МАТЕМАТИКА
136 годин
(4 години на тиждень)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас |
|||
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел у межах 1000. Розрядний склад числа. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. (№№1-10) |
|
|
2 |
Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. (№№11-21) |
|
|
3 |
Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними. (№№22-30) |
|
|
4 |
Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника, квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (№№31-41) |
|
|
5 |
Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на обчислення периметра прямокутника. Обернені задачі. (№№42-51) |
|
|
6 |
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків нерівностей способом добору. (№№52-62). Самостійна робота № 1 |
|
|
7 |
Арифметичні дії множення і ділення. Задачі на зведення до одиниці. (№№63-71) |
|
|
8 |
Прийоми множення і ділення круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (№№72-82) |
|
|
9 |
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачею. (№№83-91) |
|
|
10 |
Ділення з остачею. Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну роботу. (№№92-102) |
|
|
11 |
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№103-113) |
|
|
12 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 1 |
|
Тема |
Письмові прийоми множення і ділення в межах тисячі Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове число |
|||
13 |
Аналіз контрольної роботи. Алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Побудова прямокутника. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№114-122) |
|
|
14 |
Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове з поясненням. Розпізнавання геометричних фігур на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№123-131) |
|
|
15 |
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі на спільну роботу. (№№132-140) |
|
|
16 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу. (№№141-151) |
|
|
17 |
Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення периметра трикутника. Самостійна робота № 2. (№№152-160) |
|
|
18 |
Алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів(№№161-171) |
|
|
19 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№172-180) |
|
|
20 |
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до одиниці. (№№181-190) |
|
|
21 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в клітинку, позначення їх буквами латинського алфавіту. (№№191-200) |
|
|
22 |
Письмове множення і ділення на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника. (№№201-208) |
|
|
23 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№209-216) |
|
|
24 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу. Конструювання геометричних фігур з інших фігур. Периметр трикутника. (№№217-225) |
|
|
25 |
Перевірка письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№226-235) |
|
|
26 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2 |
|
Тема |
Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на двоцифрове число |
|||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу. (№№236-246) |
|
|
28 |
Письмові прийоми множення круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№247-256) |
|
|
29 |
Письмові прийоми ділення круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№257-265). Самостійна робота № 3 |
|
|
30 |
Алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. (№№266-275) |
|
|
31 |
Письмове множення на двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№276-286) |
|
|
32 |
Алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. (№№287-297) |
|
|
33 |
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (№№298-307) |
|
|
34 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№308-318) |
|
|
35 |
Письмове ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). (№№319-329) |
|
|
36 |
Письмове ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). (№№330-339) |
|
|
37 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№340-349) |
|
|
38 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 3 |
|
Тема |
Нумерація багатоцифрових чисел. Усні обчислення на основі нумерації багатоцифрових чисел. Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. |
|||
39 |
Аналіз контрольної роботи. Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№350-361) |
|
|
40 |
Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№362-373) |
|
|
41 |
Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Співвідношення між розрядними одиницями кожного класу. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№374-386) |
|
|
42 |
Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№387-395) |
|
|
43 |
Розрядна будова числа. Класифікація чисел на чотирицифрові, п’ятицифрові, шестицифрові. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№396-406) |
|
|
44 |
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Читання та запис багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.(№№407-414). Самостійна робота № 4 |
|
|
45 |
Читання та запис багатоцифрових чисел. Утворення багатоцифрових чисел шляхом прилічування (відлічування) по 1 до (від) попереднього (наступного) числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№415-427) |
|
|
46 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№428-439) |
|
|
47 |
Запис багатоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Круг та його елементи. Розв’язування задач вивчених видів. (№№440-451) |
|
|
48 |
Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). (№№452-463) |
|
|
49 |
Одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями довжини. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів. (№№464-474) |
|
|
50 |
Одиниці маси: грам, кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями маси. Перетворення більших одиниць маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів. (№№475-487) |
|
|
51 |
Перетворення більших одиниць довжини та маси на менші і навпаки. Розв'язування задач вивчених видів. (№№488-497) |
|
|
52 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 4 |
|
Тема |
53 |
Аналіз контрольної роботи. Швидкість об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Формула для знаходження швидкості. Одиниці швидкості. Запис і читання іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження швидкості. (№№498-506) |
|
|
54 |
Залежність між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Формули знаходження часу, шляху. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. (№№507-515) |
|
|
55 |
Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі (задачі на знаходження відстані). Обернені задачі. (№№516-525) |
|
|
56 |
Розв’язування задач на знаходження швидкості. Обернені задачі. Розв’язування задачі за поданим планом розв’язування. (№№526-536) |
|
|
57 |
Розв’язування задач на знаходження часу. Рівняння, у яких права частина є числовим виразом. (№№537-545) Самостійна робота № 5 |
|
|
58 |
Додавання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. (№№546-556) |
|
|
59 |
Віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. (№№557-566) |
|
|
60 |
Закріплення прийомів додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл назустріч одне одному. (№№567-575) |
|
|
61 |
Усне додавання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у протилежних напрямках. (№№576-584) |
|
|
62 |
Усне віднімання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі, у яких описується рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках (назустріч й у протилежних напрямках). (№№585-596) |
|
|
63 |
Закріплення вивчених прийомів усного додавання і віднімання. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. (№№597-606) |
|
|
64 |
Контрольна робота. |
|
|
65 |
Аналіз к.р.Множення і ділення 1000, 10 000. Розв’язування задач вивчених видів. Множення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила множення добутку на число. Задачі на рух. (№№618-626) |
|
|
66 |
Ділення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила ділення добутку на число. Задачі на рух. (№№627-634) |
|
|
67 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. Задачі на рух. (№№635-644) |
|
|
68 |
Ділення круглого числа на кругле: 900 000 : 3000, 640 000 : 40 000. Задачі на рух. (№№645-654) |
|
|
69 |
Ділення круглого числа на двоцифрове число (6400 : 16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух. (№№655-663) |
|
|
70 |
Закріплення прийомів множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. (№№664-672) |
|
|
71 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
Арифметичні дії з багатоцифровими числами Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел |
|||
72 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач, що містять дії різних ступенів. (№№673-680) |
|
|
73 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких один компонент є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. (№№681-690) |
|
|
74 |
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів. (№№691-699) |
|
|
75 |
Перевірка правильності виконання дії додавання. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. (№№700-708) |
|
|
76 |
Перевірка правильності виконання дії віднімання. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. (№№709-716) |
|
|
77 |
Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. (№№717-727). |
|
|
78 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Порівняння чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№728-735) Самостійна робота №6 |
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
|||
79 |
Аналіз контрольної роботи. Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. (№№736-744) |
|
|
80 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№745-752) |
|
|
81 |
Площа. Порівняння об’єктів за площею. Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр. Розв’язування задач вивчених видів. (№№753-764) |
|
|
82 |
Знаходження площі прямокутника. Формула площі прямокутника. (№№765-774) |
|
|
83 |
Формула площі квадрата. Одиниці площі – квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. (№№775-784) |
|
|
84 |
Знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. (№№785-795) |
|
|
85 |
Вимірювання площі палеткою. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. (№№796-805). Самостійна робота №7 |
|
|
86 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число (67000х7). Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. (№№806-816) |
|
|
87 |
Множення чисел, які закінчуються нулями(24000х40). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. (№№817-827) |
|
|
88 |
Множення чисел, які містять нуль у середині запису (5608х4, 56008х4). Розв’язування задач вивчених видів. (№№828-835) |
|
|
89 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. (№№836-854) |
|
|
90 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№855-866) |
|
|
91 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нулі (3330 : 9). Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. (№№867-876) |
|
|
92 |
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (648 : 8). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. (№№877-885) |
|
|
93 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Числові вирази на кілька арифметичних дій різних ступенів. Розв’язування задач вивчених видів. (№№886-894) |
|
|
94 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. (№№895-903) |
|
|
95 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач вивчених видів. (№№904-912) |
|
|
96 |
Письмове ділення з остачею на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№913-921) |
|
|
97 |
Ділення з остачею. Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів. (№№922-932) |
|
|
98 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 7 |
|
Тема |
Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові |
|||
99 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення письмових прийомів множення і ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Розв’язування задач вивчених видів. (№№933-941). |
|
|
100 |
Письмове множення на круглі числа (1290 х 700). Розв’язування задач вивчених видів. (№№942-950) |
|
|
101 |
Письмове ділення на круглі числа (14560 : 70 ). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених типів. (№№951-959) |
|
|
102 |
Множення і ділення на круглі числа. Рівняння з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. (№№960-968) |
|
|
103 |
Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. (№№96-977) |
|
|
104 |
Письмове множення на двоцифрове число. Рівняння, у яких права частина, або один із компонентів є числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. (№№978-985) |
|
|
105 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями простих задач на дії різних ступенів. (№№986-993) |
|
|
106 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів. (№№994-1001) |
|
|
107 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв’язування задач вивчених видів. (№№1002-1009) |
|
|
108 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
|
|
109 |
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. (№№1010-1018) |
|
|
110 |
Письмове множення на трицифрове число, коли другий множник містить нуль в середині запису (483 х 306). Розв’язування задач вивчених видів. (№№1019-1027) |
|
|
111 |
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. (№№1028-1035) |
|
|
112 |
Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених типів. (№№1036-1043) |
|
|
113 |
Письмове діленням на трицифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1044-1051) |
|
|
114 |
Перетворення більших одиниць вимірювання величин на менші і навпаки. Арифметичні дії з іменованими числами. (№№1052-1059) Самостійна робота №8 |
|
|
115 |
Одиниці часу: секунда, хвилина, година, доба; проміжки часу: місяць, рік, століття. Співвідношення між одиницями часу. Визначення часу за годинником. Прості задачі на обчислення тривалості, дати початку події, її кінця. Задачі на спільну роботу. (№№1060-1068) |
|
|
116 |
Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події, дати початку, закінчення події. (№№1069-1077). |
|
|
117 |
Одиниці вартості: гривня, копійка. Співвідношення між одиницями вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1078-1086) |
|
|
118 |
Арифметичні дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1087-1095) |
|
|
119 |
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
|
Тема |
Дроби |
|||
120 |
Аналіз контрольної роботи. Поняття «дріб». Чисельник і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. (№№1096-1106) |
|
|
121 |
Порівняння дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. (№№1107-1116) |
|
|
122 |
Дроби, які дорівнюють числу 1. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. (№№1117-1127) |
|
|
123 |
Знаходження дробу від числа. Правила знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа. (№№1128-1137) |
|
|
124 |
Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих задач. (№№1138-1147) |
|
|
125 |
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Співвідношення образу геометричної фігури з об’єктами навколишньої дійсності. Задачі на знаходження дробу від числа, числа за значенням його дробу. (№№1148-1155). Самостійна робота № 9 |
|
|
126 |
Прямокутний паралелепіпед, куб. Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1156-1165) |
|
|
127 |
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1166-1174) |
|
|
128 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 9 |
|
Тема |
Повторення вивченого за рік |
|||
129 |
Аналіз контрольної роботи. Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Лічба в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1175-1186) |
|
|
130 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Співвідношення між одиницями вимірювання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. (№№1187-1196) |
|
|
131 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Множення і ділення круглого числа на кругле. Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. (№№1197-1206) |
|
|
132 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1207-1215) |
|
|
133 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Додавання і віднімання іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1216-1224) |
|
|
134 |
Державна підсумкова атестація |
|
|
135 |
Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число. Письмове множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. (№№1225-1235) |
|
|
136 |
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Коло, елементи кола. (№№1236-1246). Підсумок за рік. |
|
|