Математика(3 год на тиждень) Всього 105 год
Алгебра10-А клас (стандарт). Всього 54 години,
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту – http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
Математика: 10: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Олександр Істер. –К.: Генеза, 2019.
№ з\п |
Зміст навчального матеріалу |
Год |
Дата |
Примітки |
|
I семестр |
|
|
|
Коригуюче повторення (4 години) |
||||
1 |
Лінійні нерівності з однією змінною та системи лінійних нерівностей з однією змінною |
1 |
|
|
2 |
Квадратична нерівність. Системи рівнянь другого ступеню з двома змінними. |
1 |
|
|
3 |
Арифметична геометрична прогресії |
1 |
|
|
4 |
Діагностична контрольна робота |
1 |
|
|
Функції, їхні властивості та графіки( 12год)
|
||||
5 |
Числові функції та їхні властивості. |
1 |
|
|
6 |
Способи задання функцій. |
1 |
|
|
7 |
Парні та непарні функції. |
1 |
|
|
8 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
9 10 |
Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го степеня, його властивості. |
2 |
|
|
11 12 |
Степінь із раціональним показником та його властивості. |
2 |
|
|
13 14 |
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
2 |
|
|
15 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
16 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
Тригонометричні функції. (18 годин) |
||||
17 |
Аналіз к. р. Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу. |
1 |
|
|
18 |
Радіанне вимірювання кутів. |
1 |
|
|
19
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
|
|
20 |
Формули зведення. |
1 |
|
|
21
|
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
22 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
23 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
24 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
|
II семестр |
|
|
|
25 |
Аналіз к. р. Формули додавання для тригонометричних функцій. |
1 |
|
|
26 |
Тригонометричні формули подвійного аргумента. |
1 |
|
|
27 |
Перетворення суми й різниці тригонометричних функцій на добуток. |
1 |
|
|
28 |
Перетворення добутку тригонометричних функцій на суму. |
1 |
|
|
29 |
Обернені тригонометричні функції. |
1 |
|
|
30 31 |
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
2 |
|
|
32 33 |
Основні способи розв’язування тригонометричних рівнянь. |
2 |
|
|
34 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
Похідна та її застосування. (13 годин) |
||||
35 |
Аналіз к.р. Задачі, що приводять до поняття похідної. |
1
|
|
|
36 |
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст. |
1 |
|
|
37 38 |
Похідні деяких елементарних функцій. Таблиця похідних. Правила диференціювання. |
2 |
|
|
39 |
Диференціювання функцій. |
1 |
|
|
40 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
41 |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
1
|
|
|
42 |
Екстремуми функції. |
1 |
|
|
43 |
Застосування похідної до дослідження та побудови графіків функцій. |
1 |
|
|
44 45 |
Найбільше та найменше значення функції на проміжку. |
2 |
|
|
46 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
47 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу. (7 годин) |
||||
48 |
Аналіз контрольної роботи. Числові функції, означення, властивості та графіки. |
1 |
|
|
49 |
Арифметичний корінь п-го степеня та його властивості. Степенева функція ії графік та властивості. |
1 |
|
|
50 |
Тригонометричні функції. Тригонометричні рівняння. |
1 |
|
|
51 |
Похідна та її застосування. |
1 |
|
|
52 |
Річна контрольна робота.(№ 5) |
1 |
|
|
53 54 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
1семестр 2семестр за рiк
Кількість годин 24 30 54
Контрольних робіт 3 3 6
Тематичних оцінювань 2 3 5
Математика. Геометрія 10 –А клас (стандарт). Всього 51 година
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту – http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalni-programy.html (зі змінами, лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018р. № 406)
Математика: 10: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Олександр Істер. –К.: Генеза, 2019.
№ п/п |
Зміст програмного матеріалу |
Год |
Дата |
Примітки |
|
I семестр |
24 |
|
|
Коригуюче повторення (4 години) |
||||
1 |
Трикутники. Площа трикутника. Подібність трикутників. |
1 |
07.09 |
|
2 |
Теорема косинусів, синусів. |
1 |
11.09 |
|
3 |
Декартові координати й вектори на площині. |
1 |
14.09 |
|
4 |
Дiагностична контрольна робота(№1) |
1 |
21.09 |
|
Паралельність прямих і площин у просторі. (14 годин) |
||||
5 |
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії. |
1 |
25.09 |
|
6 |
Наслідки з аксіом стереометрії. |
1 |
28.09 |
|
7 |
Взаємне розміщення прямих у просторі. |
1 |
|
|
8 |
Ознаки паралельності і мимобіжності прямих. |
1 |
|
|
9 |
Властивості паралельних прямих. |
1 |
|
|
10 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
11 |
Паралельне проектування та його властивості. Зображення фігур у стереометрії. |
1 |
|
|
12 13 |
Паралельність прямої та площини. |
2 |
|
|
14 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
15 16 |
Паралельність площин. |
2 |
|
|
17 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
18 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Перпендикулярність прямих і площин у просторі (16 годин) |
||||
19 |
Кут між прямими. Перпендикулярність прямих у просторі. |
1 |
|
|
20 |
Перпендикулярність прямої та площини. |
1 |
|
|
21 |
Перпендикуляр і похила. |
1 |
|
|
22 23 |
Теорема про три перпендикуляри. |
2 |
|
|
24 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
II семестр |
|
|
|
25 26 |
Двогранний кут. |
2 |
|
|
27 28 |
Перпендикулярність площин. |
2 |
|
|
29 |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
30- 32 |
Відстані у просторі. Кути у просторі. |
2 1 |
|
|
33 |
Ортогональне проектування. Площа ортогональної проекції многокутника. |
1 |
|
|
34 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
|
Координати і вектори в просторі. (10 годин) |
||||
35 |
Прямокутні координати в просторі. |
1 |
|
|
36 |
Відстань між точками. |
1 |
|
|
37 |
Координати середини відрізка. |
1 |
|
|
38 |
Вектори у просторі. Рівність векторів. |
1 |
|
|
39 |
Операції над векторами у просторі та їхні властивості. |
1 |
|
|
40 |
Колінеарність і компланарність векторів. |
1 |
|
|
41 42 |
Скалярний добуток векторів. Кут між векторами. |
2 |
|
|
43 |
Симетрія в просторі. |
1 |
|
|
44 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу. (7 годин) |
||||
45 |
Аналіз к.р. Аксіоми стереометрії та наслідки з них. |
1 |
|
|
46 |
Паралельність прямих і площин у просторі. |
1 |
|
|
47 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Кути і відстані у просторі. |
1 |
|
|
48 |
Координати, геометричні перетворення та вектори у просторі. |
1 |
|
|
49 |
Річна контрольна робота(№ 5) |
1 |
|
|
50 51 |
Аналіз к. р. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
1семестр 2семестр за рiк
Кількість годин 24 27 51
Контрольних робіт 2 3 5
Тематичних оцінювань 1 3 4