календарне планування малювання 1клас

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ПРЕДЕТУ МАЛЮВАННЯ ЗА 1 КЛАС ЗА ПРОГРАМОЮ САВЧЕНКО НУШ І ТА ІІ СЕМЕСТР
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ  З

 ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (МАЛЮВАННЯ)

 (35 год.,1 год. на тиждень)

за програмою О.Савченко, підручником О.Калініченко, Л.Аристової

І семестр

Тема  уроку

 

Дата

1

«Здрастуй школо!» загальне ознайомлення з поняттям «образотвор-че мистецтво», з  матеріалами і інструментами, якими працює худож-ник. Лінія. Орієнтоване практичне завдання: малювання мистецької стежинки (акварель, фломастери, кольорові олівці.) с. 4-5

 

2

«Ми –учні  чарівниці Гармонії». Різноманітність форм навколиш-нього світу. Прості геометричні форми. Орієнтоване практичне зав-дання: створення аплікації зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір) (с.8-9)

 

3

Мої друзі – іграшки. Настрій у мистецьких творах. Розміщення зображення на площині аркуша.  Орієнтоване практичне завдання: малювання улюбленої  іграшки (гуаш) (с.12-13)

 

4

Милуємося довкіллям. Орнамент. Робота з природним матеріалом. Орієнтоване практичне завдання: прикрашання шкільного подвір’я орнаментом із природного матеріалу (листя, плоди, шишки, камінці) с.16-17.

 

5

Щедра осінь. Прості об’ємні форми. Правила роботи з пластиліном. Орієнтоване практичне завдання: ліплення овочів і фруктів. с.20-21.

 

6

Наша Батьківщина – рідна Україна. Основні і похідні кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палітра. Орієнтоване практичне завдання: зображення осіннього краєвиду (кольоровий папір, акварель або гуаш) с.24-25.

 

7

Мистецькі професії. Художники. Скульптори. Орієнтоване практичне завдання:створенн, домальовуючи лінію, цифру, літеру (кольорові олівці, фломастери)  с.28-29.

 

8

Мої захоплення. Порівняння мистецьких творів. Ліплення з пластиліну. Орієнтоване практичне завдання:  ліплення рибки (пластилін, картон). Створення в групах «акваріума» с.32-33.

 

9

Завітаємо  до театру. Декорації  сцени і костюми акторів. Орієнтоване практичне завдання: виготовлення масок до української народної казки «Коза-Дереза» с.36-37.

 

10

Ми актори. Ми – костюмери. Костюмер. Орієнтоване практичне завдання: малювання орнаменту для сорочки персонажа казки «Коза-Дереза» (фломастери, кольорові олівці). с.40-41.

 

11

«Лускунчик» на театральній сцені. Декорації та костюми до вистави. Орієнтоване практичне завдання: створення ялинкової іграшки для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель) с.44-45.

 

12

Зима-чарівниця. Холодні кольори. Ознайомлення з технікою набризку. Орієнтоване практичне завдання: малювання засніженого  міста або села (гуаш, кольоровий папір, картон). с.48-49.

 

13

Зустрічаємо Святочного Діда.  Орієнтоване практичне завдання: зображення казкового годинника цікавої форми ( матеріали на вибір) с.52-53.

09.12.

14

Зимові свята. Витинанка.  Орієнтоване практичне завдання: створення в техниці витинанки композиції «Зимовий ліс»(кольоровий та білий папір). Прикрашання класної кімнати. с.56-57.

16.12.

15

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61)

23.12.

16

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання  вивчених музичних творів.

 

17

Підсумковий урок. Виставка робіт за І семестр.

 

 

ІІ  семестр

Тема  уроку

Дата

18

Мандруємо Європою. Орієнтоване практичне завдання:зображення  автомобіля, літака чи карети ( воскові олівці чи фломастери) с.62

13.01.21

19

Танцювальні захоплення європейців. Орієнтоване практичне завдання:зображення дітей, що весело танцюють (кольорові олівці або фломастери)с.66

20.01.21

20

Професії в кіномистецтві. Орієнтоване практичне завдання: зображення персонажа для  мультфільму (пластилін чи олівці) с.70

27.01.21

21

Мистецтво і техніка. Орієнтоване практичне завдання:зображення смайлика, який відображає твої емоції.(кольоровий папір, олівці) с.74

03.02.21

22

 

СВІТ РОСЛИН У МИСТЕЦТВІ. Орієнтоване практичне завдання:створення декоративної квітки (кольоровий папір) с. 78

10.02.21

23

 

Світ тварин у мистецтві.  Орієнтоване практичне завдання: ліплення персонажа з народної казки «Лисичка, котик та півник» (пластилін) с. 82

17.02.21

24

Краса весни. Орієнтоване практичне завдання:виконання монотипії зеленим кольром (гуаш). С. 86

24.02.21

25

Мистецтво і здоров’я. Орієнтоване практичне завдання: зображення фруктів, овочем теплими кольорами (акварель)  с.90

 03.03.21

26

Мистецтво і спорт. Орієнтоване практичне завдання:зображення медалі переможця спортивного змагання. (кольорові олівці) с.94

10.03.21

27

Великодні писанки. Орієнтоване практичне завдання:зображення писанки із прадавніми візерунками (тонований папір, олівці) с.98

17.03.21

28

Герої дитячих книжок. Орієнтоване практичне завдання: зображен-ня до улюбленої казки про тварин. (фломастери) С.102

24.03.21

29

У родинному колі. Орієнтоване практичне завдання:зображення будинку, в якому живе твоя родина (воскові олівці, крейда) с.106

07.04.21

30

Ми українці. Орієнтоване практичне завдання:зображення козака (матеріали на вибір) с.110

14.04.21

31

Веселкове диво. Орієнтоване практичне завдання:зображення веселки (крейда, олівці, гуаш, на вибір. С.114

21.04.21

32

Зустрічаємо літо.Орієнтоване практичне завдання:зображення метелика (кольорові олівці, фломастери) с.118

28.04.21

33

Перевір себе! Узагальнення і систематизація знань учнів (с.61)

 

34

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання  вивчених музичних творів.

 

35

Підсумковий урок. Виставка робіт за ІІсеместр

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Планування
Додано
20 січня 2021
Переглядів
896
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку