КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ З
ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (МАЛЮВАННЯ)
(35 год.,1 год. на тиждень)
за програмою О.Савченко, підручником О.Калініченко, Л.Аристової
І семестр
№ |
Тема уроку
|
Дата |
1 |
«Здрастуй школо!» загальне ознайомлення з поняттям «образотвор-че мистецтво», з матеріалами і інструментами, якими працює худож-ник. Лінія. Орієнтоване практичне завдання: малювання мистецької стежинки (акварель, фломастери, кольорові олівці.) с. 4-5 |
|
2 |
«Ми –учні чарівниці Гармонії». Різноманітність форм навколиш-нього світу. Прості геометричні форми. Орієнтоване практичне зав-дання: створення аплікації зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір) (с.8-9) |
|
3 |
Мої друзі – іграшки. Настрій у мистецьких творах. Розміщення зображення на площині аркуша. Орієнтоване практичне завдання: малювання улюбленої іграшки (гуаш) (с.12-13) |
|
4 |
Милуємося довкіллям. Орнамент. Робота з природним матеріалом. Орієнтоване практичне завдання: прикрашання шкільного подвір’я орнаментом із природного матеріалу (листя, плоди, шишки, камінці) с.16-17. |
|
5 |
Щедра осінь. Прості об’ємні форми. Правила роботи з пластиліном. Орієнтоване практичне завдання: ліплення овочів і фруктів. с.20-21. |
|
6 |
Наша Батьківщина – рідна Україна. Основні і похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палітра. Орієнтоване практичне завдання: зображення осіннього краєвиду (кольоровий папір, акварель або гуаш) с.24-25. |
|
7 |
Мистецькі професії. Художники. Скульптори. Орієнтоване практичне завдання:створенн, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери) с.28-29. |
|
8 |
Мої захоплення. Порівняння мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Орієнтоване практичне завдання: ліплення рибки (пластилін, картон). Створення в групах «акваріума» с.32-33. |
|
9 |
Завітаємо до театру. Декорації сцени і костюми акторів. Орієнтоване практичне завдання: виготовлення масок до української народної казки «Коза-Дереза» с.36-37. |
|
10 |
Ми актори. Ми – костюмери. Костюмер. Орієнтоване практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки персонажа казки «Коза-Дереза» (фломастери, кольорові олівці). с.40-41. |
|
11 |
«Лускунчик» на театральній сцені. Декорації та костюми до вистави. Орієнтоване практичне завдання: створення ялинкової іграшки для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель) с.44-45. |
|
12 |
Зима-чарівниця. Холодні кольори. Ознайомлення з технікою набризку. Орієнтоване практичне завдання: малювання засніженого міста або села (гуаш, кольоровий папір, картон). с.48-49. |
|
13 |
Зустрічаємо Святочного Діда. Орієнтоване практичне завдання: зображення казкового годинника цікавої форми ( матеріали на вибір) с.52-53. |
09.12. |
14 |
Зимові свята. Витинанка. Орієнтоване практичне завдання: створення в техниці витинанки композиції «Зимовий ліс»(кольоровий та білий папір). Прикрашання класної кімнати. с.56-57. |
16.12. |
15 |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61) |
23.12. |
16 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених музичних творів. |
|
17 |
Підсумковий урок. Виставка робіт за І семестр. |
|
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
18 |
Мандруємо Європою. Орієнтоване практичне завдання:зображення автомобіля, літака чи карети ( воскові олівці чи фломастери) с.62 |
13.01.21 |
19 |
Танцювальні захоплення європейців. Орієнтоване практичне завдання:зображення дітей, що весело танцюють (кольорові олівці або фломастери)с.66 |
20.01.21 |
20 |
Професії в кіномистецтві. Орієнтоване практичне завдання: зображення персонажа для мультфільму (пластилін чи олівці) с.70 |
27.01.21 |
21 |
Мистецтво і техніка. Орієнтоване практичне завдання:зображення смайлика, який відображає твої емоції.(кольоровий папір, олівці) с.74 |
03.02.21 |
22
|
СВІТ РОСЛИН У МИСТЕЦТВІ. Орієнтоване практичне завдання:створення декоративної квітки (кольоровий папір) с. 78 |
10.02.21 |
23
|
Світ тварин у мистецтві. Орієнтоване практичне завдання: ліплення персонажа з народної казки «Лисичка, котик та півник» (пластилін) с. 82 |
17.02.21 |
24 |
Краса весни. Орієнтоване практичне завдання:виконання монотипії зеленим кольром (гуаш). С. 86 |
24.02.21 |
25 |
Мистецтво і здоров’я. Орієнтоване практичне завдання: зображення фруктів, овочем теплими кольорами (акварель) с.90 |
03.03.21 |
26 |
Мистецтво і спорт. Орієнтоване практичне завдання:зображення медалі переможця спортивного змагання. (кольорові олівці) с.94 |
10.03.21 |
27 |
Великодні писанки. Орієнтоване практичне завдання:зображення писанки із прадавніми візерунками (тонований папір, олівці) с.98 |
17.03.21 |
28 |
Герої дитячих книжок. Орієнтоване практичне завдання: зображен-ня до улюбленої казки про тварин. (фломастери) С.102 |
24.03.21 |
29 |
У родинному колі. Орієнтоване практичне завдання:зображення будинку, в якому живе твоя родина (воскові олівці, крейда) с.106 |
07.04.21 |
30 |
Ми українці. Орієнтоване практичне завдання:зображення козака (матеріали на вибір) с.110 |
14.04.21 |
31 |
Веселкове диво. Орієнтоване практичне завдання:зображення веселки (крейда, олівці, гуаш, на вибір. С.114 |
21.04.21 |
32 |
Зустрічаємо літо.Орієнтоване практичне завдання:зображення метелика (кольорові олівці, фломастери) с.118 |
28.04.21 |
33 |
Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61) |
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання вивчених музичних творів. |
|
35 |
Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІсеместр |
|