«Використання інтерактивних методів навчання на уроках мистецтва»Якщо у тебе є одне яблуко і в мене є яблуко, і ми обміняємося ними, то у кожного з нас буде по одному яблуку…Якщо у тебе є ідея і у мене є ідея. І ми обміняємося цими ідеями, то у кожного з нас буде по дві ідеї. Бернард Шоу
Ефективність інтерактивних методів навчання. За допомогою інтерактивних технологій учні мають змогу:аналізувати навчальну інформацію, творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;вчитися формулювати власну думку, правильно її висловлювати, доводити власну позицію, аргументувати й дискутувати;вчитися слухати іншу людину, поважати її думку;моделювати різні соціальні ситуації, збагачувати власний соціальний досвід через включення в різні життєві ситуації;вчитися будувати конструктивні взаємини у групі, уникати конфліктів, попереджувати їх, шукати компроміси;розвивати навички проектної діяльності, самостійної роботи, виконання творчих робіт.
Принципи, що дозволяють виразити головні особливості інтерактивних методів навчання: Заохочення учнів до активності;Використання питань, що стимулюють спілкування, дискусії та використання практичних навичок;Використання прийомів, які наштовхують учнів на правильні відповіді, а також утримують увагу;Підтримка робочої атмосфери;Включення до роботи на одному рівні з учнями.
Інтерактивна гра «Так чи Ні»Правила гри: відповідати на запитання тільки одним словом Так чи Ні. «Грицю, Грицю, до роботи» - українська народна пісня. Так чи ні?Ця пісня написана в мажорі. Так чи ні?Вона виконується в повільному темпі. Так чи ні?Це спокійна, наспівна пісня. Так чи ні?Музична особливість цієї пісні – маршовість. Так чи ні? Це двочастинний музичний твір. Так чи ні?