Математика
І семестр
За підручником О.М.Гісь, І.В.Філяк
№ |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки (П-пі |
|
|||
1. |
|
Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період Ознаки предметів. Ознаки, пов’язані із поняттям величини. Просторові відношення |
Урок у Додатку. РЗ –с.5-6 |
2. |
|
Числа. Дії з числами Лічба. Натуральні числа 1 - 10 Сукупність предметів (множина). Кількість предметів сукупності (множини). Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10. |
П с. 4-7 РЗ-с.13-14 |
3 |
|
Поняття «однакова кількість» або «порівну», «різна кількість», «стільки ж», «більше, ніж», «менше, ніж». |
П-с. 8-10, РЗ-с.15-18 |
4 |
|
Порядкова лічба предметів. Порядкові відношення. Число «один». Цифра 1. Написання цифри 1
|
П-с.10-14 РЗ-с.18-21 |
5 |
|
Число «два». Цифра 2. Утворення числа 2. Написання цифри 2. Порівняння числа 2 з одиницею. Поняття «передує», «слідує за». Практичні дії з предметними множинами – об’єднання, вилучення. |
П-с.14-15 РЗ - с.22-23 |
6 |
|
Знаки «+», «–», «=». Читання записів зі знаками «+» та «–». Доповнення записів знаками «+» і «–». |
П-с.16-17 РЗ-с.24 |
7 |
|
Число «три». Цифра 3. Утворення числа 3 способом прилічування одиниці і числа 2 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 3. Складання записів за малюнком. Зростання і спадання чисел. |
П-с.17-18 РЗ-с.24-28 |
8 |
|
Знаки порівняння і рівності: «>», «<», «=». Порівняння чисел в межах трьох. |
П-19-20 |
9 |
|
Число «чотири». Цифра 4. Утворення числа 4 способом прилічування одиниці і числа 3 – способом відлічування одиниці. Написання цифри 4. Порівняння чисел. |
П - с. 20-22 РЗ – с.28-30 |
10 |
|
Наступне число. Попереднє число. Сусідні числа. Математичний диктант. |
П – с.22-24 РЗ – с.30 |
11 |
|
Число «п’ять». Цифра 5. Утворення числа 5. Утворення числа 4 способом відлічування одиниці. Написання цифри 5. Перевірка правильності запису, зробленого за малюнком. Порівняння чисел. |
П — с. 24-26 РЗ-с.31-32 |
12 |
|
Число «шість». Цифра 6. Утворення числа 6. Утворення числа 5 способом відлічування одиниці. Написання цифри 6. Порівняння чисел. |
П - с. 27-28 РЗ-с.5-6 |
13 |
|
Число «сім». Цифра 7. Утворення числа 7. Утворення числа 6 способом відлічування одиниці. Написання цифри 7. Порівняння чисел. Складання запису за малюнком. Підбір відповідного запису до кожного малюнка. |
П-с.29-30 РЗ-с.6-8 |
14 |
|
Число «вісім». Цифра 8. Утворення числа 8. Утворення числа 7 способом відлічування одиниці. Написання цифри 8. Порівняння чисел. Доповнення записів. |
П-с.31-32 РЗ-с.8-11 |
15 |
|
Число «дев'ять». Цифра 9. Утворення числа 9. Утворення числа 8 способом відлічування одиниці. Написання цифри 9. Порівняння чисел. |
П-с. 33-34 РЗ-с.11-14 |
16 |
|
Число 10. Цифри 1 і 0 для запису числа 10. Утворення числа 10. Утворення числа 9 способом відлічування одиниці. Натуральні числа. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
П - с 35-37 РЗ-с.14-17 |
17 |
|
Числа першого десятка. Найменше й найбільше число серед чисел першого десятка. Лічба в прямому і зворотному порядку. Закріплення чисел першого десятка. Відмінність між кількістю об’єктів і порядковим номером об’єкта. |
П - с. 38 -40 РЗ-с.17-20 |
18 |
|
Числа першого десятка |
П-39-40 |
19 |
|
Величини Час. Доба. Тиждень Час. Доба та її частини. |
П-с. 40-41 РЗ-с.20-23 |
20 |
|
Дні тижня. Встановлення днів тижня за поняттями «вчора», «сьогодні», «завтра», «передує», «слідує». |
П-с.42-43 РЗ-с.23 |
21 |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури Геометричні поняття Точка. Пряма. Крива. |
П-с.44-4 РЗ –с.24 |
22 |
|
Замкнена лінія. Незамкнена лінія.
|
П-с. 46-47 РЗ-с.24-25 |
23 |
|
Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. Порівняння і вирівнювання відрізків. Побудова відрізків.
|
П-с. 47-51 РЗ-с. 25-27 |
24 |
|
Повторення. Відрізок. |
|
25 |
|
Ламана. Ланки і вершини ламаної.
|
П-с.51-52 РЗ-с.2-8 |
26. |
|
Замкнені і незамкнені ламані. Побудова ламаної.
|
П-с.53-54 РЗ – с. 28-29 |
27. |
|
Числа. Дії з числами Натуральні числа 1 - 10 Склад чисел 2, 3, 4, 5. |
П-с.55-58 РЗ-с.29-30 |
28. |
|
Закріплення складу чисел 2 – 5. |
П-с.58-60 |
29 |
|
Віднімання в межах 5 |
П-60-61 |
30 |
|
Склад чисел 6, 7. |
П-с. 62-64 |
31 |
|
Склад числа 8. |
П-с.65-67 |
32 |
|
Склад числа 9. |
П-с. 67-69 |
33 |
|
Склад числа 10. |
П-с. 70-71 |
34 |
|
Закріплення складу чисел 6–10. |
П-с. 72-73 |
35 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання з числами в межах 10 Дії додавання і віднімання. Поняття «сума» і «різниця». Читання прикладів. |
П-с. 74-75 РЗ – с. 39-40 |
36 |
|
Розв’язування задач на об’єднання елементів двох множин та на вилучення підмножини з множини. Кругові приклади. |
П-с.76-77 РЗ -с. 40-41 |
37 |
|
Число «нуль». Утворення числа 0. Порівняння нуля з числами першого десятка. Додавання і віднімання нуля. |
П-с. 77-78 РЗ-с. 41-43 |
38 |
|
Додавання і віднімання 0 |
П-79-80 |
39 |
|
Числовий ряд. Числовий промінь. Додавання і віднімання за числовим променем. |
П-с.81-83 РЗ-с.44 |
40 |
|
Додавання й віднімання за числовим променем. |
П-с. 84-85 |
41 |
|
Поняття «пара». Парні й непарні числа. Лічба парами. |
П-с.86-87 |
42 |
|
Додавання в межах 10. Віднімання в межах 10. |
П-с. 88-89 |
43 |
|
Додавання в межах 10. Віднімання в межах 10. |
П-90-91 |
44 |
|
Сюжетні задачі Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розвязування задач Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці. |
П-с.92-93 РЗ – с.50 |
45 |
|
Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі. |
П-с. 94-95 |
46 |
|
Скорочений запис умови задачі. Задача із зайвими даними. |
П-с. 95-96 |
47 |
|
Збільшення та зменшення числа. |
П – с. 97-98 |
48 |
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. |
П-99-101 |