Літературне читання
За підручником О. Савченко (частина 2)
№ уроку |
Дата проведення |
При мітка |
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
|
1 |
01.09 |
|
Повторення за 1 клас. Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами |
з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них; виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою; |
|
3 |
05.09 |
|
Повторення за 1 клас. Робота з дитячою книжкою «Добре вдома» З.Живка |
||
2 |
06.09 |
|
Повторення за 1 клас. Навичка читання вголос (усно) за 1 клас. |
||
Розділ І До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
|||||
4 |
08.09 |
|
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В.Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4) |
відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення; відтворює основний зміст усного повідомлення; вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами; висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; пояснює, чому щось подобається, а щось ні; бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); дотримується правил спілкування; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); створює власне висловлення за ілюстраціями; розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; впевнено висловлює свої думки читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати мовчки; пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях; знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя); |
|
5
|
12.09 |
|
Створюємо усний журнал (с. 5) Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6) |
||
6 |
13.09 |
|
Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8) |
||
7 |
15.09 |
|
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9) |
||
8 |
19.09 |
|
Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки» |
||
9 |
20.09 |
|
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11) |
||
10 |
22.09 |
|
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13) |
||
11 |
26.09 |
|
Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14) |
||
12 |
27.09 |
|
Д. Павличко«Небеса прозорі…»(напам’ять)(с.15-17) |
||
13 |
29.09 |
|
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець».Г.Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18) |
||
14 |
03.10 |
|
Робота з дитячою книжкою. Т.Стус «Смугастик» |
||
15 |
04.10 |
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18) |
||
16 |
06.10 |
|
Діагностична контрольна робота №1. Аудіювання (письмово) |
||
Наскрізні змістові лінії |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді |
||||
Громадянська відповідальність
|
спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
|
||||
Здоров’я і безпека
|
|
||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.
|
||||
Розділ ІІ Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови |
|||||
17 |
10.10 |
|
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». |
самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші жанрові особливості тексти малих фольклорних форм, що опрацьовувалися під час навчання, а також літературних жанрів (казка, вірш, оповідання, уривки з повістей-казок), правильно їх називає, визначає емоційний настрій; самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації; виділяє в структурі художнього і нехудожнього текстів заголовок, ілюстрації, схеми, таблиці, використовує їх для прогнозування орієнтовного змісту тексту та кращого його розуміння; виявляє розуміння фактичного змісту тексту та основних думок художніх і нехудожніх текстів (з допомого вчителя); пояснює, які, де, коли відбулися події; визначає, правильно називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного; розпізнає, називає в тексті яскраві, образні слова, вислови, пояснює їх роль у творі (з допомогою вчителя); передає зміст (детально або вибірково) твору чи окремих епізодів з дотриманням логіки викладу, а також з урахуванням структурних елементів тексту: зачину, основної частини, кінцівки; розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного, (що саме сподобалося / не сподобалося, що було цікаво / нецікаво, що нового дізнався / дізналась), підтверджує свої думки фактами з тексту; знає і називає найважливіші інформаційні ресурси: бібліотека, Інтернет, телебачення, дитячі газети, журнали, книжки, довідкові видання; знаходить у нехудожніх і навчальних текстах відповіді на запитання, поставлені вчителем; розпочинає ознайомлення з новою дитячою книжкою з розглядання її структурних елементів: обкладинки, титульного аркуша, ілюстрацій, змісту (переліку)творів, правильно їх називає; передає власне ставлення до подій, вчинків персонажів через ілюстрування, декламацію, рольові ігри, інсценізацію твору чи окремих його епізодів (з використанням вербальних і невербальних засобів художньої виразності); аналізує одержану інформацію, звертається до дорослих (коли є сумнів) за підтвердженням її правдивості, достовірності; застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності та практичному досвіді; розрізняє дитячі книжки за типом видання: книжка-твір, книжка-збірка, енциклопедія, дитячий журнал, словник; добирає для читання дитячі книжки на відповідну тему: казки про тварин, пригоди, фантастика та ін.; визначає мету свого читання (для проведення цікавого дозвілля, знаходження потрібної інформації та ін.), обирає, читає відповідні книжки, пояснює свій вибір; перечитує книжки, окремі їх епізоди для кращого розуміння змісту та вдосконалення навички читання; |
|
18 |
11.10 |
|
Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23) |
||
19 |
13.10 |
|
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24) |
||
20 |
17.10 |
|
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. (с. 24-26) |
||
21 |
18.10 |
|
Робота з дитячою книжкою. З.Мезантюк «Каша» |
||
22 |
20.10 |
|
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27) |
||
23 |
31.10 |
|
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. В’язка народних прислів’їв (за вибором напам’ять) (с. 27-29) |
||
24 |
01.11 |
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). |
||
25 |
03.11 |
|
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31) |
||
26 |
07.11 |
|
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33) |
||
27 |
08.11 |
|
Робота з дитячою книжкою. Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» |
||
28 |
10.11 |
|
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». |
||
29 |
14.11 |
|
В. Гринько «Сію дитині», З. Мензатюк «Золоте серце» (с.34- 35) |
||
30 |
15.11 |
|
Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37 |
||
31 |
17.11 |
|
Діагностична контрольна робота №2. Усний переказ прочитаного твору (усно) |
||
Наскрізні змістові лінії |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді |
||||
Громадянська відповідальність
|
спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
|
||||
Здоров’я і безпека
|
|
||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.
