МАТЕМАТИКА
За підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко
( 4 години на тиждень) І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
1 |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с.8-9). |
|
|
|
2 |
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи до написання цифр (с.10). |
|
|
|
3 |
Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об’єктів у просторі («на», «під», «над»). Підготовчі вправи до написання цифр (с.11). |
|
|
|
4 |
Досліджуємо ознаки об’єктів (форми, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр (с.12). |
|
|
ІК |
5 |
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною («довший - коротший», «вищий - нижчий», «вужчий - ширший», «однакові». Підготовчі вправи до написання цифр) (с.13) |
|
|
|
6 |
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр (с.14). |
|
|
|
7 |
Визначаємо кількість об’єктів. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр (с.15). |
|
|
|
8 |
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с.16). |
|
|
ІК |
9 |
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об’єктів на Множини. Підготовчі вправи до написання цифр (с.17). |
|
|
|
10 |
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа (с.18). |
|
|
|
11 |
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1 (с.19). |
|
|
|
12 |
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює «≠». Написання цифри 2 (с.20) |
|
|
ІК |
13 |
Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3 (с. 21). |
|
|
|
14 |
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4 (с.22). |
|
|
|
15 |
Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5 (с. 23). |
|
|
|
16 |
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5 (с.24-25). |
|
|
ІК |
17 |
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння («˃», «˂»). Поняття «нерівність» (с.26) |
|
|
|
18 |
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз, значення виразу, рівність (с.27). |
|
|
|
19 |
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей (с.28). |
|
|
|
20 |
Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6 (с.29). |
|
|
ІК |
21 |
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем (с.30). |
|
|
|
22 |
Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.31). |
|
|
|
23 |
Повторюємо числа 1 – 6. Складання виразів і рівностей (с.32). |
|
|
|
24 |
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1 – 6 (с.33). |
|
|
ІК |
25 |
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с.34). |
|
|
|
26 |
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 (с.35). |
|
|
|
27 |
Порівнюємо числа. Неправильна рівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння груп об’єктів (с.36) |
|
|
ІК |
28 |
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами (с.37). |
|
|
|
29 |
Повторюємо числа 1 – 7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.38). |
|
|
|
30 |
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8 (с.39). |
|
|
ІК |
31 |
Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1 – 7 (с.40). |
|
|
|
32 |
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів (с.41). |
|
|
|
33 |
Повторюємо числа 1 – 8. Складання виразів за схемами (с.42). |
|
|
|
34 |
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.43). |
|
|
|
35 |
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.44). |
|
|
|
36 |
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами (с.45). |
|
|
ІК |
37 |
Повторюємо числа 1 – 9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.46). |
|
|
|
38 |
Вивчаємо число 10. Натуральний склад чисел. Розпізнавання геометричних фігур (с.47). |
|
|
|
39 |
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей (с.48). |
|
|
|
40 |
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами (с.49). |
|
|
ІК |
41 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с.50). |
|
|
|
42 |
Повторюємо числа 1 – 10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів (с. 51). |
|
|
|
43 |
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с.52). |
|
|
|
44 |
Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок», «другий доданок», «сума»). Складання рівностей (с.53). |
|
|
ІК |
45 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами (с.54). |
|
|
|
46 |
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа (с.55). |
|
|
|
47 |
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні число 0. Складання рівностей на додавання (с.56). |
|
|
|
48 |
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків (с.57). |
|
|
ІК |
49 |
Додаємо і віднімаємо число 0, 1, 2. Складання рівностей (с.58). |
|
|
|
50 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені (с.59). |
|
|
|
51 |
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів (с.60). |
|
|
|
52 |
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел (с. 61). |
|
|
ІК |
53 |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків (с.62). |
|
|
|
54 |
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см (с.63). |
|
|
|
55 |
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами (с.64). |
|
|
|
56 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу чисел (с.65). |
|
|
ІК |
57 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка, при сталому, другому доданку (с.66). |
|
|
|
58 |
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів (с.67). |
|
|
|
59 |
Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії (с.68). |
|
|
|
60 |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць». Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с.69). |
|
|
ІК |
61 |
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст понять «більше на …», «менше на …» (с.70). |
|
|
|
62 |
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання (с.71). |
|
|
|
63 |
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.72). |
|
|
|
64 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с.73). |
|
|
ІК |
МАТЕМАТИКА
За підручником С.Скворцової, О.Онопрієнко
( 4 години на тиждень) ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
1 |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с.68). |
|
|
|
2 |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с.69). |
|
|
|
3 |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.70). |
|
|
|
4 |
Вимірюємо довжини відрізків (с.71). |
|
|
ІК |
5 |
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.72). |
|
|
|
6 |
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.73). |
|
|
|
7 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.74). |
|
|
|
8 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с.75). |
|
|
ІК |
9 |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків (с.76). |
|
|
|
10 |
Додаємо і віднімаємо числа 0,1,2,3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.77). |
|
|
|
11 |
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с.78). |
|
|
|
12 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с.79).
|
|
|
ІК |
13 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с.80). |
|
|
|
14 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами (с.81). |
|
|
|
15 |
Знайомтесь із задачею. Обчислення виразів різними способами (с.82). |
|
|
|
16 |
Дізнаємось про складові задачі (с.83). |
|
|
ІК |
17 |
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком (с.84). |
|
|
|
18 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с.85). |
|
|
|
19 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач (с.86). |
|
|
|
20 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с.86). |
|
|
ІК |
21 |
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням (с.87). |
|
|
|
22 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с.89). |
|
|
|
23 |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків (с.90). |
|
|
|
24 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач (с.91). |
|
|
ІК |
25 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.92). |
|
|
|
26 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач (с.93). |
|
|
|
27 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7. 8,9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач (с.94). |
|
|
|
28 |
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с.95). |
|
|
|
29 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с.96). |
|
|
|
30 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.97). |
|
|
|
31 |
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с.98). |
|
|
ІК |
32 |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с.99). |
|
|
|
33 |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с.100). |
|
|
|
34 |
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с.101). |
|
|
|
35 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с.102). |
|
|
|
36 |
Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с.103). |
|
|
ІК |
37 |
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею (с.104). |
|
|
|
38 |
Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с.105). |
|
|
|
39 |
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с.106). |
|
|
|
40 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с.107). |
|
|
ІК |
|
|
|
|
|
41 |
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с.108). |
|
|
|
42 |
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач (с.109). |
|
|
|
43 |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с.110). |
|
|
|
44 |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с.111). |
|
|
ІК |
45 |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел (с.112). |
|
|
|
46 |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с.113). |
|
|
|
47 |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с.114). |
|
|
|
48 |
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с.115). |
|
|
ІК |
49 |
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач (с.116). |
|
|
|
50 |
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с.117). |
|
|
|
51 |
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с.118). |
|
|
ІК |
52 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами (с.119). |
|
|
|
53 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами (с.120). |
|
|
|
54 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с.121). |
|
|
|
55 |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач (с.122). |
|
|
|
56 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею (с.123). |
|
|
|
57 |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.124). |
|
|
ІК |
58 |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с.125). |
|
|
|
59 |
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с.126). |
|
|
|
60 |
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини (с.127). |
|
|
|
61 |
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач (с.128). |
|
|
|
62 |
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с.129). |
|
|
|
63 |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с.130). |
|
|
|
64 |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів (с.131). |
|
|
|
65 |
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач (с.132). |
|
|
ІК |
66 |
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини (с.133). |
|
|
|
67 |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами (с.134). |
|
|
|
68 |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.135). |
|
|
|
69 |
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.136). |
|
|
|
70 |
Дізнаємось про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.137). |
|
|
|
71 |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником (с.138). |
|
|
|
72 |
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с.139). |
|
|
|
73 |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (с.140). |
|
|
|
74 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с.141). |
|
|
|
75 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с.142). |
|
|
|
76 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
|
|
ІК |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|