Календарне планування Математика 3 клас Н.П.Листопад за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Календарне планування Математика 3 клас Н.П.Листопад за програмою О.Я.Савченко
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(5 години на тиждень)


Тема уроку

Сторінки

Д.З.

Дата

Повторення вивченого в 2 класі – (18 годин)

  1.  

Повторення. Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Визначення часу, відстані між об’єктами.

c. 3-5
(зош. с.1)

№ 10,11

 

  1.  

Повторення правила додавання та віднімання числа частинами. Порівняння числа та виразу. Відрізок, лінія, промінь. Вимірювання відрізків.

с. 5-6

(зош. с.2)

№ 17,18

 

  1.  

Компоненти додавання. Знаходження невідомого доданка. Розвʼязування задач. Творча робота над задачею. Визначення часу за годинником.

с. 6-7

№ 26,27

 

  1.  

Компоненти віднімання. Знаходження невідомого відʼємника. Розвʼязування задач. Творча робота над задачею.

с. 7-8

№ 35,36

 

  1.  

Компоненти віднімання. Знаходження невідомого зменшуваного. Розвʼязування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Творча робота над задачею. Геометрична задача.

с. 8-9

(зош. с.3)

№ 44,45

 

  1.  

Задачі на знаходження суми чи різниці. Порівняння задач. Робота з виразами зі змінною. Позначення буквами латинського алфавіту чисел, величин, геометричних фігур. Позначення периметра (Р).

с. 9-11

(зош. с.3)

№ 51,52

 

  1.  

Порядок дій у виразах з дужками. Розвʼязування задач на дві дії. Обчислення периметра квадрата і прямокутника.

с. 11-12

(зош. с.4)

№ 59,60

 

  1.  

Повторення про сутність множення. Переставний закон множення.Розвʼязування задач. Порівняння довжин відрізків.

с. 12-14

(зош. с.5)

№ 72,73

 

  1.  

Збільшення числа у декілька разів. Розвʼязування задач з відношенням «у ... разів більше». Творча робота над задачами.

с. 14-15

(зош. с.5)

№ 82,83

 

  1.  

Перевірка ділення множенням. Задачі на ділення. Ділення іменованих чисел.

с. 15-16

№ 90,91

 

  1.  

Зменшення числа у декілька разів. Розвʼязування задач з відношенням «у ... разів менше». Творча робота над задачами. Розрізнення задач на ділення чи віднімання. Повторення про прямий кут. Побудова прямокутника.

с. 16-18

№ 99,100

 

  1.  

Компоненти множення. Знаходження невідомого множника. Розвʼязування задач. Множення та ділення на 1. Обчислення та порівняння периметра прямокутників.

с. 18-19

(зош. с. 7)

№ 111,112

 

  1.  

Компоненти ділення. Знаходження невідомого дільника. Правило множення 0 та ділення числа 0. Розвʼязування та порівняння задач. Обчислення значень виразу зі змінною.

с. 19-21

(зош. с.7)

№ 120,121

 

  1.  

Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розвʼязування задач.Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною.

с. 21-22

№ 129,130

 

  1.  

Правило ділення рівних чисел. Ділення іменованих чисел. Розвʼязування задач. Творча робота над задачами.

с. 22-23

(зош. с.8)

№ 138,139

 

  1.  

Порівняння відрізків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на кратне порівняння.

с. 23-24

(зош. с.8)

№ 148,149

 

  1.  

Діагностична робота Nº 1

-

-

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.

-

Індивідуальні картки

 

Табличне множення та ділення – (36 годин)

  1.  

Парні та непарні числа. Обчислення значень виразів. Порівняння виразів. Розвʼязування задач.

с. 25-26

(зош. с.9)

№ 159,160

 

  1.  

Частина цілого. Поняття «половина». Позначення частини цілого дробом. Обчислення половини числа. Розв'язування задач.

с. 26-28

(зош. с.9)

№ 168,169

 

  1.  

