Календарне планування. Літературне читання, 4 клас, 2 семестр

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків літературного читання для 4 класу

( 2 семестр) складено відповідно програми з усіма контрольними роботами, уроками позакласного читання, оновленим колом читання

Перегляд файлу

                                Літературне читання

                                                ІІ семестр

 

 

                                Тема уроку

Дата

Примітка

49

Оновлене коло читання. Твори Анатолія Качана, Василя Голобородька про красу природи рідного краю ( за Хрестоматією»).

 

 

 

50

Порівняння описів природи . Марко Вовчок. «Літній ранок». Михайло Коцюбин­ський.» Літній день». Вивчення уривку одного з цих оповідань (на вибір учня) напам ять.

 

 

51

Чарівні рослини. Н Кир ян «Євшан»

 

 

52

Чи ми з природою єдині? Григір Тютюнник. «Ласочка».

 

 

53

Чи ми з природою єдині? Григір Тютюнник. «Ласочка». Складання плану твору.                      Леся Воронина « Пригоди голубого папуги» («Хрестоматія»)                                

 

 

54

У кого співає глина? Науково – пізнавальне оповідання Т.Кара-Васильєвої «Співуча глина».

 

 

55

Вода-диво, подароване природою. Володимир Лучук. « Скільки річок в Україні?».

 

 

56

Урок позакласного читання.Чарівний світ природи у творах В. Грінчака, В. В. Перепеляка, Г.Тютюнника.

 

 

57

Краса українських водойм. Ліна Костенко. « Я хочу на озеро Світязь...»

 

 

58

Будь природі другом.Василь Сухомлинський. « Не забувай про джерело».

 

 

59

Контрольна робота №1: Аудіювання.  Земля- наш спільний дім.А.Качан.  «Летючий корабель». Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» («Хрестоматія»).

 

 

 

60

Перевір свої досягнення. Узагальнення і систематизація  знань за розділом.Тематичне оцінювання.

 

 

 

Розділ V. Видатні українські письменники

                                                                         (24 год)

 

 

61

Вступ до розділу.Тарас Шевченко. «Про себе»

 

 

62

Життя і творчість  великого Кобзаря. Тарас Шевченко. «Про себе»(продовження).

 

 

63

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко. «Вітер віє-повіває…», «  Вітер з гаєм розмовляє…»

 

 

64

Урок  позакласного читання. Шевченкове слово в віках не старіє.

 

 

65

Поезія великого  Кобзаря.  Тарас Шевченко.  «Реве та стогне Дніпр широкий…» ( напам ять)

 

 

66

Пам ятаємо про Шевченка. Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі.

 

 

67

Життя і творчість Івана Франка. Р. Завадович. «Поет-каменяр» (скорочено).

 

 

68

Вірші- картини природи.Іван Франко.  «Дивувалась зима…». « Дрімають села…»(напамять за вибором).

 

 

69

 Казки Івана Франка.Іван Франко.  «Лисичка-кума»

 

 

70

Казки Івана Франка.Іван Франко.  «Лисичка-кума» (продовження)

 

 

71

Урок позакласного читання. Дитячі оповідання Івана Франка.

 

 

72

Життя і творчість Лесі Українки. Микола Олійник «Леся» (уривок з повісті).

 

 

73

Стан природи і настрій людини в поезії Лесї Українки. Леся Українка. «Конвалія» (уривок)

 

 

74

Стан природи і настрій людини в поезії Лесї Українки. Леся Українка. « Давня весна»        (напам ять). 

 

 

75

Мудрим ніхто не вродився, а навчився Леся Українка. «Біда навчить»

 

 

76

Мудрим ніхто не вродився, а навчився Леся Українка. «Біда навчить» (продовження роботи над казкою).

 

 

77

Контрольна робота № 6 Навички читання мовчки (письмово).                                  Тематичне оцінювання.                                             Життя і творчість Павла Тичини. Музика природи в поезії П. Тичини.  Павло Тичина «Де не глянь- колоски» (уривок з вірша «Де тополя росте»                                                        

 

 

 

78

Музика природи в поезії П. Тичини.  Павло Тичина «Хор лісових дзвіночків».

 

 

79

 Музика природи в поезії П. Тичини.  Павло Тичина «Сонце і дим».

 

 

80

Урок позакласного читання. Вірші українських поетів для дітей.

 

 

81

Життя і творчість Максима Рильського. Спогади дитинства. М. Рильський «Дитинство».

 

 

82

 Духовний заповіт дітям.Максим Рильський. «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?».

 

 

83

Оновлене коло читання. Твори Івана Андрусяка та Ірен Роздобудько для дітей ( за «Хрестоматією»)

 

 

84

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом «Видатні українські  письменники»

 

 

 

Розділ VI.  Ро зповіді  про  нас  самих ( 8год)

 

 

85

Вступ до розділу. Езоп.  «Двоє приятелів і ведмідь».

 

 

86

Життя і творчість Леоніда глібова. Леонід Глібов. «Зозуля й Півень».

 

 

87

Кожна байка чогось навчає, від чогось застерігає. Олена Пчілка «Котова наука».                     Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба». («Хрестоматія»)

 

 

88

Урок позакласного читання.Байки Езопа, Л.Глібова, В.Симоненка.

 

 

89

 Особливості п єси-казки як жанру.Неля Шейкоедведєва.  «Лисиця, що впала з неба» (П’єса- казка на 2 дії)

 

 

90

Особливості п єси-казки як жанру. Неля Шейкоедведєва.  «Лисиця, що впала з неба» (П’єса- казка на 2 дії).

 

 

91

Контрольна робота № 7 Робота з літературним твором (письмово)

 

 

92

Аналіз контрольної роботи. Тематичне оцінювання. Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за темою «Розповіді про нас самих»

 

 

 

РозділVII.  Літературні  к а зки  зар убіжних  письменників (8 год)

 

 

93

Вступ до теми.Ліна Костенко. « Затишно дітям в пазусі казок» Чарівні перетворення. Олександр Пушкін. «Казка про царя Салтана…»  (уривки)

 

 

94

Чарівні перетворення. Олександр Пушкін. «Казка про царя Салтана…»  (уривки)

 

 

95

Повір у себе. Ганс крістіан  Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).

 

 

96

Повір у себе. Ганс Крістіан  Андерсен «Гидке каченя» (скорочено).

 

 

97

Урок позакласного читання.Казки Г. К. Андерсена.

 

 

98

Упертість чи допитливість? Джанні Родарі. «Дорога, що нікуди не вела».

 

 

99

Упертість чи допитливість? Джанні Родарі. «Дорога, що нікуди не вела».

 

 

100

Перевір свої досягнення. Підсумковий урок за розділом

 

 

 

  Розділ VIII. Світ дитинства в літературі.

 

 

101

 Вступ до розділу. Любов Забашта. «Сказав мудрець…» Анатолій Костецький. « Мрія».

 

 

102

Наші вірні друзі-тварини. Анатолій Костецький. «Спішу додому».

 

 

103

Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський. «Не загубив, а знайшов».

 

 

104

Урок позакласного читання.Школа добрих вчинків.

 

 

105

Вірні друзі. Всеволод Нестайко.» Шура і Шурко».

 

 

106

Вірні друзі. Всеволод Нестайко. «Шура і Шурко» (продовження роботи над твором)

 

 

107

 Нових друзів май, а старих не забувай. Марія Чумарна. «Казка про друга».

 

 

108

Нових друзів май, а старих не забувай . Марія Чумарна. «Казка про друга»(продовження роботи над твором)

 

 

109

Контрольна робота № 8 Навички читання вголос (усно).                                                 Тематичне оцінювання.

 

 

110

 Гумористичні твори.Всеволод Нестайко. « Із сміхом треба бути обережним». Галина Малик. «Мавпині іменини».

 

 

111

Із гумором про серйозне. Г. Бойко «Консультант» .Микола Сингаївський. « Сміх для всіх».

 

 

112

Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху Грицько Бойко.

 

 

113

Розпізнай і розвивай свої здібності.Василь Сухомлинський. «Співуча пір’їнка».

 

 

114

 Образи юних художників у віршах поетів .Ганна Чубач «Найрідніші голоси».

 

 

 

115

Образи юних художників у віршах поетів . Степан Жупанин. «Намалюю вітер».Л. Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати…».

 

 

116

Підсумкова контрольна робота.

 

 

117

Аналіз контрольної роботи.                                     Як римуються рядки. Володимир Рутківський. «Як складають вірші».                                 Володимир Рутківський.  «Угода». («Хрестоматія»)                

 

 

118

Все починається з малого.Микола Сингаївський. «Дощ із краплі починається».

 

 

119

Підсумковий урок «Світ дитинства в літературі». Тематичне оцінювання. Підсумок  за рік.

 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
2519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку