Календарно-тематичне планування за підручником «МАТЕМАТИКА» (1 семестр)
для 3-го класу закладів загальної середньої освіти (у 2-хчастинах), частина 1 .Автор Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)
Календарно-тематичне планування за підручником «МАТЕМАТИКА»
для 3-го класу закладів загальної середньої освіти (у 2-хчастинах), частина 1
автор Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)
І СЕМЕСТР
№ уроку |
ТЕМА |
С. у підручнику |
Дата |
1. |
Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії. |
4-5 |
|
2. |
Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів. |
5-7 |
|
3 |
Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів. |
7-8 |
|
4. |
Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
9-10 |
|
5. |
Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел. |
10-12 |
|
6. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Геометричні фігури на площині. Складені сюжетні задачі. |
12-13 |
|
7. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Задачі геометричного змісту. |
13-15 |
|
8. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. |
15-16 |
|
9. |
Обернені задачі. Процес розв’язування задачі. Правила порядку дій у виразах. |
16-18 |
|
10. |
Рівняння. Розв’язок рівняння. Геометричні фігури на площині і у просторі. Типові задачі. |
18-20 |
|
11. |
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. Процес розв’язування задачі. |
20-21 |
|
12 -13. |
Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
21-23 |
|
14- 15. |
Математичні вирази. Числові рівності і нерівності. Складені сюжетні задачі. |
23-24 |
|
16. |
Діагностувальна робота 1. |
|
|
17. |
Аналіз діагностувальної роботи. Складені сюжетні задачі. Буквені вирази. |
|
|
18. |
Табличне множення та ділення. Величини Множення чисел. Табличне множення. Прості та складені сюжетні задачі. |
25-26 |
|
19. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Нерівності зі змінною.Розв’язки нерівності зі змінною. |
27-28 |
|
20. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
28-29 |
|
21. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
29-31 |
|
22. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. |
31-32 |
|
23. |
Величини: час. Дії з величинами.. Математичні вирази. |
33-35 |
|
24. |
Величини: час. Дії з величинами.. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
35-36 |
|
25. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
36-38 |
|
26. |
Групи взаємопов’язаних величин. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу. Дії з величинами. Геометричні фігури на площині. |
38-40 |
|
27. |
Типові задачі. Геометричні фігури на площині. Периметр прямокутника (квадрата). Математичні вирази. |
40- 41 |
|
28. |
Величини: маса. Залежність величин. Типові задачі. Геометричні фігури на площині. Периметр прямокутника (квадрата). |
41-43 |
|
29. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Геометричні фігури на площині. Периметр прямокутника (квадрата). |
43-45 |
|
30. |
Типові задачі. Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
45-46 |
|
31. |
Типові задачі. Обернені задачі. Рівняння. Математичні вирази. |
46-48 |
|
32. |
Типові задачі. Процес розв’язування задачі. Числові рівності й нерівності. |
48-49 |
|
33. |
Процес розв’язування задачі. Задачі з буквеними даними. Дії з величинами. |
49-50 |
|
34. |
Діагностувальна робота 2 |
|
|
35. |
Процес розв’язування задачі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Аналіз діагностувальної роботи. |
51 |
|
36. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Геометричні фігури на площині. |
52-53 |
|
37. |
Складені задачі з буквеними даними. Геометричні фігури на площині. Рівняння |
53-55 |
|
38. |
Типові задачі. Рівняння. Геометричні фігури на площині. |
55-56 |
|
39. |
Типові задачі. Задачі з буквеними даними. |
56-57 |
|
40. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Задачі геометричного змісту. |
57-59 |
|
41. |
Математичні вирази. Складені сюжетні задачі. |
59-60 |
|
42. |
Складені сюжетні задачі. Компетентнісно зорієнтовані задачі |
61-62 |
|
43. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Обернені задачі. Математичні вирази. |
63-64 |
|
44. |
Типові задачі. Задачі з буквеними даними. Складені задачі з буквеними даними. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
64-66 |
|
45. |
Особливі випадки множення і ділення. Математичні вирази. |
66-68 |
|
46. |
Особливі випадки множення і ділення. Типові задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. |
68-69 |
|
47. |
Особливі випадки множення і ділення. Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць. |
69-72 |
|
48. |
Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Обернені задачі. Математичні вирази. |
72-73 |
|
49. |
Діагностувальна робота 3 |
|
|
50. |
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел Нумерація чисел у межах тисячі. Аналіз діагносту вальної роботи. |
74 |
|
51. |
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел Нумерація чисел у межах тисячі. Рівняння. |
75-76 |
|
52. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Обернені задач і. |
76-78 |
|
53. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Взаємопов’язані величини, які характеризують роботу. Типові задачі. |
78-80 |
|
54. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Взаємопов’язані величини, які характеризують роботу. Типові задачі. Обернені задачі. |
80-82 |
|
55. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Типові задачі. |
82-84 |
|
56. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на / у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. |
84-86 |
|
57. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Задачі з буквеними даними. |
86-87 |
|
58. |
Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання та віднімання чисел у межах 1000. |
87-89 |
|
59. |
Величини : довжина. Дії з величинами. Типові задачі. |
90-91 |
|
60. |
Величини : довжина. Дії з величинами. Процес розв’язування задач. |
92-93 |
|
61. |
Величини : маса . Дії з величинами. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження. |
93-96 |
|
62. |
Прості та складені сюжетні задачі. Прості та складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівнянь. Математичні вирази: числові і буквені. Дії з величинами. |
97-98 |
|
63. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Додавання та віднімання чисел у межах 1000. |
99-100 |
|
64. |
Складені сюжетні задачі. Типові задачі. Геометричні фігури на площині. |
100-102 |
|
65. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. |
102-103 |
|
66. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівнянь. |
104-105 |
|
67. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Задачі з буквеними даними.. |
105-107 |
|
68. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. |
107-109 |
|
69. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Обернені задачі. |
109-111 |
|
70. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Дії з величинами. |
111-112 |
|
71. |
Типові задачі. Знаходження невідомого компоненту множення і ділення. |
112-113 |
|
72. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. |
114-115 |
|
73. |
Діагностувальна робота 4 |
|
|
74. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Рівняння. Аналіз діагностувальної роботи. |
115-117 |
|
75. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Компетентнісно зорієнтовані задачі. |
117-118 |
|
76. |
Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. Рівняння. |
118-120 |
|
77‒ . |
Табличне множення і ділення. Типові задачі. |
121-122 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|