Календарне планування. Літературного читання 2 клас. Підручник О. Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ на І семестр за типовою освітньою програмою Савченко О.Я. Літературне читання, до підручника "Українська мова та читання "(Пономарьова, Савченко) 2 клас. Календарне планування містить очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності та наскрізні змістові лінії
Перегляд файлу

Літературне читання

За підручником О. Савченко (частина 2)

 

 

№ уроку

Дата проведення

При

мітка

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

1

01.09

 

Повторення за 1 клас. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них;

виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою;

3

05.09

 

Повторення за 1 клас. Робота з дитячою книжкою «Добре вдома» З.Живка

2

06.09

 

Повторення за 1 клас. Навичка читання вголос (усно) за 1 клас.

Розділ І До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

4

08.09

 

Знайомство з підручником. Вступ до теми. В.Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4)

відповідає на запитання за змістом  прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення;

відтворює основний зміст усного повідомлення;

вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами;

висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту;

розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст;

пояснює, чому щось подобається, а щось ні;

бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи;

вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення;

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами);

дотримується правил спілкування;

використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування;

усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення);

створює власне висловлення за ілюстраціями; розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя;

впевнено висловлює свої думки

читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти;

виявляє початкові уміння читати мовчки;

пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях;

знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя);

5

 

12.09

 

Створюємо усний журнал (с. 5)

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6)

6

13.09

 

Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8)

7

15.09

 

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9)

8

19.09

 

Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки»

9

20.09

 

Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11)

10

22.09

 

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13)

11

26.09

 

Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14)

12

27.09

 

Д. Павличко«Небеса прозорі…»(напам’ять)(с.15-17)

13

29.09

 

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець».Г.Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18)

14

03.10

 

Робота з дитячою книжкою. Т.Стус «Смугастик»

15

04.10

 

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18)

16

06.10

 

Діагностична контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді

Громадянська відповідальність

 

спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

 

Здоров’я і безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.

 

Розділ ІІ Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

17

10.10

 

Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон».

самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші  жанрові  особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей-казок), правильно їх називає, визначає емоційний настрій;

самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації;

виділяє в структурі художнього і нехудожнього текстів заголовок, ілюстрації, схеми, таблиці, використовує їх для прогнозування  орієнтовного змісту тексту та кращого його розуміння;

виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя);

пояснює, які, де, коли відбулися події;

визначає, правильно називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного;

розпізнає, називає в тексті яскраві, образні слова, вислови, пояснює їх роль у творі (з допомогою вчителя);

передає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з дотриманням логіки викладу, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки;

розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного, (що саме сподобалося / не сподобалося, що було цікаво / нецікаво, що нового дізнався / дізналась), підтверджує свої думки фактами з тексту;

знає і називає найважливіші інформаційні ресурси: бібліотека, Інтернет, телебачення, дитячі газети, журнали, книжки, довідкові видання;

знаходить у нехудожніх і навчальних текстах відповіді на запитання, поставлені вчителем;

розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно  їх називає;

передає власне ставлення до подій, вчинків персонажів  через ілюстрування, декламацію, рольові ігри, інсценізацію твору чи окремих його епізодів (з використанням вербальних і невербальних засобів художньої виразності);

аналізує одержану інформацію, звертається до дорослих (коли є сумнів) за підтвердженням її правдивості, достовірності;

застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності та практичному досвіді;

розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник;

добирає для читання дитячі книжки  на відповідну тему: казки про тварин, пригоди,  фантастика та ін.;

визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.), обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір;

перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого  розуміння змісту та вдосконалення навички читання;

18

11.10

 

Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23)

19

13.10

 

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24)

20

17.10

 

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок.

(с. 24-26)

21

18.10

 

Робота з дитячою книжкою.

З.Мезантюк «Каша»

22

20.10

 

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27)

23

31.10

 

Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. В’язка народних прислів’їв  (за вибором напам’ять) (с. 27-29)

24

01.11

 

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка).

25

03.11

 

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31)

26

07.11

 

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33)

27

08.11

 

Робота з дитячою книжкою.

Г.Ткачук «Гойдалка під кленом»

28

10.11

 

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка».

29

14.11

 

В. Гринько «Сію дитині», З. Мензатюк «Золоте серце» (с.34- 35)

30

15.11

 

Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37

31

17.11

 

Діагностична контрольна робота №2.

Усний переказ прочитаного твору (усно)

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді

Громадянська відповідальність

 

спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

 

Здоров’я і безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.

 

Розділ ІІІ В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

32

21.11

 

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39)

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них;

виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою;

відповідає на запитання за змістом  прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення;

 

33

22.11

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41)

34

24.11

 

Робота з дитячою книжкою. І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза»

 

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді

Громадянська відповідальність

 

спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

 

Здоров’я і безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.

 

Розділ IV В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

35

28.11

 

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39)

відтворює основний зміст усного повідомлення;

вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами;

висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту;

розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст;

пояснює, чому щось подобається, а щось ні;

бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи;

вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення;

користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами);

дотримується правил спілкування;

використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо);

регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування;

усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення);

створює власне висловлення за ілюстраціями; розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя;

впевнено висловлює свої думки

36

29.11

 

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41)

37

01.12

 

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44)

38

05.12

 

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46)

39

06.12

 

Робота з дитячою книжкою.

Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

40

08.12

 

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48)

41

12.12

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49)

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді

Громадянська відповідальність

 

спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

 

Здоров’я і безпека

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність

передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.

 

Розділ V Щоб у серці жила Батьківщина

42

13.12

 

Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика».

читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати мовчки; пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях; знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя); правильно інтонує прості речення будь-якого виду;

користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання  залежно від змісту тексту  (самостійно та за завданням учителя);

самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації

самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші  жанрові  особливості тексти малих

43

15.12

 

«Роде наш красний» (українська народна пісня). В.Скуратівський «Калина»  (с.50-52)

44

19.12

 

Діагностична контрольна робота №3. Навичка читання вголос (усно).

45

20.12

 

Робота з дитячою книжкою.І.Андрусяк «Третій сніг» Навичка читання вголос (усно).

46

22.12

 

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55) Підсумок за І семестр

 

47

 

 

Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56) .

Наскрізні змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток

висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді

Громадянська відповідальність

спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

 

Здоров’я і безпека

 

Підприємливість та фінансова грамотність

передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки.

 

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
2963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку