Календарне планування
Математика
Відповідно до типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О.Я. Савченко
2 клас ( І семестр)
За підручником Н. Листопад (4 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Повторення вивченого в 1 класі |
||
1. |
Вступ. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 10. Додавання і віднімання в межах 10. Пряма, відрізок, промінь ( № 1-7) |
02.09.2019 |
2 |
Повторення вивченого матеріалу. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Криві, ламані, замкнені лінії (№ 8-14) |
03. 09.2019 |
3 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба предметів. Порівняння чисел. Додавання і віднімання в межах 10. ( 15-21) |
04. 09.2019 |
4 |
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач.(№ 22-28) |
06. 09.2019 |
5 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів (№ 29-37) |
09. 09.2019 |
6 |
Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. (№ 38-44) |
10. 09.2019 |
7 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння (№ 45-51) |
11. 09.2019 |
8 |
Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 52-62) |
13. 09.2019 |
9 |
Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. (№ 63-70) |
16. 09.2019 |
Додавання і віднімання одноцифрових чисел |
||
10 |
Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури (№ 71-79). |
17. 09.2019 |
11 |
Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 80-87). |
18. 09.2019 |
12 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач та їх порівняння. (№ 88-94) |
20. 09.2019 |
13 |
Закріплення вивчених випадків додавання з переходом через десяток. Порівняння маси тіл. Розв’язування задач. (№ 95-100) |
23. 09.2019 |
14 |
Додавання чисел 4-9 до 7 з переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 101-110) |
24. 09.2019 |
15 |
Додавання чисел 5-9 до 6 з переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 111-118) |
25. 09.2019 |
16 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. (№ 119-126) |
27. 09.2019 |
17 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. (№ 127-133) |
30. 09.2019 |
18 |
Додавання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№ 134-140). |
01.10.2019 |
19 |
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач із двома запитаннями. (№ 141-149) |
02. 10.2019 |
20 |
Способи віднімання від 11 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 150-158) |
04. 10.2019 |
21 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 159-168) |
07. 10.2019 |
22 |
Способи віднімання від 12 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 169-175) |
08. 10.2019 |
23 |
Віднімання від 13 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за поданим планом. (№ 176-186) |
09. 10.2019 |
24 |
Віднімання від 14 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 187-196) |
11. 10.2019 |
25 |
Віднімання від 15 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. (№ 197-206) |
15. 10.2019 |
26 |
Віднімання від 16 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 207-213) |
16. 10.2019
|
27 |
Віднімання від 17 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Поділ трикутника відрізком на частини. ( № 214-223) |
18. 10.2019 |
28 |
Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач. Поділ квадрата відрізком на частини. (№ 224-232) |
21. 10.2019 |
29 |
Додавання і віднімання одноцифрових чисел із переходом через десяток. Складання і розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 233-239) |
22. 10.2019 |
30 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
23. 10.2019 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел |
||
31 |
Лічба десятками. Додавання і віднімання розрядних чисел. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії (№ 240-249) |
25. 10.2019 |
32 |
Попереднє і наступне числа. Додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (№ 250-261) |
04.11.2019 |
33 |
Периметр багатокутника. Робота з геометричним матеріалом. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. (№ 262-270). |
05. 11.2019 |
34 |
Вирази із дужками. Розв’язування задач. Складання виразу до задач. (№ 271-277) |
06. 11.2019 |
35 |
Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач.(№ 278-284) |
08. 11.2019 |
36 |
Додавання і віднімання виду 32+4, 28-5. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач. (№ 285-292) |
11. 11.2019 |
37 |
Додавання виду 34+20, 30+15. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 293-300) |
12. 11.2019 |
38 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 65-20. Складання і розв’язування задач. (№ 301-308) |
13. 11.2019 |
39 |
Додавання двоцифрових чисел виду 25+43. Розв’язування задач. (№ 309-316) |
15. 11.2019 |
40 |
Календар осінніх місяців. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач. (№ 317-324) |
18. 11.2019 |
41 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 34-21. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 325-334) |
19. 11.2019 |
42 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач. (№ 335-343) |
20. 11.2019 |
43 |
Доповнення чисел до 10. Додавання двоцифрових чисел виду 26+4. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. (№ 344-352) |
22. 11.2019 |
44 |
Віднімання виду 40-3. Поділ трикутників на фігури двома відрізками. Розв’язування задач. (№ 353-360) |
25. 11.2019
|
45 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач з двома запитаннями. (№ 361-369) |
26. 11.2019 |
46 |
Додавання виду 38+4. Розв’язування задач. Обчислення довжини ламаної лінії. (№ 370-378) |
27. 11.2019 |
47 |
Додавання виду 46+5. Додавання суми до числа. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення периметра трикутника. (№ 379- 387) |
29. 11.2019 |
48 |
Міліметр. Вимірювання довжини предметів та відрізків. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач. (№ 388-399) |
02.12.2012 |
49 |
Віднімання виду 34-6. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач. (№ 400-407) |
03. 12.2012 |
50 |
Додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання задачі за виразом. Обчислення периметра чотирикутника. (№ 408-416) |
04. 12.2012 |
51 |
Додавання двоцифрових чисел виду 38+25. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№ 417-425) |
06. 12.2012 |
52 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Вимірювання розмірів предметів. Розв’язування задач. ( № 426-432) |
09. 12.2012 |
53 |
Додавання двоцифрових чисел виду 43+27. Обчислення виразів зручним способом. Визначення вартості покупок. ( № 433-441) |
10. 12.2012 |
54 |
Прямий кут. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 442-449) |
11. 12.2012 |
55 |
Доба. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на час. (№ 450-458) |
13. 12.2012 |
56 |
Віднімання двоцифрових чисел виду 83-46. Складання і розв’язування задач. ( № 459-466) |
16. 12.2012 |
57 |
Прямокутник. Побудова прямого кута. Віднімання виду 70-46. Визначення ціни предметів Розв’язування задач. (№ 467-474) |
17. 12.2012 |
58 |
Центнер. Дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. (№ 484-491) |
18. 12.2012 |
59 |
Квадрат. Порівняння виразу та числа. Розв’язування задач двома способами. (№ 492-500) |
20. 12.2012 |
60 |
Календар зимових місяців. Визначення вартості замовлення. Розв’язування задач. (№ 501-507) |
23. 12.2012 |
61 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
24. 12.2012 |