Календарне планування Математика 3 клас Листопад Н.

Про матеріал
Календарне планування уроків математики для 3 класу за підручником Наталії Листопад , за програмою Савчкнко НУШ. Документ є орієнтовним та призначений для користування для вчителів початкових класів НУШ.
Перегляд файлу

Математика

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітка

І семестр

Повторення вивченого в 2 класі

  1.                     

 

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.(№1-10, с.3-5)

 

  1.                     

 

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. (№11-18, с.5-6)

 

  1.                     

 

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. (№19-27, с.6-7)

 

  1.                     

 

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. (№28-36, с.7-8)

 

  1.                     

 

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. (№37-45, с.8-9)

 

  1.                     

 

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. (№46-52, с.10-11)

 

  1.                     

 

Дужки і порядок дій у виразах. Розв’язування задач з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. (№53-60, с.11-12)

 

  1.                     

 

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. (№61-73, с.12-14)

 

  1.                     

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. (№74-83, с.14-15)

 

  1.                

 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. (№84-91, с.15-16)

 

  1.                

 

Розв’язування задач за схемою. Робота з геометричними фігурами. Відрізок, кут, прямокутник. (№92-100, с.16-18)

 

  1.                

 

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. Самостійна робота. (№101-112, с.18-19)

 

  1.                

 

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. (№113-121, с19-21)

 

  1.                

 

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. (№122-130, с.21-22)

 

  1.                

 

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. (№131-139, с.22-23)

 

  1.                

 

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. (№140-149, с.23-24)

 

  1.                

 

Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

 

  1.                

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Табличне множення і ділення

  1.                

 

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. (№150-160, с.25-26)

 

  1.                

 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. (№161-169, с.26-28)

 

  1.                

 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. (№170-179, с.28-29)

 

  1.                

 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. (№180-188, с.29-31)

 

  1.                

 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. (№189-199, с.31-32)

 

  1.                

 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. (№200-212, с.32-34)

 

  1.                

 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. (№213-224, с.34-37)

 

  1.                

 

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. (№225-233, с.37-38)

 

  1.                

 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. (№234-244, с.38-40)

 

  1.                

 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. (№245-255, с.40-42)

 

  1.                

 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. (№256-265, с.42-43)

 

  1.                

 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. (№266-274, с.43-45)

 

  1.                

 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. (№275-283, с.45-47)

 

  1.                

 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. (№284-294, с.47-48)

 

  1.                

 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. Самостійна робота (№295-305, с.48-50)

 

  1.                

 

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. (№306-314, с.51-52)

 

  1.                

 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. (№315-322, с.53-55)

 

  1.                

 

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. (№323-332, с.55-56)

 

  1.                

 

Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 6 і 7 та ділення на 6 і 7.

 

  1.                

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1.                

 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. (№333-341, с.57-58

 

  1.                

 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. (№342-351, с.58-60)

 

  1.                

 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника. (№352-360, с.60-62)

 

  1.                

 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. (№361-371, с.62-64)

 

  1.                

 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. (№372-381, с.64-66)

 

  1.                

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№382-390, с.67-68)

 

  1.                

 

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. (№391-399, с.68-70)

 

  1.                

 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. (№400-409, с.70-71)

 

  1.                

 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. (№410-418, с.72-73)

 

  1.                

 

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. (№419-427, с.73-75)

 

  1.                

 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. (№428-437, с.75-77)

 

  1.                

 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота (№438-447, с.77-79)

 

  1.                

 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною. (№448-456, с.79-80)

 

  1.                

 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. (№457-465, с.80-82)

 

  1.                

 

Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. (№466-474, с.82-83)

 

  1.                

 

Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9.

 

  1.                

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Нумерація трицифрових чисел

  1.                

 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. (№475-487, с.84-86)

 

  1.                

 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. (№488-501, с.87-89)

 

  1.                

 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. (№502-511, с.89-91)

 

  1.                

 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. (№512-523, с.91-94)

 

  1.                

 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. (№524-535, с.94-96)

 

  1.                

 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. (№536-547, с.96-98)

 

  1.                

 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№548-557, с.98-100)

 

  1.                

 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. (№558-569, с.100-102)

 

  1.                

 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. (№570-579, с.102-103)

 

  1.                

