

1

27.11

 

48.

Хоробрий Сашко. Дмитро Ткач.

1

29.11

 

49.

Калина – символ України. Рушник.

1

02.12

 

50.

Гопак.

1

03.12

 

51.

Грудень – ворота зими. Алевтина Волкова. Грудень Михайло Литвинець.

1

04.12

 

52.

Перший льодок. Василь Сухомлинський.

1

06.12

 

53.

Сніжинки. Олександр Білоусенко.

1

09.12

 

54.

Взимку. Іванна Блажкевич.

1

10.12

 

55.

 Навчив. Петро Бондарчук.

1

11.12

 

56.

Зайчик і горобина (казка). Василь Сухомлинський.

1

13.12

 

57.

Ялинка. За Сергієм Носанем.

1

16.12

 

58.

Новорічна ялинка. Максим Рильський.

1

17.12

 

59.

Новий рік. Іванна Блажкевич.

1

18.12

 

60.

Ожеледь на дорозі. Іван Білий.

1

20.12

 

61.

Колядування.

1

23.12

 

62.

Щедрий вечір.

1

24.12

 

63.

Щедрівка.

1

25.12

 

64.

Зимова казка. Василь Чухліб.

1

27.12

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
17 вересня
Переглядів
76
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку