МАТЕМАТИКА
(За підручником: Скворцова С., Онопрієнко О. Математика:
Підруч. для 1 кл. – Х.: Ранок, 2018)
140 години на рік
IІ семестр – 64 години (4 години на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|||
ПРИЙОМИ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 10 (ПРОДОВЖЕННЯ) |
||||||
|
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с. 68). |
15.01 |
|
|
|
|
|
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с. 69). |
17.01 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення значення виразів двома способами (с. 70). |
20.01 |
|
|
|
|
|
Вимірюємо довжини відрізків. Будуємо відрізки. (с. 71-72). |
21.01 |
|
|
|
|
|
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 73). |
22.01 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 74). |
24.01 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання та віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с. 75). |
27.01 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел (с. 76). |
28.01 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 77). |
29.01 |
|
|
|
|
|
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с. 78). |
31.01 |
|
|
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 79). |
03.02 |
|
|
|
|
ПРИЙОМИ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ В МЕЖАХ 10. ЗАДАЧА |
||||||
|
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 80). |
04.02 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 81). |
05.02 |
|
|
|
|
|
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами (с. 82). |
07.02 |
|
|
|
|
|
Дізнаємося про складові задачі (с. 83). |
10.02 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задач за малюнком (с. 84). |
11.02 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с. 85). |
12.02 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Розв’язування задач (с. 86). |
14.02 |
|
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач (с. 87). |
17.02 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом (с. 88). |
18.02 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с. 89). |
19.02 |
|
|
|
|
|
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків (с. 90). |
21.02 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. (с. 91) |
02.03 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 92). |
03.03 |
|
|
|
|
|
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитаннями. Розв’язування задач (с. 93-94) |
04.03 |
|
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с. 95). |
06.03 |
|
|
|
|
|
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с. 96-97). |
10.03 |
|
|
|
|
|
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с. 98). |
11.03 |
|
|
|
|
|
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання (с. 99). |
13.03 |
|
|
|
|
|
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с. 100). |
16.03 |
|
|
|
|
|
Порівнюємо числа і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с. 101). |
17.03 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с. 102). |
18.03 |
|
|
|
|
|
Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103). |
20.03 |
|
|
|
|
|
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею (с. 104). |
23.03 |
|
|
|
|
|
Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с. 105). |
24.03 |
|
|
|
|
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с. 106). |
25.03 |
|
|
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 107) |
27.03 |
|
|
|
|
ДВОЦИФРОВІ ЧИСЛА |
||||||
|
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с. 108). |
06.04 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Розв’язування задач (с. 109). |
07.04 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с. 110). |
08.04 |
|
|
|
|
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с. 111). |
10.04 |
|
|
|
|
|
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с. 112). |
13.04 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. (с. 113) |
14.04 |
|
|
|
|
|
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с. 114). |
15.04 |
|
|
|
|
|
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування числа у таблицю розрядів. Розв’язуємо задачі (с. 115-116). |
17.04 |
|
|
|
|
|
Записуємо числа першої сотні. Читання і записування числа у таблицю розрядів (с. 117). |
21.04 |
|
|
|
|
|
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с. 118). |
22.04 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка (с. 119). |
24.04 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. (с. 120). |
27.04 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с. 121 ) |
28.04 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Розв’язування задач (с. 122). |
29.04 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків (с. 123). |
04.05 |
|
|
|
|
|
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів (с. 124). |
05.05 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с. 125). |
06.05 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворювання одиниць вимірювання довжини (с. 126). |
08.05 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини. Розв’язування задач (с. 127-128). |
12.05 |
|
|
|
|
|
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с. 129). |
13.05 |
|
|
|
|
|
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с.130). |
15.05 |
|
|
|
|
|
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника (с. 131) |
18.05 |
|
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач. Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізків заданої довжини (с. 132-133). |
19.05 |
|
|
|
|
|
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. (с. 134). |
20.05 |
|
|
|
|
|
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Розв’язування задач (с. 135). |
|
|
|
|
|
|
Вивчаємо час за годинником. Обчислення виразів (с. 136). |
22.05 |
|
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. Підсумок за рік |
25.05 |
|
|
|
|