Орієнтовне календарне планування
уроків математики в 3 класі на 2 семестр 2020-2021 н. р.
(за ТОП-2 Р. Шияна. Підручник: О. М. Гісь, І. В. Філяк «Математика.
Підручник для 3 класу»)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
«Числа. Дії з числами»
|
|||
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Складені задачі
|
|||
17 тиждень
|
|||
80 |
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 – 20 |
|
|
81 |
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених випадків |
|
|
82 |
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 – 240 |
|
|
83 |
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид) |
|
|
84 |
Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами. Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
18 тиждень
|
|||
85 |
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від'ємника на зручні доданки |
|
|
86 |
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 – 340 |
|
|
87 |
Додавання виду 350 + 170 |
|
|
88 |
Віднімання виду 350 - 170 двома способами |
|
|
89 89 |
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа |
|
|
19 тиждень
|
|||
90 |
Округлення чисел до десятків, до сотень |
|
|
91 |
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень |
|
|
92 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №1 |
|
|
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Складені задачі |
|||
93 |
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд
|
|
|
94 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль у одному з розрядів
|
|
|
20 тиждень
|
|||
95 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків
|
|
|
96 |
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд
|
|
|
97 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень
|
|
|
98 |
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох розрядах. Розв’язування задач |
|
|
99 |
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень
|
|
|
21 тиждень
|
|||
«Вимірювання величин», «Робота з даними»
|
|||
Час |
|||
100 |
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел
|
|
|
101 |
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними
|
|
|
102 |
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами
|
|
|
103 |
Перетворення іменованих чисел та дії над ними
|
|
|
104 |
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події |
|
|
22 тиждень
|
|||
105 |
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події |
|
|
106 |
Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події |
|
|
107 |
Задачі з одиницями часу |
|
|
108 |
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час» |
|
|
109 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №2 (+ і – в стовпчик та тема ЧАС) |
|
|
23 тиждень
|
|||
«Числа. Дії з числами», «Робота з даними» |
|||
Прості і складені задачі. Позатабличне множення і ділення: усні обчислення |
|||
110 |
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них |
|
|
111 |
Множення суми на число і числа на суму |
|
|
112 |
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 • 23, 4 • 230,4 • 203. Розв’язування задач |
|
|
113 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове |
|
|
114 |
Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу. |
|
|
24 тиждень
|
|||
115 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
|
116 |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них |
|
|
117 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач |
|
|
118 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач |
|
|
119 |
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове числа на одноцифрове |
|
|
25 тиждень
|
|||
120 |
Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці |
|
|
121 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі |
|
|
122 |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
|
|
123 |
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення |
|
|
124 |
Залежність результів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при сталому другому |
|
|
26 тиждень
|
|||
125 |
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею |
|
|
126 |
Творча робота над задачею |
|
|
127 |
Ділення з остачею |
|
|
128 |
Властивість остачі |
|
|
129 |
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
|
|
27 тиждень
|
|||
130 |
Ділення з остачею |
|
|
131 |
Властивість остачі |
|
|
132 |
Перевірка ділення з остачею
|
|
|
133 |
Перевірка ділення з остачею
|
|
|
134 |
Діагностична робота |
|
|
28 тиждень |
|||
Частини
|
|||
132 |
Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1
|
|
|
133 |
Порівняння дробів із чисельником 1 |
|
|
134 |
Порівняння дробів із чисельником 1 |
|
|
135 |
Знаходження частини від числа |
|
|
136 |
Знаходження частини від числа |
|
|
29 тиждень |
|||
137 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа |
|
|
138 |
Знаходження числа за його частиною
|
|
|
139 |
Знаходження числа за його частиною
|
|
|
140 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
|
141 |
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
|
30 тиждень |
|||
«Вимірювання величин», «Числа. Дії з числами» |
|||
Місткість*. Маса. Вартість* |
|||
142 |
Місткість |
|
|
143 |
Місткість |
|
|
144 |
Маса. Одиниці вимірювання маси. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях маси |
|
|
145 |
Маса. Одиниці вимірювання маси. Перетворення іменованих чисел, виражених в одиницях маси |
|
|
146 |
Розв’язування задач із одиницями маси |
|
|
31 тиждень |
|||
147 |
Розв’язування задач із одиницями маси |
|
|
148 |
Підрахунок грошей
|
|
|
149 |
Підрахунок грошей
|
|
|
150 |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості
|
|
|
151 |
Діагностична робота |
|
|
32 тиждень |
|||
152 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел |
|
|
153 |
Задачі з одиницями вартості |
|
|
154 |
Задачі з одиницями вартості |
|
|
155 |
Задачі для майбутніх бізнесменів |
|
|
156 |
Підбір грошей |
|
|
33 тиждень |
|||
Повторення за рік |
|||
157 |
Числова майстерня |
|
|
158 |
Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 |
|
|
159 |
Порівняння дробів із чисельником 1 |
|
|
160 |
Знаходження числа за його частиною
|
|
|
161 |
Знаходження числа за його частиною |
|
|
34 тиждень |
|||
162 |
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
|
163 |
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразів до них |
|
|
164 |
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7. Розв’язування задач |
|
|
165 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі |
|
|
166 |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
|
|
35 тиждень |
|||
167 |
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі |
|
|
168 |
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
|
|
169 |
Діагностична робота |
|
|
170 |
Математичний ярмарок |
|
|
171 |
Підсумковий урок за рік |
|
|