Календарно - тематичне планування уроків з природознавства для 3 класу за підручником І.Грущинської складено відповідно програми з усіма практичними роботами, навчальними проектами,екскурсіями та контрольними роботами.
Літературне читання
1 семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Розділ І. Із скарбниці усної народної мудрості (18 год) |
|||
1 |
Ознайомлення з новими підручниками.Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості». За Софією Грицою. «Наші джерела» |
|
|
2 |
Народна казка. Побутова казка Українська народна казка «Мудра дівчина». |
|
|
3 |
Продовження теми:народна казка. Українська народна казка «Мудра дівчина» Побутова казка. |
|
|
4 |
Притча як жанр усної народної творчості. «Без труда нема плода» Народна притча. |
|
|
5 |
Притча як жанр усної народної творчості. «У пригоді» Народна притча. Записала Олена Пчілка |
|
|
6 |
Урок позакласного читання.Казка мудрістю багата. Побутові казки. |
|
|
7 |
Народні легенди. « Хліб і золото». (Народна легенда) |
|
|
8 |
Народні легенди. « Місто Сміла». (Народна легенда). |
|
|
9 |
Душа народу в піснях. «Стоїть явір над водою». (Українська народна пісня) |
|
|
10 |
Душа народу в піснях. « Котився віночок по полю». (Українська народна пісня). |
|
|
11 |
Народні усмішки. «Швачка». « Син та мати».Записав Б.Грінченко. |
|
|
12 |
Урок позакласного читання.Народні легенди. |
|
|
13 |
Народ скаже ,як зав’яже. Українські народні прислів'я. Прислів'я народів світу. |
|
|
14 |
Золоті перлини народної мудрості. Скоромовки. |
|
|
15 |
Золоті перлини народної мудрості. Загадки. |
|
|
16 |
Контрольна робота №1: Аудіювання Галина Кирпа. « Мова моя». |
|
|
17 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом.Тематичне оцінювання. |
|
|
18 |
Урок позакласного читання . Сторінками народної творчості. |
|
|
Розділ ІІ. Що було на початку світу... (9 год) |
|||
19 |
Міфи-дитинство світу.Створення світу у Єгипетських міфах. |
|
|
20 |
Міфи про створення світу та людей у слов’янських народів. О.Бондарчук. « Міфи про створення світу та людей». |
|
|
21 |
Міфи Стародавньої Греції. Давньогрецький міф «Дедал та Ікар» (переказала К. Гловацька) |
|
|
22 |
Міфи Стародавньої Греції. Давньогрецький міф «Дедал та Ікар» (переказала К. Гловацька) |
|
|
23 |
Культура стародавніх слов ян. «Як ще не було початку світа…» (укр.. нар. обрядова пісня). |
|
|
24 |
Урок позакласного читання. Міфи Стародавньої Греції. |
|
|
25 |
Культура стародавніх слов ян. За Сергієм Плачиндою. «Гнів Перуна». |
|
|
26 |
Культура стародавніх слов ян. За Сергієм Плачиндою. «Гнів Перуна». |
|
|
27 |
Контрольна робота № 2: читання мовчки (письмово). Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом.Тематичне оцінювання. |
|
|
Розділ ІІІ. Сторінками історії України (16 год) |
|||
28 |
Вступ до теми. Доба княжої України.Олександр Олесь. « Наші предки — слов'яни». |
|
|
29 |
Продовження теми: Доба княжої України.Олександр Олесь. « Ярослав Мудрий». |
|
|
30 |
Урок позакласного читання.Сторінками історії України. |
|
|
31 |
Перша історія України.Іван Крип'якевич. « Книги за княжих часів». |
|
|
32 |
З історії міст України. Дмитро Білоус. « У назвах міст і сіл слова...». Алла Коваль. «Місто Чернігів». Марія Хоросницька. «Звідки в міста назва — Львів». Мар яна Савка «Казка про старого Лева» («Хрестоматія») |
|
|
33 |
Відданість побратиму. Марія Пригара. «Козак Голота». |
|
|
34 |
Продовження теми: Відданість побратиму. Марія Пригара. «Козак Голота».Образ головного героя. План твору. |
|
|
35 |
Продовження теми: Відданість побратиму. Марія Пригара. «Козак Голота». Стислий і вибірковий переказ. |
|
|
36 |
Урок позакласного читання. Козацькому роду нема переводу. |
|
|
37 |
Контрольна робота № 3: усний переказ. Дерева– очевидці історичних подій. Іван Гнатюк. «Козацький дуб». |
|
|
38 |
Усний переказ. Не забувайте хто ви і звідки ваші батьки .Іван Боднарчук. «На новій землі» . |
|
|
39 |
Усний переказ. Спогади письменниці. Тамара Коломієць. « Ялинка мого дитинства». (Спогади). |
|
|
40 |
Тематичне оцінювання. Історія державних символів України. «Як давно в Україні з явився жовто-блакитний прапор?» (з дитячої енциклопедії «Світ моєї України»). Іван Малкович. Вірші. («Хрестоматія») |
|
|
41 |
Образи символів держави у віршах та текстах. Д.Павличко «Наш прапор» (вивчення напам’ять), Н.Поклад «Гімн». |
|
|
42 |
Урок позакласного читання.Без верби і калини нема України.Наші обереги. Оксана Лущевська «Пташка» та ін. («Хрестоматія») |
|
|
43 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань за розділом. |
|
|
Розділ ІV.Як не любить той край... (17 год) |
|||
44 |
Краса і щедрість рідного краю. Володимир Сосюра. « Як не любить той край...» (вивчення напам’ять), Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна...». |
|
|
45 |
Продовження теми: Краса і щедрість рідного краю. Василь Сухомлинський. «Восени пахне яблуками». |
|
|
46 |
Краса рідної землі у різні пори року .Олександр Олесь. «Степ» (вивчення напам’ять) М. Григорів «Зелена квітка тиші» («Хрестоматія») |
|
|
47 |
Контрольна робота № 4: читання вголос. |
|
|
48 |
Урок позакласного читання.Державні символи у творах українських поетів. Тематичне оцінювання.
|
|
|