 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. (№580-589, с.104-105)

 

  1.                

 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№590-597, с.105-108)

 

  1.                

 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№598-606, с.108-110)

 

  1.                

 

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. (№607-617, с.110-112)

 

  1.                

 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. (№618-627, с.112-113)

 

  1.                

 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. (№628-637, с.114-115)

 

  1.                

 

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Самостійна робота. (№638-646, с.115-116)

 

  1.                

 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. (№647-657, с.116-118)

 

  1.                

 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. (№658-667, с.118-119)

 

  1.                

 

Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел.

 

  1.                

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1.                

 

Задачі геометричного змісту. (№668-674, с.119-121)

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№1-4, с.122)

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№5-8, с.122-123)

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. (№9-12, с.123)

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація. Додаткові завдання. Підсумок за І семестр.(№13-19, с.123-124)

 

ІІ семестр

Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання

  1.                

 

Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розря­дні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11).

 

  1.                

 

Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною (№ 12-24).

 

  1.                

 

Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач (№ 25-36).

 

  1.                

 

Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач (№ 37-46).

 

  1.                

 

Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомо­гою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№ 47-58).

 

  1.                

 

Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними спо­собами (№ 59-66).

 

  1.                

 

Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією дода­вання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 67-78).

 

  1.                

 

Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89).

 

  1.                

 

Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101).

 

  1.                

 

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома спосо­бами (№ 102-110).

 

  1.                

 

Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складан­ням виразу (№ 111-121).

 

  1.                

 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130).

 

  1.                

 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін­ною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141).

 

  1.                

 

Діагностична робота 5. Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання.

 

  1.                

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Письмове додавання і віднімання

  1.                

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152).

 

  1.                

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162).

 

  1.                

 

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172).

 

  1.                

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182).

 

  1.           

 

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191).

 

  1.           

 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинни­ком. Розв’язування задач (№ 192-202).

 

  1.           

 

Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівнос­тей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визна­чення часу за годинником (№ 203-212).

 

  1.           

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222).

 

  1.           

 

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231).

 

  1.           

 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240).

 

  1.           

 

Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250).

 

  1.           

 

Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання.

 

  1.           

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Множення і ділення в межах 1000

  1.           

 

Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262).

 

  1.           

 

Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276).

 

  1.           

 

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285).

 

  1.           

 

Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297).

 

  1.           

 

Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309).

 

  1.           

 

Ділення круглих чисел виду 60 : ЗО, 900 : 300. Знаходжен­ня частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318).

 

  1.           

 

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329).

 

  1.           

 

Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими оди­ницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339).

 

  1.           

 

Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351).

 

  1.           

 

Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і за­дач. Робота з діаграмою (№ 352-362).

 

  1.           

 

Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372).

 

  1.           

 

Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383).

 

  1.           

 

Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392).

 

  1.           

 

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400).

 

  1.           

 

Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409).

 

  1.           

 

Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зруч­ним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419).

 

  1.           

 

Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.Розв’язування задач (№.420-431).

 

  1.           

 

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із бук­вою. Розв’язування задач (№ 432-443).

 

  1.           

 

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453).

 

  1.           

 

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463).

 

  1.           

 

Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473).

 

  1.           

 

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483).

 

  1.           

 

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494).

 

  1.           

 

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504).

 

  1.           

 

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514).

 

  1.           

 

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523).

 

  1.           

 

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533).

 

  1.           

 

Діагностична робота 7. Множення і ділення в межах 1000.

 

  1.           

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

  1.           

 

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542).

 

  1.           

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551).

 

  1.           

 

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559).

 

  1.           

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573).

 

  1.           

 

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585).

 

  1.           

 

Повторення множення на розрядні числа. Письмове мно­ження на розрядне число виду ІЗ • 60. Розв’язування нері­вностей (№ 586-596).

 

  1.           

 

Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годин­ником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609).

 

  1.           

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619).

 

  1.           

 

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рів­нянь і задач (№ 620-630).

 

  1.           

 

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641).

 

  1.           

 

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Складання і розв’язування задач. Робота з календа­рем (№ 668-675).

 

  1.           

 

Діагностична робота 8. Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням.

 

  1.           

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 1-4, с. 124).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 5-7, с. 125).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 8-12, с. 126).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 13-17, с. 127).

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням.

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням .

 

  1.           

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
12290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку