МАТЕМАТИКА
136 годин
(4 години на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас |
|||
1
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел (№№1-12) |
|
|
2
|
Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків(№№13-23) |
|
|
3
|
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння(№№24-35) |
|
|
4
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка(№№36-48) |
|
|
5
|
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло, круг(№№49-60) |
|
|
6
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання й віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника(№№61-71) |
|
|
7
|
Перевірка додавання відніманням. Складання і розв'язування обернених задач(№№72-81) |
|
|
8
|
Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами(№№82-91) |
|
|
9
|
Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинникомДоба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником(№№92-102) |
|
|
10
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які е комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами. Самостійна робота №1. (№№103-113) |
|
|
11
|
Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата(№№114-125) |
|
|
12
|
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника(№№126-137) |
|
|
13
|
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення ; Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій(№№138-148) |
|
|
14
|
Властивості множення і ділення. Множення чисел на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які е комбінаціями простих задач вивчених видів (№№149-159) |
|
|
15
|
Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів (№№160-173) |
|
|
16 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 1 |
|
|
17 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань. |
|
Тема 1 |
Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000 |
|||
18 |
Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів(№№174-183) |
|
|
19 |
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом(№№184-193) |
|
|
20 |
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів(№№194-204) |
|
|
21 |
Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі(№№205-214) |
|
|
22 |
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості сотень, десятків, одиниць у трицифрових числах. Міліметр(№№215-225) |
|
|
23 |
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини(№№225-237) |
|
|
24 |
Розв'язування і порівняння задач, що містять групу взаємопов'язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника. Самостійна робота №2. (№№238-247) |
|
|
25 |
Одиниця вимірювання маси — тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі на зведення до одиниці (перший вид) (№№248-258) |
|
|
26 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2 |
|
|
27 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Тема 2 |
28 |
Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1; 187-1). Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Істинні і хибні числові рівності і нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня(№№259-268) |
|
|
29 |
Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня(№№269-279) |
|
|
30 |
Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи(№№280-290) |
|
|
31 |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці(№№291-300) |
|
|
32 |
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№301-310) |
|
|
33 |
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№311-320) |
|
|
34 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430; Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом(№№321-330) |
|
|
35 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 480 - 250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків(№№331-339) |
|
|
36 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 +430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей(№№340-348) |
|
|
37 |
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. Самостійна робота №3. (№№349-357) |
|
|
38 |
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач(№№358-366) |
|
|
39 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (№№367-377) |
|
|
40 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 - 80. Розв'язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони(№№378-389) |
|
|
41 |
Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків(№№390-400) |
|
|
42 |
Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№401-409) |
|
|
43 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 3 |
|
|
44 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Тема 3 |
45 |
Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд . Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею (№№410-419) |
|
|
46 |
Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника(№№420-429) |
|
|
47 |
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Істинні та хибні висловлювання(№№430-438) |
|
|
48 |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць(№№439-447) |
|
|
49 |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв'язування простих задач способом складання рівняння(№№448-456) |
|
|
50 |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд (виду 100 - 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Самостійна робота №4. (№№457-465) |
|
|
51 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події(№№466-475) |
|
|
52 |
Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події(№№476-484) |
|
|
53 |
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розв'язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням(№№485-494) |
|
|
54 |
Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків(№№495-505) |
|
|
55 |
Усне та письмове додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№506-516) |
|
|
56 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 4 |
|
|
57 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
Тема 4 |
Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення |
|||
58 |
Таблиці множення чисел 6 — 9, ділення 6 — 9. переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків. (№№517-524) |
|
|
59 |
Сполучний закон множення. Розв'язування сюжетних задач способом алгебраїчним методом.(№№525-534) |
|
|
60 |
Переставний і сполучний закони множення. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість(№№535-544) |
|
|
61 |
Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів. Самостійна робота №5. (545-554) |
|
|
62 |
Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток(№№555-562) |
|
|
63 |
Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею (№№563-571) |
|
|
64 |
Множення і ділення на 10. Задачі на знаходження четвертого пропорційного(№№572-581) |
|
|
65 |
Множення і ділення на 10. Задачі на кратне порівняння двох добутків. Обернені до них задачі(№№582-588) |
|
|
66 |
Множення на 100. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь(№№589-598) |
|
|
67 |
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці(№№599-608) |
|
|
68 |
Множення і ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Істинні та хибні рівності й нерівності, складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого та другого ступенів)(№№609-617) |
|
|
69 |
Множення круглого числа на одноцифрове (40-2; 400 • 2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№618-628) |
|
|
70 |
Ділення круглого числа на одноцифрове (40 : 2; 400 : 2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач(№№629-640) |
|
|
71 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 5 |
|
|
72 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
Тема 5 |
73 |
Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток(№№641-650) |
|
|
74 |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці(№№651-659) |
|
|
75 |
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків(№№660-669) |
|
|
76 |
Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач. Самостійна робота №6. (№№670-677) |
|
|
77 |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове (12 • 3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість(№№678-687) |
|
|
78 |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3 • 15). Правило множення числа на суму. Задачі з даними, що перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість(№№688-695) |
|
|
79 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове (240 • 3). Розв'язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів(№№696-704) |
|
|
80 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове (242 • 3). Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного(№№705-714) |
|
|
81 |
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3 • 240). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод)(№№715-725) |
|
|
82 |
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3 • 242). Розв'язування задач вивчених видів(№№726-734) |
|
|
83 |
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв'язування задач вивчених видів. (№№735-742) |
|
|
84 |
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове. Розв'язування задач вивчених видів(№№743-751) |
|
|
85 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 6 |
|
|
86 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
Тема 6 |
87 |
Правило ділення суми на число. Задачі з буквеними даними. Задачі на ділення суми на число(№№752-760) |
|
|
88 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26 : 2). Задачі на подвійне зведення до одиниці(№№761-769) |
|
|
89 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48 : 3). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод)(№№770-779) |
|
|
90 |
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39 : 3; 42 : 3). Задачі на подвійне зведення до одиниці. Самостійна робота №7. (№№780-788) |
|
|
91 |
Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112 : 7). Задачі з буквеними даними(№№789-798) |
|
|
92 |
Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Рівняння, в яких один з компонентів є числовим виразом/Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість(№№799-806) |
|
|
93 |
Ділення круглого числа на одноцифрове число (120 : 3). Задачі на розкриття змісту ділення(№№807-817) |
|
|
94 |
Ділення круглого числа на кругле (420 : 20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість(№№818-827) |
|
|
95 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору (90 : З0). Розв'язування задач вивчених видів(№№828-837) |
|
|
96 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800 : 200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного(№№838-847) |
|
|
97 |
Ділення круглого числа на кругле способом добору (180 : 60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного(№№848-856) |
|
|
98 |
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)(№№857-865) |
|
|
99 |
Ділення на двоцифрове число способом добору (51 : 17). Задачі па знаходження четвертого пропорційного(№№866-875) |
|
|
100 |
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами(№№876-884) |
|
|
101 |
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів(№№885-893) |
|
|
102 |
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64 : 16). Задачі на ділення суми на число(№№894-903) |
|
|
103 |
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного(№№904-913) |
|
|
104 |
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)(№№914-922) |
|
|
105 |
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). (№№923-932) |
|
|
106 |
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин(№№933-942) |
|
|
107 |
Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)(№№943-951) |
|
|
108 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 7 |
|
|
109 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
Тема 7 |
Частини |
|||
110 |
Поняття «частини» . Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. (№№952-962) |
|
|
111 |
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)(№№963-972) |
|
|
112 |
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (№№973-981) |
|
|
113 |
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів) (№№982-993) |
|
|
114 |
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами(№№994-1003) |
|
|
115 |
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. Самостійна робота №8. (№№1004-1011) |
|
|
116 |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною(№№1012-1021) |
|
|
117 |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. (№№1022-1030) |
|
|
118 |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач .(№№10311039) |
|
|
119 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
Тема 8 |
Повторення вивченого за рік |
|||
120 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини(№№1-10) |
|
|
121 |
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії, які містять збільшення, зменшення числа на кілька одиниць(№№11-20) |
|
|
122 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків(№№21-30) |
|
|
123 |
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння(№№31-40) |
|
|
124 |
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь(№№41-49) |
|
|
125 |
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов'язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці(№№50-58) |
|
|
126 |
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків(№№59-67) |
|
|
127 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника(№№68-77) |
|
|
128 |
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)(№№78-86) |
|
|
129 |
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків(№№87-96) |
|
|
130 |
Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове числа та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених видів. Обернені задачі(№№97-105) |
|
|
131 |
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці(№№106-115) |
|
|
132 |
Контрольна робота № 9 (Підсумкова) |
|
|
133 |
Аналіз контрольної роботи. Прийоми раціональних обчислень. Складені задачі на 2 — 4 дії, які є комбінаціями вивчених видів простих задач.(№№116-126) |
|
|
134 |
Повторення і закріплення вивченого про частини. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження числа за його частиною.(№№127-136) |
|
|
135 |
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. (№№137-146). Цікаві задачі |
|
Тема 9 |
136 |
Підсумковий урок за рік |
|
|