Поняття «третина». Позначення третини дробом. Обчислення третини числа. Розв'язування задач. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною.

с. 28-29

(зош. с.10)

№ 178,179

 

  1.  

Дослідження та повторення таблиць множення, ділення. Таблиці множення та ділення на 4. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. Розвʼязування задач.

с. 29-31

(зош. с.11)

№ 187,188

 

  1.  

Спрощення виразів: заміна суми однакових доданків множенням. Знаходження невідомого множ-ника, дільника. Визначення часу на годиннику за тривалістю події. Порядок дій у виразах з діями різних ступенів (додавання-віднімання, множення ділення). Розвʼязування задач.

с. 31-32

№ 198,199

 

  1.  

Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом. Обчислення чверті числа. Розвʼязування  задач. Уживання поняття «чверть» при визначенні часу за годинником. Поняття «квартал» (три місяці). Квартали року.

с. 32-34

(зош. 11)

№ 211,212

 

  1.  

Спрощення виразів. Взаємозвʼязок множення та ділення. Таблиці множення та ділення на 5. Визначення частини числа. Кратне порівняння іменованих чисел. Ділення іменованих чисел.

с. 34-37

№ 223,224

 

  1.  

Обчислення значень виразів з арифметичними діями різного ступеня. Визначення часу за годинником. Називання часу різними способами. Ознайомлення із задачами на визначення тривалості подій.

с. 37-38

№ 232,233

 

  1.  

Ознаки подільності числа на 5. Визначення часу за годинником. Задачі на визначення тривалості подій. Обчислення значення виразів з двома змінними.

с. 38-40

(зош. с.12)

№ 243,244

 

  1.  

Ознайомлення з рівнянням. Розвʼязок рівняння. Арифметичні дії з іменованими числами

с. 40-42

(зош. с.13)

№ 254,255

 

  1.  

Таблиці множення та ділення на 6. Кратне порівняння. Складені задачі на кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними

с. 42-43

(зош. с.14)

№ 264,265

 

  1.  

Розвʼязування задач з однаковою умовою та різними запитаннями. Творча робота над задачами.  Ознайомлення з блок-схемами та застосуванням їх у математиці.

с. 43-45

№ 273,274

 

  1.  

Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розвʼязування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними. Застосування блок-схем для розвʼязування прикладів на декілька арифметичних дій

с. 45-47

(зош. с.14)

№ 282,283

 

  1.  

Обчислення значення виразу зі змінною. Розвʼязування рівнянь та задач. Розвʼязування задач шляхом складання рівняння. Повторення одиниць часу

с. 47-48

(зош. с.15)

№ 293,294

 

  1.  

Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розвʼязування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою

с. 48-50

(зош. с.16)

№ 304,305

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороче-ною). Складання та розвʼязування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами.

с. 51-52

(зош. с.17)

№ 313,314

 

  1.  

Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі.

с. 53-55

(зош. с.17)

№ 321,322

 

  1.  

Визначення іншого способу знаходження добутку на основі попереднього значення добутку. Робота над задачами на зведення до одиниці. Запис виразів за блок-схемами та обчислення їх значення. Геометрична задача.

с. 55-56

№ 331,332

 

  1.  

Таблиці множення та ділення на 8. Творча робота над задачами. Розвʼязування рівнянь. Геометрична задача: побудова прямокутника та обчислення його периметра.

с. 57-58

(зош. с.18)

№ 340,341

 

  1.  

Робота над задачами на зведення до одиниці. Розвʼязування рівнянь. Комбінаторні задачі. Дослідження виразів.

с. 58-60

(зош. с. 18,19)

№ 350,351

 

  1.  

Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника.

с. 60-62

(зош. с.19)

№ 359,360

 

  1.  

Повторення вивченого.

-

-

 

  1.  

Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9. Робота з таблицею Піфагора. Правила роботи з таблицею. Розвʼязування задач.

с. 62-64

(зош. с.20)

№ 370,371

 

  1.  

Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розвʼязування задач. Обчислення значення буквеного виразу, використовуючи таблицю. Розв'язування задач за таблицею.

с. 64-66

(зош.с.21)

№ 380,381

 

  1.  

Розвʼязування рівнянь та задач. Робота над задачами з буквеними даними. Запис виразів та обчислення їхнього значення. Комбінаторні задачі.

с. 67-68

(зош. с.21)

№ 389,390

 

  1.  

Визначення правильності розв’яза-ння рівняння. Робота над задачами з буквеними даними. Обчислення значення виразів з двома змінними.

с. 68-70

№ 398,399

 

  1.  

Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розвʼязування задач різних типів. Творча робота над задачею.

с. 70-71

(зош. с.22)

№ 408,409

 

  1.  

Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розвʼязування рівнянь. Творча робота над задачами.

с. 72-73

(зош. с.22)

№ 417,418

 

  1.  

Використання переставної властивості множення для раціонального розвʼязання прикладів. Розвʼязування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею.

с. 73-75

№ 426,427

 

  1.  

Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів.

с. 75-77

(зош. с.23)

№ 436,437

 

  1.  

Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною.

с. 77-79

(зош. с.23)

№ 446,447

 

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною.

с. 79-80

№ 455,456

 

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. Розвʼязування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною.

с. 80-82

(зош. с.24)

№ 464,465

 

  1.  

Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розвʼязання рівнянь. Розв'язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними.

с. 82-83

(зош. с.25)

№ 473,474

 

  1.  

Діагностична робота Nº 2

-

-

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.

-

Індивідуальні картки

 

Нумерація трицифрових чисел – (26 годин)

  1.  

Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розвʼязування задач.

с. 84-86

№ 486,487

 

  1.  

Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розвʼязування задач.

с. 87-89

№ 499-501

 

  1.  

Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розвʼязування задач та прикладів.

с. 89-91

(зош. с.27)

№ 510,511

 

  1.  

Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розвʼязування задач та рівнянь.

с. 91-94

(зош. с.28)

№ 522,523

 

  1.  

Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання три-цифрових чисел у порядку зростання / спадання, Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

с. 94-96

(зош. с.29)

№ 534,535

 

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами.

с. 96-98

(зош. с.30)

№ 546,547

 

  1.  

Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач.

с. 98-100

(зош. с.31)

№ 556,557

 

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами.

Перевірка правильності розвʼязання рівнянь. Розвʼязування задач

с. 100-102

(зош. с.32)

№ 568,569

 

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Додавання на основі суми розрядних доданків. Обчислення значень виразів. Розвʼязування задач

с. 102-103
(зош. с.33)

№ 578,579

 

  1.  

Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу

с. 104-105

(зош. с.34)

№ 588.589

 

  1.  

Повторення одиниць часу, повʼязаних із рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця.

Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем.

Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події

с. 105-108

(зош. с.35)

№ 596,597

 

  1.  

Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу.

Розвʼязування задач та рівнянь

с. 108-110

№ 605,606

 

  1.  

Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел

с. 110-112

№ 616,617

 

  1.  

Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трициф-рових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події

с. 112-113

(зош. с.36)

№ 626,627

 

  1.  

Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розвʼязування задач

с. 114-115

№ 636,637

 

  1.  

Розвʼязування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата

с. 115,116

№ 645,646

 

  1.  

Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами

с. 116-118

(зош. с.37)

№ 656,657

 

  1.  

Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розвʼязування

задач. Побудова кола

с. 118-119

(зош. с.38)

№ 666,667

 

  1.  

Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розвʼязування задач

с. 119-121

№ 673,674

 

  1.  

Діагностична робота Nº 3

-

-

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого

-

Індивідуальні картки

 

  1.  

Розв’язування рівнянь та задач

с. 122-123

№ 13,14

 

  1.  

Розв’язування задач. Творча робота над задачами

с. 124

№ 18,19

 

  1.  

Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням

с. 125-126

№ 7,8

 

  1.  

Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням

с. 127

-

 

  1.  

Підсумковий урок за I семестр

-

-

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 1000 – (33 години)

Усне додавання і віднімання – (19 годин)

  1.         

Повторення нумерації трицифрових чисел. Сума розрядних доданків трицифрових чисел. Додавання і віднімання сотень. Визначення вартості покупки. Повторення одиниць довжини.

с. 3-4

(зош. с.39)

№ 10,11

 

  1.         

Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50 + 70, 120 - 70. Поняття «обернена задача». Складання обернених задач

с. 4-7

(зош. с.40)

№ 23,24

 

  1.         

Повторення переставної властивості додавання. Додавання круглих чисел виду 630 + 240, 630 + 200, 630 + 20. Перетворення іменованих чисел (міри довжини)

с. 7-9

(зош. с.41)

№ 35,36

 

  1.         

Різні способи обчислення суми 630 + 120. Складання та розвʼязування обернених задач. Перетворення іменованих чисел (міри вартості)

с. 10-11

№ 45,46

 

  1.         

Закріплення різних способів усного додавання типу 630 + 120. Робота над оберненими задачами. Перетворення іменованих чисел

-

Індивідуальні картки

 

  1.         

Віднімання круглих чисел виду 960 - 420, 960 - 400, 960 - 40. Розвʼязування рівнянь. Складання та розвʼязування задач за блок-схемами. Перетворення іменованих чисел (міри довжини)

с. 11-13

(зош. с.42)

№ 57,58

 

  1.         

Різні способи обчислення різниці 970 - 230. Перевірка розвʼязання рівнянь. Робота над за-дачами з поданими блок-схемами

с. 13-15

(зош. с.43)

№ 65,66

 

  1.         

Перевірка віднімання додаванням. Додавання виду 450 + 50. Виконання дій з іменованими числами. Складання і розвʼязування задач

с. 15-16

(зош. с.44)

№ 77,78

 

  1.         

Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа, двох виразів. Дії з іменованими числами. Робота над задачами на знаходження невідомого доданка суми трьох доданків

с. 16-17

(зош. с.44)

№ 88,89

 

  1.         

Закріплення різних видів віднімання без переходу через розряд. Розвʼязування задач та виразів з іменованими числами, виразів зі змінною

-

Індивідуальні картки

 

  1.         

Додавання трицифрових круглих чисел з переходом через розряд (260 + 370). Різні способи знаходження суми чисел 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження трьох чисел за трьома сумами

с. 17-20

(зош. с.45)

№ 100,101

 

  1.         

Різні способи обчислення різниці чисел виду 540 - 90. Розвʼязування рівнянь. Ознайомлення з двома способами розвʼязання задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами

с. 20-21

(зош. с.46)

№ 109,110

 

  1.         

Різні способи обчислення різниці чисел виду 730 - 290. Ознайомлення з поняттями «рідус кола», «діаметр кола». Робота над задачами

с. 21-24

(зош. с.46)

№ 120,121

 

  1.         

Закріплення різних способів віднімання круглих чисел у межах 1000. Визначення радіуса кола. Обчислення значення діаметра кола. Творча робота над задачами

-

Індивідуальні картки

 

  1.         

Ознайомлення зі способом визначення правильності обчислень складанням порівняння. Робота над задачами. Креслення кола із заданим радіусом. Обчислення діаметра кола

с. 24-25

№ 129,130

 

  1.         

Закріплення вивчених способів усних обчислень. Обчислення значень виразів зі змінною. Розвʼязування задач зі змінною. Перевірка правильності розвʼязання рівнянь. Геометричні завдання

с. 26-27

№ 140,141

 

  1.         

Закріплення вивчених способів усного додавання і віднімання чисел у межах 1000. Розвʼязування задач. Креслення кола. Визначення радіуса та діаметра кола

-

Індивідуальні картки

 

  1.         

Діагностична робота Nº 4

-

-

 

  1.         

Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань

-

Індивідуальні картки

 

Письмове додавання і віднімання – (14 годин)

  1.    

Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Робота над задачами з непрямим збільення числа. Розв’язування рівнянь

с. 28-30

(зош. с.48)

№ 151,152

 

  1.    

Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Повторення усних способів обчислення суми та різниці трицифрових круглих чисел. Робота над задачею

с. 30-31

№ 161,162

 

  1.    

Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Два способи перевірки результату віднімання: додаванням та відніманням. Складання рівняння за твер-дженням. Розвʼязування задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами

с. 31-33

(зош. с.49)

№ 171,172

 

  1.    

Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел з переходом через розряд. Роота над задачами

с. 33-35

(зош. с.50)

№ 181,182

 

  1.    

Обчислення суми трьох доданків письмовим способом. Розвʼязування задач

с. 35,36

(зош. с.50)

№ 190,191

 

  1.    

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Арифметичні дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Визначення тривалості робочого дня

с. 37-39

(зош. с.51)

№ 201,202

 

  1.    

Робота над рівняннями та нерівностями зі змінною. Розвʼязування нерівностей способом добору. Робота над задачами. Задачі на визначення часу

с. 39-40

(зош. с.51)

№ 211,212

 

  1.    

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Перевірка додавання відніманням. Розвʼязування задач. Обчислення значення рівнянь

с. 40-42

(зош. с.52)

№ 221,222

 

  1.    

Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Робота над задачами різних типів. Розвʼязування задач на визначення тривалості події

с. 42-43

(зош. с.53)

№ 230,231

 

  1.    

Письмове віднімання від круглого числа або виду 705 - 238. Складання виразів та обчислення їх значення. Розвʼязування задач

с. 43-44

(зош. с.54)

№ 239,240

 

  1.    

Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання виразів за твердженням. Обчислення значення виразу зі змінною. Робота з таблицею відстаней між містами України. Розвʼязування задач

с. 44-46

(зош. с.55)

№ 249-250

 

  1.    

Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. Обчислення значення виразу зі змінною та нерівності зі змінною. Розвʼязування задач різних типів

зош. с.56,57

Індивідуальні картки

 

  1.    

Діагностична робота Nº 5

-

-

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань

-

Індивідуальні картки

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000 – (38 годин)

  1.    

Повторення множення на 10 та 100. Обчислення сум та різниць письмовим способом. Розв'язування задач

с. 47-48

(зош. с.59)

№ 261,262

 

  1.    

Складання виразів за таблицею, обчислення їх значення. Правило множення на 10 та 100. Правило ділення числа на 10 та 100. Співвідношення мір довжини. Розвʼязування рівнянь і задач

с. 48-50

(зош. с.60)

№ 275,276

 

  1.    

Ділення виду 50 : 5, 500 : 5. Обчислення значень виразів. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач

с. 51-52

(зош. с.60)

№ 284,285

 

  1.    

Множення виду 20 • 3, 200 • 3. Різні способи обчислення значення добутку чисел 2 • 50. Дослідження таблиці множення одноцифрових чисел на круглі. Робота над задачами із зайвими даними

с. 52-54

(зош. с.61)

№ 296,297

 

  1.    

Ділення виду 60 : 3, 600 : 3. Обчислення значень виразів. Повторення про порядок дій у виразах різного ступеня. Робота над задачами

с. 54-55

(зош. с.61)

№ 308,309

 

  1.    

Повторення про взаємозалежність множення та ділення. Ділення виду 60 : 30, 600 : 300. Запис виразів та обчислення їх значення. Порівняння та розвʼязування обернених задач

с. 56-57

(зош. с.62)

№ 317,318

 

  1.    

Правило ділення числа на добуток. Обчислення частки способом послідовного ділення. Творча робота над задачами

с. 57-58

(зош. с.62)

№ 328,329

 

  1.    

Два способи обчислення частки 800 : 200 (спосіб послідовного ділення, спосіб добору). Творча робота над задачею. Розв'язування обернених задач

с. 59-60

№ 338,339

 

  1.    

Правило множення суми на число. Складання задач за таблицями. Розв'язування обернених задач. Робота з діаграмами. Складання діаграм

с. 61-64

(зош. с.63)

№ 350,351

 

  1.    

Повторення двох способів знаходження добутків. Множення виду 15 • 3. Розвʼязування рівнянь та задач. Робота з діаграмами

с. 64-66

(зош. с.62)

№ 361,362

 

  1.    

Складання виразів на знаходження суми за таблицею. Правило множення числа на суму. Обчислення значень виразу зі змінною. Порядок дій у виразах. Розвʼязування задач

с. 66-68

№ 371,372

 

  1.    

Складання виразів на знаходження різниці за таблицею. Множення виду 4 • 16. Перевірка рів-нянь. Обчислення значень виразів із двома змінними. Складання обернених задач за таблицею з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість»

с. 68-70

№ 382,383

 

  1.    

Складання виразів на знаходження добутку за таблицею. Порівняння виразів. Порядок дій у виразах з арифметичними діями різного ступеня. Розвʼязування задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість». Ознайомлення із задачею на пропорційне ділення

с. 70-72

(зош. с.64)

№ 391,392

 

  1.    

Розвʼязування задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість»

зош. с.64

Індивідуальні картки

 

  1.    

Діагностична робота Nº 6

-

-

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Повторення та закріплення вивченого. Логічні задачі

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Обчислення значень виразів. Робота над задачами. Складання виразів для розвʼязання задачі

с. 72-74

№ 399,400

 

  1.    

Два способи розвʼязування задачі складанням виразу. Правило ділення суми на число (розподільний закон). Відновлення рівностей. Обчислення значень виразів, застосовуючи правила порядку дій

с. 74-75

№ 408,409

 

  1.    

Ділення виду 36 : 3. Розвʼязування задач двома способами. Складання задач за схемами

с. 75-77

(зош. с.66)

№ 418,419

 

  1.    

Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Визначення двох способів ділення суми на число. Робота над задачами. Тривалість місяців: «правило кісточок». Робота з календарем

с. 77-79

(зош. с.66)

№ 429,430

 

  1.    

Ділення виду 42 : 3. Обчислення значень виразів зі змінною. Розвʼязування задач

с. 79-80

(зош.с.67)

№ 442,443

 

  1.    

Закріплення вивчених видів ділення. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. Творча робота над задачами.

с. 80-82

(зош. с.67)

№ 452,453

 

  1.    

Два способи обчислення виду 64 : 4. Розвʼязування рівнянь. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного. Робота з календарем

с. 83-84

№ 462,463

 

  1.    

Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Обчислення частки способом послідовного ділення та способом добору. Перевірка ділення множенням. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного (ускладнена)

с. 84-85

№ 472,473

 

  1.    

Ділення виду 36 : 12 способом послідовного ділення або способом добору. Розвʼязування рівнянь та задач. Розвʼязування нерівностей зі змінною способом добору

с. 85-87

(зош. с.68)

№ 482,483

 

  1.    

Закріплення розвʼязування нерівностей зі змінною способом добору. Робота над задачами на знаходження четвертого пропорційного

зош. с.68

Індивідуальні картки

 

  1.    

Ділення двоцифрових і трицифрових чисел способом добору. Розвʼязування рівнянь. Робота над задачами

с. 87-88

(зош. с.69)

№ 493,494

 

  1.    

Ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями

с. 88-91

(зош. с.70)

№ 503,504

 

  1.    

Ділення з остачею. Алгорити виконання ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями

с. 92-94

(зош. с.70)

№ 513,514

 

  1.    

Закріплення ділення з остачею. Розвʼязування задач

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Парні числа. Перевірка ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями

с. 94-96

(зош. с.71)

№ 522,523

 

  1.    

Перевірка ділення з остачею (закріплення). Розвʼязування задач

зош. с.71

Індивідуальні картки

 

  1.    

Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Робота з нерівностями зі змінною. Робота з діаграмами

с. 96-97

(зош. с.72)

№ 532,533

 

  1.    

Ділення з остачею. Повторення способів ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Творча робота над задачами. Складання діаграм

зош. с.73

Індивідуальні картки

 

  1.    

Діагностична робота Nº 7

-

-

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань

зош. с.74

Індивідуальні картки

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ – (25 годин)

  1.    

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання та віднімання трицифрових чисел на основі розрядного складу чисел

с. 99-100

(зош. с.75)

№ 541,542

 

  1.    

Повторення нумерації трицифрових чисел. Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв'язування задач

с. 100-101

(зош. с.75)

№ 551,552

 

  1.    

Письмове віднімання трицифрового числа від круглого. Розвʼязування задач. Робота над задачею з буквеними даними

с. 101-102

№ 558,559

 

  1.    

Ознайомлення з письмовим способом множення чисел. Алгоритм письмового множення з переходом через розряд. Запис та обчислення виразів. Повторення мір часу

с. 102-104

(зош. с.76)

№ 572,573

 

  1.    

Закріплення письмового множення дво- та трицифрових чисел на одноцифрове. Робота над задачами. Обчислення значень виразів

зош. с.76

Індивідуальні картки

 

  1.    

Письмове множення на число з нулем у розряді десятків (102 • 7). Розвʼязування рівнянь. Робота над задачами з буквеними даними

с. 15-107

(зош. с.77)

№ 584,585

 

  1.    

Письмове множення на розрядне число. Робота з нерівностями зі змінною. Розвʼязування задач

с. 107-108

(зош. с.77)

№ 595,596

 

  1.    

Ділення з остачею. Задачі на ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Задачі на час. Перетворення мір часу

с. 108-110

№ 607-609

 

  1.    

Ознайомлення з письмовим способом ділення. Письмове ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Поняття «неповне ділене». Розвʼязування рівнянь та задач

с. 110-112

(зош. с.78)

№ 618,619

 

  1.    

Загальна кількість сотень, десятків, одиниць. Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розвʼязування рівнянь та задач

с. 112-114

(зош. с.78)

№ 629,630

 

  1.    

Закріплення письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування рівнянь та задач

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове, коли у частці отримуємо двоцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування задач. Обчислення периметра прямокутника

с. 114-116

№ 640,641

 

  1.    

Закріплення ділення трицифрового числа на одноцифрове з часткою — двоцифровим числом. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування задач

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розвʼязування рівнянь та задач. Робота з мірами часу. Визначення тривалості подій

с. 116-117

№ 649,650

 

  1.    

Розвʼязування та порівняння задач. Визначення істинності нерівностей. Запис та обчислення значень виразів

с. 117-119

№ 657,658

 

  1.    

Множення та ділення іменованих чисел. Розвʼязування задач з використанням таблиць. Визначення істинності нерівностей зі змінною

с. 119-121

№ 666-667

 

  1.    

Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розвʼязування задач різних типів. Робота з календарем

с. 121-123

№ 675,676

 

  1.    

Повторення усних та письмових способів виконання арифметичних дій у межах 1000. Розвʼязування задач різних типів

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Діагностична робота Nº 8

-

-

 

  1.    

Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань

-

Індивідуальні картки

 

  1.    

Розв’язування завдань з логічним навантаженням

с. 124

(зош. с.79)

№ 4

 

  1.    

Розв’язування завдань з логічним навантаженням

с. 125

№ 7

 

  1.    

Розв’язування завдань з логічним навантаженням

с. 126

№ 12

 

  1.    

Розв’язування завдань з логічним навантаженням

с. 127

(зош. с.80)

№ 17

 

  1.    

Підсумковий урок за рік

-

-

 


 

docx
Пов’язані теми
Математика, Планування
НУШ
Додано
9 серпня 2023
Переглядів
308
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку