№ |
Тема уроку |
Дата
|
Сторінка підручника |
Примітка |
55 |
Моя родина-це наша славна Україна! С.Дерманський «Віршик для мами»,О. Попов «Хто це?» |
|
Ст.77-78 |
|
56 |
Я – братик. Я – сестричка. Гриць Гайовий «Будильник». |
|
Ст.79 |
|
57 |
Я – онучок. Я – онучка. К. Перелісна «Мами й доні», А. Музичук «Дідусів маршрут». |
|
Ст.80 |
|
58 |
Україна – це ти! Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!».(вірш напам’ять ) |
|
Ст.81 |
|
59 |
Державні символи України. Наталка Поклад «Прапор». |
|
Ст.82 |
|
60 |
Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». |
|
Ст.83-85 |
|
61 |
Робота з дитячою книгою
|
|
|
|
62 |
Ми – українці! Анатолій Григорук «Дивовижні імена». |
|
Ст.86-87 |
|
63 |
У родині всі ми любим українську мову! Володимир Верховень «Українська мова». |
|
Ст.87 |
|
64 |
Перш ніж щось сказати, треба добре подумати. За Анатолієм Григоруком «Мудра мова». |
|
Ст.88-89 |
|
65 |
Перш ніж щось сказати, треба добре подумати.(продовження) За Анатолієм Григоруком «Мудра мова».
|
|
|
|
66 |
По-своєму кожна пташина співає, по-своєму кожен народ розмовляє. Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько».(Читання вголос) |
|
Ст.90-91 |
|
67 |
Моя маленька Батьківщина. Лідія Повх «Україна». |
|
Ст.92 |
|
68 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
69 |
Аудіювання |
|
|
|
70 |
Зустрічаймо весноньку! Алевтина Волкова «Весна світла».
|
|
Ст.93-94 |
|
71 |
Нумо співати – весну закликати! Леся Вознюк «Весняний струмок». |
|
Ст.94-95 |
|
72 |
Вчимося читати вірші-діалоги. Катерина Перелісна «Весна». |
|
Ст.96 |
|
73 |
Вчимося читати вірші-діалоги (продовження теми). Варвара Гринько «Струмок», Андрій Мʼястківський «Пролісок». |
|
Ст.97
|
|
74 |
Леся Українка – поетична квітка України. Леся Українка «Пісенька весняної води». |
|
|
|
75 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
76 |
Котики вербові – весняне диво природи. Надія Кирʼян «Котики». |
|
Ст.99-101 |
|
77 |
Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. Тарас Шевченко «Встала весна…».(вірш напамять) |
|
Ст.102
|
|
78 |
Свято Пасхи недалечко. Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко.
|
|
Ст.103 |
|
79 |
Добре тому жити, хто вміє дружити. Євген Гуцало «Під веселкою». |
|
|
|
80 |
Добре тому жити, хто вміє дружити. Євген Гуцало «Під веселкою».(продовження) |
|
Ст.104-105 |
|
81 |
Найдорожче – чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера». |
|
Ст.106-107 |
|
82 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
83 |
Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце». |
|
Ст.108-109 |
|
84 |
Цікаві історії, пригоди. Катерина Василенко «НЛО». |
|
Ст.110 |
|
85 |
Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка». |
|
Ст.111-112
|
|
86 |
Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик». |
|
Ст.113-114 |
|
87 |
Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!». |
|
Ст.115-116 |
|
88 |
Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!». |
|
Ст.117-118 |
|
89 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
90 |
Чи варто ризикувати? (продовження теми) За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження). |
|
Ст.119-120 |
|
91 |
Пізнаю себе. За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». |
|
форзац |
|
92 |
Пізнаю себе (продовження теми). За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». |
|
форзац |
|
93 |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). |
|
|
|
94 |
Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…». |
|
Ст.121-122 |
|
95 |
Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок». |
|
Ст.123-125 |
|
96 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
97 |
Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко «Кревет Вася». |
|
Ст.126-127 |
|
98 |
Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми). Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження. |
|
|
|
99 |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації ). |
|
|
|
100 |
Довкола стільки є краси! Лідія Компанієць «У лісочку».(вірш напам’ять) |
|
Ст.129 |
|
101 |
Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». |
|
Ст.130-131 |
|
102 |
Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха». |
|
Ст.131-132 |
|
103
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
104 |
Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій. Ліна Біленька «Казка неба». |
|
Ст.133 |
|
105
|
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко». |
|
Ст.134-135 |
|
106 |
Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми). Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». |
|
Ст.135-136 |
|
107 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? Микола Леденцов «Голка-риба». |
|
Ст.138 |
|
108 |
Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми). Микола Леденцов «Морський коник». |
|
Ст.139 |
|
109 |
Щоб завжди був світ прекрасним. Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним». |
|
Ст.140 |
|
110 |
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
111 |
Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).
|
|
|
|
112 |
Аудіювання
|
|
|
|
113 |
Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». |
|
|
|
114 |
О.Дерманський «Чудо із чудес» |
|
|
|
115 |
Погортаємо сторінки журналу «Барвінок». «Читання класні ліки(із журналу)» |
|
|
|
116 |
Сторінками журналу «Джміль».Школа економіки. «Наша гривня», «Чому грошей не може бути скільки завгодно»(з журналу) |
|
|
|
117 |
Робота з дитячою книгою |
|
|
|
118 |
Медіавіконце:дитячі журнали,енциклопедії.Створення реклами журналу. |
|
|
|
119 |
Веселе слово.Чи легко складати вірші?П.Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
|
|
|
120 |
Моя улюблена книга |
|
|
|
121 |
Перевіряю свої досягнення. «Скільки на Землі іще цікавого» |
|
|
|
122 |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
|
|
|