|
||||
Розділ ІІІ В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|||||
32 |
21.11 |
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, перепитує, доречно реагує на них; виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; сприймає монологічне висловлення й використовує усну інформацію з конкретною метою; відповідає на запитання за змістом прослуханого і ставить запитання до усного повідомлення;
|
|
33 |
22.11 |
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
||
34 |
24.11 |
|
Робота з дитячою книжкою. І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза» |
||
Наскрізні змістові лінії |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді |
||||
Громадянська відповідальність
|
спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
|
||||
Здоров’я і безпека
|
|
||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.
|
||||
Розділ IV В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
|||||
35 |
28.11 |
|
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
відтворює основний зміст усного повідомлення; вибирає інформацію з почутого і пояснює, чому вона зацікавила, обговорює її з іншими особами; висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; пояснює, чому щось подобається, а щось ні; бере участь у розігруванні діалогів за змістом малих фольклорних форм, казок, віршів, використовує доречно силу голосу, темп мовлення, міміку, жести, рухи; вступає в діалог, підтримує й ініціює діалог на добре відому тему та на теми, які викликають зацікавлення; користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами); дотримується правил спілкування; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у процесі спілкування; усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); створює власне висловлення за ілюстраціями; розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; впевнено висловлює свої думки |
|
36 |
29.11 |
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
||
37 |
01.12 |
|
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44) |
||
38 |
05.12 |
|
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46) |
||
39 |
06.12 |
|
Робота з дитячою книжкою. Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
||
40 |
08.12 |
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
||
41 |
12.12 |
|
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49) |
||
Наскрізні змістові лінії |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді |
||||
Громадянська відповідальність
|
спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
|
||||
Здоров’я і безпека
|
|
||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки,.
|
||||
Розділ V Щоб у серці жила Батьківщина |
|||||
42 |
13.12 |
|
Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика». |
читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати мовчки; пояснює значення більшості слів, ужитих у прямому та переносному значеннях; знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя); правильно інтонує прості речення будь-якого виду; користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання залежно від змісту тексту (самостійно та за завданням учителя); самостійно читає та розрізняє нехудожні тексти за відсутністю у їх змісті діалогів, яскравих образних висловів, наявністю наукових понять, фактів, історичних дат, передачі інформації самостійно читає, практично розрізняє з опорою на найпростіші жанрові особливості тексти малих |
|
43 |
15.12 |
|
«Роде наш красний» (українська народна пісня). В.Скуратівський «Калина» (с.50-52) |
||
44 |
19.12 |
|
Діагностична контрольна робота №3. Навичка читання вголос (усно). |
||
45 |
20.12 |
|
Робота з дитячою книжкою.І.Андрусяк «Третій сніг» Навичка читання вголос (усно). |
||
46 |
22.12 |
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55) Підсумок за І семестр
|
||
47 |
|
|
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56) . |
||
Наскрізні змістові лінії |
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
висловлювати своє ставлення до прочитаного, сприймати художній текст як засіб збагачення особистого емоційно-чуттєвого, соціального досвіду, користуватися раціональними прийомами пошуку потрібної інформації в різних джерелах, працювати з інформацією в різних форматах, застосовувати її в навчально-пізнавальних, комунікативних ситуаціях, практичному досвіді |
||||
Громадянська відповідальність |
спрямована на формування в молодших школярів умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.
|
||||
Здоров’я і безпека |
|
||||
Підприємливість та фінансова грамотність |
передбачає формування в учнів повноцінної навички читання, умінь самостійно вибирати й опрацьовувати літературні тексти різних видів, дитячі книжки.
|
||||