(5 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Сторінки |
Д.З. |
Дата |
Повторення вивченого в 2 класі – (18 годин) |
||||
|
Повторення. Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Визначення часу, відстані між об’єктами. |
c. 3-5 |
№ 10,11 |
|
|
Повторення правила додавання та віднімання числа частинами. Порівняння числа та виразу. Відрізок, лінія, промінь. Вимірювання відрізків. |
с. 5-6 (зош. с.2) |
№ 17,18 |
|
|
Компоненти додавання. Знаходження невідомого доданка. Розвʼязування задач. Творча робота над задачею. Визначення часу за годинником. |
с. 6-7 |
№ 26,27 |
|
|
Компоненти віднімання. Знаходження невідомого відʼємника. Розвʼязування задач. Творча робота над задачею. |
с. 7-8 |
№ 35,36 |
|
|
Компоненти віднімання. Знаходження невідомого зменшуваного. Розвʼязування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Творча робота над задачею. Геометрична задача. |
с. 8-9 (зош. с.3) |
№ 44,45 |
|
|
Задачі на знаходження суми чи різниці. Порівняння задач. Робота з виразами зі змінною. Позначення буквами латинського алфавіту чисел, величин, геометричних фігур. Позначення периметра (Р). |
с. 9-11 (зош. с.3) |
№ 51,52 |
|
|
Порядок дій у виразах з дужками. Розвʼязування задач на дві дії. Обчислення периметра квадрата і прямокутника. |
с. 11-12 (зош. с.4) |
№ 59,60 |
|
|
Повторення про сутність множення. Переставний закон множення.Розвʼязування задач. Порівняння довжин відрізків. |
с. 12-14 (зош. с.5) |
№ 72,73 |
|
|
Збільшення числа у декілька разів. Розвʼязування задач з відношенням «у ... разів більше». Творча робота над задачами. |
с. 14-15 (зош. с.5) |
№ 82,83 |
|
|
Перевірка ділення множенням. Задачі на ділення. Ділення іменованих чисел. |
с. 15-16 |
№ 90,91 |
|
|
Зменшення числа у декілька разів. Розвʼязування задач з відношенням «у ... разів менше». Творча робота над задачами. Розрізнення задач на ділення чи віднімання. Повторення про прямий кут. Побудова прямокутника. |
с. 16-18 |
№ 99,100 |
|
|
Компоненти множення. Знаходження невідомого множника. Розвʼязування задач. Множення та ділення на 1. Обчислення та порівняння периметра прямокутників. |
с. 18-19 (зош. с. 7) |
№ 111,112 |
|
|
Компоненти ділення. Знаходження невідомого дільника. Правило множення 0 та ділення числа 0. Розвʼязування та порівняння задач. Обчислення значень виразу зі змінною. |
с. 19-21 (зош. с.7) |
№ 120,121 |
|
|
Компоненти ділення. Знаходження невідомого діленого. Розвʼязування задач.Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. |
с. 21-22 |
№ 129,130 |
|
|
Правило ділення рівних чисел. Ділення іменованих чисел. Розвʼязування задач. Творча робота над задачами. |
с. 22-23 (зош. с.8) |
№ 138,139 |
|
|
Порівняння відрізків. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на кратне порівняння. |
с. 23-24 (зош. с.8) |
№ 148,149 |
|
|
Діагностична робота Nº 1 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого. |
- |
Індивідуальні картки |
|
Табличне множення та ділення – (36 годин) |
||||
|
Парні та непарні числа. Обчислення значень виразів. Порівняння виразів. Розвʼязування задач. |
с. 25-26 (зош. с.9) |
№ 159,160 |
|
|
Частина цілого. Поняття «половина». Позначення частини цілого дробом. Обчислення половини числа. Розв'язування задач. |
с. 26-28 (зош. с.9) |
№ 168,169 |
|
|
Поняття «третина». Позначення третини дробом. Обчислення третини числа. Розв'язування задач. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. |
с. 28-29 (зош. с.10) |
№ 178,179 |
|
|
Дослідження та повторення таблиць множення, ділення. Таблиці множення та ділення на 4. Запис та обчислення значень виразів. Вирази зі змінною. Розвʼязування задач. |
с. 29-31 (зош. с.11) |
№ 187,188 |
|
|
Спрощення виразів: заміна суми однакових доданків множенням. Знаходження невідомого множ-ника, дільника. Визначення часу на годиннику за тривалістю події. Порядок дій у виразах з діями різних ступенів (додавання-віднімання, множення ділення). Розвʼязування задач. |
с. 31-32 |
№ 198,199 |
|
|
Поняття «чверть». Позначення чверті числа дробом. Обчислення чверті числа. Розвʼязування задач. Уживання поняття «чверть» при визначенні часу за годинником. Поняття «квартал» (три місяці). Квартали року. |
с. 32-34 (зош. 11) |
№ 211,212 |
|
|
Спрощення виразів. Взаємозвʼязок множення та ділення. Таблиці множення та ділення на 5. Визначення частини числа. Кратне порівняння іменованих чисел. Ділення іменованих чисел. |
с. 34-37 |
№ 223,224 |
|
|
Обчислення значень виразів з арифметичними діями різного ступеня. Визначення часу за годинником. Називання часу різними способами. Ознайомлення із задачами на визначення тривалості подій. |
с. 37-38 |
№ 232,233 |
|
|
Ознаки подільності числа на 5. Визначення часу за годинником. Задачі на визначення тривалості подій. Обчислення значення виразів з двома змінними. |
с. 38-40 (зош. с.12) |
№ 243,244 |
|
|
Ознайомлення з рівнянням. Розвʼязок рівняння. Арифметичні дії з іменованими числами |
с. 40-42 (зош. с.13) |
№ 254,255 |
|
|
Таблиці множення та ділення на 6. Кратне порівняння. Складені задачі на кратне порівняння. Обчислення значення виразів з двома змінними |
с. 42-43 (зош. с.14) |
№ 264,265 |
|
|
Розвʼязування задач з однаковою умовою та різними запитаннями. Творча робота над задачами. Ознайомлення з блок-схемами та застосуванням їх у математиці. |
с. 43-45 |
№ 273,274 |
|
|
Обчислення шостої частини іменованих чисел. Розвʼязування задач на знаходження частини числа. Обчислення значення виразів з двома змінними. Застосування блок-схем для розвʼязування прикладів на декілька арифметичних дій |
с. 45-47 (зош. с.14) |
№ 282,283 |
|
|
Обчислення значення виразу зі змінною. Розвʼязування рівнянь та задач. Розвʼязування задач шляхом складання рівняння. Повторення одиниць часу |
с. 47-48 (зош. с.15) |
№ 293,294 |
|
|
Таблиці множення та ділення на 7. Запис та обчислення значень виразів. Розвʼязування задач різних типів. Ознайомлення з діаграмою |
с. 48-50 (зош. с.16) |
№ 304,305 |
|
|
Дії з іменованими числами. Робота за таблицею Піфагора (скороче-ною). Складання та розвʼязування рівнянь (математичні загадки). Творча робота над задачами. |
с. 51-52 (зош. с.17) |
№ 313,314 |
|
|
Дослідження виразів. Ознайомлення із задачами на зведення до одиниці. Геометричні задачі. |
с. 53-55 (зош. с.17) |
№ 321,322 |
|
|
Визначення іншого способу знаходження добутку на основі попереднього значення добутку. Робота над задачами на зведення до одиниці. Запис виразів за блок-схемами та обчислення їх значення. Геометрична задача. |
с. 55-56 |
№ 331,332 |
|
|
Таблиці множення та ділення на 8. Творча робота над задачами. Розвʼязування рівнянь. Геометрична задача: побудова прямокутника та обчислення його периметра. |
с. 57-58 (зош. с.18) |
№ 340,341 |
|
|
Робота над задачами на зведення до одиниці. Розвʼязування рівнянь. Комбінаторні задачі. Дослідження виразів. |
с. 58-60 (зош. с. 18,19) |
№ 350,351 |
|
|
Творча робота над задачами. Дослідження виразів зі змінною. Обчислення значень виразів, використовуючи правила порядку дій. Обчислення периметра трикутника. |
с. 60-62 (зош. с.19) |
№ 359,360 |
|
|
Повторення вивченого. |
- |
- |
|
|
Обчислення частини числа. Використання переставного закону множення для обчислення добутків. Перевірка ділення множенням. Таблиці множення та ділення на 9. Робота з таблицею Піфагора. Правила роботи з таблицею. Розвʼязування задач. |
с. 62-64 (зош. с.20) |
№ 370,371 |
|
|
Дії з іменованими числами. Використання блок-схем для розвʼязування задач. Обчислення значення буквеного виразу, використовуючи таблицю. Розв'язування задач за таблицею. |
с. 64-66 (зош.с.21) |
№ 380,381 |
|
|
Розвʼязування рівнянь та задач. Робота над задачами з буквеними даними. Запис виразів та обчислення їхнього значення. Комбінаторні задачі. |
с. 67-68 (зош. с.21) |
№ 389,390 |
|
|
Визначення правильності розв’яза-ння рівняння. Робота над задачами з буквеними даними. Обчислення значення виразів з двома змінними. |
с. 68-70 |
№ 398,399 |
|
|
Правила множення та ділення числа на 10. Ознака подільності числа на 10. Розвʼязування задач різних типів. Творча робота над задачею. |
с. 70-71 (зош. с.22) |
№ 408,409 |
|
|
Запис виразів та обчислення їхнього значення. Розвʼязування рівнянь. Творча робота над задачами. |
с. 72-73 (зош. с.22) |
№ 417,418 |
|
|
Використання переставної властивості множення для раціонального розвʼязання прикладів. Розвʼязування задач з буквеними даними. Складання задачі за таблицею. |
с. 73-75 |
№ 426,427 |
|
|
Обчислення частини числа. Узагальнення поняття «дріб». Чисельник та знаменник дробу. Визначення, запис та читання дробів. |
с. 75-77 (зош. с.23) |
№ 436,437 |
|
|
Читання дробових чисел. Запис дробів. Ознайомлення із задачею на знаходження частини числа та задачею на знаходження числа за його частиною. |
с. 77-79 (зош. с.23) |
№ 446,447 |
|
|
Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. |
с. 79-80 |
№ 455,456 |
|
|
Визначення частини числа за дробом. Розв'язування задач на знаходження числа за його частиною. Розвʼязування рівнянь. Побудова відрізка за його частиною. |
с. 80-82 (зош. с.24) |
№ 464,465 |
|
|
Визначення частини числа за дробом. Визначення правильності розвʼязання рівнянь. Розв'язування задач з використанням блок-схеми. Робота над задачею з буквеними даними. |
с. 82-83 (зош. с.25) |
№ 473,474 |
|
|
Діагностична робота Nº 2 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого. |
- |
Індивідуальні картки |
|
Нумерація трицифрових чисел – (26 годин) |
||||
|
Узагальнення поняття «сотня». Утворення чисел другої сотні. Нумераційна таблиця «Сотні. Десятки. Одиниці». Круглі числа другої сотні. Попереднє і наступне числа. Розвʼязування задач. |
с. 84-86 |
№ 486,487 |
|
|
Робота з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці». Сума розрядних доданків та порівняння чисел другої сотні. Розвʼязування задач. |
с. 87-89 |
№ 499-501 |
|
|
Утворення числа 200. Числа третьої сотні: утворення, склад, попереднє та наступне числа, сума розрядних доданків. Поняття «розряд», «одиниці розряду». Розвʼязування задач та прикладів. |
с. 89-91 (зош. с.27) |
№ 510,511 |
|
|
Числа третього розряду. Нумерація трицифрових чисел. Додавання виду 500 + 4. Розвʼязування задач та рівнянь. |
с. 91-94 (зош. с.28) |
№ 522,523 |
|
|
Порівняння трицифрових та одно-, двоцифрових чисел. Запис трицифрових чисел. Читання три-цифрових чисел у порядку зростання / спадання, Поняття «кілометр». Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
с. 94-96 (зош. с.29) |
№ 534,535 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Співвідношення одиниць довжини. Перетворення одиниць довжини. Творча робота над задачами. |
с. 96-98 (зош. с.30) |
№ 546,547 |
|
|
Співвідношення одиниць маси. Перетворення одиниць маси. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. |
с. 98-100 (зош. с.31) |
№ 556,557 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Сума розрядних доданків. Дії з іменованими числами. Перевірка правильності розвʼязання рівнянь. Розвʼязування задач |
с. 100-102 (зош. с.32) |
№ 568,569 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Додавання на основі суми розрядних доданків. Обчислення значень виразів. Розвʼязування задач |
с. 102-103 |
№ 578,579 |
|
|
Лічба сотнями. Додавання та віднімання сотень. Додавання та віднімання на основі розрядного складу чисел. Творча робота над задачею. Задачі на спільну роботу |
с. 104-105 (зош. с.34) |
№ 588.589 |
|
|
Повторення одиниць часу, повʼязаних із рухом Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Співвідношення цих одиниць часу. Інформативність календаря. Робота з календарем. Ознайомлення із задачею на обчислення часу закінчення події |
с. 105-108 (зош. с.35) |
№ 596,597 |
|
|
Порівняння одиниць часу. Поняття «секунда». Арифметичні дії з одиницями часу. Розвʼязування задач та рівнянь |
с. 108-110 |
№ 605,606 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення зі способами округлення трицифрових чисел. Правило округлення числа до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трицифрових чисел |
с. 110-112 |
№ 616,617 |
|
|
Округлення трицифрових чисел до сотень. Додавання та віднімання на основі нумерації трициф-рових чисел. Дії з одиницями часу. Ознайомлення із задачею на обчислення часу початку події |
с. 112-113 (зош. с.36) |
№ 626,627 |
|
|
Порівняння трицифрових чисел. Ознайомлення з подвійною нерівністю. Обчислення значення виразів. Розвʼязування задач |
с. 114-115 |
№ 636,637 |
|
|
Розвʼязування рівнянь та задач. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра квадрата |
с. 115,116 |
№ 645,646 |
|
|
Уточнення поняття «коло». Циркуль. Центр та радіус кола. Побудова кола з використанням циркуля. Робота над рівняннями та задачами |
с. 116-118 (зош. с.37) |
№ 656,657 |
|
|
Обчислення значення виразів з двома змінними. Обчислення значення виразів. Розвʼязування задач. Побудова кола |
с. 118-119 (зош. с.38) |
№ 666,667 |
|
|
Геометричні задачі з використанням циркуля. Обчислення значення виразів. Розвʼязування задач |
с. 119-121 |
№ 673,674 |
|
|
Діагностична робота Nº 3 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Розв’язування рівнянь та задач |
с. 122-123 |
№ 13,14 |
|
|
Розв’язування задач. Творча робота над задачами |
с. 124 |
№ 18,19 |
|
|
Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням |
с. 125-126 |
№ 7,8 |
|
|
Міцні горішки під ялинку. Задачі з логічним навантаженням |
с. 127 |
- |
|
|
Підсумковий урок за I семестр |
- |
- |
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 1000 – (33 години) Усне додавання і віднімання – (19 годин) |
||||
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Сума розрядних доданків трицифрових чисел. Додавання і віднімання сотень. Визначення вартості покупки. Повторення одиниць довжини. |
с. 3-4 (зош. с.39) |
№ 10,11 |
|
|
Визначення загальної кількості десятків у трицифровому числі. Додавання та віднімання виду 50 + 70, 120 - 70. Поняття «обернена задача». Складання обернених задач |
с. 4-7 (зош. с.40) |
№ 23,24 |
|
|
Повторення переставної властивості додавання. Додавання круглих чисел виду 630 + 240, 630 + 200, 630 + 20. Перетворення іменованих чисел (міри довжини) |
с. 7-9 (зош. с.41) |
№ 35,36 |
|
|
Різні способи обчислення суми 630 + 120. Складання та розвʼязування обернених задач. Перетворення іменованих чисел (міри вартості) |
с. 10-11 |
№ 45,46 |
|
|
Закріплення різних способів усного додавання типу 630 + 120. Робота над оберненими задачами. Перетворення іменованих чисел |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Віднімання круглих чисел виду 960 - 420, 960 - 400, 960 - 40. Розвʼязування рівнянь. Складання та розвʼязування задач за блок-схемами. Перетворення іменованих чисел (міри довжини) |
с. 11-13 (зош. с.42) |
№ 57,58 |
|
|
Різні способи обчислення різниці 970 - 230. Перевірка розвʼязання рівнянь. Робота над за-дачами з поданими блок-схемами |
с. 13-15 (зош. с.43) |
№ 65,66 |
|
|
Перевірка віднімання додаванням. Додавання виду 450 + 50. Виконання дій з іменованими числами. Складання і розвʼязування задач |
с. 15-16 (зош. с.44) |
№ 77,78 |
|
|
Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа, двох виразів. Дії з іменованими числами. Робота над задачами на знаходження невідомого доданка суми трьох доданків |
с. 16-17 (зош. с.44) |
№ 88,89 |
|
|
Закріплення різних видів віднімання без переходу через розряд. Розвʼязування задач та виразів з іменованими числами, виразів зі змінною |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Додавання трицифрових круглих чисел з переходом через розряд (260 + 370). Різні способи знаходження суми чисел 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Ознайомлення із задачею на знаходження трьох чисел за трьома сумами |
с. 17-20 (зош. с.45) |
№ 100,101 |
|
|
Різні способи обчислення різниці чисел виду 540 - 90. Розвʼязування рівнянь. Ознайомлення з двома способами розвʼязання задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами |
с. 20-21 (зош. с.46) |
№ 109,110 |
|
|
Різні способи обчислення різниці чисел виду 730 - 290. Ознайомлення з поняттями «рідус кола», «діаметр кола». Робота над задачами |
с. 21-24 (зош. с.46) |
№ 120,121 |
|
|
Закріплення різних способів віднімання круглих чисел у межах 1000. Визначення радіуса кола. Обчислення значення діаметра кола. Творча робота над задачами |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Ознайомлення зі способом визначення правильності обчислень складанням порівняння. Робота над задачами. Креслення кола із заданим радіусом. Обчислення діаметра кола |
с. 24-25 |
№ 129,130 |
|
|
Закріплення вивчених способів усних обчислень. Обчислення значень виразів зі змінною. Розвʼязування задач зі змінною. Перевірка правильності розвʼязання рівнянь. Геометричні завдання |
с. 26-27 |
№ 140,141 |
|
|
Закріплення вивчених способів усного додавання і віднімання чисел у межах 1000. Розвʼязування задач. Креслення кола. Визначення радіуса та діаметра кола |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Діагностична робота Nº 4 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
- |
Індивідуальні картки |
|
Письмове додавання і віднімання – (14 годин) |
||||
|
Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Робота над задачами з непрямим збільення числа. Розв’язування рівнянь |
с. 28-30 (зош. с.48) |
№ 151,152 |
|
|
Робота з розрядною таблицею. Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел без переходу через розряд. Повторення усних способів обчислення суми та різниці трицифрових круглих чисел. Робота над задачею |
с. 30-31 |
№ 161,162 |
|
|
Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Два способи перевірки результату віднімання: додаванням та відніманням. Складання рівняння за твер-дженням. Розвʼязування задачі на знаходження трьох чисел за трьома сумами |
с. 31-33 (зош. с.49) |
№ 171,172 |
|
|
Ознайомлення з письмовим додаванням трицифрових чисел з переходом через розряд. Роота над задачами |
с. 33-35 (зош. с.50) |
№ 181,182 |
|
|
Обчислення суми трьох доданків письмовим способом. Розвʼязування задач |
с. 35,36 (зош. с.50) |
№ 190,191 |
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Арифметичні дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Визначення тривалості робочого дня |
с. 37-39 (зош. с.51) |
№ 201,202 |
|
|
Робота над рівняннями та нерівностями зі змінною. Розвʼязування нерівностей способом добору. Робота над задачами. Задачі на визначення часу |
с. 39-40 (зош. с.51) |
№ 211,212 |
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (ускладнене). Перевірка додавання відніманням. Розвʼязування задач. Обчислення значення рівнянь |
с. 40-42 (зош. с.52) |
№ 221,222 |
|
|
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Робота над задачами різних типів. Розвʼязування задач на визначення тривалості події |
с. 42-43 (зош. с.53) |
№ 230,231 |
|
|
Письмове віднімання від круглого числа або виду 705 - 238. Складання виразів та обчислення їх значення. Розвʼязування задач |
с. 43-44 (зош. с.54) |
№ 239,240 |
|
|
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання виразів за твердженням. Обчислення значення виразу зі змінною. Робота з таблицею відстаней між містами України. Розвʼязування задач |
с. 44-46 (зош. с.55) |
№ 249-250 |
|
|
Закріплення письмового додавання та віднімання трицифрових чисел. Обчислення значення виразу зі змінною та нерівності зі змінною. Розвʼязування задач різних типів |
зош. с.56,57 |
Індивідуальні картки |
|
|
Діагностична робота Nº 5 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
- |
Індивідуальні картки |
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000 – (38 годин) |
||||
|
Повторення множення на 10 та 100. Обчислення сум та різниць письмовим способом. Розв'язування задач |
с. 47-48 (зош. с.59) |
№ 261,262 |
|
|
Складання виразів за таблицею, обчислення їх значення. Правило множення на 10 та 100. Правило ділення числа на 10 та 100. Співвідношення мір довжини. Розвʼязування рівнянь і задач |
с. 48-50 (зош. с.60) |
№ 275,276 |
|
|
Ділення виду 50 : 5, 500 : 5. Обчислення значень виразів. Ділення іменованих чисел. Розв'язування задач |
с. 51-52 (зош. с.60) |
№ 284,285 |
|
|
Множення виду 20 • 3, 200 • 3. Різні способи обчислення значення добутку чисел 2 • 50. Дослідження таблиці множення одноцифрових чисел на круглі. Робота над задачами із зайвими даними |
с. 52-54 (зош. с.61) |
№ 296,297 |
|
|
Ділення виду 60 : 3, 600 : 3. Обчислення значень виразів. Повторення про порядок дій у виразах різного ступеня. Робота над задачами |
с. 54-55 (зош. с.61) |
№ 308,309 |
|
|
Повторення про взаємозалежність множення та ділення. Ділення виду 60 : 30, 600 : 300. Запис виразів та обчислення їх значення. Порівняння та розвʼязування обернених задач |
с. 56-57 (зош. с.62) |
№ 317,318 |
|
|
Правило ділення числа на добуток. Обчислення частки способом послідовного ділення. Творча робота над задачами |
с. 57-58 (зош. с.62) |
№ 328,329 |
|
|
Два способи обчислення частки 800 : 200 (спосіб послідовного ділення, спосіб добору). Творча робота над задачею. Розв'язування обернених задач |
с. 59-60 |
№ 338,339 |
|
|
Правило множення суми на число. Складання задач за таблицями. Розв'язування обернених задач. Робота з діаграмами. Складання діаграм |
с. 61-64 (зош. с.63) |
№ 350,351 |
|
|
Повторення двох способів знаходження добутків. Множення виду 15 • 3. Розвʼязування рівнянь та задач. Робота з діаграмами |
с. 64-66 (зош. с.62) |
№ 361,362 |
|
|
Складання виразів на знаходження суми за таблицею. Правило множення числа на суму. Обчислення значень виразу зі змінною. Порядок дій у виразах. Розвʼязування задач |
с. 66-68 |
№ 371,372 |
|
|
Складання виразів на знаходження різниці за таблицею. Множення виду 4 • 16. Перевірка рів-нянь. Обчислення значень виразів із двома змінними. Складання обернених задач за таблицею з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість» |
с. 68-70 |
№ 382,383 |
|
|
Складання виразів на знаходження добутку за таблицею. Порівняння виразів. Порядок дій у виразах з арифметичними діями різного ступеня. Розвʼязування задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість». Ознайомлення із задачею на пропорційне ділення |
с. 70-72 (зош. с.64) |
№ 391,392 |
|
|
Розвʼязування задач з відношеннями «Ціна. Кількість. Вартість» |
зош. с.64 |
Індивідуальні картки |
|
|
Діагностична робота Nº 6 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Повторення та закріплення вивченого. Логічні задачі |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Обчислення значень виразів. Робота над задачами. Складання виразів для розвʼязання задачі |
с. 72-74 |
№ 399,400 |
|
|
Два способи розвʼязування задачі складанням виразу. Правило ділення суми на число (розподільний закон). Відновлення рівностей. Обчислення значень виразів, застосовуючи правила порядку дій |
с. 74-75 |
№ 408,409 |
|
|
Ділення виду 36 : 3. Розвʼязування задач двома способами. Складання задач за схемами |
с. 75-77 (зош. с.66) |
№ 418,419 |
|
|
Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Визначення двох способів ділення суми на число. Робота над задачами. Тривалість місяців: «правило кісточок». Робота з календарем |
с. 77-79 (зош. с.66) |
№ 429,430 |
|
|
Ділення виду 42 : 3. Обчислення значень виразів зі змінною. Розвʼязування задач |
с. 79-80 (зош.с.67) |
№ 442,443 |
|
|
Закріплення вивчених видів ділення. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. Творча робота над задачами. |
с. 80-82 (зош. с.67) |
№ 452,453 |
|
|
Два способи обчислення виду 64 : 4. Розвʼязування рівнянь. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного. Робота з календарем |
с. 83-84 |
№ 462,463 |
|
|
Складання виразів на знаходження частки за таблицею. Обчислення частки способом послідовного ділення та способом добору. Перевірка ділення множенням. Робота над задачею на знаходження четвертого пропорційного (ускладнена) |
с. 84-85 |
№ 472,473 |
|
|
Ділення виду 36 : 12 способом послідовного ділення або способом добору. Розвʼязування рівнянь та задач. Розвʼязування нерівностей зі змінною способом добору |
с. 85-87 (зош. с.68) |
№ 482,483 |
|
|
Закріплення розвʼязування нерівностей зі змінною способом добору. Робота над задачами на знаходження четвертого пропорційного |
зош. с.68 |
Індивідуальні картки |
|
|
Ділення двоцифрових і трицифрових чисел способом добору. Розвʼязування рівнянь. Робота над задачами |
с. 87-88 (зош. с.69) |
№ 493,494 |
|
|
Ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями |
с. 88-91 (зош. с.70) |
№ 503,504 |
|
|
Ділення з остачею. Алгорити виконання ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями |
с. 92-94 (зош. с.70) |
№ 513,514 |
|
|
Закріплення ділення з остачею. Розвʼязування задач |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Парні числа. Перевірка ділення з остачею. Розвʼязування задач. Робота з таблицями |
с. 94-96 (зош. с.71) |
№ 522,523 |
|
|
Перевірка ділення з остачею (закріплення). Розвʼязування задач |
зош. с.71 |
Індивідуальні картки |
|
|
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Робота з нерівностями зі змінною. Робота з діаграмами |
с. 96-97 (зош. с.72) |
№ 532,533 |
|
|
Ділення з остачею. Повторення способів ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Творча робота над задачами. Складання діаграм |
зош. с.73 |
Індивідуальні картки |
|
|
Діагностична робота Nº 7 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
зош. с.74 |
Індивідуальні картки |
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ І ДІЛЕННЯМ – (25 годин) |
||||
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання та віднімання трицифрових чисел на основі розрядного складу чисел |
с. 99-100 (зош. с.75) |
№ 541,542 |
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв'язування задач |
с. 100-101 (зош. с.75) |
№ 551,552 |
|
|
Письмове віднімання трицифрового числа від круглого. Розвʼязування задач. Робота над задачею з буквеними даними |
с. 101-102 |
№ 558,559 |
|
|
Ознайомлення з письмовим способом множення чисел. Алгоритм письмового множення з переходом через розряд. Запис та обчислення виразів. Повторення мір часу |
с. 102-104 (зош. с.76) |
№ 572,573 |
|
|
Закріплення письмового множення дво- та трицифрових чисел на одноцифрове. Робота над задачами. Обчислення значень виразів |
зош. с.76 |
Індивідуальні картки |
|
|
Письмове множення на число з нулем у розряді десятків (102 • 7). Розвʼязування рівнянь. Робота над задачами з буквеними даними |
с. 15-107 (зош. с.77) |
№ 584,585 |
|
|
Письмове множення на розрядне число. Робота з нерівностями зі змінною. Розвʼязування задач |
с. 107-108 (зош. с.77) |
№ 595,596 |
|
|
Ділення з остачею. Задачі на ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Задачі на час. Перетворення мір часу |
с. 108-110 |
№ 607-609 |
|
|
Ознайомлення з письмовим способом ділення. Письмове ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Поняття «неповне ділене». Розвʼязування рівнянь та задач |
с. 110-112 (зош. с.78) |
№ 618,619 |
|
|
Загальна кількість сотень, десятків, одиниць. Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розвʼязування рівнянь та задач |
с. 112-114 (зош. с.78) |
№ 629,630 |
|
|
Закріплення письмового ділення трицифрового числа на одноцифрове. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування рівнянь та задач |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове, коли у частці отримуємо двоцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування задач. Обчислення периметра прямокутника |
с. 114-116 |
№ 640,641 |
|
|
Закріплення ділення трицифрового числа на одноцифрове з часткою — двоцифровим числом. Перевірка ділення множенням. Розвʼязування задач |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розвʼязування рівнянь та задач. Робота з мірами часу. Визначення тривалості подій |
с. 116-117 |
№ 649,650 |
|
|
Розвʼязування та порівняння задач. Визначення істинності нерівностей. Запис та обчислення значень виразів |
с. 117-119 |
№ 657,658 |
|
|
Множення та ділення іменованих чисел. Розвʼязування задач з використанням таблиць. Визначення істинності нерівностей зі змінною |
с. 119-121 |
№ 666-667 |
|
|
Повторення письмового способу додавання та віднімання трицифрових чисел. Розвʼязування задач різних типів. Робота з календарем |
с. 121-123 |
№ 675,676 |
|
|
Повторення усних та письмових способів виконання арифметичних дій у межах 1000. Розвʼязування задач різних типів |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Діагностична робота Nº 8 |
- |
- |
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Корекція знань |
- |
Індивідуальні картки |
|
|
Розв’язування завдань з логічним навантаженням |
с. 124 (зош. с.79) |
№ 4 |
|
|
Розв’язування завдань з логічним навантаженням |
с. 125 |
№ 7 |
|
|
Розв’язування завдань з логічним навантаженням |
с. 126 |
№ 12 |
|
|
Розв’язування завдань з логічним навантаженням |
с. 127 (зош. с.80) |
№ 17 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
- |
- |
|