Календарне планування "Математика" 3 клас 1 семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування за підручником «МАТЕМАТИКА» (1 семестр)

для 3-го класу закладів загальної середньої освіти (у 2-хчастинах), частина 1 .Автор Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником «МАТЕМАТИКА»

для 3-го класу закладів загальної середньої освіти (у 2-хчастинах), частина 1

автор Г.П. Лишенко (Київ, Генеза, 2020)

 

І СЕМЕСТР

№ уроку

ТЕМА

С. у підручнику

Дата

1.

Нумерація чисел. Додавання та віднімання двоцифрових чисел на  основі нумерації. Розв’язування задач на дві дії.

4-5

 

2.

Додавання та віднімання чисел без переходу через розряд. Порівняння чисел і виразів.

5-7

 

3

Додавання та віднімання чисел частинами. Складання і розв’язування задач вивчених видів.

7-8

 

4.

Обчислення виразів на 2 дії. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

9-10

 

5.

Обчислення виразів зі змінною. Периметр многокутника. Задачі, що містять різницеве порівняння чисел.

10-12

 

6.

Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Геометричні фігури на площині.  Складені сюжетні задачі.

12-13

 

7.

Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Задачі геометричного змісту.

13-15

 

8.

Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі.

15-16

 

9.

Обернені задачі. Процес розв’язування задачі. Правила порядку дій у виразах.

16-18

 

10.

Рівняння. Розв’язок рівняння. Геометричні фігури на площині і у просторі. Типові задачі.

18-20

 

11.

Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. Процес розв’язування задачі.

20-21

 

12 -13.

Додавання і віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння.

21-23

 

14- 15.

Математичні вирази. Числові рівності і нерівності. Складені сюжетні задачі.

23-24

 

16.

Діагностувальна робота 1.

 

 

17.

Аналіз діагностувальної роботи. Складені сюжетні задачі. Буквені  вирази.

 

 

18.

Табличне множення та ділення. Величини

Множення  чисел. Табличне множення. Прості та складені сюжетні задачі.

25-26

 

19.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Нерівності зі змінною.Розв’язки нерівності зі змінною.

27-28

 

20.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Прості та складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння.

28-29

 

21.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Рівняння. Розв’язок рівняння.

29-31

 

22.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Складені задачі, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.

31-32

 

23.

Величини: час. Дії з величинами.. Математичні вирази.

33-35

 

24.

Величини: час. Дії з величинами.. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

35-36

 

25.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення.   Компетентнісно зорієнтовані задачі.

36-38

 

26.

Групи взаємопов’язаних величин. Взаємопов’язані величини, які характеризують ситуацію купівлі – продажу. Дії з величинами. Геометричні фігури на площині.

38-40

 

27.

Типові задачі. Геометричні фігури на площині. Периметр прямокутника (квадрата).  Математичні вирази.

40- 41

 

28.

Величини: маса. Залежність величин. Типові задачі. Геометричні фігури на площині.  Периметр прямокутника (квадрата).

41-43

 

29.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Геометричні фігури на площині.  Периметр прямокутника (квадрата).

43-45

 

30.

Типові задачі. Компетентнісно зорієнтовані задачі.

45-46

 

31.

Типові задачі. Обернені задачі. Рівняння. Математичні вирази.

46-48

 

32.

Типові задачі. Процес розв’язування  задачі. Числові рівності й нерівності.

48-49

 

33.

Процес розв’язування задачі. Задачі з буквеними даними. Дії з величинами.

49-50

 

34.

Діагностувальна робота 2

 

 

35.

Процес розв’язування задачі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Аналіз діагностувальної роботи.

51

 

36.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Геометричні фігури на площині.

52-53

 

37.

Складені задачі з буквеними даними. Геометричні фігури на площині. Рівняння

53-55

 

38.

Типові задачі. Рівняння. Геометричні фігури на площині.

55-56

 

39.

Типові задачі. Задачі з буквеними даними.

56-57

 

40.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Задачі геометричного змісту.

57-59

 

41.

Математичні  вирази. Складені сюжетні задачі.

59-60

 

42.

Складені сюжетні задачі. Компетентнісно зорієнтовані задачі

61-62

 

43.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Обернені задачі. Математичні вирази.

63-64

 

44.

Типові задачі. Задачі з буквеними даними. Складені задачі з буквеними даними. Рівняння. Розв’язок рівняння.

64-66

 

45.

Особливі випадки множення і ділення. Математичні вирази.

66-68

 

46.

Особливі випадки множення і ділення.  Типові задачі. Рівняння. Розв’язок рівняння. 

68-69

 

47.

Особливі випадки множення і ділення.  Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць.

69-72

 

48.

Множення і ділення чисел. Табличне множення і ділення. Типові задачі. Обернені задачі. Математичні вирази.

72-73

 

49.

Діагностувальна робота 3

 

 

50.

Тисяча.  Нумерація трицифрових чисел

 Нумерація чисел у межах тисячі. Аналіз діагносту вальної роботи.

74

 

51.

Тисяча.  Нумерація трицифрових чисел

 Нумерація чисел у межах тисячі. Рівняння.

75-76

 

52.

Нумерація чисел у межах тисячі.  Обернені задач і.

76-78

 

53.

Нумерація чисел у межах тисячі. Взаємопов’язані величини, які характеризують роботу. Типові задачі.

78-80

 

54.

Нумерація чисел у межах тисячі. Взаємопов’язані величини, які характеризують роботу. Типові задачі. Обернені задачі.

80-82

 

55.

Нумерація чисел у межах тисячі. Типові задачі.

82-84

 

56.

Нумерація чисел у межах тисячі.  Складені задачі, що містять збільшення або зменшення числа на / у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.

84-86

 

57.

Нумерація чисел у межах тисячі. Задачі з буквеними даними.

86-87

 

58.

Нумерація чисел у межах тисячі. Додавання та віднімання чисел у межах 1000.

87-89

 

59.

Величини : довжина. Дії з величинами. Типові задачі.

90-91

 

60.

Величини : довжина. Дії з величинами. Процес розв’язування задач.

92-93

 

61.

Величини : маса . Дії з величинами. Прості та складені сюжетні задачі. Навчальні дослідження.

93-96

 

62.

Прості та складені сюжетні задачі. Прості та складені сюжетні задачі. Рівняння. Розв’язок рівнянь. Математичні вирази: числові і буквені. Дії з величинами.

97-98

 

63.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000.

99-100

 

64.

Складені сюжетні задачі. Типові задачі. Геометричні фігури на площині.

100-102

 

65.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі. 

102-103

 

66.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Складені сюжетні задачі.  Рівняння. Розв’язок рівнянь. 

104-105

 

67.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Задачі з буквеними даними..

105-107

 

68.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі.

107-109

 

69.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Обернені задачі.

109-111

 

70.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Дії з величинами.

111-112

 

71.

Типові задачі. Знаходження невідомого компоненту множення і ділення.

112-113

 

72.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі. 

114-115

 

73.

Діагностувальна робота 4

 

 

74.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Рівняння. Аналіз діагностувальної  роботи.

115-117

 

75.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Компетентнісно зорієнтовані задачі.

117-118

 

76.

Додавання та віднімання чисел у межах 1000. Типові задачі.   Рівняння.

118-120

 

77‒  .

Табличне множення і ділення. Типові задачі. 

121-122

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Єфанова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Справко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Степанюк Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Терешко Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
2050
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку