Математика
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
Повторення вивченого в 2 класі |
|||
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.(№1-10, с.3-5) |
|
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18, с.5-6) |
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27, с.6-7) |
|
|
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36, с.7-8) |
|
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45, с.8-9) |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52, с.10-11) |
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. (№53-60, с.11-12) |
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. (№61-73, с.12-14) |
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. (№74-83, с.14-15) |
|
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91, с.15-16) |
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. (№92-100, с.16-18) |
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота. (№101-112, с.18-19) |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. (№113-121, с19-21) |
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130, с.21-22) |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139, с.22-23) |
|
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149, с.23-24) |
|
|
|
Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Табличне множення і ділення |
|||
|
|
Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160, с.25-26) |
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169, с.26-28) |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179, с.28-29) |
|
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. (№180-188, с.29-31) |
|
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199, с.31-32) |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212, с.32-34) |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224, с.34-37) |
|
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233, с.37-38) |
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244, с.38-40) |
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255, с.40-42) |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265, с.42-43) |
|
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274, с.43-45) |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283, с.45-47) |
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294, с.47-48) |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Самостійна робота (№295-305, с.48-50) |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314, с.51-52) |
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322, с.53-55) |
|
|
|
Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332, с.55-56) |
|
|
|
Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. (№333-341, с.57-58 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351, с.58-60) |
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360, с.60-62) |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371, с.62-64) |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381, с.64-66) |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-390, с.67-68) |
|
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№391-399, с.68-70) |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409, с.70-71) |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418, с.72-73) |
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427, с.73-75) |
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437, с.75-77) |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота (№438-447, с.77-79) |
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456, с.79-80) |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465, с.80-82) |
|
|
|
Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474, с.82-83) |
|
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Нумерація трицифрових чисел |
|||
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487, с.84-86) |
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501, с.87-89) |
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511, с.89-91) |
|
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523, с.91-94) |
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535, с.94-96) |
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547, с.96-98) |
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557, с.98-100) |
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569, с.100-102) |
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579, с.102-103) |
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589, с.104-105) |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597, с.105-108) |
|
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606, с.108-110) |
|
|
|
Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617, с.110-112) |
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627, с.112-113) |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637, с.114-115) |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота. (№638-646, с.115-116) |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657, с.116-118) |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667, с.118-119) |
|
|
|
Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
Задачі геометричного змісту. (№668-674, с.119-121) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№1-4, с.122) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№5-8, с.122-123) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№9-12, с.123) |
|
|
|
Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. Підсумок за І семестр.(№13-19, с.123-124) |
|
ІІ семестр |
|||
Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання |
|||
|
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11). |
|
|
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною (№ 12-24). |
|
|
|
Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач (№ 25-36). |
|
|
|
Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач (№ 37-46). |
|
|
|
Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№ 47-58). |
|
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№ 59-66). |
|
|
|
Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 67-78). |
|
|
|
Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89). |
|
|
|
Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101). |
|
|
|
Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами (№ 102-110). |
|
|
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу (№ 111-121). |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130). |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141). |
|
|
|
Діагностична робота 5. Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Письмове додавання і віднімання |
|||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152). |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162). |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172). |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182). |
|
|
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191). |
|
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 192-202). |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником (№ 203-212). |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222). |
|
|
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231). |
|
|
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240). |
|
|
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250). |
|
|
|
Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Множення і ділення в межах 1000 |
|||
|
|
Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262). |
|
|
|
Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276). |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285). |
|
|
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297). |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309). |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 60 : ЗО, 900 : 300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318). |
|
|
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329). |
|
|
|
Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339). |
|
|
|
Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351). |
|
|
|
Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою (№ 352-362). |
|
|
|
Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372). |
|
|
|
Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383). |
|
|
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392). |
|
|
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400). |
|
|
|
Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409). |
|
|
|
Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419). |
|
|
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.Розв’язування задач (№.420-431). |
|
|
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач (№ 432-443). |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453). |
|
|
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463). |
|
|
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473). |
|
|
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483). |
|
|
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494). |
|
|
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504). |
|
|
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514). |
|
|
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523). |
|
|
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533). |
|
|
|
Діагностична робота 7. Множення і ділення в межах 1000. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|||
|
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542). |
|
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551). |
|
|
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585). |
|
|
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду ІЗ • 60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596). |
|
|
|
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619). |
|
|
|
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630). |
|
|
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641). |
|
|
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота з календарем (№ 668-675). |
|
|
|
Діагностична робота 8. Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 1-4, с. 124). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 5-7, с. 125). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 8-12, с. 126). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 13-17, с. 127). |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням. |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням . |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|