календарне планування малювання 1клас

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (МАЛЮВАННЯ) (35 год.,1 год. на тиждень) за програмою О.Савченко, підручником О.Калініченко, Л.Аристової
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ  З

 ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (МАЛЮВАННЯ)

 (35 год.,1 год. на тиждень)

за програмою О.Савченко, підручником О.Калініченко, Л.Аристової

І семестр

Тема  уроку

 

Дата

1

«Здрастуй школо!» загальне ознайомлення з поняттям «образотвор-че мистецтво», з  матеріалами і інструментами, якими працює худож-ник. Лінія. Орієнтоване практичне завдання: малювання мистецької стежинки (акварель, фломастери, кольорові олівці.) с. 4-5

 

2

«Ми –учні  чарівниці Гармонії». Різноманітність форм навколиш-нього світу. Прості геометричні форми. Орієнтоване практичне зав-дання: створення аплікації зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір) (с.8-9)

 

3

Мої друзі – іграшки. Настрій у мистецьких творах. Розміщення зображення на площині аркуша.  Орієнтоване практичне завдання: малювання улюбленої  іграшки (гуаш) (с.12-13)

 

4

Милуємося довкіллям. Орнамент. Робота з природним матеріалом. Орієнтоване практичне завдання: прикрашання шкільного подвір’я орнаментом із природного матеріалу (листя, плоди, шишки, камінці) с.16-17.

 

5

Щедра осінь. Прості об’ємні форми. Правила роботи з пластиліном. Орієнтоване практичне завдання: ліплення овочів і фруктів. с.20-21.

 

6

Наша Батьківщина – рідна Україна. Основні і похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палітра. Орієнтоване практичне завдання: зображення осіннього краєвиду (кольоровий папір, акварель або гуаш) с.24-25.

 

7

Мистецькі професії. Художники. Скульптори. Орієнтоване практичне завдання:створенн, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери)  с.28-29.

 

8

Мої захоплення. Порівняння мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Орієнтоване практичне завдання:  ліплення рибки (пластилін, картон). Створення в групах «акваріума» с.32-33.

 

9

Завітаємо  до театру. Декорації  сцени і костюми акторів. Орієнтоване практичне завдання: виготовлення масок до української народної казки «Коза-Дереза» с.36-37.

 

10

Ми актори. Ми – костюмери. Костюмер. Орієнтоване практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки персонажа казки «Коза-Дереза» (фломастери, кольорові олівці). с.40-41.

 

11

«Лускунчик» на театральній сцені. Декорації та костюми до вистави. Орієнтоване практичне завдання: створення ялинкової іграшки для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель) с.44-45.

 

12

Зима-чарівниця. Холодні кольори. Ознайомлення з технікою набризку. Орієнтоване практичне завдання: малювання засніженого  міста або села (гуаш, кольоровий папір, картон). с.48-49.

 

13

Зустрічаємо Святочного Діда.  Орієнтоване практичне завдання: зображення казкового годинника цікавої форми ( матеріали на вибір) с.52-53.

 

14

Зимові свята. Витинанка.  Орієнтоване практичне завдання: створення в техниці витинанки композиції «Зимовий ліс»(кольоровий та білий папір). Прикрашання класної кімнати. с.56-57.

 

15

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61)

 

16

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання  вивчених музичних творів.

 

17

Підсумковий урок. Виставка робіт за І семестр.

 

 

ІІ  семестр

Тема  уроку

Дата

18

Орієнтоване практичне завдання:

 

19

Орієнтоване практичне завдання:

 

20

Орієнтоване практичне завдання:

 

21

Орієнтоване практичне завдання:

 

22

 

Орієнтоване практичне завдання:

 

23

 

Орієнтоване практичне завдання:

 

24

Орієнтоване практичне завдання:

 

25

Орієнтоване практичне завдання:

 

26

Орієнтоване практичне завдання:

 

27

Орієнтоване практичне завдання:

 

28

Орієнтоване практичне завдання:

 

29

Орієнтоване практичне завдання:

 

30

Орієнтоване практичне завдання:

 

31

Орієнтоване практичне завдання:

 

32

Орієнтоване практичне завдання:

 

33

Орієнтоване практичне завдання:

 

34

Орієнтоване практичне завдання:

 

35

Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІсеместр

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Новенко Надія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 листопада 2020
Переглядів
4812
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку